مرسدس بنز

معرفی نسل جدید مرسدس بنز GLC کوپه؛ 670 اسب بخار برای نسخه AMG

مدل پایه از GLC جدید، موتور  ۴ سیلندر ۲ لیتر توربوشارژ با فناوری هیبرید ارائه خواهد کرد و همراه پیشرانه‌ی AMG، قدرت ۶۷۰ اسب بخار خواهد داشت.

خرداد ماه امسال، نسل جدید GLC با بدنبه‌ی استاندارد رونمایی شد و حالا در آخرین روزهای اسفندماه؛ تصاویر مدل کوپه منتشر شده است.  این محصول در مقایسه با نسل قبل، کابین پیشرفته‌تر و مصرف سوخت پایین‌تر دارد. ضریب درگ GLC کوپه ۲۰۲۴ به عدد تحسین برانگیز ۰/۲۷ رسیده است.

مرسدس بنز GLC کوپه نمای پشت

برای ارزان‌ترین نمونه GLC کوپه، موتور ۴ سیلندر ۲ لیتر توربوشارژ با سیستم هیبرید ساده (mild-hybrid) و معماری ۴۸ ولت استفاده خواهد شد. این کراس‌اور با کد مدل GLC 300 و سیستم دو دیفرانسیل ۴Matic،  قدرت ۲۵۵ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتن‌متر دارد. سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت GLC استاندارد (غیر کوپه) با مشخصات فوق، ۶/۵ ثانیه است و نهایت سرعت ۲۴۰ کیلومتر برساعت، همراه میانگین مصرف سوخت ۷/۵ در لیتر در صد کیلومتر فراهم می‌کند.

مرسدس بنز GLC کوپه نمای جانبی

هنوز مشخصات رسمی برای نسخه‌ی AMG GLC 63 منتشر نشده است اما منابع مختلف از قدرت ۶۷۰ اسب بخار خبر داده‌اند. هم‌اکنون قوی‌ترین مدل GLE به عنوان برادر بزرگ‌تر و سنگین‌تر از GLC، موتور ۸ سیلندر ۴ لیتر  هیبرید با قدرت ۶۱۲ اسب بخار و گشتاور ۸۵۰ نیوتن‌متر دارد. اگر GLC کوپه با قدرت ۶۷۰ اسب بخار تولید شود، سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۳/۵ ثانیه خواهد داشت.

مرسدس بنز GLC کوپه نمای سقف

سقف پانورامیک، نمایشگر ۱۲/۳ اینچ پشت فرمان و مانیتور لمسی ۱۱/۹ اینچ مخصوص سیستم سرگرمی با ساختار عمودی، فضای داخلی GLC کوپه ۲۰۲۴ را متحول کرده است. این خودرو با ۲ نوع رینگ ۱۹ و ۲۰ اینچ قابل سفارش خواهد بود. دید ۳۶۰ درجه، تجهیزات کمک راننده و ترمز خودکار، سیستم صوتی قدرتمند از برند بورمیستر (Burmeister) و جدیدترین امکانات نرم‌افزاری از سری MBUX در GLC کوپه وجود خواهد داشت.

مرسدس بنز GLC کوپه نمای داخلی

مدل جدید GLC کوپه نسبت به قبل، کمی بزرگ‌تر شده و حدود ۲/۵ سانتی‌متر، عریض‌تر است. بهبود طراحی این خودرو، صندوق ۵۴۴ لیتری فراهم می‌کند که برای کراس‌اور اندازه متوسط، راضی‌کننده خواهد بود. همچنین فضای عقب با خواباندن صندلی‌های ردیف دوم، به ۱۵۰۰ لیتر خواهد رسید.

