جدیدترین نسخه از AMG GT، تِرَک سریز (Track Series) نام دارد و به قیمت ۴۰۵ هزار دلار فروخته خواهد شد.
تنها ۵۵ دستگاه AMG GT Track Series تولید میشود. این خودرو، نسخهای ویژه از بلک سریز خواهد بود که مخصوص پیست و رویدادهای ویژه طراحی شده است. تیراژ تولید AMG GT تِرَک سریز به یادبود ۵۵ سالگی شرکت AMG محدود شده است و فقط به رنگ خاکستری مانگو با ترکیب سیاه و قرمز تولید میشود.
زیر کاپوت، شاهکار مهندسی AMG ارتقا یافته است تا ۷۲۴ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتنمتر گشتاور داشته باشد. این نمونه از موتور ۴ لیتر توئین توربوشارژ مرسدس بنز، ۴ اسب بخار و ۵۰ نیوتنمتر، قویتر از AMG GT بلک سریز است.
گیربکس AMG GT ترک سریز متفاوت از نمونهی ۷ سرعته در بلک سریز خواهد بود و همراه با جعبهدندهی ۶ سرعتهی HLS ساخت هیولند (Hewland) عرضه خواهد شد. شرکت هیولند در انگلیس واقع است و از سال ۱۹۵۷ تا امروز، گیربکسهای مخصوص خودروهای مسابقه تولید میکند. مرسدس AMG GT ترک سریز، مجهز به فنرهای ساخت بیلشتاین (Bilstein) آلمان با چهار حالت قابل تنظیم است.
در نمای بیرونی خودرو، ادوات فیبرکربن وجود دارد تا علاوهبر افزایش حس اسپرت، وزن خالص AMG GT ترک سریز را به ۱۴۰۰ کیلوگرم برساند. این مدل نسبت به نسخهی جادهای، ۱۸۸ کیلوگرم سبکتر است. کاپوت جلو و حفرههای طرفین سپر نیز طراحی متفاوت دارند تا آیرودینامیک AMG GT ترک سریز بهبود یابد. درپوش صندوق، بال و سپر فیبرکربن در عقب نیز، مخصوص این خودرو طراحی شده است.
در کابین، تمام ادوات تزئینی حذف شده و تجهیزات مخصوص مسابقه نصب شده است. سیستمهای الکترونیکی مثل ترمز ضد قفل، کنترل کشش و پایداری، حالتهای قابل تنظیم تا ۱۲ حالت مختلف دارند. مرسدس AMG GT ترک سریز، نمایشگر لمسی نخواهد داشت؛ اما پنل دیجیتال پشت فرمان با رابط کاربری مخصوص خودروهای مسابقهای دارد که توسط شرکت بوش ساخته شده است.
کابین با ستونهای آلومینیومی تولید میشود. کابین خودرو، مطابق با جدیدترین استانداردهای ایمنی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی FIA تقویت شده است. پنج ستون محافظ در اتاق وجود دارد و سیستم اطفاء حریق با کپسول آتششنانی نیز فعال خواهد بود.
اواخر بهار امسال، مرسدس AMG GT ترک سریز تحویل متقاضیان خواهد شد. این خودروی اسپرت مخصوص پیست، بدون محاسبهی مالیات در کشورهای مختلف، ۴۰۵ هزار دلار قیمت دارد. خریدار میتواند با پرداخت مبلغ اضافی، صندلی کنار راننده و تجهیزات ویژهی کلاه ایمنی با تهویه و سیستم نوشیدن آب را سفارش دهد.
Aboalfazl demon
۴ فروردین ۱۴۰۱در نبود داج وایپر بزرگ .
شما سکان دار سوپر اسپرت های موتور وسط-جلو هستی
برای همینه عاشقتم
ماشین دوست
۴ فروردین ۱۴۰۱بچه ها سال نو مبارک
این سوپراسپرت ها نهایتا تا سال 2030 دوام بیارن.
بعد اون دیگه دنیای متاورس غالب میشه و همه مسابقات و هیجانات جنبه مجازی پیدا میکنه.
خصوصا با اون فرمون بچه گانه
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۴ فروردین ۱۴۰۱اینها تبلیغات کلاهبردارهای متاورسی هست با اون عینک هایی که مغز داغون می کنه
خیالتون راحت این موج زودگذر اصلا فراگیر نمی شه و صرفا چندتا نوجوان درگیرش می شن
هرچقدر سیمولاتورهای رانندگی جای ماشین واقعی گرفت، متاورس هم موفق می شه
HamiD
۴ فروردین ۱۴۰۱👌🏻 دقیقا درسته …
واقعا عجیبه چرا یه نفر باید دنیای واقعی با اینهمه زیبایی رو ول کنه بره توی ی جایی که حتی از لحاظ گرافیکی چشم نواز نیست وقت گذرونی کنه!
شاید نهایتا بشه مثل بازی های آنلاین و چند نفره امروزی …
هیچ چیز واقعیت نمیشه …
کیانوش
۵ فروردین ۱۴۰۱نهایت کارایی متاورس فقط تو حوزه ی گیم هستش و تا حدودی کنفرانس و تماس ویدئویی
ولی الان جوریی مردم جو گیر شدن که هرکی ندونه فکر میکنه تا پنج سال دیگه مردم تو متاورس ازدواج میکنن بچه دار میشن و بیست چهارساعته اون توان به خیال بعضی ها
جو گیر شدن چون قبلا رمز ارز ها ارزش پیدا کردن الان مردم فکر میکنن ان اف تی ها و کالاها و زمین های توی متاورس قراره هزار برابر ارزش پیدا کنن و می خرن مدام و تاحدودی هم کمپانی ها مقصرن خصوصا فیسبوک
میگن عینک قراره جای موبایل و کامپیوتر رو بگیره و متاورس هم جای اینترت ولی دروغه شک ندارم هیچ کسی نمیخواد روزانه ی هدستیا عینک رو سرش باشه مدام توی دنیای مجازی باشه حتی گیمر ها هم
نایسسسسسسسسسس
۲۰ فروردین ۱۴۰۱راست میگی ما حداقل بتونیم از روندن پراید لذت ببریم که اونم حداقل حداقلش هست لذت رانندگی به ماشین های سوپر اسپورت مثل همین مرسدس بنز هست که ما پولشم نداریم بخریم
Hamid
۴ فروردین ۱۴۰۱405 هزار دلار پول بدی فقط هم تو پیست
نشون میده که فعلا من یکی فقیرم که همچین پولی رو نمی تونم بدم
امسال باید زندگیم رو تغییر بدم
Jdm باز
۴ فروردین ۱۴۰۱Boss level
زیزیگولو
۴ فروردین ۱۴۰۱شاهکار صنعت خودروسازی آلمان و کمپانی مرسدس👍👍👍
مهردادکمال
۴ فروردین ۱۴۰۱بنظرم اگه مرسدس همین اتوموبیلو موتور وسط طراحی میکرد میتونست شتاب و تاپ اسپید بهتری رو ارایه بده و. با تنظیمات مخصوص پیست رکوردهای خوبی هم بجا بزاره احتمالا ارزش خریدشم بهتر میشد
Kamy
۴ فروردین ۱۴۰۱همین نسخه های خاصه که در آینده کلکسیونی میشه و قیمتهای نجومی پیدا میکنه…
هر کی بخره هم الان لذتشو میبره هم در آینده پولش چند برابر میشه
علی
۴ فروردین ۱۴۰۱برگرد رکورد دار جهنم سبز
Swedish Arrogant Tiger
۴ فروردین ۱۴۰۱تو اتو اکسپرس زده قیمتش از 369 هزار تا شروع میشه.
Joker
۴ فروردین ۱۴۰۱ادوات تزئینی🤣🤣 دل و روده بیچاره رو در آوردن ریختن دور بعد پدال زده حذف ادوات تزئینی😂ما رو باش فکر میکردیم صندلی و فرمون و مانیتور و تهویه و سیستم صوتی و غیره همگی بدرد استفاده میخورن🤔نگو تزئینی بودن😂
Philipp
۴ فروردین ۱۴۰۱دونکته در موردش برام جذابه
یکی جلوپنجرش که دوتا لوگو داره
یکیم هم وزن بودن Black Series و Track Series
هدف ساختشم پر واضحه که پورشه استایل اومدن رکوردو پس بگیرن
OMID
۴ فروردین ۱۴۰۱گمون نکنم
این کلا مخصوص پیسته بخواد رکورد بزنه رقیب بقیه کانسپت ها و ماشینای مخصوص پیست میشه
اون پورشه منتای ریسینگ تغییرات جزئی داشت و مجوز تردد جاده ای داره
sam
۴ فروردین ۱۴۰۱هم وزن نیست ۱۹۰ کیلو سبک تر
رکورد و هم پس نمیتونن بگیرن چون رود لیگال نیست و حساب نمیشه
Philipp
۵ فروردین ۱۴۰۱هم وزن بودن کلمات منظورم بود
مثل جوش و موش
کیانوش
۵ فروردین ۱۴۰۱تا قبل از ای ام جی جی تی مردم ای ام جی رو با جر دادن لاستیک میشناختن ولی تو دهه گذشته مرسدس ای ام جی خودش رو رسوند به قله ای متور اسپورت
هم تو فرمول وان
و هم تو خودروهای جاده ای که پورشه نهصد و یازده پادشاه اسپورت ها بود رو با جی تی بلک به زیر کشید واقعا
نایسسسسسسسسسس
۲۰ فروردین ۱۴۰۱خیلی این مرسدس رو دوست دارم مخصوصا نمای جلوش خیلی خشنه من بهش میگم هیولای کوچک
sadraspeed385
۲۵ فروردین ۱۴۰۱به نظرم باید گیربکس سکوئنشیال با ۷ تا دنده و پدال شیفتر پشت فرمون میزاشت
و اسپویلرش با همین شکل و شمایل مثل مکلارن سنا متحرک میبود و آیرو دینامیک فعال میداشت اونوقت من بیشتر دوست داشتم بجای یه بلک سریز این ترک سریز رو بخرم