مرسدس بنز

بازتولید مرسدس بنز 280SE و 280CE با پیشرانه 8 سیلندر پرقدرت AMG!

این مرسدس بنز 280SE و 280CE که ملاحظه می‌کنید به لطف برخی تغییرات صورت گرفته از قدرت فوق‌العاده ۴۰۰ اسب بخار برخوردار شده‌اند!

280SE مدل ۱۹۷۰ که پدربزرگ مرسدس بنز S کلاس محسوب می‌شود نشان AMG را در پشت خود به نمایش می‌گذارد تا به همه اعلام کند خودرویی خاص به حساب می‌آید. وقتی کاپوت سدان موردبحث را بالا بزنید شاهد پیشرانه‌ای جدیدتر خواهید بود. مت کوویک توانسته یک نیروگاه آهنین ۸ سیلندر مدرن AMG را زیر کاپوت W108 قرار دهد. پیشرانه اولیه خودرو از نظر مصرف روغن کمی تشنه بود و مالک مجبور شد آن را با نمونه جدید تعویض کند.

این مرسدس بنز 280SE از آلمان وارد شده و برای نصب پیشرانه موردبحث از دسته‌موتورهای S55 AMG مدل ۲۰۰۱ استفاده شده است. نیروگاه ۵.۴ لیتری تنفس طبیعی موردبحث قدرت حدود ۴۰۰ اسب بخار را از طریق گیربکس ۶ سرعته دستی متعلق به کرایسلر کراس فایر ۲۰۰۴ به اکسل عقب منتقل می‌کند. همان‌طور که می‌دانید کراس فایر حاصل همکاری دایملر کرایسلر بوده و اساساً بر پایه مرسدس بنز SLK ساخته شده است.

اما همه‌چیز به تغییر یاد شده ختم نمی‌شود زیرا تاپ گیر فرصت بررسی یک خودروی دیگر ساخت مت کوویک را نیز داشته است. مرسدس بنز 280CE 1978 با کیت بدنه فولادی نیز با همین پیشرانه ساخته شده اما استفاده از سوپرشارژر قدرت را به محدوده ۴۵۰ تا ۵۰۰ اسب بخار رسانده است. جدای از پیشرانه متعلق به مرسدس CL55 AMG، این کوپه اسپرت دارای سیستم تعلیق جدید، دیفرانسیل لغزش محدود و گیربکس دنده دستی است. در واقع می‌توان 280CE را بلک سریز دهه ۷۰ میلادی دانست. شاید برخی افراد این خودروهای بازتولیدی را بی‌مفهوم بدانند اما هنوز هم از پیشرانه مرسدس بنز استفاده می‌کنند. از نظر ما استایل کلاسیک یک خودرو به همراه پیشرانه پرقدرت بهترین ترکیب بوده مخصوصاً اینکه بهبودهای دیگری نیز رخ می‌دهد تا خودرو بتواند قدرت زیادتر پیشرانه جدید را تحمل کند. نظر شما دراین‌باره چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷۳ دیدگاه‌ها

  1. Royal Driver

    ۲۰ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (1293 ديدگاه)

    به این میگن بازتولید! بنزترین بنز همینه!

    موافقم 56
    مخالفم 5
  2. ali(chevynova)

    ۲۰ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (7385 ديدگاه)

    ((پیشرانه اولیه خودرو از نظر مصرف روغن کمی تشنه بود و مالک مجبور شد آن را با نمونه جدید تعویض کند.))

    برا همینه که ماشینهای آلمانی یاتاقان میزنن و بهشون میگن یاتاقانی ولی بجاش مهندسی دارن
    البته که با کمک جیلی این نقطه ضعف هم حل خواهد شد

    موافقم 17
    مخالفم 120
    1. Reza Waffen SS

      ۲۰ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (5360 ديدگاه)

      اینهمه کین برای چی آخه ؟؟؟

      موافقم 78
      مخالفم 10
      1. ali(chevynova)

        ۲۰ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (7385 ديدگاه)

        کینه نیست
        خوده متن گفته یبار بخون
        من متن رو کپی کردم
        ضعف یاتاقان آلمانیها از گذشته بوده باور نداری برو چندتا مکانیکی بپرس از این موضوع بهشون فشار بیاری دای یاتاقانهاش رو میشنوی
        دلیل نداره چون حرف من رو نمیخوای قبول کنی بگی از روی کینه حرف میزنم

        موافقم 17
        مخالفم 89
        1. فرشاد

          ۲۱ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (932 ديدگاه)

          برای شما نقطه ای خوبه که توش حرف واسه گفتن داری.این تو کل تاریخ المان یدونه و تنها نقطه ضعف شون هس(اونم تو ماشینای کارکرده)واسه همینه هی فاز مهندسی میگیرین و از یاتاقان حرف میزنین
          وقتی بحث ضعف یا شکست المان هس (یک درهزار البته)کارشناس موتور میشین
          وقتی ام که المان تو درگ یا پیست یا هرجای دیگه ای رکورد میزنه و مث همیشه امریکا رو به حسابم نمیاره گردن نمیگیرین

          موافقم 19
          مخالفم 4
      2. مازیار

        ۲۰ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (3300 ديدگاه)

        این دیگه کینه تعریف نمیشه رضا جان
        این اوج استیصال و درماندگی هست
        وقتی بین صدها خبر راجع به نوآوری و مهندسی آلمانی توجه به تعویض موتوری که بیشتر از پنجاه سال کار کرده جلب میشه!!
        وقتی فشار بالا و بالاتر میره باید یه جوری تخلیه بشه ولو از این راه وگرنه خطر انفجار وجود داره برادرجان شوخی نیست

        موافقم 68
        مخالفم 14
      3. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

        ۲۰ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (2353 ديدگاه)

        کاری ندارم ولی خدا وکیلی راست میگه آلمانیتا زمانی که نو هست قابل اطمینامه عمر کنه باید ازش فرار کنی.معمولا هم بنزهای قدیمی رو با انجینهای وی8 جنرال موتورز بروز رسانی میکنن.

        موافقم 15
        مخالفم 58
        1. مازیار

          ۲۰ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (3300 ديدگاه)

          یانکی من خودم دو مدل بنز ۲۳۰ دانشجویی داشتم (۱۹۷۹ و ۱۹۸۱) که ۸۱ رو هنوزم دارم و هردو سنی بین ۳۰ تا ۳۵ سال داشتن و به طبع اون با دهها نفر که بنز کلاسیک داشتن هم ارتباط داشتم
          خلاصه تجربه های خودم و بقیه راجع به استهلاک بنز اینه:
          اگه جنس اصلی ببندی و درست ببندی اونقدر دیر خراب میشه که تقریبا میشه گفت خراب شدنی نیست

          موافقم 42
          مخالفم 3
        2. OM.01

          ۲۰ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (547 ديدگاه)

          @مازیار
          (من خودم دو مدل بنز ۲۳۰ دانشجویی داشتم (۱۹۷۹ و ۱۹۸۱) که ۸۱ رو هنوزم دارم)

          میگم بنظرتون ارزش خرید داره دانشجویی؟شما چون مالکش هستید میگم.برای کسی که هفته ای2بار میره بیرون سالی کلا 10هزارتا بیشتر روی کیلومترش نمیاد. بره ماشین ایرانی بخره بهتره یا آلمانی مثل بنز معماری یا بی ام و 518 یا 2002 یا حتی ژاپنی مثل گالانت بخره بهتره؟

          حالا قسمت کمبود قطعات و سخت پیدا کردن قطعات رو فاکتور بگیریم تو دیگر زمینی ها چی؟ با 300 الی 350 تومن ایرانی بهتره یا قدیمی تمیز؟ تجربه شما و مالکیت شما چی میگه؟ البته منظورم قدیمی تمیز و اوکی هست که کم پیدا میشه ولی خب هست خودم دیدم با قیمت های وسوسه کننده و معقول.

