منصوری در حرکتی سورپرایز کننده از مرسدس–ای ام جی SL63 جذاب خود رونمایی کرد. احتمالاً با شنیدن نام منصوری منتظر پروژهای جنجالی و نه چندان جذاب بودید اما این بار داستان متفاوتی را برای شما بازگو خواهیم کرد!
همه میدانیم که منصوری روش متفاوتی در ارتقای خودروها دارد. در واقع اکثر ماشین بازها دوست دارند پروژههای منصوری را بهصورت استاندارد تماشا کنند! اما این بار میخواهیم محصولی متفاوت را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. این مرسدس-ای ام جی SL63 که مشاهده میکنید از کیت بدنه نسبتاً ملایمی سود میبرد و منصوری خیلی روی آن مانور نداده است.
با نگاهی گذرا به بدنه محصول روباز مرسدس-ای ام جی شاهد عدم دستکاری زیاد بدنه توسط منصوری خواهید بود. در بخش جلوی SL63 منصوری سپری بازنگری شده با عناصر مس مانند هستیم و لوگوی سه پر مرسدس نیز جای خود را به نشان منصوری داده است. از دیگر تغییرات این بخش میتوان به ورودیهای هوای جدید با تریم فیبر کربنی و همچنین اسپویلر سپر جلو اشاره کرد. نهایتاً پوشش آینههای جانبی نیز دستخوش تغییر شده است.
در بخش عقب نیز داستان مشابهی وجود دارد. اسپویلر، دیفیوزر و تریم های متنوع سپر از فیبر کربن هستند و عناصر مس مانند نیز دیده میشوند. منصوری همچنین رینگهای ۲۲ اینچی با طرحهای گوناگون را در اختیار مالکان مرسدس-ای ام جی SL63 میگذارد. داخل کابین این خودرو نیز پوشش سفید حرف اول را میزند. منصوری فقط روی ظاهر و کابین خودروها کار نمیکند و قوای محرکه را نیز ارتقا میدهد اما اطلاعات چندانی از تغییرات فنی SL63 در دست نیست. البته این تیونر مشهور میگوید دو سطح پرفورمنس P720 و P850 وجود خواهد داشت.
به این ترتیب قدرت SL63 منصوری به ۷۲۰ و ۸۵۰ اسب بخار میرسد که نسبت به خروجی مدل استاندارد افزایش قابلتوجهی را نشان میدهد. پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی محصول مرسدس در نسخه استوک ۵۷۷ اسب بخار قدرت تولید میکند که آنهم قدرت بالایی است. البته منصوری میگوید محصول تیون شدهاش صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۲ ثانیهای و حداکثر سرعت ۳۳۲ کیلومتر در ساعتی خواهد داشت. این تیونر اشارهای به قیمت پروژه خود نکرده هرچند نباید انتظار قیمت پایینی را داشت.
HesamS500
۲۹ اسفند ۱۴۰۱جذاب شده
NAVID۰۰۹۸
۲۹ اسفند ۱۴۰۱این که بلکسریز شده !
مرسدس جادو میکنه ، عجب اتاقی زده برای SL !
طراحی عقبش خداست 😍.
زیزیگولو
۲۹ اسفند ۱۴۰۱نوید اگه یادت باشه بارها گفتم که کارای منصوری گاهی اوقات خیلی خوب میشن و گاهی اوقات بطرز وحشتناکی جواد و لمپن!!!!!! الآن این یکی خیلی خوب و عالی شده
NAVID۰۰۹۸
۲۹ اسفند ۱۴۰۱زیزیگولو ، با شما موافقم
اما در اکثر مواقع کارهای منصوری جواد هست که به درد عربها پاکستانیها هندیهایِ پولدار میخوره !
منصوریها را از نزدیک در نمایشگاههای مختلف دیدم و بارها به نمایندگی برابوس رفتم و به نظر من برابوس بینظیره !
البته منصوری روی همهی خودروها کار میکنه و برابوس تخصصی روی مرسدس و با گارانتی !
زیزیگولو
۲۹ اسفند ۱۴۰۱از نظر من کارای کمپانی آلمانی برابوس سطحش خیلی بالاتر از کارای منصوری هستش و اصلا قابل مقایسه نیستن ……… برابوس از هر ۱۰۰ تا کاری که میده بیرون ۹۹ تاش عالیه
Amirreza.M
۲۹ اسفند ۱۴۰۱چه عجب!!!
NAVID۰۰۹۸
۲۹ اسفند ۱۴۰۱برعکس نظر دوستان ، به نظر من بهترین تیونینگ بنز متعلق به برابوس هست !
HR3
۲۹ اسفند ۱۴۰۱کارشناسان پدال معتقدن منصوری تیونری خوبی نیست رنگ های و تغییراتش باب میل اینا نیست !!!!
شما هر وقت پولت رسید منصوری باب میلت برات تیون می کنه اینایی که منصوری میسازه پیش فروش شده مطابق سلیقه ی مشتری خودشه
منصوری معتبرترین و بهترین تیونر دنیاست که سراغ بوگاتی هم رفته
شاهین
۲۹ اسفند ۱۴۰۱شما چند تا از پروژه های منصوری تو گاراژ خونه ات پارکه؟
اینی که نوشتیم حرف ما نیست حرف خود منابع خارجی هستش.
Mehrzad
۲۹ اسفند ۱۴۰۱جناب شاهین اکثر افراد مشهور و معروف تو همون خارج هم مبلغی بیشتر از ارزش خودرو رو میپردازن برای این که منصوری تیون کنه خودرو شون رو بعد شما میگی منابع خارجی هم میگن تیون ش خوب نیست؟!
شاهین
۲۹ اسفند ۱۴۰۱من کاری به افراد مشهور ندارم که دوست عزیزم. حرفم اینه اکثر منابع رسانه ای خارجی هم میگم کارهای منصوری جنجالی هستش و اکثر افراد نسخه استاندارد رو بیشتر میپسندن.
زیزیگولو
۲۹ اسفند ۱۴۰۱فقط یکی از جنجالهاش شکایت کمپانی فراری از منصوری بودش که پدالم خبرش رو پوشش داد و حالا جنجالهای دیگش بماند!!!!
❤BMW❤
۲۹ اسفند ۱۴۰۱آقا شاهین ، جمله اول خیلی خوب بود
HR3
۲۹ اسفند ۱۴۰۱من ندارم و حرف مفتم نمیزنم بهتره از اینه نداشته باشم و حرف مفت بزنم !
شاهین
۲۹ اسفند ۱۴۰۱اتفاقا شما حرف مفت و رایگان میزنی. اگه بلدی یه سرچ بزن ببین درباره کارهای منصوری چی میگن.
Mehdi
۱ فروردین ۱۴۰۲اصلا مهم نیست زشته اگه خوشت اومد که چقدر خوبه اگه نمیپسندی این حجم انتقاد برای چیه نپسند رد شو
منصوری و هر تیونینگ کاری صد در صد کاراش خوب نمیشه منصوری بیشتر چون همه خودرو ها را تیون میکنه و مثل برابوس یه سری برند مختص فقط یه برند نیست دوم اینکه خیلی رنگی کار میکنه
خیلی کمند تیونر هایی که رنگی کار کنند رنگی طرفدار خیلی کمی داره و کار خیلی سخت میکنه هیچ تیونری سبز فیروزه ای کار نکرده تو خودرو ولی منصوری کرده واسه همینم انتقاد سرش زیاد طبیعیم هست هم طرح هاش زیاد هم خاص میشه هم انتقاداش زیاد میشه من خودم رنگی نمیپسندم ولی هر تیونری اون رنگ به کار ببره پسندیده نمیشه اتفاقا بعضی طرح ها نسبت به رنگش خوب کار شده
NAVID۰۰۹۸
۲۹ اسفند ۱۴۰۱البته به نظر من اینقدر فیس استاندارد SL جدید کامل هست که خریدار یه رنگ مشکیش را بخره و رینگ مشکی هم سفارش بده با یه بالچه عجب ، از هر نظر کامل و بیمانند میشه !
Hamidreza
۲۹ اسفند ۱۴۰۱مث همیشه عالی…
ولی واسه این مرسدس تیون ملایم گزینه خیلی خوبی هست…
خوفناک شده و ارائه کردن دو سطح پرفورمنس P720 و P850 خیلی عالیه و افزایش قدرت بسیار بالایی داره.
اگه من پول داشتم حتما سطح پرفورمنس P850 رو میگرفتم و بالاترین تیپش…
مهدی
۲۹ اسفند ۱۴۰۱باسلام دوستان منصوری بزرگترین تیونیننگ دنیارو داره واکثر سلبریتی هاو میلیاردرهای دنیا را منصوری ماشینشان را اسپرت میکنه بسفارش خودشان.
Arshia m3csl
۲۹ اسفند ۱۴۰۱چه عجب منصوری یک تیونینگ عالی و جذاب کرد بنز sl منصوری خیلی جذاب و زیبا شده👌🏽
MohammaD
۲۹ اسفند ۱۴۰۱منصوری دست به بنزش خوبه . یعنی حس می کنم مرسدس ها رو معمولاً بهتر از باقی ماشینا تیون می کنه و تنها انتقاد اساسی برداشتن لوگوی جذاب مرسدسه
SLR _ 722
۲۹ اسفند ۱۴۰۱من اگر در رویاهام این ماشین رو قرار بود تحویل بگیرم ، همون روز تحویل یک پیچگوشتی دو سو و یک دست لگو بنز با خودم می بردم و جلوی افراد مجموعه منصوری ( یا هر تیونر دیگه ) ، نشان های ماشین رو عوض میکردم .
کلا تعویض لگو های شرکت های خودروسازی که اکثر قشنگ هستند رو با لگوهای عمدتا زشت خود تیونرها ، بشخصه درک نمی کنم . بنظرم نوشتن اسم تیونر روی رکاب یا پایین در خوبه ولی تعویض نشان ها پا از گلیم دراز کردن هست
فقط امیدوارم پیچگوشتی رویاییم روی ماشین خط نندازه.
تحت پیگرد
۲۹ اسفند ۱۴۰۱بهترین تیونر دنیا با اختلاف فاحش منصوریه هرچندکارشناس های تیونینگ پدال با نظر من مخالفند
مهردادکمال
۲ فروردین ۱۴۰۲بهترین کار منصوری تو این چند سال اخیر