قیمت نهایی GLC 300 کوپه ۲۰۲۴ هنوز اعلام نشده است اما احتمالا افزایش قیمت نسبت به گذشته خواهد داشت؛ چراکه این خودرو حتی در مدل پایه، مجهز به سیستم دو دیفرانسیل، توانایی‌ آفرود و ایمنی پیشرفته خواهد بود.  پیش‌بینی قیمت برای GLC کوپه، ۵۵ تا ۶۰ هزار دلار است و احتمالا برای GLC 63 کوپه، ۱۲۰ هزار دلار هزینه خرید وجود خواهد داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴۱ رای

مطالب مشابه

‫۴۳ دیدگاه‌ها

  1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (2382 ديدگاه)

    مانیتور لمسی وسط داشبورد، کج هست یا کج دیده می شه؟
    من نمی فهمم یعنی همین که نمایشگر اصلی یک ذره متمایل به سمت راننده باشه، خیلی زیباست؟
    در مجموع خوشگله این ماشین و ایراد گرفتن ازش سخته
    اتفاقا مدل 2022 مرسدس GLC دیروز به صورت گذرموقت از نزدیک دیدم،
    خیلی جالبه که اصلا بزرگ نیست و کوچکتر از سانتافه است

    موافقم 96
    مخالفم 5
    1. Porsche 911

      ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (1222 ديدگاه)

      برای آسان تر شدن کار برای راننده هست
      زیبایی که نداره
      جنبه کاربردی داره که بعید میدونم خیلی اهمیت داشته باشه

      موافقم 54
      مخالفم 2
    2. Hamidreza

      ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (327 ديدگاه)

      منم کج میبینمش
      ولی خیلی ماشین اوکی ایه…
      چهار سیلندرهای مرسدس با سیستم هیبریدیشون غوغا میکنن…

      موافقم 58
      مخالفم 2
      1. مهردادکمال

        ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (1843 ديدگاه)

        خب وقتی از زاویه کناری به یک صفحه نمایش نگاه میکنین ممکنه بعضی اجزا تصویر محو شه خب با این کار تا حدی جلوی این کار گرفته میشه ارگونومی هم بایست در نظر گرفت و همچنین راننده محور بودن
        تو اینجا تقارن کمی بهم میخوره و زیبایی خدشه دار میشه اما جنبه های مثبتشم بایست دید

        موافقم 11
        مخالفم 1
    3. حسین

      ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      ارگونومی و شاید رفلکس نور

      موافقم 26
      مخالفم 2
    4. net

      ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (3145 ديدگاه)

      باز هم ماشینهای کراس اور کوپه زشت.صفحه نمایش کنسول این بنز کج نیست.صفحه نمایش کج که رفته به سمت راننده بد هست مثل صفحه نمایش کوروت ۲۰۲۲ و صفحه نمایش تریلی fh ولوو ۲۰۲۲ و تریلی بنز اکتروس ۲۰۲۲. صفحه نمایش کج بد هست.سازنده این صفحه نمایش زشت ماشینهای بنز کدام شرکته که این طوری با حاشیه زیاد و گوشه گرد مثل موبایل برای تریلی اکتروس و این ماشینهای جدید بنز تولید میکنه؟جالبه بنز همون صفحه نمایش زشت پشت فرمان با حاشیه زیاد و لبه گرد تریلی ا‌کتروس در ماشینهای جدید سدان و کراس اور هم استفاده میکنه

      موافقم 11
      مخالفم 62
      1. Hamidreza

        ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (327 ديدگاه)

        بیا برو دنبال سرنوشتت…
        کم شعر بگو…

        موافقم 23
        مخالفم 7
    5. مازیار

      ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (2634 ديدگاه)

      طبق یه قانون نانوشته قدیمی یکی از نشونه های حال و هوای اسپرت متمایل شدن نشانگرها به سمت راننده هست (راننده محوری) ساده ترین مثالش هم پیکان جوانان

      موافقم 32
      مخالفم 3
    6. TESLA

      ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (1248 ديدگاه)

