برابوس از برنامه خود برای معرفی یک نسخه تیونینگ جدید از مرسدس-ایامجی C63 S در موتور شوی ژنو خبر داده است. این مدل که با عبارت «یک گرگ در لباس میش» توصیف شده، دارای یک کیت بدنه فیبر کربنی است که شامل تجهیزاتی چون یک اسپویلر جلو، یک دیفیوزر تهاجمی و اسپویلر لبه صندوق عقب میشود. این خودرو همچنین از دریچههای گلگیرهای جلو، قابل آینهها و حاشیه هواکشها، همگی از جنس فیبر کربن بهرهمند خواهد بود. از نکات جالبتوجه دیگر میتوان به یک سیستم اگزوز اسپورت از جنس فولاد ضدّ زنگ، یک سیستم تعلیق کویلاور با تنظیمات انعطافپذیر و چرخهای آلیاژی ۲۰ اینچی اشاره کرد؛ چرخهایی که میتوانند با تایرهای کانتیننتال، پیرلی یا یوکوهاما همراه گردند.
این طراحی منحصر به فرد، در داخل کابین نیز ادامه مییابد و طراحان با استفاده از چرم پرمیوم و آلکانترا با الگوهای متمایز زردرنگ، جلوهای دیگر برای کابین مرسدسبنز ایجاد کردهاند. همچنین موارد دیگری چون پدالهای آلیاژی، روشنایی پنل درها، کفپوشهای مخصوص و پدلشیفترهای آلومینیومی در اختیار راننده قرار میگیرند. در زیر کاپوت، موتور دو توربوشارژر ۴ لیتری V8 به توربوشارژرهای جدید و یک ECU بهینه مجهز شده است. در نتیجه این تغییرات، خروجی این موتور به ۶۴۱ اسببخار و ۸۱۹ نیوتنمتر افزایش یافته است؛ یعنی ۱۳۸ اسببخار و ۱۱۹ نیوتنمتر رشد نسبت به مدل تولیدی. در نتیجه، C63 S قادر است تا تنها در ۳/۹ ثانیه، سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را ثبت کند و به حداکثر سرعت ۳۲۲ کیلومتر بر ساعت برسد.۱۳ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
CORVETTE Z06
۸ اسفند ۱۳۹۴همه چیه بنز رو دوست دارم اما نمی دونم چرا هرکاری میکنم با طرح جدید چراغ های عقبش نمیتونم کنار بیام!!!!
ali
۸ اسفند ۱۳۹۴دوست عزیز اگه از نزدیک ببینیشون نظرت عوض میشه !
CORVETTE Z06
۸ اسفند ۱۳۹۴از نزدیک روزی ده بار جلوی نمایشگاه های نزدیک خونمون میبینم که میگم-مگر نه همین جوری از عکس که نمیگم!!
;کامران
۸ اسفند ۱۳۹۴طراحی چراغ عقبش که شاهکاره هر دفعه میبنم 45 دقیقه فکر میکنم با چه قالبی ، آخه چه جوری همیچین شاهکاری درست شده . داخلش که دیگی هیچی .
کلا ذات طرای آلمانی چون چند سال جلو تر هستش یه مدت طول میکشه تا مفهومش به مردم برسه.
من خودم طرفدار بی ام و هستم ، ولی واقعا سی کلاس های جدید اینقدر پیشرفته و فشنی هست که نمیشه آسون از کنارش رد شد.
یاس ی
۹ اسفند ۱۳۹۴به نظر من به سی کلاس میاد این چراغها ولی برای e کلاس چراغهای عقب قبلی زیباتر بود.
بنز19
۹ اسفند ۱۳۹۴منم دقیقا با نظرت موافقم واقعا حیف بر عکس نظر دوستی که گفت از نزدیک ببینی
نظرت عوض میشه باید عرض کنم که من هر وقت از نزدیک سی جدید میبینم غصم بیشتر میشه واقعا حیف شد اون چراغ کلاسیک نسل قبل اصن واسه یه ماشین المانی اونم بنز قابل قبول نیست
Pooya_SK
۸ اسفند ۱۳۹۴تیونینگ های ساده ولی پر قدرت برابوس رو دوست دارم.
اینم مرسدس با کیت M SPORT.
http://uupload.ir/files/xcj5_img_20160209_025740_296.jpg
فرشید
۸ اسفند ۱۳۹۴سوتی باحال تیونینگ کننده این خودرو :D :D
یعنی ابهت کارش تو حلقم
kaveh
۸ اسفند ۱۳۹۴جز خوندن مطلب و حسرت خوردن چیزی نصیبم نشد?
از ما ک گذشت امیدوارم بچه هامون این خودروهارو سوار بشن???
Omid622
۸ اسفند ۱۳۹۴خدایا خودت به داد دل ما برس
حبیب
۸ اسفند ۱۳۹۴همیجوری وحشی بود دسکاریشکم کردن برابوس خدا قوت
moein
۸ اسفند ۱۳۹۴متورش تو حلقم
یوسف
۹ اسفند ۱۳۹۴تیونینگ حرفه ای و همه چیز تمومیه ولی به نظرم این امکانات برای یه سدان سایز متوسط یه ذره نامتناسبه و با پول این ماشین که مسلما کم نیست میشه خودرویی با طرح بدنه مناسب تر برای این امکانات فنی پیدا کرد مثلا سراغ مدلای اسپرت بنز مثل کوپه ها و روبازها رفت.