مرسدس بنز

مرسدس AMG GT چهار درب ماریانی با 725 اسب بخار قدرت معرفی شد

شرکت آلمانی ماریانی از پکیج تیونینگ خود برای مرسدس AMG GT 63S چهار درب رونمایی کرد. این خودرو هم‌اکنون ۷۲۵ اسب بخار قدرت دارد و از ظاهری گیراتر سود می‌برد.

اگرچه پروژه تیونینگ ماریانی برای خودروهای یاد شده اندکی ملایم‌تر از تیون های سایر شرکت‌ها به نظر می‌رسد اما این تیونر قول داده است سوپر سدان ژرمن‌ها را خاص‌تر از همیشه بکند. کار روی خودرو با نصب رینگ‌های جدید ۲۱ و ۲۲ اینچی شروع می‌شود. ماریانی می‌گوید این رینگ‌های ۲۱ اینچی در جلو و عقب ۱۱ و ۱۲.۵ اینچ پهنا دارند و لاستیک‌های چسبنده‌تر نیز آن‌ها را احاطه کرده‌اند. اگرچه چنین رینگ و لاستیک‌هایی می‌توانند تأثیر منفی روی راحتی سواری داشته باشند اما قطعاً بر جذابیت بصری آن می‌افزایند.

ماریانی همچنین ارتفاع مرسدس AMG GT 63S چهار درب را ۵۵ میلی‌متر کاهش داده ولی دامپرهای فعال و سیستم کنترل بدنه فعال مرسدس را حفظ کرده است. در عقب یک دیفیوزر گیراتر و همچنین سیستم اگزوز با خروجی‌های جدید دیده می‌شوند. این اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ باکیفیت ساخته شده و از فلاپ قابل تنظیم برای تنظیم صدای تولیدی سود می‌برد. همچنین باید گفت اگزوز یاد شده تأییدیه TUV را به همراه دارد که برای خریداران آلمانی اهمیت زیادی دارد.

از نظر پرفورمنس نیز شاهد بهبود قابل توجهی هستیم چراکه بنا به گفته ماریانی پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی مرسدس AMG هم‌اکنون ۷۲۵ اسب بخار قدرت و ۹۵۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند که نسبت به قدرت ۵۷۷ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متری نسخه استاندارد GT 63 افزایش چشمگیری را نشان می‌دهد. البته باید گفت مدل GT 63S چهار درب نیز ۶۳۰ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتون متر گشتاور دارد. در نظر داشته باشید که پروژه ماریانی یک پله پایین‌تر از مدل هیبریدی GT 63S E-Performance قرار می‌گیرد چراکه این هیولا ۸۳۱ اسب بخار قدرت و ۱۴۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. ابوالفضل

    ۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (112 ديدگاه)

    اوایل ازش خوشم نمی یومد ولی الان طرحش حسابی من رو شیفته خودش کرده

    موافقم 33
    مخالفم 4
    1. کیارش

      ۵ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (22 ديدگاه)

      خاصیت بنز همینه

  2. amir

    ۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (3601 ديدگاه)

    اسم شرکت تیونینگ بیشتر میخوره ایتالیایی باشه

    موافقم 13
  3. M.83

    ۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (205 ديدگاه)

    @شاهین
    چرا دیگه داینو نمیزاری

    موافقم 6
    مخالفم 2
    1. شاهین

      ۴ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (4696 ديدگاه)

      خبر خوبی باشه حتما میزاریم

      موافقم 5
      مخالفم 1
  4. Enzo Ferrari 2008

    ۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1208 ديدگاه)

    خیلی بنز خوبیه

    موافقم 16
    مخالفم 0
  5. cyrus-az

    ۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (107 ديدگاه)

    خیلی دوسش دارم. ولی بدون بال عقب. استایل خوشگلی داشت خوشگلتر شد. پرفورمنس هم که دیگه هیچ…

    موافقم 13
  6. Am

    ۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    زیبا تر از همیشه

  7. HesamS500

    ۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (129 ديدگاه)

    عجب دلبری شده

  8. امین

    ۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    عجیبه که یک کپی از روی خودروی شاهینه مخصوصا چراغ های جلوش😂

  9. مکانیک

    ۵ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (7 ديدگاه)

    این اروپایی ها حاضر هستند هر نوع کپی کاری و تقلیدی بکنند تا از نظر طراحی و کیفیت محصولات خودشون رو به سایپا و ایران خودرو نزدیک کنند ..
    الان این محصول ، دقیقاً همون بدنه و پلتفرم پراید نسیم مدل ۱۳۸۲ است که موتورش با جنس آشغال مرسدس بنز عوض شده و آپشنها و امکاناتش هم حتماً یک پنجم شده…

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. M

      ۱۱ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (722 ديدگاه)

      نه دیگه ببین
      پلتفرم پلتفرم پژو پارسه!
      موتور موتور تضعیف شده دنا پلاس توربو
      بدنه همون شاهینه که در عقب از تارا الهام گرفته
      عملا کراس اوور ایرانی هاست که آلمان کپی کرده

  10. علی

    ۱۷ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (189 ديدگاه)

    رینگاش دلربان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا