مرسدس بنز در حال حاضر روی نسل بعدی C63 AMG کار میکند و انتظار میرود خانواده پرفورمنس C کلاس از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری هیبریدی استفاده کند؛ اما حدود ۱۰ سال پیش میتوانستیم C63 را با پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری و گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک سفارش دهیم. البته برای افرادی که هنوز هم دلشان برای روزهای طلایی محصولات ۸ سیلندر مرسدس تنگ شده است ویدئوی ویژهای داریم.
AutoTopNL به تازگی راهی اتوبان شده است تا تست سرعت و شتاب مرسدس C63 AMG واگن نسل W204 را انجام دهد. این خودرو از بدنه استیشن استفاده میکند که آن را برای ما دلپذیرتر هم کرده است؛ و با وجود صدای لذتبخش پیشرانه ۸ سیلندر و واکنشهای سریع گیربکس، C63 به ایده آل های یک ماشین باز بسیار نزدیک است.
همانگونه که انتظار دارید این خودرو در رسیدن به سرعت بالای ۲۰۰ کیلومتر در ساعت هیچ مشکلی ندارد. بالاترین سرعتی که در این ویدئو میبینیم ۲۵۶ کیلومتر در ساعت است؛ اما نکته جالب اینکه در زمان دستیابی به بالاترین سرعت، یک خودروی دیگری در جلوی C63 حضور دارد که آنهم استیشنی از مرسدس بنز است. این خودرو در هیچ نقطهای اجازه سبقت گرفتن را به C63 نمیدهد.
با قدرت ۴۵۱ اسب بخاری و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متری، C63 W204 را نمیتوان قویترین C کلاس کارخانهای دانست. برای مثال انتظار میرود نسل جدید این خودرو قدرتی ۶۰۰ اسب بخاری داشته باشد و به همین خاطر پرفورمنس بهتری را ارائه خواهد کرد. البته نباید انتظار همان صدای لذتبخش پیشرانه و اگزوز را داشته باشید.
حتی مایکل شوماخر نیز مالک یکی از C63 W204 ها بوده است. او از یک C63 واگن مشکی به عنوان خودروی خود در زمان پیوستن به تیم فرمول ۱ مرسدس پتروناس در سال ۲۰۱۰ استفاده کرده بود. او چند ماه این خودرو را استفاده کرد، خودرویی که در حراجی بانهم به قیمت ۲۷۶۰۰ یورو فروخته شد.
علی
۳۰ فروردین ۱۴۰۱مرسدس واقعی اینه
چقدر با این زبان طراحی مرسدس حال میکنم واقعا فوق العادس
GMA
۳۰ فروردین ۱۴۰۱دقیقا جزو آخرین بنز های واقعی بود که شایسته اون ستاره سه پر بود،دو نسل بعد از اون کم کم طراحی مرسدس افت کرد
Jdm باز
۳۰ فروردین ۱۴۰۱اون زمان که این نسل c کلاس اومد، واقعا نسل طلایی طراحی مرسدس بنز بود
اون موقع ماشینا طراحی خیلی دل نشین و موتور های حجیم تری داشتن
چقدر زودگذشت زمان….
Mohsan
۳۱ فروردین ۱۴۰۱هرچه قد گاز میداد به ماشین جلویی نمی رسید اون چی بود دیگه