مرسدس بنز E-کلاس ۲۰۱۷ ویژگی جدیدی به نام تغییر مسیر فعال کمکی، با خود همراه دارد که این ماشین را یک گام به رانندگی خودکار نزدیکتر میکند.
این ویژگی یکی از زیرمجموعههای رانندگی خودکار و یکی از ابزارهای کمکی راننده هست که در هنگام تغییر لاین در جادههای باریک با پوشش نقاط کور خطرات را کاهش و به جلوگیری از حوادث کمک میکند.
سیستم کمکی تغییر لاین کلاس E در هنگامی که راننده شاخص را به مدت بیش از دو ثانیه نگاه دارد، درصورتیکه سنسورها هیچ وسیله نقلیهای را در منطقه امن تشخیص ندهند هدایت را بر عهده میگیرد. همچنین در هنگامی که وسیله نقلیه دیگری بخواهد به خط راست بازگردد و یا برای سبقت به سمت چپ برود، اهمیتی نمیدهد.
در آلمان، اتحادیه وسایل نقلیه موتوری و سازمان حملونقل موقتاً استفاده از سیستم کمکی تغییر خط فعال را تصویب کردهاند و روند تصویب آن در بقیه اتحادیه اروپا آغازشده است.
نسل بعدی مرسدس بنز E کلاس بهطور رسمی در نمایشگاه اتومبیل دیترویت در ژانویه ۲۰۱۶ رونمایی میشود، و از بهار آتی در بازارهای محلی در دسترس خواهد بود.
حامد
۲۲ آذر ۱۳۹۴عالی بود
سکوت
۲۲ آذر ۱۳۹۴فوق العادست…تنها فرقش با sکلاس در جلو پنجره و سایزشه..داشبوردش فوق العادست…خدایا کیفیت ادوات این داشبورد هوش از سر آدم میبره
ali2240
۲۲ آذر ۱۳۹۴همیشه از طرفداران کلاس E بودم و ازین ب بعدم خواهم بود
تنها نقطه ضعفش ب نظر من صفحه آمپرشه که خیلی تکنولوژیک شده و هیچ حسی ب آدم منتقل نمیکنه درست نقطه مقابل اکثر محصولات ب ام و که توی صفحه آمپر ۱۰ ساله درجا میزنه
اما با همه این تفاسیر آلمان فرقونم بسازه من به عنوان یه اثر مهندسی دوسش پارم
AHMADREZA
۲۲ آذر ۱۳۹۴صفحه های بیشتر ب ام و ها هم در حال حاضر با مانیتور کامل هم علاوه بر عقربه ای عرضه می شوند
a.a
۲۹ آذر ۱۳۹۴صفحه امپر بی ام و هم عوض شده
بعد از 10 سال برو تو یه 528 بشین میبینی که کاملا عوض شده
ولی صفحه بنز خیلییییییی خوشگلتره
احمد باقری
۲۲ آذر ۱۳۹۴واقعا آدم حال میکنه با طراحی و تکنولوژیهای به کار رفته در محصولات مرسدس. واقعا ابهت، شکوه و استایل خاصش رو ببینید. اون نمای داخل کابینش که دیگه معرکه هست. نمای جلوش، پر از قدرت، ابهت و سرزندگی هست(چیزی که اصلا در محصولات پورشه دیده نمیشه). واقعا مرحبا.
پورشه
۲۲ آذر ۱۳۹۴تورا به خدا ، تورا به پیر به پیغمبر،، تورا به هرکی میپرستی تورا به بنز قسم !! دست از سر کچل من بردار.. بابا یه غلطی کردم واسه دل طرفدارام و به خواسته ی اونها فرم ظاهریم رو تا حد ممکن حفظ کردم،، دیگه نمیدونستم که تا این حد شمارو عذاب و رنج میدم.. اشتبا کردم… نادونی کردم، جوونی کردم خام شدم… نمیدونم چجوری این دل چرکین و له شده ی شمارو التیام ببخشم.. البته اگه دلی باشه،
لذا قول شرف میدم که دیگه ازین پس هیچ مدلی تولید نکنم و در کارخونه رو تخته کنم.، فقط شما هم قول بده دیگه کلمه پورشه رو جایی بکار نبری،، باور کن رقیبان پورشه هم حالشون بهم میخوره از این همه تکرار تکرار تکراررر این مطلب…
اونوقت شما از تکرار پورشه ایراد میگیری !؟ خودت واقعا از این همه تکرار مکررات توسط خودت حالت بهم نخورد!؟ از این همه تکرار.، آقای ضد تکرار !
محمد ب
۲۲ آذر ۱۳۹۴تکنولوژی بنز جای هیچ بحثی نداره
اما قیافه بنزها بدجور مثل هم شده واین جالب نیست
خسته
۲۳ آذر ۱۳۹۴چینیام همه مثه همن، یه میلیارد آدم شکل همن کسی هم اعتراضی نداره،
حالا ۱۰۰ هزارتا بنزم شکل هم باشه طوری نمیشه.
ali ayat
۲۲ آذر ۱۳۹۴وای عالیه کم کم داره به تکامل میرسه واقعا بنز یه پله بالاتر از بقیس فقط که هندلینگ نیست اصلا کی این مدل هارو میخره که باهاش دستی بکشه هرچند از خیلی ماشین های ژاپنی و آمریکایی هم سر تره از لحاظ نیروی جانبی و دوون فورس و خیلی چیز ها
هادی
۲۲ آذر ۱۳۹۴اونقدر امکانات داره که رانندگی لذت خودشو از دست میده
سیستم تغییر لاین هم به درد ایران نمیخوره
نوید جهرمی
۲۲ آذر ۱۳۹۴این خارجیا کجا سرعت میرن؟
منظورم اتوبان های سرعت آزاد آلمان نیس.
کسی اطلاعی داره ک اونام اهل تندرفتن هستن یا ن؟