این کامیون بنز قدیمی مدل ۱۹۷۴ که در آلمان برای فروش گذاشته شده، به سوئیت کاملی با تمام لوازم موردنیاز مثل حمام و آشپزخانه مجهز است.
موتورهومها که درواقع خانههای متحرک پشت خودرو هستند میتوانند سفرهای جادهای را بسیار لذتبخشتر کنند. به همین دلیل، امروزه زندگی در این خودروها به یک رویهٔ پررنگ تبدیل شده که این موضوع تولید ونها و موتورهومهای بسیار گرانقیمت را به دنبال داشته است. یکی از عجیبترین موتورهومهایی که میتوان برای خرید پیدا کرد اما این کامیون مرسدس بنز LA1113 مدل ۱۹۷۴ با سوئیت پشتی ساخت واریومبیل است.
این کامیون موتورهوم که برای فروش گذاشته شده، به یک پیشرانهٔ ۵.۷ لیتری دیزلی تزریق مستقیم سوخت مجهز است که ۱۸۷ اسب بخار قدرت را از طریق یک گیربکس ۱۲ سرعته به هر چهارچرخ میفرستد. در این کامیون همچنین برای عبور از مسیرهای چالشبرانگیز، قفل دیفرانسیل عقب هم وجود دارد. بااینحال، چیزی که این بنز LA1113 قدیمی را واقعاً خاص میکند، سوئیت ساخت واریومبیل است. در این کابین، سالن نشیمن، آشپزخانه با سینک ظرفشویی و اجاقگاز، حمام با دوش یکپارچه، دو تختخواب، تلویزیون، یخچال و کمدهای و کشوهای متعدد برای اشیاء تعبیه شده است.
در بیرون کامیون هم باربند دوچرخه، باک سوخت اضافی، دو قلاب بکسل، سه پانل خورشیدی ۱۸۰ واتی و یک دوش حمام بیرونی نصب شده است. در اینجا حتی بلندگوهای خارجی هم در نظر گرفته شده که میتواند موسیقی را از سیستم صوتی داخل کامیون پخش کند. واریومبیل برای این کامیون موتورهوم باک سوخت ۴۵۰ لیتری، مخزن آب ۳۰۰ لیتری و دو مخزن گاز مایع ۱۱ کیلوگرمی را هم تدارک دیده تا در سفرهای خارج از جاده، سرنشینان یا کمبودی مواجه نشوند. در این LA1113 حتی ناوبری هم وایفای داخلی هم وجود دارد تا واقعاً همهچیزهایی که دو نفر ممکن است برای لذت بردن از تعطیلات آخر هفته در طبیعت نیاز داشته باشند را فراهم کند.
این کامیون جالب در آلمان برای فروش گذاشته شده و تا این لحظه بالاترین قیمتی که برای آن پیشنهاد شده ۱۴۹ هزار یورو است.
نانو
۱ شهریور ۱۴۰۳ازاین قدیمی تر تو ایران دارن باهاش کار می کن وخرج زن بچه ازش در میارن
۱ شهریور ۱۴۰۳درود بر شما که همیشه کامنت های حق میزارید
متاسفانه این کامیون های مایلر که توی ایران هستن واقعا غیر استاندارد هست
SMS
۱ شهریور ۱۴۰۳تو ایران هنوز از این بدبخت استفاده می کنن و مردمو دود می دن
froG-driVer
۱ شهریور ۱۴۰۳ایران خودرو هنوز میسازه
رها
۱ شهریور ۱۴۰۳این ۹۱۱ هست و تولید نمیشه مدل نظامی دو دف تو ارتش بود که بصورت مزایده واگذار شده خیلی هاش و ۹۱۱ تک محور با برند خاور خیلی وقت هست تولید نمیشه . اونی که شما میفرمایید ۱۹۲۱ و ۱۹۲۴ هست . یا بنز تک نارنجی دوستداشتنی خودمون
علی
۱ شهریور ۱۴۰۳موندم چطوری اون زاپاس رو از روی سقف میندازن پایین هر طرف پرت کنن پایین یه جایی میخوره ؟
Kiarash
۱ شهریور ۱۴۰۳چقدر این کامیون بنز توی ایران برای همه خاطره ساز و ایجاد شغلی کرد
و باز هم ادامه خواهد داشت !
datsun
۱ شهریور ۱۴۰۳مجبورن با همینا ادامه بدن وگرنه از هر کدوم سوال کنی دوست دارن ولو nh یا fm یا اسکانیا داشته باشن و تو کارهای سخت و معدن بیشتر جوابن و بیشتر بار میبرن تا کامیونهای قدیمی
JaMsHiD_R1988
۱ شهریور ۱۴۰۳ای کاش بجا این پیر فرتوت ، آروکس نخواستیم . اقلا آکسور چهار محور دو دیفرانسیل میساختن برای کار معادن …
اصلا هم مونتاژش کار سخت و گرونی ایرانخودرو دیزل نیست !
ولی کی هست که دلش به حال مردم بسوزه …
هراکلیوس
۱ شهریور ۱۴۰۳مشتریش پیدا شد نقی معمولی
JaMsHiD_R1988
۱ شهریور ۱۴۰۳ارسطو نبود؟😂💔
گاس فرینگ
۱ شهریور ۱۴۰۳تو فصل ۱ نقی اینا خونه گیر شون نمیاد میرن توی کامیون ارسطو حتی آنتن تلویزیون هم نصب میکنن توش
JaMsHiD_R1988
۲ شهریور ۱۴۰۳آره … یادش بخیر😂👌
Taha Ayoobi
۱ شهریور ۱۴۰۳به قیافه اش نمیخوره ولی خیلی خوب شده توش.
Amir
۱ شهریور ۱۴۰۳یدونه قرمزشو چند روز قبل دیدم انقدر تمیز بود آدم کیف میکرد
JaMsHiD_R1988
۱ شهریور ۱۴۰۳ای سلطان
ای سلطان جان سلاطین چرخ گوشتی جاده های ایران
ای جانا چرا تو بازنشسته نمیشی دهن مارو صاف کردی
البته خب بخاطر استهلاک کم و تعمیر راحت خیلیا میرن سمتش ولی خب بازم این دیگه خیلی مال زمانای قدیمه
ab0lf4zl
۱ شهریور ۱۴۰۳زندگی و گشتن دور ایران و دنیا با همچین وسیله ای وسط طبیعت بدون الودگی صوتی و تصویری تنها آرزوییه ک من دارم . ولی متاسفانه هروقت اومدم عملیش کنم ی اتفاقی برام افتاد ک ب صفر مطلق برگشتم
رها
۱ شهریور ۱۴۰۳داشتن کمپر علاوه بر همه ملزومات پول و جا و وقت و …. یک عشق خاص میطلبه . خیلی دوست داشتنی هست به امید اینکه بتونیم هر چی دوست داریم راحت شیپ کنیم از همه جای دنیا .