معمولاً خودروهای لوکس به قابلیت اطمینان بالا شهرت ندارند اما، مرسدس بنز E کلاس نسل W124 یک استثنا و تانک واقعی است. این خودرو یکی از قابلاعتمادترین محصولات تاریخ مرسدس بنز محسوب میشود و ادعای ما را ثابت میکند.
مرسدس بنز E200 مدل ۱۹۹۳ در اولین سال معرفی E کلاس به تولید رسید. یک نمونهی خاص از این سدان دیزلی تاکنون ۱,۵۸۴,۵۸۹ کیلومتر کار کرده و باوجود سن بالا، همچنان سرپا است. خودروی مذکور، هرگز نازپرورده نبوده زیرا مالک بهنام «لوان نینا» پس از وارد کردن خودرو از آلمان به آلبانی، طی ۱۵ سال گذشته از آن بهعنوان تاکسی استفاده کرده است.
در طول این سالها، وی حدود یک میلیون کیلومتر با این E200 پیموده است آنهم درحالیکه همچنان پیشرانهٔ فابریک خودرو استفاده میکند. درواقع، نینا فقط یکبار این موتور را تعمیر کرده است. وی در مصاحبهای با دویچه وله اظهار داشته تنها مشکل این موتور طی این سالها فقط خرابی واشر سر سیلندر بوده است. نینا اما با وجود اینکه ۷۰ سال سن دارد، مثل مرسدس خود قصد ندارد به این زودیها بازنشسته شود.
جالب اینکه از هر سه خودرو در آلبانی، یکی مرسدس بنز کارکرده است و حدود ۲۱۲ هزار دستگاه از محصولات قدیمی این شرکت در جادههای این کشور در حال تردد هستند و اکثر آنها سنی بالاتر از ۱۰ سال دارند. البته روی کیلومتر شمار E200 لوان نینا تنها کارکرد ۵۸۴,۵۸۹ کیلومتر دیده میشود زیرا کیلومتر شمار خودرو پس از رسیدن به یک میلیون کیلومتر صفر شده است. این E200 تاکسی در شهر دورس خدمت میکند که دومین شهر پرجمعیت آلبانی محسوب میشود. این شهر در سواحل دریای آدریاتیک آلبانی واقع است و مقصد محبوبی برای گردشگران در تابستان بهحساب میآید. به همین دلیل، تابستان فصل موردعلاقهٔ لوان نینا است زیرا میتواند مسافران بیشتری را جابجا کند.
PURIYA
۹ آبان ۱۴۰۱بنازم به صاحب این ماشین حتما مراعاتشو کرده که تا الان سر پا مونده فقط یه سوال پیش میاد که تو این سال ها چقدر افت قدرت کرده و الان مثلا صفرتا صدش چقدر شده؟🧐 فک نکنم دیگه جونی تو تن این ماشین مونده باشه
mahdi-es17
۹ آبان ۱۴۰۱اگه صفر تا صد بگیری ممکنه عواقب جبران ناپذیری داشته باشه
کافر مقدس
۹ آبان ۱۴۰۱شما سطح مطلب و ویدئو رو ببین طرف هرچی بگه پس لابد درسته .میگه یکبار موتور تعمیر کرده . نیم خط بعد میگه خرابی واشر سرسیلندر بوده ! بعد دقیقا کدوم نوع انجین با کدوم کد؟تو اندونزی و مالزی هم مونتاژ میشده
کل مطلب میشه یک پاراگراف و دوتا عکس و .. تهی از هر گونه بررسی فنی علمی از جانب اهل فن
این ولوو 3نیم میلیون کیلومتری باز یکم مطلب ش نرمال تره
https://engineerine.com/volvo-p1800-highest-mileage-car-in/#:~:text=Contact%20Us-,Volvo%20P1800%20%E2%80%93%20The%20highest%20mileage%20car,the%20world%20(3.3%20Million%20Miles)
NAVID۰۰۹۸
۹ آبان ۱۴۰۱کافر مقدس درست میگه ، چنین خودروهایی در سطح دنیا زیاد دیده میشه !
