مرسدس بنز

مرسدس AMG GT63 S E پرفورمنس برابوس با 930 اسب بخار قدرت معرفی شد

برابوس از قوی‌ترین سوپرکار تاریخ خود یعنی نسخه تیونینگ شده مرسدس AMG GT63 S E پرفورمنس رونمایی کرد. این خودرو که برابوس ۹۳۰ نام دارد در عرض ۲.۸ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

برابوس ۹۳۰ بر پایه خودرویی شکل گرفته که با رونمایی در دو سال پیش عنوان قوی‌ترین خودروی تاریخ AMG را به خود اختصاص داد. این تیونر مشهور با بهبودهای وسیع فنی و نصب کیت جدید بدنه کاری کرده که سوپرکار موردبحث در عرض ۲.۸ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. زیر کاپوت این هیولا پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو قرار دارد.

برابوس از توربوهای جدید با کمپرسور بزرگ‌تر و بهتر استفاده کرده است. هر سیلندر دارای ماژول کنترل PowerXtra برابوس بوده و برای تزریق سوخت و احتراق نیز برنامه‌ریزی دوباره صورت گرفته است. هم‌اکنون قوای محرکه هیبریدی مرسدس AMG GT63 SE پرفورمنس ۹۳۰ اسب بخار قدرت و ۱۵۵۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند که بهبود ۸۷ اسب بخار و ۱۰۰ نیوتون متری را نسبت به نمونه استاندارد نشان می‌دهد. البته برابوس پیشرانه برقی را ارتقا نداده است. ذکر این نکته هم خالی از لطف نخواهد بود که حداکثر سرعت خودروی یاد شده به ۳۱۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

برابوس همچنین دستی بر سر و روی مرسدس AMG GT63 S E پرفورمنس کشیده و از قطعات کربنی برای بهبود آیرودینامیک استفاده کرده است. در بخش جلو شاهد اسپویلر جدید، ورودی‌های هوای بزرگ و جلوپنجره‌ای گیرا هستیم. این تیونر همچنین از رینگ‌های مونوبلاک Z پلاتینیم ادیشن ۱۰ پره با ابعاد ۲۱ اینچ در جلو و ۲۲ اینچ در عقب استفاده کرده است. این رینگ‌ها را لاستیک‌های کانتیننتال اسپرت کانتکت ۷ در آغوش می‌گیرند.

دیفیوزری کربنی با چهار خروجی اگزوز تیتانیومی یا کربنی تکمیل کننده نمای عقب هستند. سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ نیز با سوپاپ‌های کنترل همراه شده تا صدای اگزوز را تنظیم کند. این سیستم اگزوز دارای حالت برگشت به خانه و اسپرت است که صدای تولیدی را کم و زیاد خواهد کرد. برابوس همچنین از ماژول ویژه‌ای برای کاهش و افزایش ارتفاع سیستم تعلیق خودرو استفاده کرده است. برابوس ۹۳۰ با قیمت ۳۴۹ هزار دلار عرضه می‌شود. این خودرو با گارانتی ۳ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر عرضه می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶۵ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۸ دیدگاه‌ها

  1. Behnood

    ۴ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1059 ديدگاه)

    تنها و فکر کنم آخرین دلخوشی های ما دورن سوز فن ها😕

    موافقم 65
    مخالفم 2
    1. Imax

      ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (722 ديدگاه)

      بجای گریه کردن و زانوی غم بغل گرفتن باید از اخرین سال های درون سوز ها لذت برد و بعدش با اغوش باز به استقبال الکتریکی ها رفت
      همیشه همینه دنیا رو به پیشرفته نمیشه بگیم وایسا دیگه جلوتر نرو باید با شرایط کنار بیایم و فقط هم بدیای الکتریکی هارو نبینیم انصافا خوبی هم زیاد دارن
      درسته درون سوز هارو دوست داریم مثل خود من ولی کم کم باید باهاشون خداحافظی کنیم با خوشحالی چون به عنوان یک دوره از تاریخ بشریت به یادگار خواهند ماند

      موافقم 3
      مخالفم 4
  2. Tesla

    ۴ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (654 ديدگاه)

    با توجه به قدرتی که داره ، شتابش خیلی ضعیفه 🐌🐌🐌

    موافقم 8
    مخالفم 102
    1. Daruosh

      ۴ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (101 ديدگاه)

      مگه همه چی به صفر تا صد هست !

      موافقم 37
      مخالفم 1
    2. IMAN1199

      ۴ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      نه با توجه به قدرتی که داره شتابش خیلی قویه و در حد سوپر اسپرت ها هست شتابش

      موافقم 46
      مخالفم 3
    3. Hitler

      ۵ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (13 ديدگاه)

      شما پرفورمنس رو ببینی .
      اگه به صفر تا صد باشه که فقط دوج چلنجر۱۷۰.

      موافقم 12
      مخالفم 7
    4. JDM

      ۷ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (1169 ديدگاه)

      داداش بیخیال شو بیا برو خبر فراخوان میلیونی رو ده بار بخون تا حالت خوب شه میگم چرا بعد از جمله شتابش خیلی ضعیفه ایموجی تسلا رو کیک کردی عه ببخشید حلزونه فکر کردم تسلاس چون شبیه همن

      موافقم 7
      مخالفم 2
  3. Alan.r

    ۴ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1133 ديدگاه)

    هیولا به تمام معنا😎🇩🇪🇩🇪

    موافقم 49
    مخالفم 3
  4. Sphr

    ۴ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (9 ديدگاه)

    برابوس تیونینگاش حرف ندارن
    ۳۵۰ هزار دلارم برا کسی که میخواد یه هیولای شیک بخره مناسبه

    موافقم 41
    مخالفم 3
  5. Daruosh

    ۴ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (101 ديدگاه)

    اصلا ما چیکاره ایم که نظر بدیم
    تصاویر گویای همه چیز هست ❤️‍🔥😍❤️‍🔥😍

    موافقم 25
    مخالفم 2
  6. .Amir hossein.T

    ۴ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (12 ديدگاه)

    امتحانات کاری بهم کردن حتی نمی تونم اخبار پدال رو بخونم 🥺

    موافقم 23
    مخالفم 2
  7. mobin

    ۴ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (25 ديدگاه)

    هیولایی که توسط برابوس دراکولا شد دس خوش

    موافقم 17
  8. Hitler

    ۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (13 ديدگاه)

    شما پرفورمنس رو ببینی .
    اگه به صفر تا صد باشه که فقط دوج چلنجر۱۷۰.

    موافقم 3
    مخالفم 2
  9. Alireza

    ۶ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (24 ديدگاه)

    اینو من تو فورزا هورایزن تجربه کردم 😎اما در واقعیت سوار اتوبوس بنز ۵۰ سال پیش میشم

  10. حسین کاظمی

    ۶ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (25 ديدگاه)

    برابوس و منصوری شاهکار میکنند

  11. JDM

    ۷ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1169 ديدگاه)

    چه میکنه برابوس کبیر اصلات پرفورمنس و آیرودینامیک قوی چیزی که تسلا حقیر هیچ وقت به درکش نرسید گفتم تسلا ببخشید آرمیچر بود دیگه تسلا مونده برسه کیفیت ژاپن،مهندسی المان، اصالت طراحی ایتالیا ، قدرت هموطنای خودش و لوکس بودن انگلیس 🇯🇵🇩🇪🇬🇧🇮🇹🇺🇸 درضمن هرموقع حریف کیا EV6 شیدن بیاین کامنت بزارین🇰🇷

    موافقم 4
    مخالفم 1
  12. مرتضی علی وحیدی

    ۸ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (118 ديدگاه)

    اگه اینو منصوری تولید می‌کرد چی میشد

  13. مهدی

    ۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (13 ديدگاه)

    ما وقت نمیکنیم فیلم هاشون رو ببینیم یا اخبارشون دنبال کنیم مرسدس بنز به سرعت ماشین جدید تولید میکنه اونم با کیفیتی که دنیا در عجب بمونه و هر کس می بینتش با دیدنش لذت ببره چه برسه سواریش رو تجربه کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا