لورینزر تصاویر و جزئیات مربوط به آخرین پروژهاش بر اساس مرسدسبنز G500 را منتشر کرده است. کلاس G تمامنشدنی مرسدسبنز، همچنان منبعی الهامبخش برای تیونرها محسوب میشود و اکنون نیز لورینزر، G500 را با برخی تغییرات جزئی، امّا مؤثر و مفید همراه کرده است. از ظاهر خودرو شروع کنیم؛ جایی که یک جلوپنجره جدید اضافه شده که با بهینهسازی جریان هوا، زمینه را برای خنککردن بهتر موتوری که ارتقا یافته، فراهم میکند. سایر تغییرات شامل مواردی چون لبههای بزرگتر در کنار بدنه، یک طراحی جدید اسپویلر بر روی درب صندوق عقب و یک روکش جدید برای تایر زاپاس هستند. مکمّل اینها، چرخهای سبک آلیاژی ۲۲ اینچی هستند که طراحی ۵ پرهای ویژه دارند و با تایرهای ۲۹۵/۳۵ R22 همراه هستند.
لورینزر با اضافه کردن یک ماژول ارتقای قدرت و یک سیستم اگزوز اسپورت، توانسته میزان خروجی موتور را به ۴۸۳ اسببخار در ۵۵۰۰ دور بر دقیقه و ۶۹۰ نیوتنمتر در ۴۷۰۰ دور بر دقیقه برساند. این افزایش قدرت، عملکرد G500 را در شتابگیری به میزان قابلتوجهی بهبود بخشیده است و این خودرو میتواند در عرض ۵/۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و همچنین حداکثر سرعتی برابر ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت داشته باشد. در همین حال، لورینزر هیچگونه تصویری از داخل کابین این خودرو منتشر نکرده است. ولی با این حال، این تیونر میگوید که گزینههای سفارشی زیادی برای کابین G500 درنظر گرفته است؛ از جمله تریمهای فیبرکربن، چوب یا پیانو، کفپوشهای اختصاصی و یک سری طراحی صندلیهای خاص. در زمینه قیمت، این تیونر مبلغ ۴۳۶۰ یورو (شامل VAT) برای کیت کامل بدنه درخواست کرده است. ضمن اینکه سیستم ماژول قدرت در کنار سیستم اگزوز هزینهای برابر ۶ هزار یورو خواهد داشت.۱۱ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
نوید جهرمی
۲۰ آبان ۱۳۹۴بهترین تیونینگ های جی کلاس ب نظرم براباس و منصوری ان.
اون آرم ال پشت لاستیک زاپاس منو یاد آرم لکسس میندازه.
جواد
۲۰ آبان ۱۳۹۴فکر نکنم هیچ ماشینی تو دنیا به اندازه این ماشین نسخه تیونینگش (چه amg…….چه بقیه تیونرها)از نسخه استانداردش بیشتر تولید بشه حتی فراری ها هم فکر نکنم اینجوری باشه
MohseN
۲۰ آبان ۱۳۹۴احتمالا طرفدارای بنز متعصب هستن و این حرف رو قبول نکنن ولی بدنش خیلی مکعبیه بخصوص از نمای عقب. البته از نمای جلو قشنگه
توی سری G مدل Mercedes G63 amg 6×6 خیلی قشنگ شده
احسان
۲۰ آبان ۱۳۹۴دقیقا همینطوره که شما میگی کاملا مکعبی هست واسه خاطر همینه که من واقعا دوسش دارم، ماشین با ابهت یعنی این.
متوهم
۲۰ آبان ۱۳۹۴بنظر من suv باید یقر باشه .ماشین رو میبینی ابهت ازش میباره.اصلا داره با آدم حرف میزنه میگه منو ببر تو سختی :-)
نوید جهرمی
۲۰ آبان ۱۳۹۴من یکی که دوستش دارم ب خاطر این که ب دستور دولت ایران طراحی و ساخته شد.از نظر آفرود کم رقیبه و جایی نیست ک کم بیاره.
سعید
۲۰ آبان ۱۳۹۴این مدل از بنز به سفارش ایران در قبل از انقلاب طراحی شد ، که متاسفانه فرصت بهره برداری به عنوان خودروسازمانی ارتش را پیدا نکرد .
ali ayat
۲۰ آبان ۱۳۹۴آفرود فقط لندکروز سری جی و جیپ تمام
Masoud
۲۰ آبان ۱۳۹۴کلاس G تمامنشدنی مرسدسبنز ^_^
احمد باقری
۲۰ آبان ۱۳۹۴میتونست بهتر باشه.
ابوالفضل
۱۲ آذر ۱۳۹۴خدایش باید شرکتای ما از اونا یاد بگیرن حالا ک میدونن عرضه ساختن اونجور ماشینارو ندارن ماشین بی ارزش ایرانی رو چند برابر ندن دست مردم.
تو ایران کسانی هستن ک میتونن صنعت خودرو سازی رو به حد المان و امریکا و فرانسه و ایتالیا و ژاپن برسونن اما به ضرر سایپا و ایران خودرو و مسئولاش هست