شرکت تیونینگ Pit26 تولید بنز G کلاس پیکاپ برپایهی G63 AMG را آغاز کرده است. این مدل علاوهبر ظاهر ویژه، ارتفاع بدنهی بالاتر نسبت به نسخهی استاندارد دارد.
مرسدس G63 یکی از بهترین شاسیبلندهای دنیا برای طبیعتگردی و رانندگی آفرود است. این مدل با پیشرانهی ۴ لیتر V8 توئینتوربوشارژ ۵۷۷ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتنمتر گشتاور دارد. سرعتگیری صفر تا صد کیلومتر برساعت G63 در مسیر مستقیم ۴/۵ ثانیه و میانگین مصرف سوخت ۱۴ لیتر در صد کیلومتر است.
برخلاف نسل قبلی، مرسدس بنز هنوز نسخهی پیکاپ برای مدل جدید G کلاس معرفی نکرده است. درعوض، شرکتهای تینونینگ مثل Pit26، چنین خودرویی تولید کردهاند. محصول نهایی، نهتنها بدنهی پیکاپ دارد؛ بلکه فاصلهی چشمگیر با سطح زمین ایجاد میکند که برای رانندگی آفرود، راهگشا خواهد بود.
مهندسان Pit26 دقیقا از پشت اکسل عقب، برشکاری را شروع کرده و ۵۰ سانتیمتر به فاصله محورها اضافه کردهاند. این خودرو، حالا نیممتر طول بیشتر نسبت به G63 استاندارد دارد و همراه چرخهای ۲۰ اینچ با تایرهای عاجدار TOYO، جلب توجه میکند.
پیکاپ G63 ساخت Pit26 به لطف سیستم تعلیق جدید و فنرهای بلند از برند بیلستین (Bilstein) افزایش ارتفاع ۲۲ سانتیمتر نسبت به مدل استاندارد G63 دارد. برای کمک به سوار و پیاده شدن سرنشینان نیز، پلکان برقی زیر رکاب اضافه شده است. شرکت تیونینگ ادعا میکند تجهیزات اصلی شامل موتور و ترمزها مشابه G63 استاندارد هستند اما خریدار میتواند ترمزهای تقویتشده سفارش دهد.
مرسدس G63 پیکاپ ساخت Pit26 آستانه قیمت ۳۸۵ هزار دلار دارد. شرکت سازنده ادعا میکند نسخههای ویژه و شخصیسازی شده از این خودرو با قیمت بالاتر بهزودی معرفی میشوند. قیمت شاسی بلند G63 در بازار جهانی، ۱۸۰ هزار دلار است. ارزانترین مدل G کلاس با کد G550 و پیشرانهی ۴۱۶ اسب بخار، ۱۴۰ هزار دلار قیمت دارد. برابوس P900 راکت نیز نسخهای از G کلاس پیکاپ است که با قیمت ۶۴۰ هزار دلار مهرماه امسال معرفی شد.
RENAULT5
۹ اسفند ۱۴۰۱عالی ولی گران!
کافر مقدس
۹ اسفند ۱۴۰۱با این بری آفرود خرج آفرود رفتن ش هم اندازه آفرودر های روتین نمیشه .مشکل این شرکتهای تیونینگی این هست که قطعات این محصولات مثل ماشین های روتین آنچنان قابل دسترس نیست و بعضا باید برات بسازن قطعه رو .بعیده مالک ازش به عنوان پیکاپ و حتی آفرود رفتن استفاده کنه .میخرن میذارن یه گوشه بعد ها گرونتر بفروشن .
رولزرویس کولینان میشه خرید با این پول که 40هزار تا هم پس انداز کنی تهش
اینم میشه خرید که بازم 40تا میمونه برات
https://carbuzz.com/cars/aston-martin/v12-vantage-roadster
TESLA
۱۰ اسفند ۱۴۰۱برای بنز ۳۸۵ هزار دلار گرونه !!! الان g63 4×4 که مانی خوشبین چند وقت پیش یکی خریده ، بالای ۴۰۰ هزار تا قیمت داره ، این g کلاس وانت یا نسخه مرتفع 4×4 از اونجایی که تولید محدود هستن ، ارزش کلکسیونی دارن به خاطر همین کلکسیونر ها میدونن هر چقدر هم پول بابتش بدن ارزشش رو داره ، چون چند سال بعد قیمتش چند برابر میشه
iman1199
۱۶ اسفند ۱۴۰۱مرسدس جی کلاس ۴×۴² اینقدر آفرود سطح بالایی داره که شما باید از خداتونم باشه باهاش برید آفرود همه حاضرند براش سرو دست بشکنن تا بدستش بیارن تا قابلیت های آفرود سطح بالای اون رو تجربه کنند چون در آفرود های فول سایز سطح بالا اوله و یکه تازی میکنن و از همه هر لحاظ در هر چیزی مرسدس بنز G کلاس در کنار فورد اف ۱۵۰ رپتور و رم تی آر ایکس و هامر ها و هاموی از اروپا و امریکا بهترین آفرودر های سطح بالا رو تشکیل میدن که هرکدوم تو زمینه تخصصی خودش اول و سنگ محک و یکه تازه و بقیه به گرد پاشونم نمیرسن در همه هرچیزی دیگه هم همینطوره و مگر جایگزین های بزرگتر از خودشان در کلاس های بزرگتر و بالاتر از خودشان که از ریشه خودشان هستن بهتر از اینها باشند
F
۹ اسفند ۱۴۰۱واقعا ابهت جیپ گلادیاتور در برابر این مثل پادشاهه. حالا درک میکنم قلدر و خفن بودن گلادیاتور رو ، مخصوصاً روبیکانش. اصلا این ماشین با اون سلطان قابل قیاس نیست، حتی نزدیکش هم نیست.
Alan.r
۹ اسفند ۱۴۰۱گلادیاتور ابهت G350 رو هم نداره چه برسه به این
R/T
۹ اسفند ۱۴۰۱خوب شده
ولی برابوسش یه چی دیگه است البته فاصله قیمتشون زیاده
مهرانیان
۹ اسفند ۱۴۰۱کسی که اینو میخره مغز نداره. با این پول بی زبان بهترین و فول آپشن ترین بنز اس 680 مایباخ رو میشه خرید. درضمن کسی نباید دم از آفرود بودن این خودرو بزنه چون خودروهای آفرود بسیار مستهلک هستند و بشدت هزینه روی دست میذاره. الکی نیستش که تویوتا هایلوکس خداوند آفرود است
Iman1199
۱۰ اسفند ۱۴۰۱کسی که اینو میخره اصلا بحث به مغز داشتن و یا نداشتنش نمیکشه چون خیلی بیشتر از اینها پول داره برای این واسش مهم نیست در ضمن تو مقایسه آفرود هم وقتی توانایی ها و پیچیدگی و مهندسی های که در سیستم چهار چرخ متحرک جی کلاس رو ببینی متوجه میشی که تو آفرود همین جی کلاس خدای خداوند آفروده رقیب این غول آلمانی از اروپا پیکاپ تراک های آفرودر های امریکایی هستن از لحاظ ابعاد و سگمنت بندی نزدیک هم هستن هرچند که بازم تفاوت هایی دارن ولی اون که گفتی در سکمنت اینها نیست و کوچیکه در مقایسه با این
مهرانیان
۱۰ اسفند ۱۴۰۱آقای ایمان عزیز. من سالها مترجم خودرو و آفرود وبسایتها و شرکتهای ترجمه بودم. خدمتتون عارضم که اون ماشینهای آمریکایی فول سایز که شما فقط قدرت موتورش رو میبینید بدرد آفرود حرفه ای و مداوم نمیخورند و فقط برای پزدادن در آفرود هستند. یک آفرودر حرفه ای هرگز سمت اون ماشینها نمیره. چون قطعات افترمارکت ندارند، وزن زیادی دارند و مصرف بنزینشون زیاده و موتورهاشون پر استهلاک هستند. یکی از مهمترین مباحث در خودروی آفرود، وزن خودرو هستش و خودروهای فول سایز آمریکایی که شما فرمودید مثل فورد رپتور و شورولت سیلورادو و جی ام سی سیرا یا حتی ژاپنی مثل تویوتا توندرا بیش از 2.5 تن وزن دارند و پس از نصب قطعات مورد نیاز، وزنشون نزدیک سه تن خواهد شد. این استرالیاییها خیلی آفرود باز هستند و هایلوکس اونجا حرف اول رو میزنه
Iman1199
۱۰ اسفند ۱۴۰۱آقای مهرانیان عزیز. منم سالها مترجم خودرو و آفرود وبسایتها و شرکتهای ترجمه بودم
کسی فقط قدرت موتورشون رو نگفته چون اونها هم بادوام هستن و برای آفرود های حرفه ای و مداوم هم استفاده میشن
بعنوان مثال جی کلاس نسخه نطامی داره که برای ارتش های بیش از ۶۰ کشور جهان بطور تخصصی و حرفه ای استفاده میشه و از بادوام ترینهاست و تو خود استرالیا با کنار زدن سری هفتاد بعنوان خودروی سازمانی ارتش استرالیا انتخاب شده
پیکاپ تراک های آفرودر امریکایی هم در انواع مسابقات آفرودی تو خود امریکا استفاده میشن و بقیه رقبا رو کنار زدن همیشه و از بادوام ترینها هستن
حتی تو استرالیا هم در عین شایستگی هایلوکس فورد رنجر هم در کنار اون از محبوب ترینها و پرفروش ترینهاست هر کدوم از اینها سر جای خودشون توانایی های متخصر به فرد خودشون رو دارن
Iman1199
۱۱ اسفند ۱۴۰۱پس اگه فرض کنیم شما این جایگاه رو داشته باشید هیچوقت کسی با این جایگاه و اطلاعات نمیاد به یک پیکاپ بگه خداوند آفرود چون در این صورت همه اونهایی هم که گفتم هرکدوم تو زمینه های خودشون خدا خداییش برتر هستن و خداوند آفرود هستن
بنابراین اینجور نیست که بگید فقط برای پز دادن در آفرود میخورن چون در اینصورت به جایگاه شما با تردید نگاه میکنیم چون باید بدونید که سیستم بسیار پیشرفته چهار چرخ متحرک مرسدس جی کلاس با سه ۳ دیفرانسیل قفل شونده همزمان چه توانایی های برتری داره و منحصر به فرده تو یک مقایسه ای که تی اف ال آفرود انجام داده بود سیستم چهار چرخ محرک جی کلاس برتر از رقبا بود و با ۳ قفل دیفرانسیل بازم بازه حرکتی گسترده ای داشت که بسیاری از رقبا اینجور نتونستن باشن بررسی کننده ها میگفتن جی کلاس مثل یه تانک تو آفرود عمل میکنه و همه فن حریفه و همچنین توانایی های فوق العاده پیکاپ تراک های امریکایی رو که در کلاس خودشون برتری کاملی در آفرود دارن و همه فن حریف هستن و بقیه رقبا حتی نزدیکشونم نتونستن باشن پس باید بدونید که نباید اینها رو زیر سوال ببرید
در مورد موتور ها هم پیکاپ تراک های امریکایی مثل شورلت و رم هم اتفاقا از با دوام ترین ها هستن همچنین موتور مرسدس جی کلاس هم در نسخه های دیزلی اون مثل امریکایی ها از با دوام ترین موتور هاست و بادوام ترینه بخصوص نسخه جی کلاس نظامی که بطور تخصصی و حرفه ای و انحصاری برای ارتش های بیش از شصت ۶۰ کشور جهان بعنوان خودروی سازمانی استفاده میشه به اینها انواع کار برد های خودرو های جنگلبانی و آتش نشانی و UN سازمان ملل و.. رو هم باید اضافه کرد این برای نسخه موتور دیزلی بود البته موتور بنزینی جی کلاس هزینه های خودشو داره و بجاش پرفورمنس بالایی داره و همچنین برتری های نسخه اسکوارد در عملکرد آفرود ولی اون دیگه بحثش جداست ولی نسخه دیزلی اون همونطور که گفتم با دوام ترینه پس اونها هم میتونن بادوام و کم استهلاک باشن وزن زیاد هم در کلاس خودشون طبیعی هست معلومه که تو این کلاس و سگمنت وزن زیاده و ابعاد بزرگه بله وزن مرسدس جی کلاس بعضی نسخه هاش و رم تی آر ایکس و هامر ها هر کدوم بیش از سه ۳ تن وزنشون هست و عرض اونها هم هرکدوم بیش از ۲.۲ متر هست که بزرگتر و سنگین تر از بقیه آفرودر های فول سایز هستن ولی نباید مقایسه اینها با یک کلاس و سگمنت کوچیکتر نباید باشه پس هر چیزی سرجای خودش درسته برتری اینهایی که گفتم تو آفرود هرکدوم یه زمینه تخصصی واسه خودش داره که تو همون زمینه تخصصی اول هستن و در مجموع در کل در هر زمینه ای این برتری رو دارن و اول هستن اینطور میشه در نظر گرفت.
درمورد هایلوکس هم همونطور که گفتم تو استرالیا هایلوکس تنها نیست فقط، تو استرالیا فورد رنجر هم در کنار هایلوکس فروش زیادی داره و حتی تو خود ارتش استرالیا هم اتفاقا مرسدس جی کلاس رو برای استفاده انتخاب کردن که برای اینکار رقیب قدری مثل سری هفتاد رو کنار زده که البته شایستگی های سری هفتاد و هایلوکس سر جاشه ولی فکر کنید ببینید که جی کلاس چقدر بالا هست و برتری داره و خیلی بهتره که خود ارتش است استرالیا طی یک مقایسه جامع که انجام داده مرسدس جی کلاس رو بعنوان خودروی سازمانی انتخاب کرده چون مرسدس جی کلاس در مقایسه ای که انجام دادن با غلبه بر سری هفتاد تونست به برتری کامل دست پیدا کنه و برای ارتش استرالیا انتخاب بشه این خیلی حرفه
اینم بگم یک آفرودر حرفه ای درسته که مثلا میره جیپ رانگلر یا فورد برانکو رو انتخاب میکنه که دیگه آخر قطعات افتر مارکت هم هستن و واسشون به مقرون به صرفه تره ولی این دلیلی بر زیر سوال بردن بقیه نمیشه و حتی اونهایی که گفتم برتری دارن چون در کل که در نظر بگیریم همشون توانایی های خارق العاده خودشون رو دارن
زیزیگولو
۹ اسفند ۱۴۰۱بنظرم پیکاپ بودن اصلاً بهش نمیاد
Alan.r
۹ اسفند ۱۴۰۱غول جاده !!!عجب چیزیه !!