اما در کل ، خودروهای دیزل عمر بالاتری دارند !
در ضمن ، خودروها هر چقدر قدیمیتر و سادهتر باشند به جهت مکانیکی بودنشان بیشتر عمر میکنند و استهلاک کمتر و ارزانتری دارند !
در همین ایران خودمون یه سری به فرودگاهها و تاکسی زرد رنگها بندازید ، چه ایرانی چه خارجی ، اکثریت ۱ میلیون کیلومتر را رد کردند !
چند سال پیش خودم با یه تاکسی کرولا ۲۰۱۵ رفتم شیراز و حدود ۷۵۰ هزارتا کار کرده بود !
پس این مرسدس و این مقاله چیز عجیبی نداره !
عجیب اینه که یه لندکروزر اتاق ۱۰۰ میتونه تا دو میلیون کیلومتر بدونِ کوچکترین تعمیر موتوری کار کنه و نو بمونه !
زده پدر مرسدس رو در آورده و تازه میگه چیزی نشده ، فقط یه بار تعمیر اساسی شده و یکبار هم واشر سوزونده !
Iman99
۹ آبان ۱۴۰۱کافر مقدس اشتباه میگه خودت هم اشتباه گفتی
چطور الان چون مرسدسه تعریف نکردی
و باز رفتی سراع عشق قدیمی
پس در مورد چیزی که گفتید باید بگیم نه چون باید درست و عادلانه در این مورد بگید اگه میخوای بگی باید درست و عادلانه باشه این موضوع
خود همین مرسدس آلمان ثابت کرده که اگه بخواد بادوام هم بسازه بادوام ترین رو میسازه که رودستش نیست مگر مثل ماشین های ۸ سیلندر جاودانه امریکایی که اونها هم بادوام ترین هستن مثل این مرسدس در همه چیز هم بهترین هستن
درمورد لندکروز هم اونم بادوام بوده چون هنوز از همون فرمول قدیمی سادگی و دوام استفاده میکنه کسی نگفته بادوام نیست ولی هرچند که همون لندکروز هم راحت یاتاقان میزنه زیاد هم دیدم لندکروز یاتاقان زده که با کارکرد های خیلی کمتر راحت موتورش خراب شده
حتی اوور هیت کردن موتور لندکروز هم دیدم که حرارت موتورش بالارفته و واشر سرسیلندر سوزونده و موتورش خراب شده
کارکرد دومیلیون کیلومتر لندکروز هم عجیب اینه که به این کارکرد برسه و ببینی چون تعداد کمی به این کارکرد میرسن و قبل از اون حتما خراب شدن و میشن چون خیلی از لندکروز های دیگه یعنی بیشترشون قبل از دو میلیون کیلومتر مطمئن باشید لندکروز قبل از اون موتورش خراب شده خودتون بررسی کنید متوجه میشید
رکورد دار کیلومتر ودوام و کارکرد در جهان هم همین مرسدس و چند مدل ماشین دیگه از اروپا و امریکا هستن مثل ولوو و چند مدل ماشین امریکایی دیگه
اینم جهت اطلاع
https://z4car.com/introduce/%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82-%D8%B4%D8%AF%D9%86%D8%AF-%D8%A8%D8%A7
این
https://z4car.com/introduce/نگاهی-به-لیست-خودروهایی-که-موفق-شدند-با
پس بحث بیخود رو بزارید کنار بخصوص کافر مقدس شما که هر بار هر مطلبی از این دست میاد میای همون جملات تکراری که آماده کردی رو میگی جای سواله چون حتما خوشت نمیاد از این موضوع که سریع موضع میگیری و زیر کامنت اول ریپلای نامربوط میزاری
منم برای اینکه انصاف رعایت شه و ناگفتنی های نادرستی رو که دیدم رو تعدیل کنم جوابی میدم مثل اینجا پس خوش باشید
mahdi-es17
۹ آبان ۱۴۰۱به ترتیب
اگه طراحی قطعه درست باشه
الیاژ مواد درست باشه
فرایند ساختش درست باشه
استفاده کننده درست استفاده کنه
فرسودگی کم ترین بخش در در خرابی هارو داره
حالا ماشین هایی که میلیون ها کیلومتر کار کرده ضریب اتک بهش اومده پایین و ممکنه هر ان پارو روی پدال گاز قرار دادین یک جایی از ان خراب بشه
Iman99
۹ آبان ۱۴۰۱از سالهای گذشته هم هرچی به زمان حال نزدیک تر میشیم ماشینای مرسدس سطح لوکس وبودن و امکانات و تکنولوژی هاشون دائما بیشتر شده برای همین هزینه های نگهداری به تناسب بالاتر رفته
بخصوص برای مرسدس که تو لوکس بودن از بهترین هاست
برای همین الان کمتر از این خودرو ها میبینیم مگر اینکه بعضی خودروسازا خودشون خواسته باشن هنوز این راه رو ادامه بدن که الان بیشتر خودرو های بعضی شرکت های آسیایی در این زمینه در ساخت خودرو های اقتصادی فعال هستن پس در این مورد نیازی به بحث نیست مگر اینکه یکی خودش نفهمه و بخواد بحث درست کنه چون همه چیز مشخصه
viper2
۹ آبان ۱۴۰۱به نظر من واقعا پراید با دوام ترین ماشین جهان هست .
علی
۹ آبان ۱۴۰۱نباید یه ماشین دیزلی را با بنزینی مقایسه کنی آقای فن آلمان ، توی بنزینی ها در طول عمر هیچ شرکتی به پای تویوتا نمیرسه
Iman99
۹ آبان ۱۴۰۱کی گفته تو بنزینی به پای توی تا نمیرسه
کم آرودی بحث دیزلی رو کشیدی وسط
تو خود دیزلی ها که امریکایی ها و چند شرکت اروپایی برتر مطلق هستن و حرف اول رو میزننن
تو بنزینی ها هم تو هر زمینه ای بازم برتری خودشون رو ثابت کردن از انواع موتور های پرفورمنس بگیر تا مخصوص درگ و قدرتی ها مثلا انواع
۸ سیلند های امریکایی هستن که هیچ تویتایی به گرد پاشون نمیرسه در مدل های مختلف معجون خالصی از دوام و طول عمر و پرفورمنس تا قدرتی و مخصوص درگ هستن
بالاترین دوام و طول عمر رو هم دارن و هیچ تویتایی به گرد پاشون نمیرسه
مثلا موتور lsx جنرال موتورز روبیار ببینم کدوم تویتایی میخواد باهاش رقابت کنه
جایی که موتور های خود تویتا کم میارن میان این موتور های امریکایی رو از عرب ها بگیرید تا خود امریکایی ها سواپ میکنن روی مدل های مختلف تویتا و نیسان و باهاشون مسابقه میدن و توکویر قیف میزنن و کاتاف میزنن و هر غلطی میخوان میکنن آخ هم نمیگن
تویتا هم نگفتیم کم دوامه گفتیم درست ببینید و حرف بزنید هیچوقت یکطرفه قاضی نرید چون نمیتونید یک چیزی رو مطلق به نام چیزی که میخواید سند بزنید هیچوقت تو هیچ چیزی اینجوری نیست و نمیشه
برای همین گفتم این حرفای مطلق که کلا کشکی بیش نیستن و بدرد افراد ساده و کم اطلاع میخوره گوینده و شنونده هاشون هم همونها هستن رو نرنید چون گفتن ندارن
ما هم وقتی چیزی میگم میخوام اون حرفای بدرد نخور رو در مورد اون موضوع رد کنیم وگرنه منظوری نداریم و لج بازی هم درکار نیس دلیل از این محکمتر که خودم ماشینم ژاپنیه ولی ما تعارفی نداریم وقتی ببینم چیزی نگفتنی گفته شه ما هم حق داریم حرفمون رو بگیم
SRT
۹ آبان ۱۴۰۱با اینا تو ایران پز اشرافی بودن میدن🗿
viper2
۹ آبان ۱۴۰۱انصافا تمیز هاش و مشکی هاش واقعا ماشین با کلاس و خفنیه . زیبایی خاص و کلاس بالایی داره که اون کلاس با سیگار برگ کاپتان بلک و کت چرمی مشکی کامل میشه!
