مرسدس AMG GT 63 S 4MATIC+ E پرفورمنس (نامی که تمامی ندارد) پس از ابرخودروی مرسدس AMG وان بهعنوان قدرتمندترین خودروی جادهای این شرکت آلمانی شناخته میشود. این کوپه بزرگ و چهاردر هیبریدی بهصورت استاندارد توان تولید ۸۳۱ اسب بخار قدرت و ۱۴۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد.
خوشبختانه و برخلاف ابرخودروی وان، کسانی هستند که دست به ارتقای موتور این کوپه محبوب و قوی بزنند تا آن را از آنچه که هست، وحشیتر کنند. در همین راستا، مجموعه «اوپوس» فاز نخست ارتقای AMG GT 63 S E پرفورمنس را رونمایی کرده است.
این تیونر که در مجموعه نوربرگرینگ به فعالیت میپردازد، موفق شده تا با ایجاد تغییرات گوناگون در موتور برقی این خودرو، به ۹۵۲ اسب بخار قدرت و ۱۵۵۰ نیوتن متر گشتاور (که بهصورت الکترونیکی محدود شده است) دست پیدا کند. واحد برقی این مرسدس ۲۰۴ اسب بخار قدرت تولید میکند پس باقی ۷۴۸ اسب بخار حاصل تلاش موتور ۴ لیتری V8 موسومبه «M177LS2» است.
این اعدا و ارقام به معنای عملکرد سرسامآور AMG 63 در پیست یا خط مستقیم است. اوپوس مدعی شده که زمان موردنیاز برای شتابگیری اولیه این خودرو بهتر از نمونه استاندارد و برابر ۲.۷ ثانیه است. مرسدس AMG GT 63 S E اوپوس میتواند درعرض ۸.۵۵ ثانیه از مرز ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت عبور کند؛ پس در زمینه شتابگیری با یک ابرخودرو برابری میکند.
علاقهمندان میتوانند از آبانماه سال جاری به خرید AMG GT 63 S E پرفورمنس اوپوس بپردازند. این تیونینگ آلمانی درکنار بهبود سیستم موتوری، یک سیستم کنترل فلپ اگزوز را هم درکنار یک ماژول OBD ارائه میکند.
اوپوس خودروی تیونینگشده خود را در اتوبان تست کرد و نهایتا به سرعت ۳۲۱ کیلومتر بر ساعت رسید. ویدئوی این شتابگیری و آزمایش اوپوس در ویدئوی انتهای مطلب قابلمشاهده است. نظر شما درباره این خودروی قدرتمند چیست؟ آیا آن را به یک ابرخودرو ترجیح میدهید؟!
GMA
۱۵ شهریور ۱۴۰۱این قدرت واسه یه سدان بیش از حد نیازه
JDM lover
۱۵ شهریور ۱۴۰۱برای یه سوپرسدان چطور؟
GMA
۱۵ شهریور ۱۴۰۱همون ۸۳۰ اسب بخار استاندارد کاملا کفایت میکنه
بنظرم این قدرت اضافه فقط کنترل خودرو را سخت تر میکنه
سوشیانت
۱۵ شهریور ۱۴۰۱خیلی خوب شده شتابش از مدل استاندارد نیم ثانیه بهتر شده
Reza Waffen SS
۱۵ شهریور ۱۴۰۱نگاه استیل گنگو 😗💪
ایلیا
۱۵ شهریور ۱۴۰۱نگا ترکیب و رنگو🗿💪
Erfan
۱۵ شهریور ۱۴۰۱نگا ابهت مردو😂
Reza Waffen SS
۱۶ شهریور ۱۴۰۱خش میندازه قلب رو
امین
۱۶ شهریور ۱۴۰۱ای ول بابا دست خوش
AMD
۱۵ شهریور ۱۴۰۱بنز خودش باید اینو میداد بیرون 💪👑🇩🇪👑
بهراد
۱۵ شهریور ۱۴۰۱اره واقعا. موتور های بنز خیلی جا برای تیونینگ دارن فقط موندم چرا خود مرسدس انقدر بازدهی کم میگیره ازشون.
phonix
۱۶ شهریور ۱۴۰۱چون عمر مفیدشون کم میشه
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۱۵ شهریور ۱۴۰۱سلطان اینه
بی خیال اسم
۱۵ شهریور ۱۴۰۱خیلی ماشین خوبیه ولی حیف که سنگین هستش
و گرنه با ای قدرت می تونست به شتاب فوق العاده ای برسه
مگه همه قراره نام داشته باشن؟!
۱۵ شهریور ۱۴۰۱خیلی عالی خوشم اومد
JDM lover
۱۵ شهریور ۱۴۰۱درسته قدرت خیلی زیادی داره الان ولی وزنش زیاده
بنظرم همین تیون رو روی gt63 s معمولی انجام میدادن خیلی ترکیب بهتری میشد چون این سیستم هیبرید وزنشو خیلی بیشتر کرده
PURIYA
۱۵ شهریور ۱۴۰۱به به به قوله جرمی من عاشق خودرو های سدانی هستم که هم خیلی سریع هستن هم خیلی کاربردی ❤️
این ماشین به راحتی تا ۱۴۰۰ اسب بخار هم جواب میدن فقط قابل توجه دوستان همین سلطانی که عکسشو گذاشتم برا پروفایلم صفر تا صد رو تو ۲.۴ ثانیه پر میکنه سرچ کنید میاره
علی
۱۵ شهریور ۱۴۰۱بی ام و m8 ultra performance هم ۹۰۰ اسب بخار .. ۲/۴ ثانیه صفر تا صد تاپ اسپید ۳۶۰ کیلومتر بر ساعت … puriya اون ادمو دیوونه می کنه
عادل
۱۶ شهریور ۱۴۰۱چرا پس تو پیست نورنبرگ جایگاهی نداره😂
بی خیال اسم
۱۶ شهریور ۱۴۰۱چه ربطی داشت خوشمزه
Hamilton1970
۱۶ شهریور ۱۴۰۱من به تیونینگش کاری ندارم شما فقط رنگو نگاه
Nobody
۱۶ شهریور ۱۴۰۱داداچ بوگاتی و کوئینگزیگ و هنسی هم نزدیک به دوهزار اسب بخار دارن ، تازه با شتاب صفر تاصد زیر دوونیم ثانیه، پس منطق بگه اینا چرا تو نورنبرگ نیستن؟؟
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۱۸ شهریور ۱۴۰۱کونیگزگ که کسی اصلا جرات نمی کنه به بره پیست و تست دادن اینقدر تولید محدودن هنسی هم کسی به رسمیت نمی شناستش چون شرکت تیونینگ هستش بوگاتی هم تقریباً مثل کونیگزگ