منصوری چند هفته پیش از کیت ارتقایی خود برای مرسدس-مایباخ GLS رونمایی کرد. شاسیبلند لوکس ژرمنها قدرت بیشتر و ظاهری بهتر پیدا کرده بود و حالا این جادو روی سدان فوق لوکس مرسدس-مایباخ S کلاس نیز اثر کرده است. خودروی موردبحث از پکیج تیونینگ کامل منصوری شامل افزایش قدرت در مدلهای S580 و S680 سود میبرد.
مایباخ S کلاس چندین قطعه فیبر کربنی را برای بهبود ظاهری خود پذیرا شده است. این ماده سبکوزن در لبه جلویی سپر، ورودیهای هوا، سقف و اسپویلر روی سقف و صندوق و نهایتاً رکابهای جانبی بکار میرود. منصوری همچنین از فیبر کربن برای دیفیوزر استفاده میکند که با چراغترمز مرکزی و یا بدون آن در دسترس خواهد بود. خود منصوری میگوید این تغییرات محتاطانه بهصورت عمدی در نظر گرفته شدهاند. تیونر موردبحث مرسدس-مایباخ S کلاس خود را با رینگهای براق V.6 یا FS.23 عرضه میکند که ابعاد ۲۲ اینچی دارند و با لاستیکهای ۲۶۵/۳۰ R22 در جلو و ۳۰۵/۲۵ R22 در عقب همراه میشوند.
منصوری تنها به تغییر ظاهری این خودرو اکتفا نکرده است. سدان های S580 و S680 به ECU پاورباکس پرفورمنس و سیستم اگزوز جدید با چهار خروجی مجهز شدهاند. پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو در دل مدل S580 قرار دارد درحالیکه مدل S680 از نیروگاه ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توئین توربو سود میبرد. S580 هماکنون قدرت ۶۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۸۲۰ نیوتون متری تولید میکند که قدرت و گشتاور نسبت به مدل استاندارد ۹۷ اسب بخار و ۱۲۰ نیوتون متر افزایش یافتهاند. قدرت مدل S680 نیز با افزایش ۱۰۸ واحدی به ۷۲۰ اسب بخار و گشتاور نیز با بهبود ۱۰۰ واحدی به ۱۰۰۰ نیوتون متر رسیده است.
منصوری آپشن های زیادی را برای بهبود کابین پیشنهاد میکند. مشتریان میتوانند طیف وسیعی از متریال از جمله تریم کربن، پدالهای آلومینیومی، فرمان چرمی و اسپرت را سفارش دهند. به این موارد باید نشانهای خود منصوری را نیز اضافه کرد. مرسدس-مایباخ S کلاس منصوری پروژهای کامل است که خیلی هم زیادهروی نداشته و ظاهر ملایم آن با پرفورمنس مطلوب ترکیب میشود. گاهی اوقات بهتر است خیلی جلبتوجه نکنید!
phonix
۷ مرداد ۱۴۰۱بنز مگه فقط به برابوساجازه نمیداد ارمشو بزاره جای ارم خودش ؟
بعد هم بهتره به این سبک ماشین ها دست زده نشه خودشون کمال شرکت های سازنده هستن اونم مثلا شرکتی مثل بنز
علی
۷ مرداد ۱۴۰۱عالی این ماشین منصوری هم تغییرات زیادی بیرونش نداد
Mohammad.2005
۷ مرداد ۱۴۰۱انصافا از کارهای خوب منصوری هستش. بدون شلوغی بیش از حد و رنگ های جلف . هنوز اون اوروس با کابین تمام بنفش یادم نرفته که چه سمی بود
Afg
۷ مرداد ۱۴۰۱منصوری کارش حرف نداره
Reza Waffen SS
۷ مرداد ۱۴۰۱از طرحی که روی فرمون ایجاد کرده خوشم امو
mahdi-es17
۷ مرداد ۱۴۰۱ای حال میده با لباسای روغنی بشینی تو این😂
mahdi-es17
۷ مرداد ۱۴۰۱البته سقف سفیدش واقعا جزابیت خاصی داره🙂
net
۷ مرداد ۱۴۰۱ماشینهای مایباخ زشته منصوری هم اومده زشت ترش کرده
Amin
۷ مرداد ۱۴۰۱شاهکار به تمام معنا🔥
JDM lover
۷ مرداد ۱۴۰۱بالاخره یه تیون خوب و ملایم از منصوری دیدیم
قبلیا رو شست برد
behnam1012
۷ مرداد ۱۴۰۱بنظر من کار های منصوری صفر و 100 هستن این از اون 100 خوب هاست
al-ml-kh
۷ مرداد ۱۴۰۱اصا ابهت این ماشین به آرم وسط فرمونشه
الآن فقز یه چیز سیا اون وسطه نه اون سه پره جذاب
matin
۷ مرداد ۱۴۰۱خدا نکنه تو این ماشین کسی چایی یا قهوه بخورهاون وقن یک قطرش بریزه چی میشه
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۷ مرداد ۱۴۰۱عشق است و غم داشتن
Mr Naftalin az roghan abad
۷ مرداد ۱۴۰۱آخه اون چراغ فرمول یکی رو گذاشتی روی دفیوزر عقب که چی؟! منصوری تیون شیک رو با دی ان ای مسابقه ای قاطی نکن، جون هرکی دوست داری مراعات کن😂
بهنام
۷ مرداد ۱۴۰۱چشممان به اس میباخ اتاق قبلی در بابلسر روشن شد . واقعا ابهت و وزن زیاد این ماشین دیدنیه .
اینم از دست کوروش خان در رفت و خوب از آب دراومد .
فرحان نصیری
۲۵ شهریور ۱۴۰۱همه چیزش عالیه ولی نباید اون دیفیوزر رو میذاشت