          البته قصد خرید ندارم برای اطلاعات خودم میخوام.ممنون میشم بگید.

          موافقم 11
          مخالفم 1
        3. مازیار

          ۲۰ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (3300 ديدگاه)

          دوست عزیز
          بحث انتخاب ماشین کلاسیک میتونه بسیار گسترده و طولانی باشه همینطور شرایط لازم برای داشتن کلاسیک
          اما در مجموع و در این مورد خاص یعنی ۱۲۳ بنز میتونم بگم آره اگه نمونه تمیز پیدا کنی ارزشش رو داره _ کلا از جمیع جهات کم دردسرترین بنز همینه _ و ظرفیتش هم خیلی بیشتر از سالی ده هزار کیلومتره و اگه تو شهر بزرگ یا تهران باشی که مشکل قطعات و مکانیک هم نداری

          موافقم 17
          مخالفم 2
      4. Alan.r

        ۲۰ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (1133 ديدگاه)

        (اینهمه کین برای چی آخه ؟؟؟)
        جوابش سادست: تعصب بیجا

        موافقم 50
        مخالفم 9
      5. فقط چین

        ۲۰ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (107 ديدگاه)

        دقیقا آقای نوا آلمانی ها یک مشت کلاهبردار هستند بنده خودم معتقدم موتور ۱.۵ لیتری ساخت چری روی این خودرو بهتر از موتور های پر مصرف و کم قدرت آلمانی که حتی به تکنولوژی کوییک هم نرسیده اند هست .
        با تشکر از نویسندگان سایت

        موافقم 10
        مخالفم 64
        1. TESLA

          ۲۰ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (1248 ديدگاه)

          🤔🤔🙄 خدا شفا بده 🤣🤣🤣🤣

          موافقم 46
          مخالفم 5
        2. MASOUD 0099

          ۲۰ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (424 ديدگاه)

          داداشم # فشاری نباشیم

          این آقا هم از روی کینه به دل میگه

          بیچاره حسرت یه ماشین لوکس و خوب به دلش مونده .

          موافقم 19
          مخالفم 3
        3. بهنام

          ۲۰ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (904 ديدگاه)

          میدونی موتور ۱,۵ لیتری چری اصلأ مال چین هست یا نه ؟

          موافقم 10
        4. matin

          ۲۰ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (415 ديدگاه)

          داره وانمود میکنه جدی میگه شما به دل نگیرین

          موافقم 3
          مخالفم 1
        5. فرشاد

          ۲۱ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (932 ديدگاه)

          اگه موتور چری از موتورای المانی بهتره و المان به موتورای سایپا هم نرسیدپس وای به حال امریکا که موتوراش در هر دوحالت جلوی المان پوچه
          اینجوری موتور امریکا جلوی المان مث هوندا125هس اونم جلوی المان چه برسه. به چری
          مقابل چری یه چیزی تو مایه های موتور جوش هس

          موافقم 8
          مخالفم 2
      6. GMA

        ۲۰ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (849 ديدگاه)

        یحتمل از اینکه مرسدس انقدر محبوب و موفقه اذیت میشه..

        موافقم 43
        مخالفم 4
      7. علی

        ۲۰ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (99 ديدگاه)

        باباجون قبول کنین دیگه ، اینهمه تعصب برای چیه؟ نژاد ما آلمانی نیست که اینقدر مهر آلمان را دارین و چشمتونو به واقعیت بستین

        موافقم 9
        مخالفم 43
        1. MASOUD 0099

          ۲۰ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (424 ديدگاه)

          فکر کنم چشمان شما بستس برادر من

          # فشاری نباشیم

          موافقم 17
          مخالفم 5
        2. matin

          ۲۰ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (415 ديدگاه)

          اتفاقا ژرمن ها و ایرانی ها هرد اصلیت شون به اریایی ها برمیگرده

          موافقم 4
          مخالفم 9
    2. Alan.r

      ۲۰ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (1133 ديدگاه)

      جناب علی لطفاً قبل از کامنت زدن کمی فکر کنید
      نکنه انتظار دارید موتور ماشینی که ۵۳ سال از ساختش می‌گذره مثل روز اولش کار کنه؟

      موافقم 35
      مخالفم 5
    3. AMD

      ۲۰ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (249 ديدگاه)

      فعلا که پرچم آلمان از امریکن 🤣 بالاتره
      موتور ماشین آمریکایی = الکی حجیم کم بازده و…
      همین آمریکایی ها اصلا میتونن ماشینی بسازن که شاسی یا بدنه بتونه قدرت موتور رو تحمل کنه و بهترین نسبت قدرت به وزن داشته باشه یا همه چیزش به هماهنگی ماشینهای آلمانی باشه؟ آمریکا جلو آلمان تو موتور اسپرت ، دوام ماشین ها ،مهندسی و…. هیچه هیچ!!!

      موافقم 50
      مخالفم 13
      1. سوشیانت

        ۲۰ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (3513 ديدگاه)

        تو توهم یه اروپایی فن آلمان بالاتر آمریکاست نتیجه این موتور های پرحجم هم دیدیم نمونش دوج که تاحالا هر انجینی که ساخته با اختلاف زیاد قوی تر از آلمانی ها بوده نمونش دوج چارجر هلکت جیل بریک قدرت ۸۰۷ اسب بنز آ ام گ جی تی سدان ۶۴۰ اسب اختلاف رو ببین تازه اسکالید وی ای اس وی که نزدیک ۳ تن وزنشه و ۵.۷ متر طول داره صفرتاصد ۴.۴ هست با اینکه شاسی بلنده ولی ایکس سون با اینکه کراس اوور هست شتابش ۴.۵😂😂 حالا معنی مهندسی رو متوجه شدی؟ تو بحث شتاب کوپه های یک ردیفه هم که کوروت c8 z06 اومد و پورشه و بنز رو هم له کرد پس نتیجه میگیریم مهندسی آلمان در برابر آمریکا هیچه

        موافقم 7
        مخالفم 53
        1. Alan.r

          ۲۰ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (1133 ديدگاه)

          جناب سوشیانت همین بنز GT63 که گفتید نسخه‌ی E performanceش دارای ۸۹۰ اسب بخار و شتاب ۲.۹ ثانیه‌ای هستش
          GLS63 هم که یه SUV فول سایز لوکسه با ۶۱۲ اسب بخار از اسکالید وی شتاب بهتری داره(۴ثانیه) و ارزون تر هم هست
          در بحث کوپه های یک ردیفه هم با حضور اساطیری مثل بلک سریز ، وان ، 911GT3 و ……. حرفی برای گفتن باقی نمی‌مونه
          درکل آمریکا جز در زمینه پیکاپ در هیچ سگمنت دیگری از آلمانی ها بهتر نیست
          نمونش هم سدان ها و SUV های فوق لوکس ، خودرو های اسپرت و پرفورمنس ، سدان ها و SUV های خانوادگی ، HOT HATCH، گرند تورر و …….
          پس نتیجه می‌گیریم که مهندسی آمریکا در برابر آلمان هیچه🇩🇪🇩🇪🇩🇪

          موافقم 33
          مخالفم 4
        2. AMD

          ۲۰ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (249 ديدگاه)

          دادا آلمان بخواد چیزی بسازه که هیچ کس حریفش نشه میسازه ولی فلسفه ساخت الان المان ها فرق کرده و بیشتر متمرکز به کیفیت و راحتی و دوام هستن تا قدرت و رکورد ، وگرنه اراده کنن همین الان چیزایی میسازن که برگ آسمان و زمین بریزه

          موافقم 35
          مخالفم 3
        3. بی خیال اسم 2

          ۲۰ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (185 ديدگاه)

          آره هیچه

          قدر ها بیشتره ولی حروم می شه تو درگ اتوبوسی می خوره شایدم قطار

          خب ایکس سون رو با قوی ترین شلسی بلند تاریخ جی ام مقایسه می کنی ای خدا خخخخخخخخ

          بعدش هم کی پورشه و بنز توسط زی او شیش نابود شدن ؟

          پورشه رکورد تنفس طبیعی نورن برگ رینگ رو زد

          ولی کوروت هنوزم هواداراش منتظر تایم پیستش هستن

          موافقم 22
          مخالفم 4
        4. AMD

          ۲۰ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (249 ديدگاه)

          خدایی تو کجای موتور اسپرت امریکا رو دیدید مثل آلمانا انقدر مقام قهرمانی بیاره ؟ بزرگترین افتخار آمریکا پیروزی فورد در لمانز دهه ۶۰ هست 🤣🤣🤣
          موتور کم بازده هم مثل موتور های ۶،۷،۸ لیتری با حداکثر قدرت ۲۰۰ اسب در دهه ۷۰ ،۸۰
          تازه چرا gt63e رو با دوج مقایسه نکردی ؟ ☺ کوروت هم به زودی توسط gt2 rs به خاک مالیده میشه .

          موافقم 24
          مخالفم 3
        5. سوشیانت

          ۲۰ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (3513 ديدگاه)

          بنز ای پرفورمنس هیبریده ماشین بنزینی رو با هیبرید مقایسه نمیکنن اگه همینطوری الکی بخوایم مقایسه کنیم لوسید ایر سافایر شتابش فقط ۲ ثانیه هست و باز هم سریع تره در ضمن بلک سریز شتابش ۳.۲ هست و 911 gt3 هم زیر ۳ نمیزنه درحالی که کوروت ۲.۶ در ضمن تنها چیزی که آلمان توش بهتر بود سدان بود که با اومدن سلستیک باز هم آلمانی ها عقب افتادن در ضمن آلمان که کلن اس یو وی نداره همشون کراس اوور هستن😂 حتی اگه این رو هم در نظر نگیریم و بخوایم مقایسه کنیم فقط کافیه به آپشن های اسکالید یه نگاهی بندازیم که ویژگی هایی داره که هیچکدوم از آلمانی ها ندارن و بهترین هست تو این کلاس نمایشگر ها تراکم پیکسلیشون دو برابر یه تلویزیون فور کی هست! تازه لیریک هم نمایشگرش 9k هست!!! ۳۶ تا اسپیکر داره که باز هم بیشترینه تو این کلاس از اونجایی که بی قاعده مقایسه میکنی و احتمالا میای میگی سری ۷ جدید هم ۳۶ تا داره باز هم کادیلاک با مدل سلستیک جوابش رو داده و ۳۸ تا داره کلی آپشن دیگه هم میشه مثال زد از اسکالید و همینطور نویگیتور و گرند واگنییر
          پس باز هم نتیجه میگیریم آمریکا بهتر از آلمانه🇺🇲🇺🇲🇺🇲

          موافقم 3
          مخالفم 26
        6. سوشیانت

          ۲۰ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (3513 ديدگاه)

          در جواب به بیخیال اسم ۲ اول اینکه بحث ما قدرت بود نه شتاب همون قدرت گرفتن هم باز مهندسی برتر آمریکا رو نشون میده در ضمن مشخصه وقتی کسی که پشتش نشسته هیچ مهارتی نداره اتوبوسی عقب میوفته همیشه بهونتون همینه وگرنه همه میدونیم که تو پیست مخصوص درگ آلمانی ها قطاری عقب میوفتن😂😂 تازه تو تاپ اسپید باز هم آلمانی ها عقبن به عنوان مثال چارجر و سی تو فایو، پانامرا و آ ام گ جی تی سدان و ام فایو سی اس رو رنده میکنن در ضمن تو که هی میگی اون همه اسب بخار چی شد الان اون همه اسب بخار مدل ای پرفورمنس بنز چی شد؟ با اینکه هیبریدیه و اصلا تو این کلاس نیست باز هم تاپ اسپیدش به این ها نمیرسه😂😂😂

          موافقم 3
          مخالفم 20
        7. سوشیانت

          ۲۰ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (3513 ديدگاه)

          در ضمن در جواب به Alan.r واقعا خسته نباشه بنز که با gls کراس اوور تونست یه شاسی بلند رو شکست بده خب مشخصه کراس اوور شتابش بهتر از شاسی بلنده😂 فرق کراس اوور و شاسی بلند رو نمیدونی شاسی بلند به ماشینی میگن که شاسی از بدنه مستقل باشه یا به عبارت دیگه شاسی نردبانی داشته باشه اگه نداشته باشه میشه کراس اوور اون رو باید با دوج دورانگو هلکت مقایسه کنی که هر دو کراس اوور سه ردیفه هستن دوج دورانگو هلکت شتابش فقط ۳.۵ هست و از ۴.۲ جی ال اس شتابش بیشتره

          موافقم 2
          مخالفم 20
        8. سوشیانت

          ۲۰ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (3513 ديدگاه)

          در جواب به AMD حتی ۹۱۱ gt2 هم شتابش ۲.۸ هست و مثل کوروت ۲.۶ نیست😂😂

          موافقم 2
          مخالفم 20
        9. AMD

          ۲۰ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (249 ديدگاه)

          سوشیانت اگه کامنت بالایی منو خونده باشی گفتم فلسفه ساخت آلمانها فرق کرده . تازه گفتم منتظر نسل جدید gt2 rs باشید نه قبلی ☺ تازه همه این سیستم اطلاعات سرگرمی های آمریکایی ها به هایپر اسکرین بنز میرسن ؟ فقط آمریکاییها تو تولید پیکاپ بی رقیبن کلاس های دیگه اکثر متعلق به آلمانه پس آلمان بازم از آمریکا بهتره 🇩🇪🇩🇪🇩🇪

          موافقم 19
          مخالفم 3
        10. AMD

          ۲۰ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (249 ديدگاه)

          آلمان اس یو وی نداره ؟ g کلاس سلطان آفرود سلام میرسونن

          موافقم 19
          مخالفم 4
        11. بی خیال اسم 2

          ۲۰ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (185 ديدگاه)

          چه قشنگ نتیجه می گیری

          کوروت 2.6 هست الان چکار کرده تو پیست خاصی رکورد دار هست ؟ کوچه چپ نرو

          آره همش کراس اوور هستن ولی با همین کراس اوور ها نفس آمریکایی ها رو گرفتن خخخخخخخ

          چه جالب تکنولوژی هایی که آلمانی ها دارن هم آمریکایی ها ندارن

          بعدش هرکی می ره ماشین لوکس بخره
          تعداد اسپیکر هاش واسش مهمه؟خخخخخخخ

          فعلا سلستیک خار خاصی نکرده اینقدر روش حساب باز می کنی
          نتیجت واسه ی خودت مهمه

          موافقم 15
          مخالفم 5
        12. بی خیال اسم 2

          ۲۰ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (185 ديدگاه)

          بحث منم قدرت نیست
          وقتی داری هیچ کاری نمی تونی بکنی

          آها حتما راننده پشت ماشین آمریکایی ها 6 سالش هست
          پشت ماشین آلمانی ها شوماخر

          عروس نمی تونه برقصه می گه زمین کجه خخخخخ

          بعدش تو نسل قبل 911 gt2rs رو با نسل جدید کوروت zo6 مقایسه می کنی جالبه خخخخخخخ

          بعدش پیست درگ هم جای ماشین چهار چرخ متحرک نیست

          ولی باز تو اون هم زیاد باخت دادید

          همین چارجری که گفتی با 797 اسب تو شتاب و پیست شتاب جانبی
          از سدان های آلمانی عقب می یوفته

          کجا رفت؟
          چرا حالا نمی گی قوی ترین سدان هست
          و بعدش تو پیست یک غول واقعی هست

          و با وزن سنگینش هم شتاب بالایی داره
          خخخخخخخخخخخخ

          موافقم 10
          مخالفم 4
        13. ARMAN سابق

          ۲۰ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (491 ديدگاه)

          دوستان عزیز این تعصبات الکی به هیچ جا نمی‌رسه.
          یکی مثل من ماشین آمریکایی دوست داره که قدرت زیاد و صدای معرکه تولید می کنه دوست داره. بعضی از دوستان هم خودروی ساخت اروپا علی الخصوص آلمان با مهندسی معرکه و شتاب و عملکرد بی نظیر تو پیست و اینارو دوست داره.
          پس لطفاً لطفا لطفا تعصبات رو بریزین دور و الکی بحث درست نکنین.
          مخصوصا علی نوا

          موافقم 10
          مخالفم 2
        14. فرشاد

          ۲۱ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (932 ديدگاه)

          کوروت zo6؟😂
          نمیگم بده ولی نهایت دیگه ته تهش یهgt63eیا توربو اس دندوناشو میکشه
          اگه انقد پرشتابین چرا چن وقته یه رکورد درست حسابی تو پیست ندارین؟
          کدوم هایپرکارتون میتونه پا به پایamg oneیا 918بیاد؟
          مهندسی المان جلوی امریکا پوچه؟ کمپانی های امریکایی که تو لمانز شرکت کردن چنتا مقام اوردن؟مقام هم اوردن؟😂کدوم موتورتون24ساعت دووم اورد
          همه شونو جمع کنی اندازه نصف قهرمانی های پورشه میشه؟😂
          جواب بده فقط

          موافقم 8
          مخالفم 2
        15. سوشیانت

          ۲۱ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (3513 ديدگاه)

          در جواب به AMD کی گفته نمایشگر های آمریکایی ها به هایپر اسکرین بنز نمیرسن بنز نمایشگر هاش یه ۱۲.۳ اینچ پشت آمپره یه ۱۷.۷ اینچ اطلاعات سرگرمی یه ۱۲.۳ هم برای سرنشین جلو که مجموع این ها میشه ۴۲.۳ اینچ ولی جیپ گرند واگنییر یه ۱۲.۳ اینچ پشت آمپر داره ۱۲.۱ اطلاعات سرگرمی یه ۱۰.۳ برای تنظیم صندلی ها یه ۱۰.۳ برای سرنشین جلو که مجموعش میشه ۴۵ اینچ تازه سلستیک هم که یه نمایشگر یکپارچه ۵۵ اینچ داره با یه ۱۱ اینچ میشه روی کنسول میشه ۶۶ اینچ پس باز هم آمریکایی ها جلوترن🇺🇲🇺🇲🇺🇲

        16. سوشیانت

          ۲۱ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (3513 ديدگاه)

          در جواب به فرشاد من واسه همتون جواب دارم اگه پدال نکنه که خداروشکر تا الان پاک نکرده جالبه شما ها سریع بحث رو عوض میکنین من دارم راجب شتاب حرف میزنم میاین میگین پیست راجب قدرت بنزینی ها صحبت میکنم میگین هیبریدی الان اون ۹۱۸ و آ ام گ وان هیبریدی هستن و اگه بخوایم کلی بگیم حتی اون ها هم حریف قدرت و تاپ اسپید هنسی و اس اس سی نمیشن😂😂 بعدش خوبه ریاضی هم بلد نیستی gt63e شتابش ۲.۹ هست z06 ۲.۶ در ضمن اصن کوروت با جی تی ۶۳ ای تو یه کلاس هستن😂 به خاطر همینه میگم متعصبین

        17. سوشیانت

          ۲۱ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (3513 ديدگاه)

          در جواب به بی خیال اسم اگه سلستیک کار خاصی نکرده پس اس کلاس و سری ۷ باید با پراید مقایسه بشن در ضمن تو بحث کراس اوور های سه ردیفه هم که کلن یه ایکس سون و یه gls رقیب دورانگو هستن که دوج همرو رنده میکنه هم تو شتاب هم تو قدرت هم تو تاپ اسپید در ضمن معنی پرفورمنس شامل این سه تا میشه اون وقت چجوری به این نتیجه رسیدی چارجر قوی ترین و سریع ترین سدان نیست فقط تو شتاب آلمانی ها بهترن تو اون دو مورد دیگه دوج بهتره در ضمن تو پیست درگ که دیمون رقیب نداره مخصوصا با اون شتاب ۲.۳ حتی ۹۱۱ توربو اس که میگین قوی ترین کوپه دو ردیفه آلمانی هست شتابش ۲.۷ هست در ضمن اگه اسپیکر مهم نیست پس رچا آلمانی ها انقدر دارن تلاش میکنن تعداد اسپیکر هاشون رو بیشتر کنن مخصوصا نسل جدید سری ۷

        18. سوشیانت

          ۲۱ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (3513 ديدگاه)

          راستی یه نکته ای فرشاد جان کوروت یه کوپه یه ردیفه هست ۹۱۱ توربو اس دو ردیفه این ها هم تو یه کلاس نیستن ولی باز اگه بخوایم مقایسه کنیم شتاب توربو اس ۲.۷ زد صفر شش ۲.۶

        19. بی خیال اسم 2

          ۲۱ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (185 ديدگاه)

          ((در جواب به بی خیال اسم اگه سلستیک کار خاصی نکرده پس اس کلاس و سری ۷ باید با پراید مقایسه بشن در ضمن تو بحث کراس اوور های سه ردیفه هم که کلن یه ایکس سون و یه gls رقیب دورانگو هستن که دوج همرو رنده میکنه هم تو شتاب هم تو قدرت هم تو تاپ اسپید در ضمن معنی پرفورمنس شامل این سه تا میشه اون وقت چجوری به این نتیجه رسیدی چارجر قوی ترین و سریع ترین سدان نیست فقط تو شتاب آلمانی ها بهترن تو اون دو مورد دیگه دوج بهتره در ضمن تو پیست درگ که دیمون رقیب نداره مخصوصا با اون شتاب ۲.۳ حتی ۹۱۱ توربو اس که میگین قوی ترین کوپه دو ردیفه آلمانی هست شتابش ۲.۷ هست در ضمن اگه اسپیکر مهم نیست پس رچا آلمانی ها انقدر دارن تلاش میکنن تعداد اسپیکر هاشون رو بیشتر کنن مخصوصا نسل جدید سری ۷))

          فعلا که مقایسه خاصی صورت نگرفته
          بعدش همین نمایشگر کادیلاک سلستیک خیلی شبیه به EQXX
          است انگار یک نگاه انداخته کادیلاک به بنز

          بعدش دوج کلا رو این شاسی بلندش رو پرفورمنس کار کرده

          اگه می شه بحث لوکسی رو هم بیار وسط چون شاسی بلند فول سایز باید لوکس باشه وگرنه کی با شاسی بلند سه ردیفه فول سایزه می ره درگ

          این طور به این نتیجه رسیدم که

          AMG GT63 S E performance قوی ترین سدان هستش

          و بنتلی فلاینگ اسپار هم با 333 کیلومتر بر ساعت سریع ترین سدان جهان

          آره دیمن که رو اسفالت توسط توربو اس پاره شد

          رو پیست درگ هم که مکلارن 720s و 765LT نابودش کردن

          من گفتم آیا کسی می ره ماشین لوکس بخره می گه اونی که بلندگو بیشتر داره بده ؟

        20. بی خیال اسم

          ۲۱ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          ((در جواب به AMD کی گفته نمایشگر های آمریکایی ها به هایپر اسکرین بنز نمیرسن بنز نمایشگر هاش یه ۱۲.۳ اینچ پشت آمپره یه ۱۷.۷ اینچ اطلاعات سرگرمی یه ۱۲.۳ هم برای سرنشین جلو که مجموع این ها میشه ۴۲.۳ اینچ ولی جیپ گرند واگنییر یه ۱۲.۳ اینچ پشت آمپر داره ۱۲.۱ اطلاعات سرگرمی یه ۱۰.۳ برای تنظیم صندلی ها یه ۱۰.۳ برای سرنشین جلو که مجموعش میشه ۴۵ اینچ تازه سلستیک هم که یه نمایشگر یکپارچه ۵۵ اینچ داره با یه ۱۱ اینچ میشه روی کنسول میشه ۶۶ اینچ پس باز هم آمریکایی ها جلوترن🇺🇲🇺🇲))

          همین سلستیک
          یک کپی ریز رو نمایشگرش کرده از
          EQXX
          که پیوسته پشت سر هم دیگه هست نمایشگرش😂😂😂

        21. بی خیال اسم

          ۲۱ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          ۹۱۸ با هنسی و تواتارا آخه

          بیان با کونیگ زگ و بوگاتی مقایسه بشن

          فعلا که سلستیک مقایسه نشه با سری ۷

          بعدش شاسی بلند فول سایزه باید لوکس باشه
          پرفورمنس بودنش زیاد بدرد بخور نیست

          دوج هم تو آپشن حرفی جلو ایکس ۷ و جی ال اس نداره

          و جی ال اس برابوس هم خیلی سریع هست

          اینطوز رسیدم که

          BENZ AMG GT63 S E PERFORMANCE قوی ترین

          و بنتلی فلاینگ اسپور سریع ترین

          دوج که تو آسفالت نابود شد جلو ۹۱۱ توربو اس

          و ۷۲۰ اس ۷۶۵ ال تی هم تو پیست درگ نابودش کردن

          تلاش چی می کنن می شه بگی؟

          بعدش جواب سوال رو بده هرکی ماشین لوکس بخره تعداد بلندگو واسش مهمه؟

          بعدش
          می شه لینکی چیزی واسم بیاره که نوییگتور

          پیشرفته ترین صندلی ها رو داره

          تا منم اطلاعاتم بیشتر بشه

          موافقم 5
          مخالفم 2
        22. فرشاد

          ۲۲ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (932 ديدگاه)

          همینه دیه فقط گیر اعداد ارقامید دیمن رو میگید2.3با کلی صلوات و فوت و نذر بین2.6و3میزنه
          کوروت هم همینطور خطا داره
          توربو اس2.6هس گاهی کمتر هم میزنه اما هیچوقت بیشتر از این نزده
          بعدشم
          918سلطان پیست و درگ بود amgهم خودشو تو پیست ثابت کرد
          تو جهل شما همین بس که تاپ اسپید رو به تایم پیست برتری میدید😂
          ماشینی مث هنسی که هدفش حرکت تو مسیره مستقیم و تاپ اسپیده رقیبشم یکی مث. خودش مث بوگاتی و کوئینگ زگ هس
          نه سلاطین پیست
          پیست همیشه سخت ترین نوع سنجش ماشینا هس جایی که امریکایی ها توش جایی ندارن
          درضمن قبول میکنم جوابی هم واسه لمانز نداری چون قهرمانی تون انگشت شماره یدونه این خودش ملاکی از برتری مهندسی امریکن به المانه😂

          موافقم 4
          مخالفم 1
        23. سوشیانت

          ۲۲ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (3513 ديدگاه)

          در جواب به بیخیال اسم جایگذاری نمایشگر های سلستیک با eqs فرق داره و کامل یکپارچه هست درحالی که eqs نمایشگر هاش کمی باهم فاصله دارن بعدش مک لارن ۷۲۰ اس ۷۶۵ ال تی شتابشون بالای ۲.۵ هست ولی دیمون فقط ۲.۳ اعداد هیچوقت دروغ نمیگن تو شاسی بلند های لوکس سه ردیفه هم مثال زدم که آپشن های آمریکایی ها بیشتره بعدش برو تکامل سری۷ رو ببین الان اینایی که تو ایران هست ۱۶ تا اسپیکر دارن ولی مدل ۲۰۲۳ شده ۳۶ تا خب مشخصه کمپانی ها بیخودی نمیان تعداد اسپیکر های ماشین هاشون رو بیشتر کنن و تو کیفیت صدا تاثیر داره چون باعث میشه از همه جای کابین صدا پخش بشه البته درکش برای شما سخته چون شبیه همون رابطه ی تعداد بیشتر سیلندر مساویه سرعت بیشتره که قبول نداری و نمیخوای باور کنی در ضمن دوج ترکیبی از قدرت و سرعت رو داره بعد تو میای پرفورمنس دو تا ماشین رو باهم جمع میکنی که بگی از دوج بهترن😂😂😂 خب این نشون میده مهندسی دوج فوق العاده ست در ضمن خودت میگفتی که مقایسه ماشین برقی با بنزینی اشتباهه بعد میای بنزینی رو با هیبریدی مقایسه میکنی؟ خب اگه اینطوری بخوایم مقایسه کنیم که لوسید ایر سافایر از همشون قدرتش بیشتره در ضمن شتاب دوج هم تو نوع خودش فوق العاده ست الان بنتلی فلایینگ اسپور با ۱۲ سیلندر و چهار چرخ محرک شتابش ۳.۷ ولی چارجر جیل بریک ۳.۶ تازه قدرتش هم با اختلاف بیشتره هیچ ماشین بنزینی رو نمیتونی پیدا کنی که پرفورمنسش در حد چارجر باشه مگر اینکه بیای پرفورمنس چند تا ماشین رو باهم جمع بزنی😂😂😂 در ضمن سلستیک هم تو لول سدان های فوق لوکسه بعد بیاد با سری ۷ و اس کلاس مقایسه بشه؟؟؟ در ضمن بحث ما راجب آلمان بود رفتی کشور های دیگه رو هم آوردی با آمریکا مقایسه کنی😂😂 بحث رو عوض نکن داداش

