مرسدس-ای ام جی GLS63 شاسیبلندی فول سایز و سریع است که استایل نرم و باابهتی را به نمایش میگذارد. افرادی که خواهان ظاهر برجستهتری هستند میتوانند نگاهی به پروژه جدید منصوری داشته باشند که GLS63 خود را معرف کرده است. این خودرو از استایل خاصتر، کابین لوکستر و پیشرانهای قویتر سود میبرد. البته GLS63 استاندارد هم چیزی کم ندارد زیرا نیروگاه ۸ سیلندر توئین توربوی آن قدرت ۶۰۳ اسب بخاری تولید میکند. البته هنوز هم هستند افرادی که به محصولات استوک قانع نیستند و اینجاست که منصوری وارد میدان میشود.
این تیونر مشهور برای آغاز کار خود قطعات بدنه کاملی را در نظر گرفته است. این قطعات که از فیبر کربن تولید میشوند شامل کاپوت، لبه جلویی سپر، دو نوع متفاوت دیفیوزر، رکابهای جانبی، اسپویلر سقفی و… هستند. خریداران همچنین میتوانند گاردهای محافظ را با تریم مشکی یا کروم سفارش دهند. این قطعات سبکوزن باعث میشوند مرسدس-ای ام جی GLS63 مخوفتر از قبل به نظر برسد.
اما شاسیبلند تیون شده مرسدس فقط در بحث ظاهری دچار تغییر نشده و پکیج قدرت آن با گزینه پایه P720 شروع میشود که شامل ارتقای نرمافزاری پیشرانه خواهد بود. در این حالت قدرت پیشرانه به ۷۱۰ اسب بخار و گشتاور آن به ۱۰۰۰ نیوتون متر میرسد. اگرچه این ارقام نسبت به مدل پایه افزایش قابلتوجهی را نشان میدهند اما وقتی پکیج P850 را ببینید بسته تیونینگ قبلی را فراموش خواهید کرد. این پکیج شامل ارتقای توربوها، سیستم اگزوز اسپرت، خروجیهای اگزوز جدید و فیلتر هوای کاراتر است.
به گزارش پدال و به نقل از carscoops، در این حالت قدرت پیشرانه به ۸۳۸ اسب و گشتاور به ۱۱۰۰ نیوتون متر میرسد. شخصیسازی GLS63 به همینجا ختم نمیشود زیرا منصوری گزینههای متنوعی را در اختیار مشتریان قرار خواهد داد. کفپوشهای چرمی به همراه نه طرح متفاوت رینگها بخشی از این آپشن ها هستند. نظر شما درباره این پروژه جدید منصوری چیست؟ آیا همچون همیشه آن را جنجالی می دانید یا منصوری درباره GLS63 زیاده روی نکرده است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
Reza Waffen SS
۲۸ شهریور ۱۴۰۱استایلو نگا تورو خدا مگه میشه عاشقش نشد
Si
۲۸ شهریور ۱۴۰۱بینظیر
احمدرضا
۲۸ شهریور ۱۴۰۱فقط فابریک
DNA
۲۸ شهریور ۱۴۰۱عالی شده فقط رینگ های وننو رو کم داره
TML BN
۲۸ شهریور ۱۴۰۱خیلی خوبه یعنی گنگه ولی کاش روکش آبی رو و نارنجی اصلا انتخاب خوبی نیستن ما رنگ خیلی بهتر و لوکس تری داریم
البته نارنجیش باز بهتره آبیه خیلی بده
Reza Waffen SS
۲۸ شهریور ۱۴۰۱فکر کنم انتخاب رنگ و دیزاین توسط خود مشتری ها انجام میشه
mahan
۲۸ شهریور ۱۴۰۱واو!!.خیلی چیز خوشگلیه تریم داخل کرمش به نظرم خوشگلتره.
Erfan
۲۸ شهریور ۱۴۰۱لطفا فقط اولش اون گارد جلوی ماشین رو بردارید.
آخه این چه سمیه دیگه که گارد زدین جلوی ماشین 😐
آبرو مرسدس رو با اون گارد میبرید
TML BN
۲۸ شهریور ۱۴۰۱البته انگاری هم گارد و هم رنگ چرم به سفارش مشتری هست
Erfan
۲۸ شهریور ۱۴۰۱کاش شتاب ماشین رو در مدل ۱۱۰۰نیوتونی میگفتند
Erfan
۲۸ شهریور ۱۴۰۱به نظرم چرم داخل سفید بود زیبا تر میشد
پارسا
۲۸ شهریور ۱۴۰۱زیبا
پدرام
۲۸ شهریور ۱۴۰۱این گارد جلوش خیلی خیلی تو ذوق می زنه مگه نیسان گاوی هست؟؟
۹۱۱
۲۸ شهریور ۱۴۰۱بله دیگه؟سوال داره؟ منصوری تو تیونینگ این ماشین ثابت کرده هنوز هم یک ایرانی.
صادق پور
۲۸ شهریور ۱۴۰۱قیمتش بالاست
همون مدل استاندارد بهتره
Porsche 911
۲۸ شهریور ۱۴۰۱اینکه شرکت منصوری به عنوان یک شرکت تخصصی تیونینگ ایرانی فعالیت داره مایه افتخاره
اما خب من به شخصه خودرو فابریک رو بیشتر میپسندم اما اگه قرار باشه تیونینگ انجام بشه
کار های نوویتک تک آرت ABT و ای سی اشنیتزر یا برابوس زیبا هستن
مهردادکمال
۲۸ شهریور ۱۴۰۱بایست بگن باسنت درد نکنه بابت ری*دن به دایزاین داخل ماشین
یوسف
۲۹ شهریور ۱۴۰۱زشت بود زشت تر شد…. درود بر آقای منصوری…. کاش روی تیبا کوئیک و شاهین از این طرح های بسیار زیبا و نامأنوس پیاده میکردی بعد سوارش میکردی….
M.Kkarimi
۲۹ شهریور ۱۴۰۱نصف ابهت و پرستیژش به همون لوگوی وسط فرمون بود که برداشتش… 😅
Reza
۲۹ شهریور ۱۴۰۱وری گود
مهدی
۳۰ شهریور ۱۴۰۱منصوری تو چی خلاصه میشه ؟
من : رنگ جییییییییییییغ