یکی از جذابیتهای زندگی در آلمان امکان دسترسی به حداکثر سرعت خودروها بدون نگرانی از جریمه سرعت غیرمجاز است. دلیل این کار نیز اتوبانهای مشهور آلمان است که در برخی بخشها فاقد محدودیت سرعت برای خودروهای عبوری میباشد. این موضوع به ویژه زمانی درست است که شما در حال راندن خودرویی آلمانی باشید که ابایی از رسیدن به سرعتهای بسیار بالا ندارد. مثال این بار ما مرسدس-ای ام جی E63 S است که سال پیش فیس لیفت جامعی را تجربه نموده و حالا از طراحی هماهنگ با سایر محصولات مدرنتر مرسدس سود میبرد.
E63 S چیزی بیشتر از یک خودروی خوشسیما و سریع بوده و همانگونه که خواهیم دید پرفورمنس احساسبرانگیزی را به نمایش میگذارد. در ویدئوی پیش رو شاهد بررسی این خودرو توسط یک یوتیوبر هستیم. البته بخشی از این برنامه به تست روتین خودروها و رسیدن به حداکثر سرعت در اتوبانها اختصاص داشته است. در اواخر ویدئو میتوانید شاهد رسیدن سرعت E63 S به ۳۰۰ کیلومتر در ساعت باشید. آنچه جلبتوجه میکنید توانایی مرسدس در رسیدن به این سرعت بالاست که به راحتی صورت میگیرد و مجری با خونسردی تمام خودرو را در اتوبان هدایت میکند. به نظر میرسد E63 S برای جولان در چنین مسیرهای طراحی شده است.
همچنین باید به نظم و قانون حاکم بر اتوبانهای پرسرعت نیز اشاره کنیم. علیرغم اینکه فقط دو لاین حرکتی در دسترس بوده اما لاین سریعتر کاملاً در اختیار رانندگانی است که سرعت بالاتری دارند و خودروهای کندتر زمانی که شاهد خودرویی با سرعت بالا باشند بهصورت خودکار به سمت راست حرکت خواهند کرد. اما برگردیم به مرسدس و یک خبر بد که خبری از نسل بعدی AMG V8 نخواهد بود. همه میدانیم که مرسدس توسعه پیشرانههای ۸ سیلندر را به خاطر تمرکز روی الکتریکی سازی متوقف کرده است.
Clean energy (بر باعث بانیش...)
۱۶ آذر ۱۴۰۰بنز عالیه….
من فکر نکنم بنز ماشین بدی داشته باشه کا این دومی باشه…. مخصوصا مدل های ۲۰۱۹ ۲۰۲۰ ۲۰۲۱ که عالیییین مخصوصا اس کلاس جدید
...
۱۸ آذر ۱۴۰۰فقط جی کلاس
ارین صاحب جمعی
۱۶ آذر ۱۴۰۰چرا مرسدس انقدر خوبه
عاشق پدال
۱۷ آذر ۱۴۰۰بنز داره چیکار میکنه؟
یکم از ائودی یاد بگیره. یا بیمر
میترسم فردا ائودی جا بنزو بگیره
Matin
۱۷ آذر ۱۴۰۰من عاشق بنزم چون اگه بابا بزرگم تو هر ماشین دیگه ای بجز بنز بود قطعا می مرد جدا از اون بینی خیلی تکنولوژی خوبی داره ولی حیف که E63 تو کانادا موجود نیست و فقط تا E53 موجوده😕
یاس ی
۱۷ آذر ۱۴۰۰به نظرتون اگر ایران اتوبان بدون محدودیت داشت روزی چند نفر کشته میشدن ؟ بارها برای من پیش اومده توی جاده، که ماشین جلویی با سرعت 60 یا 70 توی لاین سرعت بوده. متاسفانه سیستان و بلوچستان کمترین جاده های دوبانده را در ایران داره.یکی دوبار حتی پیش اومده توی شب که داشتم توی پیچی که دید نداره میپیچیدم یکهو دیدم توی لاین خودم وانت با سرعت 30 یا 40 داشته میرفته اونم با بار غیر استاندارد که جلوش دیده نمیشده. طرف نمیرفت توی شونه جاده و مجبور شدم بدون اینکه دید داشته باشم سبقت بگیرم و دعا کنم از اون لاین کسی نیاد. فکر کن داری توی اتوبان بدون محدودیت 250تا میری یکهو ماشین جلویی با 80تا از یکی سبقت بگیره بدون اینکه به آیینه نگاه کنه !!!!!!!!!!!!!!!
Bardia
۲۰ آذر ۱۴۰۰بنز هم خوبه ولیs500خیلی توپ و خوبه.حیف تو ایران بالای ۹ میلیارده