Arian
۱۰ آبان ۱۴۰۱لاکردار هنوزم گرونه هنوزم اشرافیه لعنتی
سجادی
۱۰ آبان ۱۴۰۱نه اینکه بخوام بگم بنز الان بده نه، اما فکر کنم شعار بنز تو دهه نود این بود که بهترینو می سازم حالا هر چقدر میخواد تموم بشه یا یه همچین چیزایی، که فکر نکنم الان دقیقا سیاست اونموقع را داشته باشه شاید طبیعی هم باشه با وجود این همه شرکت و..
Iman99
۱۰ آبان ۱۴۰۱نه درستش اینه که اون موقه اولویت و سیاست تولیدشون ساختن خودروی بادوام بود که برای سالهای طولانی کار کنه
چون خدتمات پس از فروش و در دسترس بودن قطعات جانبی و… گسترش پیدا نکرده بود
ولی زمان که گذشت و جلوتر رفتیم شرایط عوض شد و تکنولوژی های خودرویی و تجهیزات و … بیشتر شدن از اون طرف هم خدمات پس از فروش گسترش پیدا کرد و حتی در کشور های پیشرفته لزومی نمیدیدن که خواسته باشن ماشینشون رو زمان طولانی نگه دارن
درنتیجه ماشینایی که ساختن با تکنولوژی و امکانات بیشتری بود و طول عمر در اولویت های بعدی قرار گرفت پس لزوما طول عمر به تنهایی به معنی برتری نیست و موارد دیگه هم باید در کنارش قرار بگیره
مثلا در زمان حاضر الان مرسدس بهترین خودرو های سگمنت لوکس رو میسازه که سنگ محک بقیه قرار گرفته الان خواسته همین کارو کنه که کرده
ولی همون زمان که اولویت دوام و طول عمر بود خود آلمانی ( اروپایی ها ) و امریکایی ها بادوام ترین ها در جهان بودن و هنوزم رودستشون نیومده و خودشون هم بهترین ها بودن بعد از اونها هم بعضی خودروسازای اسیایی این راهو نه به اندازه اون دوره اونها ولی تقریبا اون راهو ادامه دادن که بیشتر برای قشر متوسط هستن در حال حاضر اینطوریاس قضیه
Hero
۱۳ آبان ۱۴۰۱در تایید صحبت شما
ویدیوی خرابی برنامه ریزی شده (یا عنوانی شبیه به این ) رو توی صفحه ی آقای علی بخردی ببینید
ایشون ثابت کردن سالهاست خودروها رو طوری می سازن که سر ۵-۴ عمر بعضی قطعات بسر بیاد و بخرج بیفته
Hero
۱۳ آبان ۱۴۰۱یک آدم 70 ساله بدیهیه چنان محتاط و آهسته میرونه که 2 میلیون کیلومتر دیگه هم فقط بنزین و روغن عوض کنه
Iman99
۱۳ آبان ۱۴۰۱مهم نیست ۷۰ ساله باشه یا ۷ ساله
چون مهم اینه که بعنوان تاکسی استفاده شده
تاکسی که ۲ میلیون کیلومتر بره خیلی حرفه چون کار زیادی ازش کشیده میشه
استفاده شخصی از ماشین خونگی که در ناز و نعمت بوده تا استفاده بعنوان تاکسی فرقش از زمین تا آسمونه
aMiRsHaYaN
۹ آبان ۱۴۰۱بنز کپپپپپپپل
نوید AJ
۹ آبان ۱۴۰۱هنوزم میبینمش لذت میبرم. واقعا خوشکله و با ابهت.