کاش مرسدس هم نسخهی 6×6 رو معرفی کنه
shetab-car
۹ اسفند ۱۴۰۱به نظرم چیز خوبی از آب در اومده و کاملا متوزان بر خلاف نسخه 6 چرخ که توسط خود بنز معرفی شده بود من این رو بیشتر می پسندم
IMAN1199
۹ اسفند ۱۴۰۱این ماشین با این قیمت اصلا خاصیتی نداره و حتی خاصیت دکوری هم نداره با 50K میشه جیپ گلادیاتور جمع کرد این به گردشم نمیرسه
Iman1199
۱۰ اسفند ۱۴۰۱از کپی کردن اسم من مشخصه چه فشاری از من میخوری
این ماشین یعنی جی کلاس بهترین آفرود های جهانن یعنی بهترین و پرچمدار و شماره یک ۱ آفرودر های جهان مرسدس جی کلاس آلمانیها از اروپا و پیکاپ تراک های آفرودر امریکایی مثل فورد رپتور و رم تی آر ایکس و هامر ها هستن که بهترین و پرچمدار و شماره یک ۱ آفرودر های جهان هستن و بقیه به گرد پاشونم نمیرسن کلا و مگر کلاس های بالاتر و بزرگتر از خودشان که از ریشه خودشان هستن بتونن بهتر از اینها باشن
این رو گفتیم تا بدونی اگه اون نظر توعه اینم ما در کنارش میگیم تا یر به یر بشه
درضمن جمله های بالا نظر اصلی من نیست فقط یک جوابه پس بقیه دوستان نگران نباشند این فقط یک جوابه که مثل خودش جوابش رو دادیم چون
اگه میخواستم بعنوان نظر خودم باشه خودم در یک کامنت جداگانه مینوشتم
علی
۹ اسفند ۱۴۰۱کیفیت جوشکاری سپر جلو در حد ماشین ۶۰۰ هزاردلار نیست.
انگار دادن تجهیزکننده های تو تهران براش ساختن.
chevo
۱۰ اسفند ۱۴۰۱خیلی باید احمق بود که ۳۸۵ دلار برای ماشین افرود پول داد ، در جایی دوج رمTRX با ۷۲۰ اسب و توانایی افرود بی نظیر با ۸۵ هزار دلار همه نیازها رو برطرف میکنه
abbas
۱۰ اسفند ۱۴۰۱آدم از دیدنش سیر نمیشه
TESLA
۱۰ اسفند ۱۴۰۱G کلاس : یاغی و گردن کلفت ماشین ها 😎😎🇩🇪🇩🇪💪💪💪
محمد
۱۰ اسفند ۱۴۰۱به عنوان کسی که g کلاس رو خیلی دوست دارم به نظرم این افتضاحه ، جذابیت نداره .
برای دوستانی هم که حرف از افرود میزنن کلا سری G رو کسی برای افرود نمیخره، تا حالا یدونه سری G که باهاش رفته باشن افرود و اثرات و خط و خش افرود داشته باشه ندیدم نهایتا در حد پیکنیک باش برن که البته حق هم دارن قیمتش خیلی زیاد برای این کار.
iman1199
۲۱ اسفند ۱۴۰۱نه اتفاقا شما ندیدی چون نهایت آفرود رو باهاش میرن بیشتر تحقیق کن تا ببینی که نهایت آفروده و همه جامیره و باهاش همه جا میرن جایی که بقیه آفرودر ها گیر میکنن این مثل آب خوردن همه حا میره چون اثبات شده چون اول هست در آفرود خدای آفروده آفرودی که مرسدس بنز G کلاس و رم تی آر ایکس TRX و فورد اف ۱۵۰ f150 رپتور آر و هامر ها Hummer دارن بقیه تو خوابشونم نمیبینن اینها از اروپا و امریکا اول هستن در آفرود و نهایت آفرود همه جا و همه جا باشون میرن چون برتری کاملی دارن در آفرود حرف اول رو میزنن بصورت تخصصی و بقیه به گرد پاشونم نمیرسن تو آفرودر های فول سایز و مگر سگمنت ها و کلاس های بزرگتر و بالاتر از خودشان که از ریشه خودشونن بهتر از اینها باشن و هستن