        24. سوشیانت

          ۲۲ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (3513 ديدگاه)

          در جواب به فرشاد
          یه جوری صحبت میکنی انگار خودت پشت جفتشون نشستی شما چه جور آلمانی فنی هستی که حتی اعداد خود پورشه رو قبول نداری خود پورشه داره میگه ۲.۷ بعد تو میگی نه!!! دوج هم گفته ۲.۳ که یعنی از پورشه سریع تره بعدش چطور شتاب ماشین های آمریکایی خطا داره ولی آلمانی ها نداره؟؟ عجب منطقی😂 در ضمن خوبه خودت هم اعتراف کردی آلمان تو بحث سوپر اسپرت ها جایگاهی نداره خب همین نشون میده مهندسی آمریکا از آلمان بالاتره😂😂😂 راستی تو بحث هندلینگ هم خود پدال گذاشته بود که کوروت z06 جدید جز بهترین خودرو ها تو هندلینگ بود البته بحث ما راجب پرفورمنس بود ولی نمیدونم چرا بحث رو عوض کردی😂

        25. سوشیانت

          ۲۲ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (3513 ديدگاه)

          در ضمن بی خیال اسم اگه لینکلن از لحاظ تنظیم جهت پیشرفته ترین صندلی رو نداره یه ماشین مثال بزن که صندلیش مثل لینکلن ۳۰ جهت تنظیم بشه؟

        26. AMD

          ۲۲ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (249 ديدگاه)

          مگه برتری به اینچ نمایشگره ؟☺

          موافقم 2
          مخالفم 1
        27. بی خیال اسم 2

          ۲۲ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (185 ديدگاه)

          خدایا چی می گی
          من گفتم EQXX نگفتم EQS

          اگه این دو مکلارن شتابشون از دیمن بیشتره چطور تو پیست درگ هی پودر می کنن دیمن رو
          بعدش ایت دیمن به قول دوستمون
          با هزار نظر و نیاز و فوت و……
          به 2.3 می رسه

          گفتم تو آسفالت که 911 توربو اس نابودش کرد
          و تو رولینگ هم با قدرت خیلی زیاد باز هم پودر شد

          آره آپشناشون بیشتره شاسی بلند های آمریکایی(الکی)

          نه تو درک نمی کنی که بنتلی فیلانگ اسپور سریع ترین سدان جان هست

          بعد واسه من یک سایت بیار که بگه دوج چارجر هلکت ردآی سریع ترین سدان دنیا هست
          یکی بیار فقط یکی

          یعنی هر ماشینی بلندگوش بیشتر باشه اون بهتره ای خدا خخخخخخخخخ

          بعد اختلافشون نهایت 2 یا 3 یلند گو باشه که تاثیر زیادی نمی زاره رو صدا
          که همون اسکالید دقیق رو پشت سر راننده هست

          من که سدان هیبریدی بنز رو مقایسه نکردم با دوج چارجر هلکت ردآی
          فقط گفتم قوی ترین هست

          اگه شتاب می خوای ام 5 سی اس با زیر 3 ثانیه هلکت ردآی رو می زاره جیبش

          بحث رو عوض نکردم من اروپایی فنم

          می گم لینک بده لینکلن صندلیش 30 جهته هست

          موافقم 3
          مخالفم 1
        28. فرشاد

          ۲۲ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (932 ديدگاه)

          اخه پسر پورشه کی گفته 2.7؟دارم می بینم که داری زور میزنه یه دهم کوروتو سریع تر نشون بدی🤣
          بعدشم گفتم که به نوشتن نیس دیمن دو.سه زده ولی سه میزنه همه چی به نوشتن نیس
          توربو اس تو اکثر اوقات رو کاغذ عقبه ولی رو اسفالت نسخه شونو میپیچه
          بعدشم تو دستتون هیچ سگمنتی نیس جز پیکاپ.هایپر کارهم با کلی شک و تردید هنسی میتونه جلوتر از بوگاتی و کوئینگ زگ باشه درست مث دیمن نیازمند نذری و صلوات
          😂
          هم افرود دست المانه
          هم موتور اسپرت
          هم شتابای واقعی رو اسفالت واقعی
          هم پیست
          🤏هیچ ماشینی ندارین تو افرود جلوی جی کلاس رو کنین
          🤏هیچ ماشینی ندارین که تو پیست جلوی توربو اس وایسه
          🤏ماشینی ندارین جلوی میباخ رو کنید
          بحث پرفورمنس هم که باشه باز به ضررتون هس جدول تاپ تن هشتاد درصد دست اشتوتگارت بود
          بعدشم هایپرکاری مث ای ام جی وان هس حتی اگه بد باشه به قول شما البته
          با لمانز چیکار میکنید که کلا نیست؟😂

          موافقم 2
          مخالفم 1
        29. سوشیانت

          ۲۳ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (3513 ديدگاه)

          بی خیال اسم عاشق جمله بندیتم راجب مکلارن تو خود سایت مکلارن شتابش نوشته شده جفتشون حدود ۲.۸ یا ۲.۹ هست شتابشون در ضمن مهارت راننده خیلی تاثیر داره تو درگ ولی اعداد معتبر کمپانی رو هیچ جوره نمیتونی بگی دروغه در ضمن خودت سرچ کنی به انگلیسی صندلی های ۳۰ جهته لینکلن پره تو اینترنت کلی برات میاره نمیدونم چجوری ندیدی😂😂 در ضمن بنتلی فقط تو یه مورد اونم تاپ اسپید برتری داره نسبت به دوج ولی هم تو قدرت هم تو شتاب از دوج عقب تره با اینکه ۱۲ سیلندره در ضمن اگه بنتلی مهندسی درست حسابی داره چرا مدل هشت سیلندرش حتی تاپ اسپیدش از سی تی فایو هم کمتره چه برسه به چارجر در ضمن ویدئو هم هست تو یوتیوب که پورشه ۹۱۱ توربو اس تو درگ اندازه چند تا قطار از دیمون عقب میوفته چهار دهم ثانیه شتابش از دیمون کمتره بعد میگی سریع تره؟؟؟😂😂
          در ضمن من همیشه با اعداد و ارقام و مثال جوابت رو میدم مثال هم زدم تو بحث آپشن که آمریکایی ها بهترن در ضمن کتادیلاک تو بحث آپشن های جدید همیشه پیشرو بوده مثل همون اسپیکر رو پشن سری صندلی که حتی میشه صدای این اسپیکر رو جدا از سمت سرنشین تنظیم کرد آلمانی ها کلا رو صندلیشون اسپیکر ندارن چه برسه که بخواد تنظیم هم بشه اون هم مستقل از هم تازه اسپیکر های ردیف چپ و راست هم جدا از هم تنظیم میشن ببین کادیلاک فقط چهار تا آپشن تو بحث اسپیکر داره حالا هی بگو آپشن های آلمانی ها بیشتره😂😂😂

        30. سوشیانت

          ۲۳ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (3513 ديدگاه)

          فرشاد مشخصه کی داره زور میزنه بهتر نشون بده من منبعم سایت شورولت و پورشه هست تو منبعت خودت😂😂 یه ثانیه میکشی رو شتاب دوج خب پس من هم یه ثانیه میکشم رو شتاب پورشه پس شتاب ۹۱۱ توربو اس ۴ ثانیه هست در ضمن میباخ که خودش ماشین نمیسازه با کمک بنز میسازه داری ماشین ساخت دو تا کمپانی رو با ماشین های ساخت یه کمپانی مقایسه میکنی😂😂 باز هم به این نتیجه میرسیم که چقدر مهندسی آمریکا شاهکاره که کادیلاک با سلستیکش داره رقابت میکنه با ماشین مشترک بنز و میباخ😂
          در ضمن کدوم شرکت آلمانی اصن شاسی بلند داره🤏
          کدوم شرکت آلمانی ماشینی داره که حریف اس اس سی و هنسی بشه🤏
          کدوم سدان درون سوز آلمانی حریف چارجر میشه🤏
          در جواب به جی کلاس هم جیپ رانگلر و فورد برانکو سلام میرسونن
          کدوم کوپه دو در دو ردیفه آلمانی حریف شتاب دیمون میشه🤏

        31. بی خیال اسم

          ۲۴ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          منم عاشق تعصبت
          آره گفته ولی واسه راننده عادی گفته
          راننده های حرفه ای می تونن سریع تر هم ثبت کنن
          سرچ کردم به انگلیسی ولی نیاورد
          تو یک لینک واسم بیار

          قدرت اصلا وقتی بکار نمی یاد مهم نیست
          بعدش تیپ بندی داره که بنتلی دوست داشته رو تیپ ۱۲ سیلندرش سریع ترین رو پیاده کنه

          بعدش آقا مگه نمی گی سریع ترین چارجر هست تو سدان
          تو یک لینک بیار این رو بگه
          فقط یک لینک
          منتظرم…

          منکه کلی سرچ کردم تو یوتیوب اونقدز هت درگ خاصی بینشون ندیدیم

          فقط یک درگ بین دیمن و ۹۱۱ نسل قدیمش
          که ۹۱۱ تقویت بود
          و چهار چرخ سر پیست درگ
          که هر دو مساوی شدن تو برد درگ
          واسم لینک یوتیوب بیار

          آره هنوز می گم مگه به آپشن اسپیکر هست

          بعدش لینک بیار که این ۴ آپشن اسپیکر رو که گفتی

        32. فرشاد

          ۲۴ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (932 ديدگاه)

          دست و پا نزن سوشیانت😂
          من کی باشم که یه ثانیه رو دوج بکشم دوج خودش رو اسفالت واقعی ابرو ریزی میکنه و یه ثانیه میزاره رو خودش
          بعدشم همچین میگی دوتا کمپانی فک کردم درباره اس ال اری که بازم واسش رقیب ندارید حرف میزنی
          میباخ چقد تولیدشه؟دیگه استقلالی واسه خودش نداره با بنز و ماشینای لوکس اصطلاحا میباخ میشناسن
          المان یه اس یو وی مث جی کلاس داره که رانگلر که از برانکو عملکرد بهتری رو داره هم تو افرود زد هم تو درگ درسته کارش نیس ولی میتونه ملاکی از برتری امریکن بر المان باشه😂
          تکنولوژی المان اونقد نابه که همه واسش لح لح میزنن
          🤏مث استفاده از موتور پانامرا تو اوروس و همکاری شون
          🤏مث موتورای بی ام و تو تویوتا
          🤏مث موتورای ای ام جی تو پاگانی های میلیون دلاری
          🤏مث موتور رولز رویس فانتوم یا افسانه ای مث اف یک که بی ام دبلیو بود
          کدوم موتورتون غیر از خودتون مشتری دیگه ای داره؟
          کی میاد موتورایی با حجم الکی و توخالی بخره😂
          الکی یکی دوتا ماشین و جلو ننداز اونام حریف دارن مث ام فایو سی اس و پانامرا
          هیچ رکورد بدربخوری ندارین
          👌لمانز دست پورشه س رکوردی هم نیس که بشه زدش😂
          🤏پیستی مث نوربگرینگ و خیلی تلاش کردین ولی زورتون نه به blackseriesرسید نه بهgt2rs نه به amg one
          👌رکورد دریفت دنیا دس بی ام دبلیو هس8ساعتتت.کدوم چارجر یا دیمنی میتونه بدون اینکه چهارچرخشذاز هم جداشه انقد دریفت بزنه؟
          اگه جوابی واسه رکورد داشتی بسم الله نداشتی و دیه خودتی زدی به اون راه منم جوابش نمیدم

      2. reza-srt

        ۲۱ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (63 ديدگاه)

        فلسفه امریکایی فرق داره با المانی،ماشین امریکایی بنزین میریزی توش گالن گالن صدا برات تولید میکنه حالا در کنارش چند تایی هم برات اسب بخار میریزه بیرون،مهم نیست شتاب فلان ماشین امریکایی ۱ ثانیه بیشتر از فلان ماشین المانی،برای من مهم لذت رانندگی هست،ماشین المانی روی مهندسی محصولات و هندلینگ و پرفورمنس کار میکنه که راننده فقط فرمان و پدال ها به صورت محدود باهاشون کار میکنه،ولی امریکایی میخواد لذت رانندگی به راننده برسونه زیاد درگیر تکنولوژی و سیستم ها نمیشه،
        در هر حال هر ماشینی خواهان خودسو داره،
        پیکاب امریکایی،ماسل کار و suvامریکا حرف اول میزنه
        توی لوکس و سدان و موتور اسپرت المانی برگ برنده داره

        موافقم 6
        مخالفم 4
        1. بی خیال اسم 2

          ۲۱ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (185 ديدگاه)

          درود بر شما

          موافقم 3
          مخالفم 3
        2. فرشاد

          ۲۱ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (932 ديدگاه)

          این شد یه کامنت درست از یه امریکن فن

          موافقم 2
          مخالفم 3
    4. KAMI

      ۲۰ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (106 ديدگاه)

      👏👏👏😂

      مخالفم 27
  3. MAGNUM

    ۲۰ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (7 ديدگاه)

    مرسدس مقدس

    موافقم 40
    مخالفم 5
  4. امیرحسین

    ۲۰ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (385 ديدگاه)

    مرسیییییی اقای احمد زاده میدونی اقای احمد زاده ۸ سیلندره پرده های گوش رو ناز میکنه بوس میکنه 😍😍😍😍

    موافقم 10
    مخالفم 5
  5. TESLA

    ۲۰ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    این مدل بنز تو ایران زیاد هست ( همسایه طبقه پایینمون یه آبی دقیقا شبیه به عکس دوم داره ) هر روز هم باهاش میره بیرون ولی با این وجود بعد از این همه سال هنوز رو فرمه ، یه بار کاپوت رو زده بود بالا دیدم موتورش تمیز تمیز هست و مثل ساعت کار میکنه ، در کل خیلی دوست داشتنیه 🇩🇪🇩🇪🇩🇪🔥🔥

    موافقم 25
    مخالفم 3
  6. Alan.r

    ۲۰ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (1133 ديدگاه)

    زیبایی و مهندسی از سر و روی ماشین می‌باره واقعا طراحیش فوق‌العاده است اصلا با آدم حرف می‌زنه با این موتور جدید و سایر قطعات جدید نصب شده دیگه نور علی نور شده
    🇩🇪The best or no thing 🇩🇪

    موافقم 23
    مخالفم 2
  7. AMD

    ۲۰ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (249 ديدگاه)

    شاهکار های قرن بیستم

    موافقم 16
    مخالفم 5
  8. Mercede kaviani

    ۲۰ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (551 ديدگاه)

    با سلام به شاهین احمدزاده نویسنده و مترجم وبسایت “پدال”
    وتشکر بی کران مقاله فوق العاده عالی شما در مورد ساخت مجدد
    عاشق اتوموبیل های بازتولیدی هستم بسیار عالی است ظاهر کلاسیک موتور وسیستم عای مدر لی ام جی غوق العاده است
    ایا AMG هم ساخت مجدد را نیر انجام می دهد برای مدل افسانه ای دبلیو 100 و 540 کا
    لطغا از این خبر های بیشتر بگدارید
    یا تشکر از وفتی که گداشتید و راهنماینان
    با احترام مرسده دینا کاویانی

    موافقم 10
    مخالفم 1
    1. OM.01

      ۲۰ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (547 ديدگاه)

      با سلام خدمت خانم کاویانی
      بنده هم مثل شما عاشق خودروهای restomod هستم. و با کامنت شما موافق هستم.در خصوص بنز 540k باید بگم این ماشین خیلی خاص و بسیار گران هست شرکتی واقعا نمیاد ریسک کنه و چنین ماشین میلیون دلاری رو restomod کنه.ولی در خصوص بنز پولمان باید بگم یه restomod خیلی عالی ازش ساختن الان لینکش رو میدم
      https://www.autoevolution.com/news/mercedes-benz-600-pullman-maybach-restomod-blends-old-with-new-142668.html

      پی نوشت= خانوم کاویانی این کامنتتون غلط املایی زیاد داشت اما کلا همیشه کامنت های شما خیلی کتابی هستش. حس میکنم متن به انگلیسی هست و به فارسی ترجمه شده. خیلی کتابی کامنت میدید.

      موافقم 6
      مخالفم 1
      1. Mercede kaviani

        ۲۱ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (551 ديدگاه)

        با سلام دوست عزیزOM.01
        یا تشکر از وفتی که گداشتید و راهنماینان
        ادرس سایت هیبرید الکتریکی http://www.innas.com
        یا تشکر از وفتی که گداشتید و راهنماینان
        با احترام مرسده دینا کاویانی

  9. Alan.r

    ۲۰ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (1133 ديدگاه)

    جناب سوشیانت اولا که شتاب بلک سریز ۲.۹ ثانیست
    دوما که اگه شتاب معیاری برای شناسایی خودروی خوب بود الآن تسلا پلد رکورد تموم پیست ها رو شکسته بود
    در مورد اسکالید هم باید بگم که SPORT UTILITY VEHICLE یعنی وسیله نقلیه‌‌ی کاربردی اسپرت که این تعاریف شامل GLS هم میشه اگه معیارتون داشتن شاسی مستقله مرسدس یه اسطوره داره به نام جی کلاس که کاملا بی‌رقیبه و ترکیب کاملی از لوکس بودن ، آفرود و پرفورمنسه و شتابش هم ۴.۵ ثانیست(هر چند در این کلاس اهمیتی ندارد) و فقط ۰.۱ ثانیه با اسکالید تفاوت داره در عوض تو آفرود تقریبا هیچ ماشینی حریفش نیست (مخصوصا نمونه 4×4 )
    از نظر آپشن و تکنولوژی هم هیچ کمپانی‌ قابل مقایسه با مرسدس بنز و سایر آلمانی ها نیست
    مقایسه ماشین ها بر اساس تاپ اسپید هم کاملا مسخره و بی معنیه و فقط در کلاس هایپر کار اهمیت داره (یاد بچگیام افتادم که تنها معیارم برای خوبی یا بدی یه ماشین تاپ اسپیدش بود😂😂😂😂)
    تعداد اسپیکر و اندازه نمایشگر هم به همین اندازه بی معنیه طرف می‌خواد ماشین بخره نه تلویزیون که اندازش واسش مهم باشه
    از نظر شما طرف می‌ره تو نمایندگی میگه داداش کدومشون اسپیکراش بیشتره همونو بده😂😂😂

    موافقم 15
    مخالفم 1
    1. بی خیال اسم 2

      ۲۱ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (185 ديدگاه)

      دمت گرم گل گفتی

      موافقم 3
      مخالفم 1
    2. سوشیانت

      ۲۱ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (3513 ديدگاه)

      اول اینکه شاسی بلند معیار من و شما نداره فرق کراس اوور و شاسی بلند همین شاسی مستقل و شاسی یکپارچه با بدنه هست مشخصه کی بچه هست که حتی حاضر نیست یه تحقیق بکنه در ضمن لابد تمام مهندسین دوج و پورشه بچه هستن که دنبال تاپ اسپید هستن دیگه😂😂😂 امان از تعصب در ضمن جی کلاس با اسکالید تو یه کلاس نیست و باز هم همون کراس اوور دو ردیفه هست ولی اسکالید سه ردیفه در ضمن شما فقط میگی آپشن های آلمانی ها بیشتری ولی مثال نمیتونی بزنی من با مثال اثبات کردم در ضمن تو ماشین های لوکس تنها فرقی که بینشون هست همین نمایشگر و اسپیکر هست اگه مهم نبود که کمپانی های بزرگ هی نمایشگر ها و تعداد وسپیکر هاشون رو بیشتر نمیکردن در ضمن خود بنز میگه مدل بلک سریز شتابش ۳.۲ هست بعد شما میگی ۲.۹😐😐😂😂 در ضمن اصن به غیر از اون نویگیتور که پیشرفته ترین صندلی رو از لحاظ تنظیم جهت داره و ۳۰ جهت تنظیم میشه و هیچ خودرویی بهش نرسیده لابد اون هم مهم نیست یا مثلا سیستم تقویت مکالمه اسکالید که باز هم یه آپشن جدید هست تو صنعت خودرو اون هم مهم نیست😂😂😂 در ضمن اسطوره ی آفرود رو هم آمریکا داره دو تا هم داره جیپ رانگلر و فورد برانکو

  10. coco waffen ss

    ۲۰ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (7 ديدگاه)

    بهترین بازسازی ممکن.

  11. امیر

    ۲۲ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام
    من خودم یدونه بنز معماری 200 جمع کردم موتور m104بستم روش زمین پاره میکنم کم کم دارم توربوش میکنم
    ماشین مال 50سال پیشه فوق‌العاده تعادل و نرمی داره
    بدشم یاتاقان زدن مال bmwهست ن بنز
    بنز بنز سوارمیخواد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا