نسخه ویژه SL 63 بدون تغییرات موتوری و بههمراه پکیج آیرودینامیک به دست مشتریان میرسد.
مرسدسبنز در فصل اخیر مسابقات فرمول ۱ موفقیت چندانی را کسب نکرد و تنها یکبار، آن هم در برزیل و به رانندگی جرج راسل به مقام اول رسید. این درحالیکه بود که لوییس همیلتون افسانهای در جایگاهی پایینتر از راسل قرار میگرفت. AMG با وجود عدم کسب موفقیت چندان در این فصل تصمیم گرفته تا آن را با معرفی یک نمونه خاص از کوپه SL به پایان برساند.
این نسخه که براساس مدل بالارده رودستر ۶۳ توسعه پیدا کرده، با پسوند «موتوراسپرت کالکتورز ادیشن» و طرح خاص الهامگرفته شده از خودروهای F1 مرسدس AMG رونمایی شده است. این طرح نیز مانند خودروهای همیلتون و بوتاس، از نقرهای مرسدس شروع میشود و کمکم به سیاه عمیق تبدیل میشود. در کنار این دو رنگ اصلی، خطکشیهای سبز پتروناس کنتراستی زیبا را به ارمغان آوردهاند. عقب این SL هم برای یادآوری خودروهای مسابقه مملو از ستارههای بدون حلقه مرسدسبنز شده است.
مهندسان AMG در «آلفالترباخ» پکیج آیرودینامیکی را بهصورت استاندارد روی این SL نصب کردهاند که شامل بادشکنهای بزرگتر در جلو و عقب خودرو میشود. این کیت تازه دیفیوزر SL را حجیمتر کرده و ساختار زیر بدنه را برای آیرودینامیکتر شدن خودرو بهبود داده است. AMG به این تغییرات بسنده نکرده و SL رودستر را به بستههای «AMG night» یک و دو هم مجهز کرده است که شامل جلوپنجره کرومی سیاه، کالیپرهای ترمز سیاه و نشانهای سیاهرنگ میشود.
SL 63 موتوراسپرت کالکتورز به رینگهای ۲۱ اینچی ۱۰ پره دوگانه و سقف پارچهای برقی مجهز شده است. خریداران میتوانند درصورت تمایل صندلیهای خودروی خود را به روکش چرم ناپا با دوخت قرمز یا زرد سفارش دهد. تمام مدلهای این خودرو به نشانهای مخصوص AMG روی بالشتک سر مجهز خواهند شد. از دیگر امکانات این سیستم میتوان به سیستم صوتی «بورمستر»، تریم فیبرکربنی، نمایشگر روی شیشه و سیستم تلمتری «AMG Track Pace» اشاره کرد.
مرسدس تنها ۱۰۰ عدد از این رودسترها را تولید میکند که هر کدام با یک کاور پارچهای مقاوم عرضه خواهد شد. این خودرو از همان موتور نسخه عادی AMG 63 سود میبرد پس شاهد حضور همان موتور ۴ لیتری تویین توربو V8 خواهیم بود که ۵۸۵ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. SL 63 برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها به ۳.۶ ثانیه زمان نیاز دارد و میتواند نهایتا به سرعت ۳۱۵ کیلومتر بر ساعت برسد. نظر شما درباره نسخه F1 این خودرو چیست؟!
مردیم از خوشی
۲۳ دی ۱۴۰۱آقای صفرپور لطفا اگه میشه یه مقاله بنویسید درباره خودرو های ۷ تا ۸ هزار دلار در بازار هند
یه مقاله کامل و مقایسه بین
هیوندا i10 جدید
تاتا پانج
سوزوکی سلویر
و
سلطان پراید و کوییک 😑
لطفا کار کنید 🙏
Amir mahdi @-1387
۲۳ دی ۱۴۰۱خب الان چه ربطی به بنز sl63 داره ؟
NAVID۰۰۹۸
۲۳ دی ۱۴۰۱بَهبَه بَ بَ بَهبَه
اینم از سلطان ،نفسکککککککش ، نبببببود !
این اون بنزی هست که همه میخوانش❤!
وای چقدر دلم میخواد دوباره برگردم به سالهای ۲۰۱۰ ۲۰۰۹ ۲۰۰۸ که تو عباسآباد پُر میشد از SL و سلاطینِ دیگه 😢🖤!
اونوقتا دلار هنوز وحشی نشده بود ، مردم هم انگیزه داشتن واسه کار کردن تا خونه ماشین زندگی بهتری پیدا کنند !
الان که با شما میحرفم ، دلار بالای ۴۰ هستش ، یعنی کار کردن نکردنت پوچِ !
net
۲۳ دی ۱۴۰۱چراغ جلو باریک مثلثی این بنز بد هست چراغ باریک جلو بی ام و سری ۸ و جگوار اف تایپ مدل ۲۰۲۲ زیباست
Amir mahdi @-1387
۲۳ دی ۱۴۰۱عجب چیزی شده خیلی خوب شده 🏎
بی ام و
۲۳ دی ۱۴۰۱حرررف نداره
بهترین و جذذاب ترین نسخه اس ال جدید
ورودی هواهای جدید جلو چقد رخ جلو رو خفن تر کرد
مرسدس باید همیشه همینطوری طراحی کنه دیگه
Amiro
۲۳ دی ۱۴۰۱اینم یه راه فروشه دیگه
خب ولی به هر حال بنزه دیگه چیزی کم ندارد
AMANTE
۲۳ دی ۱۴۰۱کم کم داره از SL جدید خوشم میاد.
Alan.r
۲۳ دی ۱۴۰۱ظاهرش به لطف رنگ خاصش بسیار زیباتر شده احتمالا قطعات آیرودینامیکش رو پرفورمنسش هم تاثیر میزارن
فقط کاش در کنارش از یه موتور الکتریکی هم استفاده میکردن (مثل GT 63 E performance)
پن:مقر AMG تو آفالترباخ هستش نه آلفاترباخ
زیزیگولو
۲۳ دی ۱۴۰۱ببینین تفاوت در الهام گرفتن و کپی کردن چینیها!!!!
همایون
۲۳ دی ۱۴۰۱طراحی داخلی و خارجی عالی ولی قدرت نسبت به رقبا خیلی کمه AMGباید یه فکر اساسی کنه واسه موتورهاش من که سوار نشدم ولی بازخورد نشریاتی که تست درایو کردن خوب نبوده اس ال جدید قدرتش کمه حتی کمتر از نسلهای قبلی خودش که خیلی ارزونترم بودن و سی کلاس که با کمک موتور برقی قدرت خوبی پیدا کرده خیلی سنگین شدن نسبت به رقبا انگار مجموعه موتور برقی و باطریهای خودروهای هیبریدیش خیلی سنگینه.حالا اس کلاس چون خودرو لوکسه این اضافه وزن باطریها زیاد بچشم نمیاد از طرفی هم موتور هشت سیلندرشم حفظ شده ولی سی کلاس با اون وزن دو تن و صدکیلوش حتی موتور قدرتمندشم نتونسته مشتری رو راضی کنه چون قدرت ۶۸۰ فقط واسه ۱۰ثانیه هست یعنی ماشین قدرتش اندازه بیمر M4 cs هستش و شتابشم همونه اما هندلینگ سی کلاس تو نسلهای قبل هم نقطه ضعفش بود در مقابل m3 الان با این وزن دیگه معلوم نیست چی میخواد بشه
پیمان
۲۳ دی ۱۴۰۱نظرمن مثل همیشه.مرسدس دوباره گل کاشتی.وصد حیف که نهایت آرزوهای من و امثال من یک ماشین چینیه.
Lamborghini
۲۳ دی ۱۴۰۱جووووون
عشقه عشق
امیرحسین
۲۳ دی ۱۴۰۱ماشینای الان طراحی ندارن که
بی ام و
۲۳ دی ۱۴۰۱اس ال بهترین رده ی مرسدس بنز
البته خارج از ابر ماشین هاش
بهنام
۲۳ دی ۱۴۰۱با احترام به سلیقه ی همه ولی، این ماشین طراحی عوام پسند داره. احساس میکنم تیم طراحی بنز بیشتر از اینکه بخواد سبک طراحی خودشو اعمال کنه در مدل های آ ام گ جی تی و اس ال جدید سعی کرده ماشینی شبیه به پورشه ۹۱۱ بسازه . کجای این ماشین یادآور کلاس افسانه ایه اس ال هست؟