مرسدس بنز برای نمایش تواناییهای جی کلاس برقی یا EQG ویدئوی جدیدی از دریفت این خودرو روی دریاچهای یخ زده منتشر کرده است.
ژرمنها قول دادهاند جی کلاس برقی یک آفرودر کاربلد خواهد بود. دلیلی برای شک کردن در این ادعاها نداریم چراکه ظاهر خودرو کاملاً مشابه نسخه درونسوز است و با نصب یک موتور برقی هر چرخ، نسخه بدون آلایندگی جی کلاس میتواند تواناتر هم باشد. یکی از ویژگیهای شاسیبلند جدید مرسدس بنز چرخش تانک خواهد بود که قبلاً در پدال ویدئوهای آن منتشر شده است.
همچنین این موتورهای برقی جداگانه باعث میشوند مرسدس بنز جی کلاس برقی به راحتی بتواند روی دریاچهای یخ زده در سوئد دریفت بزند. اولا کالنیوس مدیرعامل این خودروساز برای تبلیغ ویژگیهای آفرود این خودرو راهی زادگاه خود شده است. او در این ویدئو تستهای اسلالوم و اسکیدپد را انجام میدهد و علیرغم وجود برف و یخ فراوان، جی کلاس برقی پایدار و مطمئن به نظر میرسد.
اما نمایش واقعی خودرو در تست اسکیدپد انجام میشود جایی که کالنیوس توضیح میدهد موتورهای برقی چگونه میتوانند خودرو را در زمان تشخیص لغزش تحت کنترل قرار دهند. حتی زمانی که بیش فرمانی زیادی وجود داشته باشد اوضاع در کابین جی کلاس بر وفق مراد است. پس از تست شتاب گیری روی یخ که مرسدس بنز آن را چند ثانیه میداند، کالنیوس دریفت هیجانانگیز خود را شروع میکند. مشخص نیست که آیا سیستمهای کنترل پایداری جی کلاس برقی تنظیم شدهاند یا اینکه حتی خاموش هستند اما درهرصورت خودروی بزرگ مرسدس مشکلی در حرکات نمایشی ندارد.
این ویدئو با صحنههای خارج از جاده و اطراف دریاچه به پایان میرسد هرچند تیزرهایی نیز وجود دارد که به برخی مشخصات فنی خودرو اشاره کرده است. جی کلاس برقی زاویه حمله و فرار ۳۲ و ۳۵ درجهای دارد که اندکی بهتر از نسل فعلی است. همچنین ارتفاع خودرو از سطح زمین به ۲۴.۸ سانتیمتر میرسد که آنهم در مقایسه با نسل کنونی بهتر خواهد بود. نسخه تولیدی EQG یا جی کلاس برقی امسال معرفی خواهد شد هرچند زمان دقیق آن مشخص نشده است. احتمالاً تا زمان رونمایی رسمی برخی تیزرهای دیگر نیز منتشر میشوند.
J7
۱۹ فروردین ۱۴۰۳کاربر بینام کجایی ؟
ببین رو نمای اون ساختمونه چه بلبورد قشنگی زدن
تا حالا بنز به این قشنگی دیده بودی ؟ 😍
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2024/04/mercedes-benz-eqg-at-ces-1.jpg
J7
۱۹ فروردین ۱۴۰۳شما با بنزه برین چرخ بزنین من و ماری خانوم همینجا میمونیم چایی میخوریم از منظره لذت میبریم 😍
J7
۱۹ فروردین ۱۴۰۳رو یخ که اصطکاک کمه کاری نداره
من با پیکان گوجه ای عموم هم میتونم رو یخ دریفت بزنم
اما اون خانومه نمیاد ازم گزارش تهیه کنه 😭
زیزیگولو
۱۹ فروردین ۱۴۰۳بله ولی کنترل پایداری نداره و با اولین فرمون دادن ۲۰ دور خودت میچرخی و …………..
پیام
۱۹ فروردین ۱۴۰۳چی میکنه این بازیکن! یخاروذوب میکنه
parhamiof
۲۰ فروردین ۱۴۰۳مرسدس بنز داره برای سیرک ماشین طراحی میکنه؟
بسه دیگه مرد چقدر جنگولک بازی در میاری خیر سرش جی کلاس ماشین نظامی بوده…
khashayar0
۱۹ فروردین ۱۴۰۳بعد یه عده که از دانشگاه چلغوزآباد فارغ شدن میان و کل صنعت مهندسی برق رو به هیچ میگرن. اگه واقعا از چیزی خبر دارین و شرکت های بزرگی مثل جنرال الکتریک ، زیمنس ؛ ABB و …. نمیدونند بهشون خبر بدید که موتور الکتریکی زود خراب میشه و هزینه ساختش زیاده و … تا اونا هم بیان و از موتور احتراق داخلی توی صنایع پتروشیمی ، نیروگاه ها و ….. استفاده کنند. در ضمن صنعت خودرو سازی برای طراحی و تحلیل و تست از محصولات نرم افزاری شرکت هایی مثل زیمنس دارن استفاده می کنند . همین هیوندای از وقتی که از پلتفرم PLM زیمنس استفاده میکنه شاهد پیشرفت چشمگیرش هستیم.
بنده هیچ گونه تعصبی نسبت به خودروهای احتراقی یا برقی ندارم و هر دوشونو دوست دارم. مهم برای من کارایی و دسترسی است. مثلا اگه اروپا بودم قطعا الکتریکی انتخاب میکردم. و اگر آمریکا یا اسیا بودم بنزینی انتخابم بود.
J7
۱۹ فروردین ۱۴۰۳مثلا اگه اروپا بودم قطعا الکتریکی انتخاب میکردم. و اگر آمریکا یا اسیا بودم بنزینی انتخابم بود.
الان کجایی ؟ آفریقایی ؟ زیر دریایی ؟ یا تو آسمونا ؟ یا شایدم تو قلب من 😂
khashayar0
۱۹ فروردین ۱۴۰۳ایران عزیز
مهد تمدن و اصالت 😂
khashayar0
۱۹ فروردین ۱۴۰۳ایران عزیز
مهد تمدن و اصالت 😂
new reventon
۱۹ فروردین ۱۴۰۳CAE و CAD فقط انسیس و داسو سیستمز
khashayar0
۱۹ فروردین ۱۴۰۳بله انسیس که در cae بی رقیبه. ولی در سال های اخیر بسیاری از خودرو سازها بخاطر امکانات و محیط یک پارچه به زیمنس nx روی آوردن.
جی ام ، بنز ، نیسان ، سوزوکی؛ فیات، مزدا ، کرایسکر = از siemens nx استفاده میکنن
تویوتا ، فلوکس ، پورشه ، آئودی، فورد ، بی ام و و تسلا هم از catia + solidworks استفاده میکنن
new reventon
۲۰ فروردین ۱۴۰۳داداش مجموعه نرم افزارهای داسو سیستمز رو با هیچ کمپانی مقایسه نکن. این کمپانی 250 تا کاستومر داره همه ام کمپانی های تراز اول جهانی ان. کتیا، بایویا، سیمولیا، دلیما واقعا هر کدوم در دنیا بی رقیبن مخصوصا بایوویا که اصلا رقیب نداره. زیمنس آرزوشه که فقط بتونه یه چی مثل کتیا رو توسعه بده
زیزیگولو
۱۹ فروردین ۱۴۰۳حالا اگر یه یه گاری چینی بود تو همون ۳۰ ثانیه اول صفحه کلاچش میسوخت و دودش میرفت تا آسمون هفتم!!!! ماشینا ایرانیم که دیگه هیچی نگم بهتره!!!!
مازیار
۱۹ فروردین ۱۴۰۳پیش نمایش های جی واگن برقی هم از حد گذشت
𝐀𝐥𝐢
۱۹ فروردین ۱۴۰۳واقعا چرا معرفی نمیشه؟
🤡
۱۹ فروردین ۱۴۰۳خدایا بسه دیگه