      آقای اشتری ، یکی از دوستام تو دبی با glc63 مدل ۲۰۲۰ رانندگی کرده بود ( موتور ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو داره ) و می‌گفت به معنا واقعی یه رولر کاستر هست 😂😂 ، وقتی بهش گاز میدی احساس میکنی چرخ های جلویی از زمین بلند میشن و یه چیز جالب تر با اینکه موتور ۸ سیلندر داره ولی میگفت مصرف سوختش اصلا زیاد نبوده ( با توجه به اینکه ۸ سیلندر ) ، به هر حال glc رقیب مستقیم ب ام و x4 و پورشه ماکان هست و یه suv کامپکت محسوب میشه

      موافقم 21
      مخالفم 3
    7. Reza Waffen SS

      ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (5341 ديدگاه)

      عاشق طراحی عقبش شدم مثل یه اثر هنری میمونه

      موافقم 36
      مخالفم 3
      1. net

        ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (3145 ديدگاه)

        ماشینهای کراس اور کوپه عقبش که سقف رو به پایین شیب داره در قسمت شیشه عقب خیلی بد هست.اولین بار در سال ۲۰۰۸ بی ام و با تولید x6 دسته بندی جدیدی در بین ماشینها به وجود اورد به نام کراس اور کوپه

        موافقم 3
        مخالفم 13
      2. مانی

        ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (2486 ديدگاه)

        اون بد بختایی که از بنز کپی می‌کنن
        باید طراحی داخلی‌ رو عوض کنن و از این سری جدید کپی بزنن

        موافقم 0
        مخالفم 0
    8. امیررضا

      ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (269 ديدگاه)

      بر اساس نقد و بررسی‌های مجله های مختلفی که حالا نمی‌دونم خود مرسدس بنز گفته اینطوری بگن یا ژورنالیست ها خودشون میگن، بخاطر بحث رفلکشنی که از شیشه جلو و نور خورشید میگیره اینطوری طراحی شده. طراحی کج کنسول میانی یجور امضای بی‌ام‌و‌ هستش ولی درکل برای Driver-Focused کردن اتومبیل اینطوری کج کردن پنل، خوبه. و صد البته کارکردن ساده‌تر راننده با صفحه نمایش

      موافقم 7
      مخالفم 1
    9. Royal Driver

      ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (1293 ديدگاه)

      من اصلا این تبلت تسلایی گنده رو توی مدلای الانه بنز درک نمیکنم :((( هم طراحی داخل، بیرون بنز خیلی بد شده…

      موافقم 11
      مخالفم 15
    10. کیانوش

      ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (788 ديدگاه)

      کجه به سمت راان ه به خاطر خوشگلی نیست به خاطر بهتر کردن کاربریشه چون واقعا از نظر من نمایشگر های وسط داشبورد خیلی بی مصرفن و نظر بی ام دبلیو رو قبچل دارم که خیلی زود دوره نمایشگر های بزرگ وسط داشبورد به پایان میرسه و تقریبا کل محتوای مورد پیاز راننده ازخود شیشه جلو و نمایشگر پشت فرمون به راانده ارائه میشه ،مرسدسم خواسته با این کار کاری کنه که راننده بیشتر از لین نمایشگر استفاده کنه و راحت تر

      موافقم 0
      مخالفم 0
    11. رامین

      ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (257 ديدگاه)

      بله جناب اشتری عزیز واقعا از همه لحاظ عالیه اون کجی مانیتور هم یه جورایی واسه راحتی چشم راننده و سهولت استفاده و یه جورایی هم زیباست

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. ممد ژانگولر

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (3659 ديدگاه)

    به نظر که همه چیش خوبه و متناسبه 👌

    فقط قیمتش بالاست

    موافقم 25
    مخالفم 5
    1. TESLA

      ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (1248 ديدگاه)

      داداش بنز همینه دیگه ، تو همه جای دنیا یه برند لوکسه

      موافقم 21
      مخالفم 4
      1. Hamidreza

        ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (327 ديدگاه)

        فقط کابینشو نگاه… قصری از آپشن و تکنولوژی…! 😶

        موافقم 14
        مخالفم 4
      2. ممد ژانگولر

        ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (3659 ديدگاه)

        داداش تسلا درست میگی ولی همین ماشینا تا چند سال پیش تو رنج ۳۰۰۰۰دلار بود معلوم نیست چه خبر شده پایه خودرو الکی بردن بالا

        تمام این اتفاقها به نفع خودروهای شرقیه

        موافقم 8
        مخالفم 0
  3. Alan.r

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (1098 ديدگاه)

    مثل همیشه عالی
    ظاهرش بسیار زیباست و آیرودینامیک بهتری هم از نسل قبلیش داره
    کابین هم که نیاز به گفتن نداره و با ۶۷۰ اسب بخار رقبا رو تار و مار می‌کنه💪💪

    موافقم 33
    مخالفم 4
  4. F22RAPTOR

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (2599 ديدگاه)

    چقدر تناسب و زیبایی
    لذتش بردیم

    موافقم 30
    مخالفم 3
  5. (Ali(chevynova

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (6848 ديدگاه)

    نمیارزه این قیمت برای یه ماشین بازار مشترک

    موافقم 9
    مخالفم 61
    1. HKL

      ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      اولین خودرو ساز جهان خودش میدونه چطور باس قیمت بده . خریدارای خودشم داره . نترس ، از جیب تو چیزی نمیره . شما برو همون آهن پاره ۵۰ سال پیش سوار شو

      موافقم 43
      مخالفم 6
      1. (Ali(chevynova

        ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (6848 ديدگاه)

        من بنز سوار میشم یعنی اهن پارس?

        موافقم 4
        مخالفم 30
      2. Royal Driver

        ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (1293 ديدگاه)

        HKL کاری ندارم ولی اگر آمریکایی های اونموقع آهن پاره هستن، پس بنزا،فراری و لامبورگینی پنجاه سال پیش هم آهن پاره هستن؟

        موافقم 5
        مخالفم 9
        1. رامین

          ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
          سوابق: (257 ديدگاه)

          خدایی ماشینی که کلاسیک باشه و شرایط کلاسیک سدن رو داشته باشه چه آمریکایی چه اروپایی چه ژاپنی و حتی پیکان انگلیسی ایرانی دهه ۴۰ شمسی به شرطی که حدود ۹۵ درصد فابریک باشه اونایی که شاهد هستیم تو سایتهای فروش شورولتهای بلیزر یا امثالهم با قیمتهای بالای میلیاردی خب واقعا آدم حرصش میگیره مجبوره بگه آهن پاره که لفظ و کلمه در خوری هم هست متاسفانه مردم ما همیشه از عمق یه مساله سرسری یه دو درصدش رو شنیدن یا دیدن و درکی هم ندارن نسبت به اون و مبنا رو همون قرار میدن. آخه کلاسیک شرایط خاص خودشو داره نمیشه که هر آهن پاره ای با یک دو جین قطعه های غیر اصلی و ماشینهای دیگه کلاسیک بشه که و قیمت هفت میلیاردی بخوره که😂😂

          موافقم 0
          مخالفم 0
  6. مازیار

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (2634 ديدگاه)

    اگه همینطور پیش بره
    بنز تو پدال چندتا تلفات میده
    یکی که رو شاخشه

    موافقم 24
    مخالفم 2
  7. مهردادکمال

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (1843 ديدگاه)

    بعد میگن چرا فروش جگوار تو این چند سال یک سوم شده… رقیبشو ببینین میشه از این مجسمه قدرت و زیبایی گذشت

    موافقم 19
    مخالفم 1
  8. Habib

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (97 ديدگاه)

    چقدر خوشگله به نظر من. عاشق این طراحی هستم.

    موافقم 24
    مخالفم 5
  9. Saji

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (59 ديدگاه)

    طراحی کوپه‌طور و خفن …. این داشبوردش کلا یه مانیتوره تسلا هم کلا یه مانیتوره ولی این طراحی کجا و اون کجا هرچند کلا با مانیتوری کردن داشبورد حال نمیکنم و دکمه دوستم ولی بازم خیلی قابل‌تحمل‌تر از تسلاعهع….

    موافقم 16
    مخالفم 1
  10. Amg v8

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (21 ديدگاه)

    زیبا نیست؟

    موافقم 5
    مخالفم 4
  11. امیررضا

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (269 ديدگاه)

    انصافا این نسل هم خوشگل شده هم قوی

    موافقم 8
    مخالفم 2
  12. shetab-car

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (168 ديدگاه)

    بنز یه چندسالی داره از طرح های همیشگی ساده و پر ابهتش می ره به سمت منحنی شدن
    عقبش یکم اینفینیتی نشده؟

    موافقم 4
    مخالفم 11
    1. کیانوش

      ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (788 ديدگاه)

      مرسدس همون دهه سی و چهل هم کلی طراح اینجوری و ایرودینامیک داشت

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. علی

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (271 ديدگاه)

    حالا چه نیازی هست به ۶۷۰ اسب مگه سوپر اسپرته یا میخای پیست بری باهش

    موافقم 8
    مخالفم 0
    1. TESLA

      ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (1248 ديدگاه)

      داداش اون زمان های قدیم گذشت که قدرت بالا و شتاب سریع فقط مختص سوپرکار ها بود ، الان دوره زمانه ای که سدان های خانوادگی ( اغلب الکتریکی ) میتونن تو خط مستقیم و حتی تو پیست سوپرکار های مدرن رو حقیر کنن یا suv های پرفورمنس مثل همین glc میتونن خیلی راحت با سوپراسپرت هایی مثل پورشه ۹۱۱ یا ب ام و m4 توی خط مستقیم و پیست رقابت کنن

      موافقم 8
      مخالفم 1
      1. کیانوش

        ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (788 ديدگاه)

        کدوم سدان میتونه تو پیست مک لارن سنا یا ای ام جی بلک سریس رو تحقیر کنه میشه بگی؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. کیانوش

      ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (788 ديدگاه)

      نیازی نیست اما میخوان ی جوری نبود پیشرانه های هشت و شیش سلندر رو جبران کنن با قدرت زیاد که یارو رو قانع کنن که هفتاد هزار دلار واسه ی چهار سیلندر بده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. Royal Driver

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (1293 ديدگاه)

    برخلاف بعضی بنزای دیگه (که دیگه بنز نیستن به عنوان یک دیوانه بنز اینو میگم) خیلی خوب دراومده.

    موافقم 4
    مخالفم 5
  15. زیزیگولو

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (5248 ديدگاه)

    انگار این ماشین تو هر نسل تلاش میکنه بهترو بهتر بشه و موفقیتای این تیپ خودرویی کمپانی مرسدس بنز رو ادامه بده ……. ماشینی که ترکیبی از تجربه رانندگی یه کوپه با عملکرد شاسی بلند رو واسه آدم به همراه میاره و پر هستش از فناوریای جدیدو سیستمای کمکی هوشمند رانندگی و بقیه امکاناتو آپشنا

    موافقم 10
    مخالفم 1
  16. Hamilton1970

    ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (530 ديدگاه)

    درسته AMG و پسوند 63 به عنوان V8 شناخته شده‌ن ولی این چهار سیلندر مرسدس انقلابی خواهد کرد در این حوزه🇩🇪

    موافقم 4
    مخالفم 0
  17. کیانوش

    ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (788 ديدگاه)

    اولین شاسی بلند کوپه اییه که میشه از عبارت زیبا واسش استفاده کنمواقعا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا