منصوری بازهم دست به جنجال زد و از پروژه جدید خود رونمایی کرد. این خودرو بر اساس مرسدس-ای ام جی GT63 S E پرفورمنس شکل گرفته و ۸۸۰ اسب بخار قدرت دارد.
GT63 S E پرفورمنس یکی از قویترین محصولات AMG به شمار میرود. منصوری اما به نسخه استاندارد این خودرو اکتفا نکرده و قدرت آن را به مرزهای جدیدی رسانده است. البته علاوه بر تغییرات فنی شاهد بهروزرسانیهای بصری نیز هستیم هرچند درباره زیبایی خودرو نسبت به مدل استاندارد شما عزیزان باید نظر بدهید.
پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی مرسدس-ای ام جی GT63 S E پرفورمنس در حالت استوک ۸۳۱ اسب بخار قدرت و ۱۴۷۰ نیوتون متر گشتاور تولید میکند اما به لطف بهبودهای منصوری قدرت و گشتاور آن به ترتیب به ۸۸۰ اسب بخار و ۱۴۹۰ نیوتون متر رسیده است. همین تغییر باعث میشود حداکثر سرعت خودرو به ۳۲۰ کیلومتر در ساعت برسد و صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت نیز با بهبود یکدهم ثانیهای ثبت شود. منصوری ادعا میکند بهینهسازیهای زیادی در شاسی صورت گرفته است تا ترکیبی از هندلینگ بهتر و دینامیک سواری حداکثری به دست آید.
از نظر طراحی نیز باید به کاپوت کاملاً کربنی با ورودیهای هوای زیاد و قطعات آیرودینامیک سبکوزن از جنس فیبر کربن اشاره کرد. رینگهای سبک با نام تایپ Y.5 نیز ابعاد ۲۲ اینچی دارند و جذابیت ظاهری را افزایش میدهند. منصوری در کابین GT63 S E پرفورمنس نیز از تریم های کربنی، چرم، کمربندهای ایمنی و کفپوشهای رنگی، فرمان پوشیده از چرم و… استفاده میکند. این تیونر اشارهای به قیمت پروژه جدید خود نکرده است اما قطعاً با محصول ارزانقیمتی روبرو نخواهیم بود. نسخه استاندارد خودرو نیز قیمت بالایی دارد و برای خریداری آن باید حدود ۲۱۰ هزار دلار در نظر گرفت. نظر شما درباره کارهای تیونینگ منصوری چیست؟ کدام یک از پروژه های آن را جزو خاطره انگیزترین کارهای منصوری می دانید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
احمدرضا
۲۱ اسفند ۱۴۰۱عمو منصوری فکر کنم بچگیاش زیاد نیدفوراسپید (آندرگروند) بازی کرده
RENAULT5
۲۱ اسفند ۱۴۰۱تغییرات خوبی روش انجام داده
چه عجب اقای منصوری
امیرحسین
۲۱ اسفند ۱۴۰۱منصوری فقط ماشین های فوق العاده را بی ریخت می کند
زیزیگولو
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ای داد بی داد🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️
AMANTE
۲۱ اسفند ۱۴۰۱دو نکته هست که من از منصوری خوشم نمیاد، یک آرم شرکت رو برمیداره و دو اینکه از رنگ های جیغ زیاد استفاده میکنه.
اون آرم سه پر بنز اگه در بیرون و داخل بود و رنگ تیره تری مثلا همین سبز ولی تیره تر بود خیلی خوشگل تر میشد.
Hamidreza
۲۱ اسفند ۱۴۰۱خیلی از تیونینگ ها اینکارو میکنن و آرم کمپانی سازنده رو بر میدارن و آرم خودشونو میزارن
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۲۱ اسفند ۱۴۰۱فکر می کنم باید برای این کار، از شرکت سازنده اجازه رسمی داشته باشند
Cyber truck punk
۳۰ مرداد ۱۴۰۲منصوری اجازه برداشتن آرم از مرسدس بنز رو داره ولی از فراری و یکسری شرکت های دیگه خیر.
فکر کنم یکی از پروژه های جنجالی ایشون رو یک فراری بوده که فراری از منصوری شکایت کرده بود.
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۳۰ مرداد ۱۴۰۲منصوری الان انواع رولزرویس بنتلی و حتی بوگاتی سفارشی تیونینگ میکنه و لوگوی خودش رو میگذاره
تا جایی که میدونم فراری هم تا الان از منصوری شکایت نکرده
مهزیار
۲۱ اسفند ۱۴۰۱زرد داخل برای چیست؟
Hitman
۲۱ اسفند ۱۴۰۱همه اینا بکنار
اون پنجره جلوی آبی دیگه چه صیغیه؟
matin
۲۱ اسفند ۱۴۰۱الودگی هوا زیاد شده اونو زدن آسمون ابی بشه
R/T
۲۱ اسفند ۱۴۰۱خوب شده
Hamidreza
۲۱ اسفند ۱۴۰۱خوفناک…! 😈💣 مثل همیشه خشن و جذاب💥
ولی خاطر انگیز ترین تیونش برا مرسدس SLR مکلارن بود و اونتادور کربونادو…
Ali t
۲۱ اسفند ۱۴۰۱این رنگ مشکیش خیلی گنگه
Muty
۲۲ اسفند ۱۴۰۱بنظرم منصوری اگه هیچ هنری نداشته باشه !
ته تهش برا سایت ها اخیرا خوب کامنت می گیره
Navid AJ
۲۲ اسفند ۱۴۰۱من با طراحی های منصوری ارتباطی برقرار نمیکنم. ولی کیفیت کارش، خیلی خیلی بالاست. اینقدر حرفه ای که نمیتونم اونو یه تیونر معمولی بدونم. مخاطب هدفشم خوب شناخته و داره برای اونا کار میکنه. دمش گرم
محمد صالح
۲۳ اسفند ۱۴۰۱بنظر من ترکیب رنگش خوب نیست،میتونست قشنگتر باشه
البته طراحی های منصوری روی حساب و کتابه