مرسدس-ای ام جی GT بلک سریز در حالت استاندارد کارخانهای هم یک خودروی فوقالعاده جذاب محسوب میشود. در واقع این خودروی اسپرت یکی از سریعترین محصولات دنیا در پیست نوربرگ رینگ است؛ اما تیونر آلمانی با نام اوپوس به دنبال بهتر کردن این خودروست. ویدئویی که تماشا خواهید کرد شامل ملاقات از نزدیک با GT بلک سریز تیون شده و همچنین گردوخاک شدید آن در ترافیک زیاد جهنم سبز خواهد بود.
به گزارش پدال و به نقل از motor1، مرسدس-ای ام جی GT بلک سریز اوپوس قدرت ۸۸۰ اسب بخاری دارد که نسبت به قدرت ۷۲۰ اسبی مدل استوک بهبود قابلتوجهی را نشان میدهد. نماینده اوپوس در این ویدئو تنها به برخی جزئیات بهبودهای خودرو اشاره میکند که از جمله آنها میتوان سیستم اگزوز جدید را نام برد. این سیستم اگزوز جدید از مبدلهای کاتالیتیک اسپرت سود میبرد. همچنین ردلاین پیشرانه نیز حدود ۴۰۰ دور در دقیقه بالاتر رفته است. البته اوپوس برنامه تیونینگ 1111 اسب بخاری را نیز برای محصول فوقالعاده مرسدس تدارک دیده اما موضوع این است که قدرت یاد شده به حدی بالاست که در نوربرگ رینگ مشکلساز میشود. خروجی ۱۱۱۱ اسبی برای پرفورمنس خط مستقیم بسیار خوب خواهد بود اما فعلاً برای هنرنمایی با آن در جهنم سبز کارهای بیشتری باید انجام شود.
تنظیمات سیستم تعلیق فرق میکند اما شوکهای بکار رفته از نوع استاندارد کارخانهای هستند. مرسدس-ای ام جی GT اوپوس همچنین از لاستیکهای میشلین پایلوت اسپرت کاپ ۲ R استفاده میکند که عملکرد بهتری در دماهای بالاتر دارند. لاستیکهای یاد شده فقط حدود ۲۰ تا ۲۵ دور در پیست دوام خواهند آورد. لوکاس که نماینده اوپوس است میگوید این خودرو قبلاً یک دور جهنم سبز را در ۶ دقیقه و ۴۶ ثانیه طی کرده و برای مقایسه باید بدانید نسخه استوک GT بلک سریز رکورد ۶ دقیقه و ۴۳.۶۱ ثانیهای دارد.
مجری برنامه اولین دور را با خودرو در نوربرگ رینگ طی میکند و سرعت بالای GT تیون شده واقعاً احساسبرانگیز جلوه میکند. واضح است که راننده با جهنم سبز آشناست ولی بااینحال میتواند ترافیک پیست را به خوبی مدیریت کند. در دور بعدی نوبت به لوکاس میرسد اما متأسفانه رانندگی او زمانی است که پیست کاملاً شلوغ بوده و خودروهای کندتر باعث میشوند مرسدس-ای ام جی GT اوپوس کندتر حرکت کند. علیرغم این موضوع او هنوز هم میتواند در این پیست با هیولای مرسدس هنرنمایی کند. اگر میخواهید بدانید محصول اوپوس در جهنم سبز چه تواناییهایی دارد ویدئوی زیر را از دست ندهید!
Elemento
۹ شهریور ۱۴۰۱سرعت پیشرفت موتوراسپرت چقدره که ۱۰ سال پیش چنین رکوردی برای هایپرکارهای چند میلیون دلاری هم ناممکن بود
چیزی که آدمو اذیت میکنه اینه که حالا، دقیقا وقتی پیشرانه های درون سوز بعد از قریب به ۱۲۰ سال توسعه و خون دل خوردن مهندسین و مخترعین و خودروسازان و نابود شدن زندگی صدها راننده ی فرمول ۱ و رالی و مسابقات ۲۴ ساعته در راه اعتلا و پیشرفتشون، حالا که به اوج بلوغ و پختگی رسیدن، باید جاشون رو به قوطی کبریت هایی که زیرشون آرمیچر وصل شده بدن.
این صدا و لذت و غرش وی ۸ چهار لیتری رو چند تا آرمیچر با هم که کار کنن میتونن تولید کنن؟
JDM lover
۹ شهریور ۱۴۰۱تلاش یک قرن مهندسین ، رانندگان و… داره با این تب الکتریکی سازی از بین میره….😔
حق گوی باطل
۹ شهریور ۱۴۰۱نه ماشین های سوپر اسپرت فکر نکنم الکتریکی بشن چون فکر کنم کار زیادی از موتور های برقی در دور های بالا برنمیاد و گرمای زیادی هم دارند هیبریدی منطقی تره
R@min
۹ شهریور ۱۴۰۱شاهکار M178، باید برای این موتور جواهر کلاه از سر برداشت.
Reza Waffen SS
۹ شهریور ۱۴۰۱کرک و پرم ریخت
JDM lover
۹ شهریور ۱۴۰۱خیلی خوب شده 👌
واقعا یکی از بهترین دستپخت های amg در چند سال اخیر همین AMG GT BS هست
محسن
۹ شهریور ۱۴۰۱هیولاست
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
۹ شهریور ۱۴۰۱هیولایی به نام بلک سریز
seyedjavad.mercedesbenz
۹ شهریور ۱۴۰۱بهتره بگین هیولایی به اسم m178
ADAK
۹ شهریور ۱۴۰۱الان یکی میاد میگه نگین : ای ام جی
بگید : آ اِم گ
:-) :-) :-)
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۱۰ شهریور ۱۴۰۱هر دو رو میشه گفت هیچ کدوم غلط نیست
پارسا
۱۱ شهریور ۱۴۰۱نمیدونم چرا ولی مثلا بی ام و آلمانیش معروف شده تو کشور هیچکس نمیگه بی ام وبلیو
ولی آ ام گ انگلیسیش
فکر کنم مردم اونی که راحت تره رو میگن
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۹ شهریور ۱۴۰۱یکی از بدیهای نصب توربو در میانه انجین وی8 نابود کردن صدای انجینه.الان موتور مورد نظر به میلنگ تخت هم تجهیز شده هم تقویت شده هم کیت اگزوز نصب شده ولی بازم صدای مضخرفی تولید میکنه.حیفه موتورهای بنز صدای شبیه به آمریکاییها داشتن ولی الان خراب شده
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۱۰ شهریور ۱۴۰۱پای بند بودن به سنت اونقدر هم خوب نیست. الان دوران تنفس طبیعی به سر رسیده برای اینکه از رقبا قویتر باشی یا باید از توربو یا از قوای محرکه هیبرید استفاده کنی
MAHDI_GERMANY
۱۱ شهریور ۱۴۰۱تعادل و فرمان پذیری توی سرعت 200 واو
A.A.S
۱۰ شهریور ۱۴۰۱چقدر این رنگ مشکی برای این مدل زیباست