مرسدس بنز E کلاس همیشه به عنوان برادر کوچکتر S کلاس خدمت کرده است. اگرچه طراحی ظاهری این دو خودرو شباهت زیادی به یکدیگر دارد اما S کلاس بزرگتر و لوکستر بوده است و البته که قیمت بالاتری دارد.
سدان پرچمدار مرسدس که رقبایی همچون ب ام و سری ۷ و آئودی A8 دارد همواره سنگ محک کلاس خود بوده و حتی نسخه مرسدس-مایباخ آن نیز عرضه میشود. مایباخ S کلاس با پیشرانه ۱۲ سیلندر نرم و قدرتمند عرضه شده و مشتریان میتوانند این خودرو را با سطح اشرافیت قابلمقایسه با رولزرویس و آپشن های فراوان سفارش دهند.
E کلاس فاقد نسخه مایباخ بوده و البته همان میزان لوکس بودن را ندارد اما یکی از کمپانیهای چینی راهی برای حل این مشکل پیدا کرده است. شرکت چینی کاربِست در فروشگاه علیبابا کیت بدنهای را ارائه میکند که E کلاس شما را به مرسدس-مایباخ تبدیل خواهد کرد.
این کیت شامل مواردی همچون سپرهای جلو و عقب، جلوپنجره، دیفیوزر، خروجیهای اگزوز و تریم کرومی میباشد. موضوع جالب اینکه کیت یاد شده تنها ۱۱۰۰ دلار قیمت دارد اما خب کیت کاملی نیست.
مشتریان باید رینگها و بدنه دو رنگ را بهصورت جداگانه سفارش دهند. البته وجه تمایز E کلاس مایباخ مانند با خود مایباخ S کلاس ابعاد کوچکتر و کابین سطح پایینتر خواهد بود که از چشمان تیزبین طرفداران صنعت خودرو پنهان نمیماند.
این کیت فقط برای E کلاس مدل ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ در دسترس میباشد. شایان ذکر است قیمت مایباخ S کلاس در آمریکا از بالای ۱۸۰ هزار دلار شروع میشود اما E کلاس ۲۰۱۶ یا ۲۰۱۷ بسیار ارزانتر است.
پرهام+و+رهام
۲۱ مهر ۱۴۰۰حال نمیکنم با کیت بدنهی
مازیار
۲۱ مهر ۱۴۰۰چرا اینطور گند میزنن؟
راستی چرا اینطور گند میزنن؟؟
( 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪 ( Amirreza
۲۱ مهر ۱۴۰۰من اگه ماشین تیون پذیری داشتم ، یا کیت نمینداختم یا بهتریناشو مینداختم نه کیت یه بچه دانشگاهی چینی که بیاد ماشینمو نابود کنه
Reza Waffen SS
۲۱ مهر ۱۴۰۰همین مونده بود دست دراز کنن رو تیون خودروها
علی
۲۱ مهر ۱۴۰۰خب این خوب شد که ؟
واسه کسایی تهیه شده که میخوان ماشینی مثل مایباخ داشته باشن اما e کلاس دارن
از نظر من خوب شده
مجتبی
۲۱ مهر ۱۴۰۰یاد پیکان سپر جوشن افتادم
M.K karimi
۲۱ مهر ۱۴۰۰این چه سمیه 😐😂
زدن حیثیت مرسدس رو زیر سوال بردن با این کیت نکنید برادران عزیز چینی نکنید خواهشا …😂
M@M@DRZ 911
۲۱ مهر ۱۴۰۰اقا این رینگا که روی اون مایباخ دو رنگه نمی دونم چرا اصلا طراحی خودرو رو برام محو میکنه ( میدونم که از معروف ترین رینگ های خودرو های لوکس هست ولی واقعا خیلی غیر قابل هضم هست )
حسین دهمرد
۲۱ مهر ۱۴۰۰با هزار دلار خوب درآوردنش. قیمت سپر خالیش و دست مزد تعویضش بیشتر درمیاد. البته تو آمریکا کلا هزینه ی تعمیرات زیاده. چین قیمت قطعات یدکی کمتره