برابوس به عنوان یکی از مشهورترین تیونرهای دنیا معمولاً روی محصولات مرسدس بنز کار میکند اما این اواخر محصولاتی از برندهای دیگر را ارتقا داده بود. برابوس حالا به ریشههای خود بازگشته و دست روی جدیدترین نسل مرسدس C کلاس و در نسخههای سدان و استیشن واگن گذاشته است. پکیج در نظر گرفته شده برای این خودروها ترکیب کاملی از تغییرات ظاهری، داخلی و افزایش قدرت خواهد بود.
برابوس روی نسخه AMG Line تمرکز دارد و با قطعات خاص خود ظاهر گیراتری را برای این خودرو در نظر گرفته است. بهبودهای ملایم C کلاس برابوس شامل اسپویلر جدید و عملکردی به منظور کاهش بالا رفتن اکسل جلو در سرعتهای بالا و بهبود پایداری خواهد بود. ورودیهای هوای جلو نیز پذیرای نوار LED شدهاند. برابوس برای نسخه سدان C کلاس جدید اسپویلر لبه صندوق را تعبیه میکند تا لیفت اکسل عقب کاهش یافت و این سدان ظاهری اسپرت تر داشته باشد. هر دو نسخه سدان و استیشن C کلاس را میتوان با چهار خروجی اگزوز ۹۰ میلیمتری که ظاهر کروم مشکی دارند سفارش داد. مالکان این خودرو همچنین میتوانند رینگهای استاندارد را با نمونههای مختلف با ابعاد ۱۸ تا ۲۰ اینچ تعویض کنند. این رینگهای جدید با فنرهای کم ارتفاعتر همراه میشوند تا ارتفاع سدان و استیشن لوکس مرسدس تا ۳۰ میلیمتر به سطح زمین نزدیکتر شود.
پکیجهای تیونینگ برابوس بدون تغییرات فنی کامل نخواهند بود. مدل C300 4Matic از پیشرانه ۴ سیلندر توربو استفاده میکند و قدرتش با بهبود ۴۲ واحدی به ۲۹۶ اسب بخار رسیده و گشتاور نیز از ۴۰۰ به ۴۵۰ نیوتون متر افزایش پیدا کرده است. C کلاس با قدرت بالاتر میتواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۵.۸ ثانیهای و حداکثر سرعت محدود شده ۲۵۰ کیلومتر در ساعتی داشته باشد. افرادی که مدل دیزلی C300d را ترجیح میدهند شاهد افزایش ۴۴ اسبی قدرت و ۵۰ نیوتون متری گشتاور خواهند بود. به این ترتیب خروجی این مدل به ۳۰۶ اسب بخار و گشتاور به ۶۰۰ نیوتون متر میرسد. C300d شتاب ۵.۶ ثانیهای و حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعتی دارد. همچون همیشه برابوس دستی هم بر سر و روی کابین محصولات مدنظر خود میکشد. برای کابین C کلاس مواردی همچون پوشش چرم و آلکانترا، پدالهای آلومینیومی و کفپوشهای سفارشی وجود دارند.
محمد رستمی نژاد
۱۱ تیر ۱۴۰۱وصف ناپذیر
ahmadsmit
۱۱ تیر ۱۴۰۱its its its, a mercedes
HesamS500
۱۱ تیر ۱۴۰۱محشر شده
Reza Waffen SS
۱۱ تیر ۱۴۰۱کارش حرف نداره
پیام
۱۱ تیر ۱۴۰۱نمیدونم چرا نسل جدید C کلاسا میبینم یهو دلم میگیره فکر و ذکرم میره پیش C کلاس بلک سریز
و اون موتور V8 و صدای معرکه اش.
AMD
۱۱ تیر ۱۴۰۱طراحی عالی
وحید اسماعیل نسب
۱۱ تیر ۱۴۰۱واقعا محشر شده با این تیونینگ
JDM lover
۱۱ تیر ۱۴۰۱عالیه
ببینیم با c63 که در اینده میاد چیکار میکنه
javadhy
۱۱ تیر ۱۴۰۱C class جدید واقعا طراحی فوق العاده ای داره چه در درون و چه در بیرون و این نسخه برابوس جذابیت ماشبنو حتی بیشتر کرده هر چند تیونینگ روی خودروهای با پرفورمنس زیر ۴۰۰ اسب زیاد نیاز نیست و به نظرم استاندارد باقی بمونن بهترن
قاطر فروش
۱۱ تیر ۱۴۰۱price?
رامتین
۱۱ تیر ۱۴۰۱البته من به شخصه بهیچ وجه حاضر نیستم مارک بنز برداشته بشه و بجاش حرف B بیاد! حرفم صرفا روی همین مساله هست نه بحث ارتقای فنی.
Mustang shelby gt 350
۱۵ تیر ۱۴۰۱دمش گرم