برابوس قبلاً جادوی خود را روی جدیدترین نسل مرسدس بنز S کلاس بکار برده اما حالا نوبت به مایباخ S کلاس رسیده است. این اولین باری خواهد بود که تیونر مشهور مرسدس دست روی مدل لوکستر مایباخ میگذارد. پروژه جدید برابوس ۶۰۰ مسترپیس نام دارد و بر اساس مدل S580 4Matic با پیشرانه ۸ سیلندر شکل میگیرد. نکته عجیب اینکه پوشش ارزانقیمت پیشرانه لوگوی کمپانی را به همراه دو لوگوی بزرگ V12 نشان میدهد. این در حالی است که لوگوی یاد شده برای مدل پرچمدار S680 بکار میرود.
این سدان لوکس و مخوف از کیت بدنه ملایم برابوس با قطعات فیبر کربنی سود میبرد و میتوان آنها را با طرح مات یا براق سفارش داد. تکمیل کننده این قطعات نیز عناصر کرومی تیره خواهند بود. برابوس میگوید این قطعات افترمارکتی تنها برای زیبایی نیستند زیرا نقشی عملکردی دارند. برای مثال اسپویلر لبهای جلو در تونل باد توسعه یافته تا لیفت اکسل جلو را کاهش داده و جریان هوا را به سمت ترمزهای جلو و رادیاتورها هدایت کند.
برابوس مایباخ S کلاس در بخش عقب از دیفیوزر کربنی و خروجیهای اگزوز جدید سود میبرد. این سدان لوکس به رینگهای شناخته شده مونوبلاک با ابعاد ۲۲ اینچی که ظاهر کروم تیره دارند مجهز شده است. رینگهای جدید را لاستیکهای فربه پیرلی پی زیرو در آغوش میگیرند. مهندسان برابوس همچنین با دستکاری سیستم تعلیق بادی خودرو اقدام به کاهش ۲۰ میلیمتری ارتفاع آن کردهاند.
به گزارش پدال و به نقل از موتور وان، همانطور که نام برابوس مایباخ S کلاس نشان میدهد، ۶۰۰ مسترپیس به پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربو با قدرت ۶۰۰ اسب بخار مجهز است. با وجود گشتاور ۸۰۰ نیوتون متری، این مایباخ ارتقا یافته هماکنون میتواند در عرض ۴.۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت خودرو نیز به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود خواهد بود. اما آنچه واقعاً باعث جلبتوجه میشود کابین این مایباخ S کلاس است که پر از چرم اعلا و تریم فیروزهای است. این تریم روی کفپوشها و پوشش داخلی سقف نیز بکار رفته و از طرفی تریم فیبر کربن نیز وجود دارد. البته از نظر سفارشیسازی کابین هیچ محدودیتی وجود ندارد و برابوس هر مدل را دقیقاً بر اساس نظر و سلیقه خریدار میسازد.
Taha Malek
۷ مهر ۱۴۰۱گل بود به سبزه نیز آراسته شد ساخته شده واسه بنز و برابوس
࿗
۸ مهر ۱۴۰۱مثل منصوری تو دوزی رو داده به اسپرتی سر کوچه که کارش تو دوزی نیسان آبی با رنگ های جیغه😂
HR3
۸ مهر ۱۴۰۱روزی که گفتم بهترین تیونرهای دنیا سال ها از منصوری عقب هستن واس اینه( کلی هم دیس دادن )
aMiRsHaYaN
۷ مهر ۱۴۰۱خیلی خوبه ها
ولی من طرفدار رنگ آبی توش نیستم خیلی جلفه
من بیشتر سفید و کرم و سیاه دوست دارم با تزیینات چوبی
Achtung
۸ مهر ۱۴۰۱بنز باید توش یا مشکی باشه یا سفید
علی جردن
۷ مهر ۱۴۰۱فرمان رنگی یه چیز دیگه است🥲
کابینش خیلی شبیه منصوری شده قبول داربن یا چی
حمید
۷ مهر ۱۴۰۱رنگ فیروزه ای خوراک تیونینگ های منصوریه فکنم از اون مشورت گرفتن 😂
hitman
۷ مهر ۱۴۰۱به قول اون پیرمرد: ما اینجا گوشواره نداریم(منصوری) خیلیم عالی
پدرام
۷ مهر ۱۴۰۱کابین رو دیدم یاد دیزاین های منصوری افتادم که انگار رو همه چی یه اسپری رنگ کشیده
اگه کابین رو ترکیبی دو رنگ یا چند رنگ کار می کرد جذاب تر بود این طور خیلی زود خسته کننده دمده میشه
MASOUD 0099
۷ مهر ۱۴۰۱قشنگ شده ولی صندوق ش خیلی کوچک ه
۹۱۱
۷ مهر ۱۴۰۱داخلشو دیدم یاد منصوری افتادم…
ولی کلی خیلی عالی شده
امیرحسین
۸ مهر ۱۴۰۱دونسل قبلش قشنگتره
ماشین باز
۸ مهر ۱۴۰۱صد رحمت به منصوری خودمون 😂😂
Royal Driver UK 70
۸ مهر ۱۴۰۱کابینو دیدم فکر کردم منصوریه….. ولی کاری که برابوس میکنه بهتر از منصوری هست خیلی خیلی بهتره برابوس. نمیاد سپر مدل نیسان گاوی بزاره رو ماشین😂
Reza Waffen SS
۸ مهر ۱۴۰۱اونارو به سفارش مشتری میزاره
Arshia m3csl
۸ مهر ۱۴۰۱داخلش ابی تیره میشد خیلی قشنگ بود خیلی هم طراحی بدنه این ماشین جذاب شده واقعا ولی رینگ های قشنگ تری میتونستن بزارن برای این کلاس اس این رنگ سبز تیفانی هم خیلی برای داخل کلاس اس قشنگ نیست سبز تیفانی به درد مینی کوپر میخوره که فانتزیه و ماشین مورد علاقه خیلی از دختر خانماست
Payfast
۸ مهر ۱۴۰۱کابین فقط شکلاتی با خطوط قرمز و زرد
خان
۸ مهر ۱۴۰۱رنگ داخل ماشین باید با بیرونش تناسب داشته باشه ، حالا منصوری باشه چه برابوس 🤨
Payfast
۸ مهر ۱۴۰۱بهترین تیون منصوری به نظرم شیرون بود
بهرام
۸ مهر ۱۴۰۱مرسدس هم مثل هموطنش بیامو انگار دچار مشکل تناسب طراحی شده. این چراغای زشت عقب چی ان. وقار و ابهت اسکلاس رو با خاک یکسان کردن
فرهاد
۱ دی ۱۴۰۱داداش گل من هیچ مرسدس ندیدم که توش ابی باشه
ولی خودروی بی نظیره
فرهاد
۱ دی ۱۴۰۱بی نظیره
Jamal
۴ آبان ۱۴۰۳اصلا چطوره مدریت شرکت بنز برابوس و منصوری را بدن به مردم ایران اخه خیلی ادعا دارن