مرسدس بنز

جادوی برابوس روی نسل جدید مرسدس C کلاس اثر کرد!

برابوس به عنوان یکی از مشهورترین تیونرهای دنیا معمولاً روی محصولات مرسدس بنز کار می‌کند اما این اواخر محصولاتی از برندهای دیگر را ارتقا داده بود. برابوس حالا به ریشه‌های خود بازگشته و دست روی جدیدترین نسل مرسدس C کلاس و در نسخه‌های سدان و استیشن واگن گذاشته است. پکیج در نظر گرفته شده برای این خودروها ترکیب کاملی از تغییرات ظاهری، داخلی و افزایش قدرت خواهد بود.

برابوس روی نسخه AMG Line تمرکز دارد و با قطعات خاص خود ظاهر گیراتری را برای این خودرو در نظر گرفته است. بهبودهای ملایم C کلاس برابوس شامل اسپویلر جدید و عملکردی به منظور کاهش بالا رفتن اکسل جلو در سرعت‌های بالا و بهبود پایداری خواهد بود. ورودی‌های هوای جلو نیز پذیرای نوار LED شده‌اند. برابوس برای نسخه سدان C کلاس جدید اسپویلر لبه صندوق را تعبیه می‌کند تا لیفت اکسل عقب کاهش یافت و این سدان ظاهری اسپرت تر داشته باشد. هر دو نسخه سدان و استیشن C کلاس را می‌توان با چهار خروجی اگزوز ۹۰ میلی‌متری که ظاهر کروم مشکی دارند سفارش داد. مالکان این خودرو همچنین می‌توانند رینگ‌های استاندارد را با نمونه‌های مختلف با ابعاد ۱۸ تا ۲۰ اینچ تعویض کنند. این رینگ‌های جدید با فنرهای کم ارتفاع‌تر همراه می‌شوند تا ارتفاع سدان و استیشن لوکس مرسدس تا ۳۰ میلی‌متر به سطح زمین نزدیک‌تر شود.

پکیج‌های تیونینگ برابوس بدون تغییرات فنی کامل نخواهند بود. مدل C300 4Matic از پیشرانه ۴ سیلندر توربو استفاده می‌کند و قدرتش با بهبود ۴۲ واحدی به ۲۹۶ اسب بخار رسیده و گشتاور نیز از ۴۰۰ به ۴۵۰ نیوتون متر افزایش پیدا کرده است. C کلاس با قدرت بالاتر می‌تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۵.۸ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت محدود شده ۲۵۰ کیلومتر در ساعتی داشته باشد. افرادی که مدل دیزلی C300d را ترجیح می‌دهند شاهد افزایش ۴۴ اسبی قدرت و ۵۰ نیوتون متری گشتاور خواهند بود. به این ترتیب خروجی این مدل به ۳۰۶ اسب بخار و گشتاور به ۶۰۰ نیوتون متر می‌رسد. C300d شتاب ۵.۶ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعتی دارد. همچون همیشه برابوس دستی هم بر سر و روی کابین محصولات مدنظر خود می‌کشد. برای کابین C کلاس مواردی همچون پوشش چرم و آلکانترا، پدال‌های آلومینیومی و کف‌پوش‌های سفارشی وجود دارند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. محمد رستمی نژاد

    ۱۱ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (74 ديدگاه)

    وصف ناپذیر

    موافقم 39
    مخالفم 4
    1. ahmadsmit

      ۱۱ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (31 ديدگاه)

      its its its, a mercedes

  2. HesamS500

    ۱۱ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (129 ديدگاه)

    محشر شده

    موافقم 38
    مخالفم 1
  3. Reza Waffen SS

    ۱۱ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (5360 ديدگاه)

    کارش حرف نداره

    موافقم 39
    مخالفم 1
  4. پیام

    ۱۱ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (287 ديدگاه)

    نمیدونم چرا نسل جدید C کلاسا میبینم یهو دلم میگیره فکر و ذکرم میره پیش C کلاس بلک سریز
    و اون موتور V8 و صدای معرکه اش.

    موافقم 20
    مخالفم 1
  5. AMD

    ۱۱ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (249 ديدگاه)

    طراحی عالی

    موافقم 22
  6. وحید اسماعیل نسب

    ۱۱ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (100 ديدگاه)

    واقعا محشر شده با این تیونینگ

    موافقم 16
    مخالفم 1
  7. JDM lover

    ۱۱ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (886 ديدگاه)

    عالیه
    ببینیم با c63 که در اینده میاد چیکار میکنه

    موافقم 15
  8. javadhy

    ۱۱ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (331 ديدگاه)

    C class جدید واقعا طراحی فوق العاده ای داره چه در درون و چه در بیرون و این نسخه برابوس جذابیت ماشبنو حتی بیشتر کرده هر چند تیونینگ روی خودروهای با پرفورمنس زیر ۴۰۰ اسب زیاد نیاز نیست و به نظرم استاندارد باقی بمونن بهترن

    موافقم 15
  9. قاطر فروش

    ۱۱ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    price?

  10. رامتین

    ۱۱ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (3257 ديدگاه)

    البته من به شخصه بهیچ وجه حاضر نیستم مارک بنز برداشته بشه و بجاش حرف B بیاد! حرفم صرفا روی همین مساله هست نه بحث ارتقای فنی.

  11. Mustang shelby gt 350

    ۱۵ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (116 ديدگاه)

    دمش گرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا