مرسدس بنز

قیمت مرسدس EQS نسخه AMG پرچم‌دار اعلام شد

مرسدس، قیمت نخستین مدل AMG از سدان الکتریکی لوکس EQS را اعلام کرد. مرسدس AMG EQS 53 4Matic شروع قیمتی از ۱۵۲,۵۴۶ یورو معادل ۱۷۲۴۶۲ دلار خواهد داشت.

این مدل مرسدس در ماه سپتامبر در نمایشگاه مونیخ رونمایی شده و ۶۵۸ اسب بخار نیرو و ۹۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. با کمک پکیج اختیاری AMG Dynamic Plus این قوا به ۷۶۱ اسب بخار و ۱۰۲۰ نیوتن‌متر ارتقا خواهند یافت. این پکیج ۴۷۶۰ یورو معادل ۵۳۸۱ دلار به قیمت پایه می‌افزاید.

البته پکیج داینامیک پلاس شامل موارد اضافی دیگری چون استارت مسابقه‌ای و افزایش محدودیت سرعت از ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت می‌شود. حالت تجربه صدای شبیه‌سازی شده پرفورمنس بعلاوه ترمزهای سرامیکی ۴۹۹۸ یورو معادل ۵۶۵۱ دلار دیگر آب می‌خورند. نمایشگر هدآپ هم با ۱۰۵۹ یورو (۱۱۹۷ دلار) و ترک پیس هم با ۲۹۷ یورو (۳۳۶ دلار) در لیست گزنه‌های قابل انتخاب قرار دارند.

قیمت نسخه پایه از برادر غیر AMG این خودرو یعنی EQS 580 4Matic+ به میزان ۱۷۰۱۷ یورو (۱۹۲۳۸ دلار) گران‌تر است. درحالی‌که با بهره‌مندی از باتری ۱۰۷.۸ کیلووات ساعتی مشابه، بردی ۵۲۹ تا ۵۸۶ کیلومتری با استاندارد WLTP خواهد داشت که به دلیل افزایش قدرت نسبت به EQS 450 که قدرتی ۳۳۳ اسبی و بردی ۷۴۱ کیلومتری دارد یا EQS 580 که قدرت ۵۲۳ اسبی و برد ۶۶۸ کیلومتری دارد در مرتبه پایین‌تری قرار می‌گیرد.

نسخه پایه از ویژگی‌هایی چون فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب یا اکسل فعال عقب و کنترل سواری AMG با سیستم میرایی تطبیقی و جدیدترین سیستم چندرسانه‌ای MBUX با نمایشگر بزرگ هایپراسکرین و چراغ‌های جلوی دیجیتالی و یک سال شارژ رایگان در شبکه یونیتی سود می‌برد.

رنگ متالیک، هزینه اضافه‌ای ندارد اما رنگ‌های ویژه مثل قرمز hyazinth با ۲۸۵ یورو و سفید درخشان الماسی با ۸۸۰ یورو و مانگوی خاکستری selenitgrey با ۲۱۳۵ یورو قابل سفارش هستند. رینگ‌های ۲۱ اینچی آلیاژی با پره‌های دوقلو، استاندارد هستند اما دو طرح دیگر ۲۱ اینچی و یک چرخ ۲۲ اینچی با پرداخت ۲۶۱۸ یورو در دسترس‌اند.

صندلی‌های جلو مجهز به گرم‌کن استاندارد بوده و برای گرم‌کن صندلی‌های عقب باید ۴۸۸ یورو (۵۵۲ دلار) دیگر پرداخت. برای تهویه داخلی صندلی‌ها و حافظه آن‌ها هم باید حدود ۲۳۰۰ یورو (۲۶۰۰ دلار) دیگر بپردازید. پکیج پلاس برای صندلی‌های عقب که شامل قابلیت تنظیم الکتریکی همراه با حافظه آن‌ها می‌شود و تبلت عقب با دستیار داخلی MBUX و روشنایی تطبیقی و شارژر بی‌سیم را هم دربر دارد مجموعاً ۵۲۳۶ یورو (۵۹۲۰ دلار) تمام می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

مطالب مشابه

‫۴۰ دیدگاه‌ها

  1. Clean energy (بر باعث بانیش...)

    ۲۵ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1333 ديدگاه)

    خیلی منتظرش بودم
    همدنطوری هم بود که انتظار داشتم
    قدرتمند و عالی و مثل همیشه لوکس و زیبا….
    من عاشقش شدم… (چه نسخه amg چه نسخه عادی….) خدای خیلی خوبه….مخصوصا هایپر اسکرینش که یعنی رسما ورود به آینده است😍…
    به شخصه ترجیحش میدم به اس کلاس
    دلیل اصلیم هم داخلشه…
    خیلی خوبع این لامصب….

    موافقم 35
    مخالفم 27
  2. new reventon

    ۲۵ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (86 ديدگاه)

    خود الون هم فهمیده دیگه اونقدرام شاخ نیست گفته میخاد اینفلوئنسر شه!
    کی میاد پلید رو به این ترجیح بده؟
    نه واقعا؟ هم کیفیت داره، هم بسیار زیبا تره، هم دستیار رانندگیش استاندارد شده، هم بنزه لامصب، هم مطمئنا اپشناش بیشتره، بردشم که یکیه، شتباشم احتمالا یکیه، بعدشم دیگه فایده نداره ایقد شتاب بالا، چه خبره!
    اونم از اسپیس ایکسش! همین الان شپرد خیلی بهتر از فالکنه! جدا ازونم تکنولوژی خاصی نداشت! جف بزوس رو دو سال یکی بهترشو ساخت! اونم بعد 14 سال با کلی تبلیغ و من اینم و فلان تا حالا چن بار لانچاش فیل شده!
    اینا

    موافقم 20
    مخالفم 39
    1. مردیم از خوشی

      ۲۵ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1448 ديدگاه)

      چرا شعر میگی ؟ با ایلان مشکل داری ؟ ناسا ماهواره هاش را میده اسپیس ایکس بفرسته فضا و جف بیزوس را قبول نداره

      چه فشاری آورده به شما تعصب

      موافقم 28
      مخالفم 18
    2. محمد

      ۲۵ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (804 ديدگاه)

      فعلا که صف خرید محصولات تسلا باعث شده ایلان ماسک بتونه با سرمایه شخصیش کل سهام خودرو سازیه آلمان معادل ۳۰۰میلیارد دلارو بخره.😊

      موافقم 24
      مخالفم 26
      1. ارین صاحب جمعی

        ۲۵ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (1103 ديدگاه)

        سهام خودروسازی المان ۳۰۰ میلیارد دلاره تو خوابی ؟؟ کدوم روانی برای محصولات لوکس تسلا مسخره بره تو کامیون میدونید مشکل چیه شما ها انگار یوتوب ندارید یا ماشین درست و حسابی ندید اخه مرد مومن تو کیفیت اینو با تسلا یکی میدونی همه میدونن و خودتو اذیت نکن وقتی پای خودروسازهای بزرگ اروپا بیاد وسط تسلا از نظر کیفیت ساخت و پرفورمنس و ظرافت هیچ پوخی نیست اینو همه قبول دارن همه شما دوست نداری نپذیر

        موافقم 29
        مخالفم 11
        1. محمد

          ۲۵ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (804 ديدگاه)

          سهام فولس ۱۸۳ به علاوه سهام دایملر ۷۳ به علاوه سهام بی ام و ۹۰میلیارد دلارمیشه ۳۵۰ میلیارد
          اشتباه شد چند ماه دیگه که آمار تولید ۲۰۲۱ مشخص بشه میتونه بخره ۵۰میلیارد کم داره🤣
          البته اگر شکرت های خارج از آلمانشون رو مثل رولز رویس لامبرگینیو… یا صنایع سنگین دایملر رو حساب نکنیم
          با پولای توی جیبشم میتونه بخره🤣

          موافقم 10
          مخالفم 14
      2. کیانوش

        ۲۸ فروردین ۱۴۰۱
        سوابق: (826 ديدگاه)

        کل تجربه خریدطرف خلاصه میشه تو ی تی شرت و ی کتونی خریدن بعد میاد میگه تسلا میتونه کل صنایع خودروسازی المان رو بخره یعنی کل اروپارو دیگه
        اره عزیز تو فکر کن هر شرکتی که ارزش سهامش بیشتر باشه میتونه هرچی بخواد بخره تو اینجور فکر کن
        ی قیمت میده بیمر اینقدر اون اینقدر انگار میقیمت پیاز و سیب زمینی هارو داره میده به خونه
        اصلا میفهمی که شرایط کار و فلسفه کاری شرکت های مختلف تو کشور ها و قاره های مختلف زمین تا اسمون باهم فرق میکنه و همینطور ارزش گذاری سهام شرکت ها تو بازار های مختلف
        سهام تو نیویورک با کوچکترین شایعه تغییر میکنه ولی تو اروپا و اسیا خیلی کمتره تاثیر گذاری وعده وعید ها خوشبینی ها در مورد اینده تو اروپا ملاک ارزش گذاری ی شرکت دارایی انسانی و معنوی و مراکز تولیدی و اعتبار برندشه نه جنجالی بود سلبریتی بود مالک شرک

    3. Clean energy (بر باعث بانیش...)

      ۲۵ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1333 ديدگاه)

      با تسلا موافقم چیز چ.رتی هست
      اما با خود ایلان ماسک خیلی موافقم
      به نظرم میتونیم نو آور ترین فرد قرن بیست و یک و تاثیر گذار ترین فرد اسمشو بذاریم
      اسپیس ایکسش هم دیگه بلو اورجین رو زمین زده!

      موافقم 12
      مخالفم 7
    4. سید جواد روحانی . طرفدار بنز

      ۲۵ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (527 ديدگاه)

      اگر ایلان ماسک آدم بدیه ، امثال بزوس و زاکربرگ خود شیطانن

      موافقم 7
      مخالفم 4
    5. 1123

      ۲۵ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (527 ديدگاه)

      بعلاوه اینکه کنده

      موافقم 1
      مخالفم 3
  3. سید جواد روحانی . طرفدار بنز

    ۲۵ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (527 ديدگاه)

    البتهدفعلا پرچمدار ، چون افالترباخی ها فعلا با eq ها کار دارن

    موافقم 4
    مخالفم 3
  4. AMG GT R

    ۲۵ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1090 ديدگاه)

    خیلی خوبه
    تقریبا نقصی نداره

    موافقم 11
    مخالفم 6
  5. مردیم از خوشی

    ۲۵ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1448 ديدگاه)

    هنوز هم تسلا بی رقیب تا فرسخ ها

    موافقم 13
    مخالفم 39
    1. Karl Benz

      ۲۵ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1962 ديدگاه)

      باشه برادر 🙂

      موافقم 24
      مخالفم 3
  6. Erfan

    ۲۵ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (241 ديدگاه)

    فکر میکنم این ماشین جواب مناسبیه برای اونایی که میگن تسلا فرسنگ ها جلوتر از بقیه هستش
    بهترین و اولین بودن توی همه چیز جزوی از فلسفه مرسدسه که هیچجوری عوضش نمیکنن و هیچ کس برای رقابت به گرد پاشون هم نمیرسه، واقعا شاید تنوع محصولات در کلاس بالا رو فقط چند تا شرکت دیگه مثل جنرال موتورز و فولکس واگن داشته باشن.

    موافقم 21
    مخالفم 11
    1. مردیم از خوشی

      ۲۵ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1448 ديدگاه)

      😐 الله اکبر شما بر چه منطقی نظر میدید من نمی دونم

      هنوز برد تسلا خیلی بیش تر هست
      ظاهر هم مدل اس پلید هم خوبه
      شتاب هنوز تسلا خیلی بهتر هست
      قدرت هم خیلی بهتر هست
      حداکثر سرعت خیلی بیشتر
      و قیمت خیلی کم تره

      ولی می بینیم تا حالا چند نفر آمدند گفتند که دیگه به تسلا رسید و تسلا دیگه حرفی برا گفتن نداره 😑 چه اعتماد به نفسی دارید هم را هم لایک میکنید

      موافقم 7
      مخالفم 35
      1. Karl Benz

        ۲۵ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (1962 ديدگاه)

        منطق ما اینه که واقعا شتاب ۲ مثلا که چی ؟ جز سکته قلبی چیزی نداره .حتی اگه بنز ماشینی میزد که شتابش ۲ بود همینو میگفتم ( که میتونه بهترشم بزنه ) ظاهر s?! والا من یکی همینو زیباتر میدونم ( زیبایی امری سلیقه ای ) حداکثر سرعت و قدرتم به مدل ماشین نگاه کن ۵۳ نه ۶۳ یا ۷۳ میدونی چرا قیمتش کمتره چون کیفیت ۰ از اون ترمزاش معلومه با داشبورد بی کیفیتش واقعا داشبورد و راحتی بنزو با تسلا مقایسه میکنی ؟! عجب…..

        موافقم 31
        مخالفم 4
        1. مردیم از خوشی

          ۲۵ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (1448 ديدگاه)

          به نظرم ظاهر اس پلید بهتر هست
          کیفیت بهتر بنز درست ولی اون هم بخاطر اختلاف قیمت قابل توجه هست
          و دیگه ؟ همه چیز تقریبا تسلا بهتر هست
          برد بیش تر مهم نیست ؟ ( اونم اختلاف زیاد )
          قدرت بیش تر مهم نیست ؟
          شتاب بیش تر مهم نیست ؟
          قیمت خیلی کم تر مهم نیست ؟

          به جوری میگی شتاب سکته میاره مثلا شتاب بنز ۱۰ ثانیه هست 😂 همینم احتمالا شتاب ۲.۵ داره

          موافقم 3
          مخالفم 16
        2. Karl Benz

          ۲۵ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (1962 ديدگاه)

          دادا ۱۷۰تا میدی عوضش یه ماشینی میگیری که تا عمر داری کار کنه . بله قیمت ۱۲۰ تا حدود ۵۰ تا صرفه جوییه و میتونی باهاش یه E پایه هم بخری ولی کسانی که این ماشینا رو میگیرن این پولا زیاد براشون مهم نیس و باهاش نمیرن کورس بزارن برد بیشتر رو باهات موافقم و مرسدس میتونست بهتر باشه ولی هدف ساختش فرق داره مرسدس : سدان لوکس با چاشنی پرفورمنس و تمرکز به راحتی
          تسلا : سدان اسپرت _ لوکس با چاشنی شتاب و قدرت . ولی کیفیتو خودتم قبول کردی بنز بهتره ولی در کل هدف مشتری انتخاب کننده است . فعلا که من و شما و کل برو بچ پدال تو ایران مردیم از خوشی 🙂 و دستمون به چرخ اینا هم نمیرسه ….

          موافقم 9
          مخالفم 3
      2. ارین صاحب جمعی

        ۲۵ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (1103 ديدگاه)

        من نمیدونم چرا حس میکنم فن تسلایی چون هر وقت از برندهای آلمانی بحث میشه جلو تسلا شما جبه میگیری اخه یکی دوبارم نیست چندین مرتبه پورشه تایکان جدید میده بیرون شما جبه میگیری بنز سیستمش تایید میشه شما جبه میگیری فولکس واگن از تسلا مدل y بهتر میشه شما جبه میگیری بی ام و i4 را معرفی میکنه میگی تسلا همیشه جلوتر حرکت میکنه قضیه چی خوب دادش یک کلام بگو فن تسلام ایراد نداره برند مورد علاقه شماست ولی خوب بد نیست به کیفیت هم نگاه بندازی پیشنهاد میکنم یوتوب car and I have driven را ببینی تا بفهمی چرا ایودی بهتر از تسلا است خواهش میکنم برو ببین دو تا از دوستان بنده اقا وحید و علی آقا بخردی توضیح میدن بعد بیا هی طرفداری کن اونا تو خود امریکا هستن و بهتر از شما تسلا را هم روندن هم تست کردن

        موافقم 9
        مخالفم 4
        1. مردیم از خوشی

          ۲۵ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (1448 ديدگاه)

          نه قبلا هم گفتی فن تسلا هستی گفتم نه
          شما خودت فن بنز هستی و قبلا هم کامنت هات اینا ثابت کرده
          من نمی تونم ببینم یه عده حرف ناحق میزنند ! و میگند که بنز به تسلا رسیده با این که تنها برتری بنز کیفیت بالاشه ولی این به معنی بی کیفیت بودن تسلا نیست !
          درضمن اکثر مشکلات تسلا مال مدل ها ارزونش هست مثل مدل ۳ که اون هم به مرور زمان خیلی کم تر شده

          موافقم 3
          مخالفم 10
        2. ارین صاحب جمعی

          ۲۵ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (1103 ديدگاه)

          جناب مردیم از خوشی ایشالا صد سال زنده باشی ولی حرفت خیلی بی معنیه یعنی چی مدل ارزون بنزم مدل ارزون داره ولی هیچ وقت نمیاد سر مشتریو کلاه بزاره کیفیت را پایین بزاره چوب استفاده نکه چرم استفاده نکنه بعدم خوب بابا رسیده دیگه وقتی فناوری بنز تایید میشه نه برای تسلا این مفهومش چیه وقتی ؟ چرا نمیپذیرید تسلا اومد دمشم گرم ولی زود رفت 😂😂😂

          موافقم 6
          مخالفم 1
        3. مردیم از خوشی

          ۲۵ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (1448 ديدگاه)

          اون تأیید یه چیز مسخره و مایه ننگ بود 😂 تسلا دنبال یه شاهکاره نه اینکه یه چیز بده بیرون بگه من اولم
          دوم کدوم خود بنز ۳۵ هزار دلار قیمت داره که برقی هم باشه ! درضمن این تازه اول کار تسلاست و کیفیت روز به روز بهتر میشه
          تعصب زده تو چشای بعضی ها

        4. ارین صاحب جمعی

          ۲۵ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (1103 ديدگاه)

          فکر کنم جناب مردیم از خوشی یادت رفته تمام چیزهایی که الان تو خودروسازی هست ۸۰ درصدش اختراع بنز موقعی که abs اومد تسلا کجا بود کیسه هوا ایمنی کجا بود سیستم تعلیق magic body control تسلا کجا بود و خیلی چیزای دیگه بعدم خودتونو کشتید با این کلمه تعصب چیه هر کی میاد طرفداری میکنه هی تعصب تعصب یکی افتاده تو دهنش حالا همه هی تکرار میکنن بعدم میگی تاییده یک چیز ننگ بوده خیلی خنده داره اگه اون ننگه ترکیدن مانیتور تسلا چیه آتیش گرفتن موتورش چیه مچاله شدن باتریش چیه باز نشدن دراش چیه شارژ نشدن چیه نکنه اونا مایه افتخار هستن بعدم کدوم شاهکار مرد مومن از سال ۲۰۱۹ داده بیرون داریم میریم ۲۰۲۲ سه ساله هیچ کاری نکرده بعدم میدونی مشکل چیه تو فکر کردی مثلا بقیه قرار نیست هیچ کاری کنن قراره بشینن بازار زیر دست تسلا را ببینن نکنه میخوای بگی حتما اون فاجعه هایی که تسلا رقم زد توسط کمونیست ها یا دموکرات ها بوده که چشم دیدنشو ندارن بعدم هی میگی میره بالاتر بابا لامصب 😂😂🤣🤣😅 ۴ سال گذشت از روزی که تسلا برقی سازی را در هدف رقابت شروع کرد پس چرا نمیبره بالا چرا از سال ۲۰۰۳ که شروع کرده به کار نمیره بالا این کیفیت میدونی تو دنبال شاهکاری ولی شاهکار تموم شد که ۲۰۱۹ بود دنبال کیفیتی که الان از سال تاسیس تسلا داره ۱۸ ساله داره میگذره و هنوز نتونسته گپ بین درها یا یک رنگ درست و حسابی بزنه رو در من نمیدونم شما دنبال چی میگردی تو این ۱۸ سال تاسیس

        5. مردیم از خوشی

          ۲۶ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (1448 ديدگاه)

          تو هر چی شک باشه تو تعصب خالص شما نه
          کسی منکر خوب بودن بنز نمیشه من میگم فعلا بهترین برقی تسلاست البته رقبای کره ای و بقیه آمریکایی ها هم خوب عمل کردند
          درباره اینکه چرا پیش رفت نمی کنه چون رقیب جدی ندیده تا حالا ولی به امکان بسیار زیاد سال 2022 هم زمان با معرفی تسلا ۲۵ هزار دلاری نسل جدید تمام نسخه ها رونمایی میشه

          خودت هم داری میگی با اینکه پیش رفت نکردن هنوز داره رقابت می‌کنه ، اره بقیه ننشستند نگاه کنند ولی تسلا هم همین طور اون هم منتظر نیست بقیه بهش برسند و بی شک اون هم استراتژیک خودش را داره و اینکه مانیتور خراب میشه ، در مشکل داره و… یه مشت چرت و پرت هست برا همه ماشین ها مشکل پیدا میشه ولی برا تسلا بزرگ نمایی میشه چون امثال شما که دلیل قانع کنند برا توجیه حرفتون ندارید همیشه این حرفا میزنید حتی حاضرید بگید هر کی تو ماشین تسلا کشته شد باید تسلا دیه طرف را بده در حالی که سالانه هزاران نفر تو ماشین ها معتبر این اتفاق ناراحت کننده براشون میفته ولی چپ کسی هم نیست
          بازم میگم اون تأیید ننگ بود

      3. AMG GT R

        ۲۵ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (1090 ديدگاه)

        کیفیت
        راحتی
        لوکس بودن
        چیز هایی هستن که مرسدس درش پادشاهی میکنه و تسلا در خواب هم نمی بینه

        موافقم 9
        مخالفم 3
    2. جناب ایکس

      ۲۵ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1467 ديدگاه)

      اصلا خوب نیست این ماشین. الکی گرون…
      (با اینکه طرفدار بقیه ماشینای بنزم ولی این…)

      موافقم 4
      مخالفم 12
  7. GT

    ۲۵ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1662 ديدگاه)

    تقریبا با تایکان توربو اس هم قیمته! فکر میکردم حدود ۱۵۰ هزار دلار باشه!

    موافقم 8
    مخالفم 1
  8. ممد ژانگولر

    ۲۵ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (4148 ديدگاه)

    خدا بگم چیکارشون نکنه با این قیمت گذاری
    ۱۷۰۰۰۰$ !!!!!
    چه خبره
    این ماشین خیلی ارزش داشته باشه ۵۶۵۰۰ $ تمام
    دنیا داره به کجا میره

    موافقم 12
    مخالفم 13
    1. Karl Benz

      ۲۵ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1962 ديدگاه)

      از ایرانفرغون و سایپا قالپاق یاد گرفتن 😀

      موافقم 14
      مخالفم 4
      1. ممد ژانگولر

        ۲۵ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (4148 ديدگاه)

        دقیقا
        اونجا هم دارن قیمتهارو الکی میبرن بالا
        بدبختیش برای ما ایرانیها میشه چند برابر

        موافقم 5
        مخالفم 2
    2. M.Kazem.K

      ۲۵ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (862 ديدگاه)

      56500 ؟!؟!؟! خوبی شما ؟؟!؟!

      موافقم 4
      مخالفم 4
      1. ممد ژانگولر

        ۲۵ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (4148 ديدگاه)

        داداش خودت باشی دوست داری ۵۶۰۰۰$ پول بدی یا ۱۷۰۰۰۰$
        ملت ما کلا رد دادن
        عاشق گرونی هستن !!!
        منو باش به نفع شماها قیمت گذاری کردم

        موافقم 6
        مخالفم 3
  9. میثم

    ۲۵ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (3633 ديدگاه)

    خیلی گرونه

    موافقم 12
    مخالفم 2
  10. rezars pc

    ۲۵ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (475 ديدگاه)

    دوستانی که بنده رو میشناسند میدونند که طرفدار مرسدسم بشدت اما هیچ دلیلی نمی بینم ۱۳۰ هزارتا eqs580 نخرم و بیام eqs53 رو با اینهمه قیمت بخرم حقیقتا گرونه و دلیل قانع کننده ای پیشم خودم ندارم تو ماشینی به این لوکسی انقدر قدرت حالا لوسید ایر از این ارزونتره باز بهتر نبود اول مرسدس دنبال نسخه پروفورنس تر برای eqe بود اخه این هیکل بزرگ eqs و وزن زیادش اخرش از یه حدی سریعتر نمی تونه باشه و کار روی نسخه amg برای eqe برای من ارزشمند تره

    موافقم 9
    مخالفم 1
    1. rezars pc

      ۲۵ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (475 ديدگاه)

      شخصیت انقدر لوکس و این قدرت یکم متضادند لوکس بودن اینجا مهم تره لوسید ایرم خیلی اضافه قویه کلا مگه یه سدان فولسایز لاکچری می خواد چیکار ؟‌

      موافقم 7
      مخالفم 1
  11. محمد

    ۲۵ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (804 ديدگاه)

    میدونی داستان چیه.
    پورشه با تایکان یه جنگ سردو شروع کرد که آره تسلا شتابش خوبه ولی به من نمیتونه برسه حتی تو برقی.
    بعدش تسلا گفت بشین بینیم باو بعدش لوسید دید عه شتاب انگار خیلی مهمه اونم افتاد تو کل کل
    بعدش بنز دید تمام رقبا شتابشون داره میشه زیر ۳ثانیه و۲ثانیه گفت عه درسته نیاز نیست ولی زشته ماشین من به گرد لوسید ایر نرسه گفت منم میسازم.
    وگرنه همین ۷۳۰های ۲لیتریه توی ایران شتابشون برای تمام مصارف کافیه.سرعت هم تاتو ۴تا اتوبان تا۱۲۰ مجازه.
    مثلا به s63 amg چه نیازی هست.
    اینم به همون دلیل ساختند.

    موافقم 6
    مخالفم 3
  12. mm-yarlou

    ۲۵ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (234 ديدگاه)

    اون هایپر اسکرین واقعا جالب ولی من داشبورد ها سنتی تر رو بیشتر دوست دارم

  13. جواد

    ۲۵ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (29 ديدگاه)

    هایپر اسکرین خیلی باحال داره ولی sکلاس بیشتر دوست دارم بعلاوه دیگ آلمانی ها تسلا رو ب زیر میکشن😏

  14. محمد

    ۲۶ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (9 ديدگاه)

    بهترین ماشین دنیا بنز
    معرکس این ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا