مرسدس بنز

مرسدس AMG GT63 رنتک با قدرت 1200 اسب بخار معرفی شد

شرکت تیونینگ رنتک (Renntech) توانسته است، صفر تا ۲/۴۴ ثانیه و  قدرت ۱۱۹۶ اسب بخار از مرسدس AMG GT63 سدان بگیرد. این خودروی چهاردر، ۹۵ هزار دلار گران‌تر از مدل اصلی است.

سدان اختصاصی  AMG  سال ۲۰۱۸ معرفی شد و همچنان یکی از سریع‌ترین خودروهای چهاردر دنیا محسوب می‌شود. آستانه قیمت این مدل ۹۷ هزار دلار است و پیشرانه ۳ لیتر ۶ سیلندر با قدرت ۳۶۲ اسب بخار فراهم می‌کند. فراتر از AMG GT43 قوی‌ترین مدل به نام AMG GT 63 S E-Performance نیز تولید می‌شود که از موتور ۴ لیتر توئین توربو با فناوری هیبرید، ۸۴۳ اسب بخار و ۱۴۰۰ نیوتن‌متر گشتاور می‌گیرد. سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت این سدان ۲۲۰ هزار دلاری، ۲/۸ ثانیه است.

مرسدس AMG G63 رنتک سدان و کوپه

شرکت تیونینگ رنتک در امریکا فعالیت می‌کند اما توجه ویژه به خودروهای مرسدس بنز دارد. جدیدترین محصول رنتک، براساس مرسدس AMG GT63 تولید شده است. این سوپرسدان از موتور ۴ لیتر V8 سری  M177 با بنزین اکتان ۱۰۰، قدرت ۱۱۹۶ اسب بخار و گشتاور ۱۲۵۷ نیوتن‌متر می‌گیرد. مدل اصلی ساخت کارخانه، ۶۸۱ اسب بخار و ۱۰۰۰ نیوتن‌متر دارد.

مرسدس AMG G63 رنتک نمای پشت

افزایش باورنکردنی قدرت و گشتاور خودرو، با اعمال تغییر بر توربوشارژرها، پردازنده ECU، ورودی هوای فیبرکربن و پمپ‌های قدرتمند سوخت، حاصل شدند. البته مرسدس AMG GT63 رنتک با سوخت استاندارد اکتان ۹۳ که در جایگاه‌های اکثر کشورهای دنیا فروخته می‌شود، ۹۶۵ اسب بخار قدرت و ۱۲۴۳ نیوتن‌متر گشتاور دارد. برای دست‌یابی به نهایت توانایی‌های پیشرانه، بنزین اکتان ۱۰۰ لازم است.

مرسدس AMG G63 رنتک نمای جانبی

مهندسان رنتک، سیستم‌های الکترونیکی جدید به خودرو اضافه کرده‌اند تا عملکرد گیربکس و تجهزات دو دیفرانسیل، با قدرت و گشتاور جدید، مدیریت شود. حالا مرسدس AMG GT63 می‌تواند در زمان ۲/۴۴ به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت برسد. ثبت سرعت ۱۶۰ کیلومتر برساعت از حالت سکون نیز، فقط ۵/۵ ثانیه زمان می‌برد. در تست درگ ۴۰۰ متر، مرسدس AMG GT63 رنتک توانسته است زمان ۹/۹ ثانیه و سرعت ۲۲۴ کیلومتر برساعت ثبت کند.

مرسدس AMG G63 رنتک نمای بالا

کیت بدنه‌ی اختصاصی رنتک، ادوات فیبرکربن برای کاپوت جلو، سپرها و بال عقب را شامل می‌شود. همچنین رینگ‌های ۲۱ و ۲۲ اینچ نصب شده در جلو و عقب هم، ساخت رنتک و سیاه‌رنگ هستند. روی این خودرو، تایرهای میشلن پایلوت اسپرت 4S وجود دارد.

دیگر تفاوت مهم مرسدس AMG GT63 رنتک با نسخه‌ی اصلی به سیستم اگزوز جدید با کاتالیست‌های اختصاصی مرتبط است. این تجهیزات، تاثیر بسیار زیادی بر عملکرد فنی و بهبود صدای خروجی از پیشرانه دارند. راننده می‌تواند از سیستم‌های الکترونیک کنترل دریچه‌های اگزوز برای کاهش یا افزایش صدا استفاده کند.

قیمت مرسدس AMG GT63 استاندارد در بازار جهانی، ۱۵۰ هزار دلار است. رنتک برای نصب کیت بدنه و تجهیزات ارتقای فنی RIIIx package هزینه‌ی ۹۵ هزار دلاری دریافت می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴۱ رای

مطالب مشابه

‫۴۷ دیدگاه‌ها

  1. مرتضی علی وحیدی

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (118 ديدگاه)

    نوبررینگ کارو معلوم میکنه

    موافقم 49
    مخالفم 5
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (10479 ديدگاه)

      یکی از گنگ‌ترین اتاق‌های بنز !!!

      واقعاً عجیب لاتیه این اعجوبه‌ی جِرمنی !!!

      👌👌👌

      موافقم 72
      مخالفم 3
      1. MILADZM

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (345 ديدگاه)

        لقب « گنگ » فقط شایسته مرسدس های دهه ۹۰ و ۸۰ و تا حدودی اوایل دهه ۲۰۰۰ هست
        لامصب مرسدس عجب اعجوبه هایی تولید کرد اون زمان

        موافقم 23
        مخالفم 8
    2. پیام

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (2139 ديدگاه)

      فکر کنم آسفالت رو جر بده!

      موافقم 33
      مخالفم 6
    3. mercedes

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (425 ديدگاه)

      رکوردamg one رو نمیتونه بزنه

      موافقم 7
      مخالفم 16
    4. MILADZM

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (345 ديدگاه)

      واقعا خیلی گولاخه این مرسدس
      بشدت طراحی خوشگلی هم داره
      انجین M177 مرسدس هم که دنیای داره واسه خودش و بشدت صدای گیرا و قلدری هم تولبد میکنه .

      موافقم 26
      مخالفم 3
    5. JDM

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (1169 ديدگاه)

      نوربررینگ نسخه دیگش رتبه یک سریترین سدانه این دیگه نتیجش معلومه

      موافقم 12
      مخالفم 3
    6. مزدا

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (2095 ديدگاه)

      موشک هایپر سونیک، 🤤🤪

      موافقم 14
      مخالفم 3
  2. AMANTE

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1914 ديدگاه)

    به شخصه مدل استاندارد با رنگ مشکی مات رو خیلی بیشتر دوست دارم.
    اگه نسخه تیونینگ بخوام میرم سراغ مدل Inferno از تاپ‌کار که خیلی جذابه.

    موافقم 19
    مخالفم 3
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (2862 ديدگاه)

      جای شما خالی
      این ماشین با رنگ آبی مات زیارت کردم
      https://www.pedal.ir/mercedes-benz/pedal-report-on-the-georgian-car-market/

      موافقم 27
      مخالفم 3
      1. AMANTE

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (1914 ديدگاه)

        خوشا به حالت یکی از کمیاب ترین رنگ ها رو هم دیدید.

        موافقم 22
        مخالفم 2
        1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (2862 ديدگاه)

          همونجا هم، خیلی کمیاب بود این ماشین، ولی ۲ تا آبی به چشمم خورد
          بنز و بی ام و های قدیمی زیاد دیدم خصوصا G کلاس با عمر بیش از ۱۰ سال

          موافقم 35
          مخالفم 3
        2. ممد ژانگولر

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (4149 ديدگاه)

          داداش اشتری ایشالله قسمتت بشه بری کشورهای بهتر مثل تایلند
          نمیدونی قرمز به معنای واقعی یعنی چی .

          موافقم 7
          مخالفم 4
      2. M/D

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (207 ديدگاه)

        منم یکی از این هارو از نزدیک دیدم

        موافقم 9
        مخالفم 1
      3. MILADZM

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (345 ديدگاه)

        عذر میخوام مدلی که شما زیارت کردید کد ۶۳ بود ؟

        موافقم 6
        مخالفم 3
      4. ممد ژانگولر

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (4149 ديدگاه)

        داداش اشتری یک خبر جالب که خیلی لذت میبری . لیونل مسی رفته میامی آمریکا . فکر میکنی کجا خونه خریده؟
        برج پورشه دیزاین یکی از بهترینهای جهان و جالبیش اینجاست حتما باید ماشینت پورشه باشه که اجازه بدن با آسانسور ماشینت برسه جلوی واحدت .

        موافقم 11
        مخالفم 1
        1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (2862 ديدگاه)

          معمولا خونه توسط باشگاه به آقامسی داده می‌شه
          حالا اگر ماشین ایشون پورشه نباشه هم مشکلی نیست، مستخدم براش پارک می کنه
          تاجایی که من اطلاع دارم، مسی طرفدار پورشه نیست، ایتالیایی و انگلیسی بیشتر دوست داره. با چندتا فراری و مازراتی و پاگانی و رنجرور دیدم عکساشو. آئودی هم یک زمانی داشت

          موافقم 9
          مخالفم 2
        2. ممد ژانگولر

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (4149 ديدگاه)

          داداش اشتری در که همش رو ی پاشنه نمیچرخه . شاید اینبار اینجوری باشه . حالا باز پیگیری کنی بد نیست . به ما که اینجوری گفتن . خبر درستشو بد نیست پدال بذاری یجورایی مربوط میشه به ماشین پورشه

          موافقم 1
          مخالفم 1
      5. آقای همساده

        ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (100 ديدگاه)

        زیارت تون قبول…التماس دعا

  3. Mostaffa

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (13 ديدگاه)

    چ خوشگل شده لامصعب🥺🤤

    موافقم 19
    مخالفم 2
  4. amir-z

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (96 ديدگاه)

    خیلی عالی شده
    ولی احساس میکنم تو همه چیزش خیلی اغراق شده

    خیلی وقتا زیبایی با سادگی معنا پیدا میکنه

    موافقم 16
    مخالفم 3
  5. yaazid

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (69 ديدگاه)

    بنظرم ۶۸۰ اسب برا همچین ماشین چهار دری کافیه و حتی زیادم هست
    از یجا به بعد هندلینگ میاد پایین ، ماشین خشک تر میشه و لازمه دستی به سر دیفرانسیل و سیستم ترمز ماشین کشید
    که این یعنی از مهندسی اولیش جدا شده و اون لذت رانندگی اولیه ماشین رو به شما نمیده

    موافقم 1
    مخالفم 4
  6. yaazid

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (69 ديدگاه)

    بیا یک ساعت کامنت بنویس بعد پاک میشه
    دیگه حس نوشتنم نیس

    موافقم 10
    مخالفم 3
  7. پرهام رهام

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (224 ديدگاه)

    زیباست اما من بیشتر اون سادگی و در عین حال مخوف بودن این مدل رو دوست دارم.
    البته این هم بد نیست. در نوبه خودش جذاب هستش.

    موافقم 10
    مخالفم 2
  8. ممد ژانگولر

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (4149 ديدگاه)

    اشکم در امد فوق العاده زیباست . چه رنگی چه خطکشیی دمشون گرم

    قیمتشم مفته . قرار داشتم قرارمو کنسل کردم نشستم عکساشو میبینم

    موافقم 9
    مخالفم 4
  9. ar-ma-n

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (223 ديدگاه)

    بچه ها از بی ام و مدل هست که با بنز gt یا پورشه gt3 رقابت کنه نمیدونم چرا تو کلاس اسپرت یا کوپه کم توجه میکنه ؟

    موافقم 4
    مخالفم 2
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (2862 ديدگاه)

      در کلاس چهاردر M5 هست و M8
      ولی از نظر ابعاد، M8 به مرسدس AMG GT چهاردر نزدیک‌تره
      اما از نظر فنی فکر می‌کنم قوی‌ترین مدل M5 کامپتیشن بتونه با مرسدس AMG GT رقابت کنه
      از M8 زیاد خوشم‌ نیومد

      موافقم 12
      مخالفم 8
      1. ar-ma-n

        ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (223 ديدگاه)

        ممنون آقا اشتری توضیحات جامع و مختصری دادین و اینک مدل AMG GT R هم منظورم بود و خب هیچ محصولات ندیدم با این کلاس دو درب یا کوپه رقابت کنه تو بی ام دبلیو.

  10. ar-ma-n

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (223 ديدگاه)

    اگه داخل اتاقش با این ترکیب رنگ باشه دیگ
    از اون حس و لذت که یک موقع ها جمله پیدا نمیکنی نمیدونی چجوری وسوش کنی 😍😐

    موافقم 6
    مخالفم 2
  11. شاهین

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1179 ديدگاه)

    از وقتی که بی ام و با ام5 وارد این سگمنت شده دیگه به اعداد و ارقام بقیه برند ها اعتمادی ندارم
    بی ام و بازی رو عوض کرده به سبک خودش
    اما از نظر طراحی از این اتاق بنز بیشتر خوشم میاد تا بی ام و

    موافقم 3
    مخالفم 3
  12. Tesla

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (654 ديدگاه)

    این همه تقویتش کردن ولی باز ۲/۴ صفر تا صد میزنه !! 🤣🤣🤣 بنزینی هر کاری هم بهش کنن باز کند و دیگه واقعا دورش تموم شده ( مدل s پلد کبیر با ۱۰۲۰ اسب قدرت داره ولی خیلی راحت ۲/۱ تا ۲/۳ تایم میده ، روی آسفالت معمولی و با تایر های استاندارد و بدون در نظر گرفتن رول اوت ) تازه تایم یک چهارم مایل پلد : ۹/۳ هست در صورتی که این جوجه آلمانی پرو تو بهترین حالت ۹/۹ تایم داده اونم با بنزین اکتان ۱۰۰ و هزار جور شرایط خاص که تیونر براش در نظر گرفته 🤣🤣🇺🇸🇺🇸⚡️⚡️💪💪

    موافقم 2
    مخالفم 36
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (2862 ديدگاه)

      مرسدس AmgGT یک بنزینی کند
      تسلا S پلد یک برقی تیز
      اگر صفرتاصد تسلا به یک ثانیه برسه، بازهم علاقه من به مرسدس یا پورشه کم نمی‌شه
      داستان چیز دیگری است

      موافقم 42
      مخالفم 2
      1. مازیار

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (3300 ديدگاه)

        اگه بخوایم ظریف تر نگاه کنیم، با پیشرفت برقی ها علاقه به درونسوزها نه تنها کم نمیشه بلکه بیشتر هم میشه

        موافقم 21
      2. ^MSP^

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (86 ديدگاه)

        بیا تسلا جان ، آخر سر باید یه بزرگتر میومد جمعت می کرد ؟

        موافقم 14
        مخالفم 1
        1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (2862 ديدگاه)

          من واقعا طرفدار یا مخالف کسی نیستم و خوشحال می شم نظرات متفاوت می خونم
          اشکالی نداره اگر کسی تسلا بیشتر از بنز و پورشه و بی‌ام‌‌و دوست داشته باشه
          باید همدیگه تحمل کنیم
          مثل خود من که از ماشین های چینی بدم نمیاد

          موافقم 18
          مخالفم 1
    2. Ali t

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (23 ديدگاه)

      تسلا آشغال ترین ماشینه.. تو معلوم نیست فازت چیه میاد تسلا رو با بنز و بی ام و پورشه مقایسه میکنی… یه کبیر هم چسبوندی کنارش مثل اینه که تو مملکت به هر آدم بی سوادی یه دکتر مهندس می چسبونن

      موافقم 16
    3. Ali t

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (23 ديدگاه)

      تسلا در برابر بنز و بی ام و پورشه و آئودی یه آشغاله…

      نمی دونم فازت چیه میای تسلا رو با اینا مقایسه می می کنی

      یه کبیر چسبوندی بش مثل اینه که تو مملکت به هر بی سوادی میگن دکتر مهندس

      موافقم 13
  13. BMW

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1497 ديدگاه)

    حالا میشه گفت داره گم کم خوشم میاد یعنی میره میترکونه جاده هارو

  14. حسین

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (49 ديدگاه)

    به به خیلی خوشم اومد

  15. Bmw x6m

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (722 ديدگاه)

    اینو میگن تیونینگ هم ظاهری هم باطنی!
    نه چرندیات برابوس و امثالهم
    فقط یاد گرفتن 100 تا اسب بخار ببرن بالا هیچکدوم عرضه ندارن تو زیبایی شناختی به گرد منصوری برسن این یکی نظرمو جلب کرد چون واقعا تو طراحی هم تغییر ایجاد کرده و ماشینو خاص کرده نه اینکه همون مشکی کارخونه رو یکم پولیش کنه یه نوار دو سانتی متری باریکم بندازه روش (البته فقط تیونینگ نیست کلا اگه یکم تحقیق کنید تو منابع معتبر میفهمید ایرانیا خیلی در عرصه هنر با استعدادن حالا چه موسیقی باشه چه نقاشی و طراحی و چه تغییر ظاهر ماشین یا دکوراسیون خونه! کلا ایرانیا از این حیث جزو بهترینا هستن!)

    موافقم 2
    مخالفم 6
  16. S

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (185 ديدگاه)

    عجب چیز خفنیهههههههه چه هیولایه این دیگه…

  17. امیر _ اهوازی

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (67 ديدگاه)

    بنزین ایران اکتانش چنده که ۹۳ استاندارد هست
    خیلی دوست دارم بدونم کسی میدونه بهمون بگه

  18. ❤BMW❤

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    خیلی ماشین غولی شده هم خوشگله و هم سریع ،
    با پروژه رامون پرفورمنس m8 رقابت خواند داشت 🤩

  19. آقای همساده

    ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (100 ديدگاه)

    به این میگن ماشین بقیش شوخی بازیه

    1. میرسلیم

      ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (100 ديدگاه)

      به هرحال از نظر من با دنا پلاس توربو فرقی نداره دوتاشون توربو دارن

  20. Saleh

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (6 ديدگاه)

    چه خوشگله +1200 اسب بخار ماشین جدی خوراک پیست همه چی تموم

  21. Saleh

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (6 ديدگاه)

    اگه یک مقدار ماشین باز بودی صدای ماشین بنزینی رو به سکوت غم انگیز ماشین برقی ترجیح می دادی. در کل هزینه و آلایندگی خودرو برقی از بنزینی بیشتر. حق دارید رسانه قدرتش زیاده
    بنز بیدی نیست که‌ با این بادا بلرزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا