به گفتهٔ دو منبع از داخل مرسدس، این شرکت قصد دارد در سال ۲۰۲۶ مدلهای C63 و E63 را دوباره به پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو مجهز کند.
طرفداران مرسدس AMG طی چند وقت اخیر ناامید شدهاند زیرا درحالیکه آنها با پیشرانههای V8 جذاب عاشق AMG شده بودند، در نسل جدید C63 این موتور با یک نمونهٔ چهار سیلندر هیبریدی جایگزین شده و نسل بعدی E63 هم با پیشرانهٔ شش سیلندر خطی هیبریدی ارائه خواهد شد. همچنین خیلیها معتقدند این قوای محرکهٔ هیبریدی جدید مرسدس برای رقابت با بامو M3 با پیشرانهٔ شش سیلندر خطی توئین توربو و نسل بعدی M5 که قرار است به پیشرانهٔ V8 توئین توربوی هیبریدی مجهز شود بهاندازهٔ کافی خوب نیست.
بااینحال، ممکن است خبرهای خوبی در راه باشد زیرا دو منبع مستقل به کارانددرایور گفتهاند مرسدس تنها را نجات از این معضل را در بازگرداندن پیشرانهٔ ۴ لیتری هشت سیلندر M177 دیده و قرار است در سال ۲۰۲۶ این موتور دوباره زیر کاپوت C63 و E63 قرار گیرد. گفته شده پیشرانهٔ M177 هماکنون برای مطابقت با استانداردهای آلایندگی یورو ۷ در دست اصلاح است. این موتور هماکنون به لطف سیستم پلاگینهیبریدی، در C63 و AMG GT63 S E Performance به ترتیب ۶۸۰ و ۸۴۳ اسب بخار قدرت تولید میکند.
به گفتهٔ مهندسان ارشدی که مستقیماً در این پروژه نقش دارند، هردو مدل C کلاس و E کلاس صرفاً به تغییراتی جزئی نیاز دارند تا بتوانند پیشرانهٔ V8 توئین توربو و باطری و موتور الکتریکی سیستم پلاگینهیبریدی را در خود جای دهند. همچنین ازآنجاییکه مرسدس قصد دارد نسل کنونی C کلاس و E کلاس را تا بعد از سال ۲۰۲۸ روی خط تولید نگه دارد، ممکن است نسخههای هشت سیلندر AMG تا دههٔ آینده همچنان به بازار عرضه شوند. درهرحال، به نظر میرسد به دلیل اعتراضات زیادی که به ارائهٔ C63 با پیشرانهٔ چهار سیلندر هیبریدی شد، مرسدس تصمیم به بازگرداندن موتور V8 گرفته است.
Scuderia Ferrari
۱۵ مرداد ۱۴۰۲۱. احترام به مشتری
۲. ماندن در رقابت با بزرگ ترین رقیب
درود به مرسدس بنز که لایق بهترین هاست
NAVID۰۰۹۸
۱۵ مرداد ۱۴۰۲علی بخردی سکته رو میزنه 😂 !!!
بنده خدا فکر میکرد آخرین سری ۸ سیلندرهای مرسدس را میخره و جاودانه میشه و سرمایهگذاری میکنه و گرونتر بعدترها میفروشه تا نگو ذِکی خیالِ باطِل !!!
بهراد
۱۶ مرداد ۱۴۰۲و پرفورمنس بیشتر ! فک کن همین الان دارن با یه چهار سیلندر هیبریدی بالای ۸۰۰ اسب قدرت میگیرن دیگه ببین یه هشت سیلندر که خودش تکی نزدیک ۶۵۰ اسب تولید میکنه با این سیستم هیبریدی جدید بنز چی میشه. مهندسی آلمانی تمومی نداره
Reza Waffen SS
۱۵ مرداد ۱۴۰۲صبحمونو با یه خبر خوش شروع میکنیم 👌
Shirko
۱۵ مرداد ۱۴۰۲😂😂👏👏
امیرحسین
۱۵ مرداد ۱۴۰۲به جای بالا بردن حجم موتور ۴ تا طراح بیارن مدل ۲۰۰۸ خیلی قشنگه هم سی هم یی هم اس هم اس ال
cyrus-az
۱۵ مرداد ۱۴۰۲وقتی که غرش V8 به پایان نمیرسد….
JDM سابق
۱۵ مرداد ۱۴۰۲اتفاقاً نسل جدید M5 هم مجهز به قوای هیبرید و موتور 8 در راه هست با قدرت بالای800 اسب بخار
Tesla
۱۵ مرداد ۱۴۰۲شتر در خواب بیند پنبه دانه 😂🤣🤣 ، یک باید به مرسدس بگه : اگه جرات داری برو این خبر ک به طرفداران محیط زیست بگو 🤣🤣 البته بنده خدا خودش هم هیچی نگفته !! چهار تا منبع ناشناس گفتن که معلوم نیست ساقیشون کی بوده !! 🤣🤣⚡️⚡️💪💪
AMANTE
۱۵ مرداد ۱۴۰۲شما نگران نباش از کمپانی که شعار اش هست.
The Best Or Nothing
هرکاری بر بیاد.
فرشاد
۱۵ مرداد ۱۴۰۲اگه طرفدار محیط زیست شمایییییی
پس من یکی نه طرفدارش که توباشی برام مهمه نه محیطش نه زیستش
ف.م
۱۵ مرداد ۱۴۰۲حق خالص 🍁☕
JDM
۱۶ مرداد ۱۴۰۲خب تو چرا فشاری میشی الان مثلا طرفدار محیط زیستی؟ پس بزار بگم محیط زیست با دوتا سیلندر و انجین نابود نمیشه خصوصا با قوای هیبریدی. محیط زیست رو پسماند های کارخانههای که محصولات شیمی درست میکنن و هرجا دیدن تخلیه میکنن یا پسماند های باطری یا مواد رادیو اکتیو نابود میکنه
بهونهای هست که رسانه از محیط زیست سواستفاده میکنه تا امثال بنجل سازایی مثل تسلا سودشو ببرن
JDM
۱۶ مرداد ۱۴۰۲درضمن توکه از بنز حقیر خوشت نمیاد پس چرا میای اینجا فشاری میشی تو برو برای تسلا جون کبیر از ایموجی هات استفاده کن اخه بنز برای ترول و هیتری مثل تو عیبه😑👎🏻
Aranmilan
۱۵ مرداد ۱۴۰۲خصوصی سازی و ایجاد رقابت یکی از بزرگترین اختراعات بشر هستش
hssn
۱۵ مرداد ۱۴۰۲مرسدس فهمید چه گندی زد و حالا داره به بهونههای مختلف از تصمیمش عقب نشینی میکنه
البته که دیدن اینکه انجین درونسوز هنوز داره استفاده میشه خوشحال کنندست
بخصوص توی سالهای آینده که مدلهای برقی بیشتری جایگزین درونسوزها میشن
R@min
۱۵ مرداد ۱۴۰۲مرسدس آمریکاییه بدون V8 معنی نداره این سوسول بازیا برای فولکسه 😄
JDM
۱۸ مرداد ۱۴۰۲فولکس یکی از 4 سیلندر های قلدر رو داره
جنوب
۱۵ مرداد ۱۴۰۲پس تا سال ۲۰۲۶ نمیخرم
میخواسم بخرمااااا🙃🙂
Hadi
۱۵ مرداد ۱۴۰۲آغاز روز با خبر خوب 👌
برو همین راهو درسته عشقه V8 ❤️
مهردادکمال
۱۵ مرداد ۱۴۰۲چه پست حال خوب کنی مرسیی
پارسا
۱۵ مرداد ۱۴۰۲شکر که موتور v8 میمونه اما طراحی خودرو بخصوص داخل شرکت bmwبسیار مزخرف شده باز بنز بهتره ولی داخل المانی ها طراحی ائودی از نظر من بهترینه
❤BMW❤
۱۵ مرداد ۱۴۰۲از همون اول هم نباید v8 رو از عاشقان بنز میگرف
Royal Driver
۱۶ مرداد ۱۴۰۲امیدوارم این موضوع به حقیقت بپیونده!!!
JDM
۱۶ مرداد ۱۴۰۲چیزی که حالت نمادین داره برای مرسدس و هر برندی وقتی میبینی نمیتونی از اصالت خودت دور بشی
ولی صدای V8 هایی که مرسدس داشته خیلی خاصه
🇩🇪🔥
Arshia m3csl
۱۶ مرداد ۱۴۰۲دم بنز گرم او متورای v8 ای ام جی رو میخواد حفظ کنه این متور جزو اصالت بنزه مثل متور ۶ سیلندر تخت پورشه یا متور v12 لامبورگینی و…
SENIOR
۱۷ مرداد ۱۴۰۲بنزجون خوشحتالونکردی. کاش اصالت درای گالوینگی هم برگردونی مگه چه عیبی داره طرافدارشم که هست!کاش این وی هشته هیبریدی باشه اینجور بهتر میتونه جلوی رقیباش قد علم کنه حالا نظر بنده این هست نظر بقیه عزیزان محترم❤️