مازیار
۹ آبان ۱۴۰۱مدل E220 از این اتاق مدل 94 رو داشتم حدود ده دوازده سال قبل و دقیقا پول یه پرشیا صفر رو براش داده بودم و یادمه که همه میگفتن بهترین کارو کردی اما از هر ده تاشون شاید یکی حاضر به این کار میشد😅
راجع به کلاسیک همیشه همینطوره
و فوق العادست خصوصا فنربندیش و البته اتاق راحتش برای مسافت های طولانی و از نظر کشش موتور هم نسبت به دو لیتری های صفرکیلومتر رایج سرتره
Alpha
۹ آبان ۱۴۰۱شما سواری و ایمنی بنزی که میگیرید با تمام معایب کلاسیک سوار بودن و هزینه های استهلاک؛ پژو در برابرش خنده داره.
میلاد زد ام
۹ آبان ۱۴۰۱به به
این بنز ها به وفور توی خیابون های آذربایجان و ترکیه به عنوان تاکسی دیده میشن .
اگه زمینی به این کشور ها رفته باشین توی مرز وقتی پیاده میشین حتما اینا رو میبینید که سوار میکنن میبرن به مقصد نهایی .
اکثرشون هم من دیدم بالای ۶۰۰_۷۰۰ تا کارکرد دارن ولی اتاق و ادوات داخل کابین هنوز کیفیت و جزم و جفت بودن روز اول خودشون رو نگه داشتن.
datsun
۹ آبان ۱۴۰۱مرسدس یه هدیه ای باید به این مرد بده واقعا این مدلها شاهکار بودن هنوز از لحاظ طراحی از مد نیفتادن موتور دیزل هم که واسه این کارها محشره و دوام بهتری داره تا بنزینی تو شرایط سخت.
Khosrow
۱۰ آبان ۱۴۰۱این آقا باید به مرسدس هدیه بده 🥴 ..
meysam
۹ آبان ۱۴۰۱چرخش بچرخه برات حاجی
meysam
۹ آبان ۱۴۰۱ایشالاه ما هم بزودی همچین آزادی رو تو کشور خودمون تجربه کنیم
آدم روحیه ش عوض میشه
Alpha
۹ آبان ۱۴۰۱دیزلی بودن پیشرانه در عمر بالای این خودرو بی تاثیر نبوده.
فورد
۹ آبان ۱۴۰۱این بنز دست ایرانیا بیفته کیومترشو کم میکنن یه دو میلیون کیلومتر دیگه هم کار میکنه
کرگدن باواریا
۹ آبان ۱۴۰۱مرسدس بنز تنها خودروسازی هست که “لوکس” و “استهلاک پایین” رو باهم بهت میده :)
meysam
۹ آبان ۱۴۰۱لکسوس هم همینطوره
کرگدن باواریا
۹ آبان ۱۴۰۱لکسوس ۳۰ درصد ِالمان های لوکس رو رعایت کنه ۷۰ درصد بقیش مراقبه استهلاک ماشینه؛
شما یه نگاه به کابین لکسوس is es و lx بکنین میبینین حتی یه ambient light ساده هم رو تکسچر در و داشبورد از خریدار دریغ کرده ، که مبادا یه موقع استهلاک ماشین رفت بالا به پت پت کردن بیوفتن
مرسدس بنز اینارو که هیچی ؛ یه کوه آبشن و یه آب هم روش تقدیمت میکنه استهلاک کم هم پابرجا.
بهنام
۹ آبان ۱۴۰۱لکسوس چیزی از امکانات کم نداره و قطعا از نظر دوام و استهلاک بالاتر از آلمانی ها هست . اینو کل مردم جهان قبول دارن . البته که آلمانی ها به حق پرفروش ترن و طراحی و هیجان بهتری دارن ولی از منظر دوام و قابلیت اطمینان لکسوس چند سرو گردن بالاتره .
Arian
۱۰ آبان ۱۴۰۱تو نمی تونی لکسوس رو پایین بیاری با این جور بهانه ها هنوز هم میگیم لکسوس لوکسه
Khosrow
۱۰ آبان ۱۴۰۱لکسس هایی که داریم تو خیابون میبینیم بدنه های خسته و افتاده ای دارن / لکسس خوب است اما با فاصله ی زیاد از مرسدس ..
میلاد زد ام
۹ آبان ۱۴۰۱آقای کرگدن این که میگی واسه اون زمانی بود که الگوی مصرف گرایی در بین مردم جهان رواج پیدا نکرده بود
یعنی ۳۰_۴۰ سال پیش
الان دیگه از این خبرا نیس !
meysam
۹ آبان ۱۴۰۱حالا از کجا میدونی کرگدن آقاست
شاید خانم باشه 😂
میلاد زد ام
۹ آبان ۱۴۰۱والا نمیدونم چی بگم :))
علی
۹ آبان ۱۴۰۱باز یه مطلب تبلیغی دیگه و باز فن آلمان ها جولان میدن ، باباجون اولا این دیزلی هست و زمین تا آسمون با بنزینی فرق داره دوما موتور بنزینی با طول عمر و استهلاک کم میخواهی اول تویوتا بعد فورد
Iman99
۱۴ آبان ۱۴۰۱تو همون بنزینی هم اول فورد و بنز آلمان ( اروپا ) و امریکا
بالاترین طول عمر و استهلاک کم و همچنین بهترین در همه چیز با فاصله زیاد چندین سر و گردن در همه چیز هم بالاتر هستن
اول آلمان ( اروپا ) و امریکا تو همه چیز هم اول هستن اروپا و امریکا بهترین از همه نظر در همه چیز همه چیز هم از خودشونه و کسی به گرد پاشون هم نمیرسه
Royal Driver UK 70
۹ آبان ۱۴۰۱ایول مردم آلبانی کلا مرسدس زیاد سوار میشن مخصوصا مدلای دهه ۸۰ ۹۰ ، خیلی بنزه کلاسیک زیاده اونجا.
مردیم از خوشی
۹ آبان ۱۴۰۱کلاسیک ؟ البانی از اقتصاد های ضعیف اروپاست
Alan.r
۹ آبان ۱۴۰۱با این همه کارکرد این ماشین هنوز سرپاست مهندسی یعنی این مرسدس بنز اون همه امکانات و موتور قدرتمند رو با این دوام بالا تحویل میده
🇩🇪The Best or no thing 🇩🇪
Taha Malek
۹ آبان ۱۴۰۱w124 افسانه به تمام معنا از هر لحاظ این ماشین افسانه س
امیر آرویش _ اهوازی
۹ آبان ۱۴۰۱آلبانی هم نشدیم….
پدرام
۹ آبان ۱۴۰۱یه زیرنویس می ذاشتید لااقل اونم با این زبون آلبانی که اصلا یک کلمه اش هم نمیشه فهمید!
Amir mahdi @-1387
۹ آبان ۱۴۰۱مرسدس بنز یکی از بهترین تولید کنندگان
خودرو هست این ماشین با یک میلیون خورده ای هنوز کار میکنه بخاطر اینکه اصالت
داره ایران خودرو سمند به ۶۰هزار کیلومتر نرسیده بدنش شروع به ریختن می کند
Hadi
۹ آبان ۱۴۰۱والا همین آلمانی های دهه ۹۰ شرف دارن به صد دنا و تارا و شاهین…
مرسدس کپل خوب تو ماراتن ۱.۶ میلیون کیلومتری دوام اورده 👌🏼
عاشق بالا
۹ آبان ۱۴۰۱۱۰ بار بیشتر اقلیم رفتم. کردستان عراق منظورمه.
اینقدر این مدل بنز نوع تاکسیش ریخته. همشونم بالای ۵۰۰ هزار کارکرد. بعدش تویوتا کمری تاکسی.
همشون کارکرد بالا.
عاشق پدال
۱۰ آبان ۱۴۰۱عه اسممو
SLR _ 722
۱۰ آبان ۱۴۰۱قبلاً که اوضاع مالی بهتر بود شدید توی فکرم خرید یک w124 ( همین کپل ) بود . بعدش که اوضاع خراب تر شد ۱۲۴ رو تقلیل دادم به ۱۲۳ ( دانشجویی ) الان هم توی فکرشم که ماشین کلاسیک بازی دیگه داره از سنم میگذره و حوصله و زمان سر و کله زدن باهاش رو ندارم
کاش هر خواسته ای به وقتش برآورده بشه ، من الان میتونم اسباب بازی که بچگی میخواستم رو بخرم اما آیا همون اندازه هم منو خوشحال میکنه ؟
شاید هم در آینده یک بنز کلاسیک خریدم ولی بعید میدونم اون موقع لذت امروز رو داشته باشه
احمد
۱۰ آبان ۱۴۰۱تعویض به موقع روغن و چک سیستم خنک کاری هر ماشینی رو بادوام میکنه.چه برسه که بنز باشه.
یک لحظه به موتورهای صدساله دیزل انگلیسی فکر کنین
Iman99
۱۴ آبان ۱۴۰۱هرماشینی رو بادوام میکنه چه برسه به اینکه بنز باشه ؟!!
خود همین بنز آلمانی در کنار چند مدل ماشین امریکایی و اروپایی دیگه خودش رکورد دار بادوام ترین ماشینای جهان هستن با بیشترین کارکرد کیلومتر در جهان
بعد میگی این هم
شما همین ترکیب رو تو ماشینای دیگه بیار روغن هم به موقع عوض کن سیستمخنک کاری رو هم چک کن ببینم
کدومشون رکورد مرسدس رو میزنه
فعلا که هیچکی رکورد اینها رو نتونسته بزنه و نزده
لینکش رو هم بالا گذاشتم
بادوام ترین ماشینای جهان
از ۱۰ تای اول هر ۱۰ تاشون اروپایی و امریکایی هستن
Arian
۱۰ آبان ۱۴۰۱کولن انجین های m102 مرسدس دیزل هم طراحی قدیمی دارند هم قدرت بسیار کمی دارند نسبتا ولی یک خوبی که دارند خرابی شون بسیار پایینه این ماشین خوب اگه نگه داری بشه تا 2.5 میلیون هم میره بدون شک چون انجین m102 نسخه 2.0 دیزل هست و ماندگاری بالا داره
محمد
۱۰ آبان ۱۴۰۱در اینکه تویوتا اتاق 100 خودرو با کیفتیه شکی نیست ولی لطفا دوستان از رو تعصب مطلب ننویسن. چون 5 تا اتاق 100 تو اداره داریم که در بهترین شرایط نگهداری شدن و کیلومترشون حوالی صد هزار تاست. هر 5 تاش الان روغن سوزی دارن و دود آبی میدن
علی
۱۰ آبان ۱۴۰۱منم هیوندا اکسل دلرم رو تاکسی کار میکنم الا شده ۹۰۰هزار بنازمش اخ نمیگه بیزبون، ماشین ینی اینا قدیمی،
محمدرحمتی
۱۱ آبان ۱۴۰۱۱۹۰ دیزل مدل ۱۹۶۵ رو ما داشتیم خیلی سال پیش هنوز ماشینی به دوام و راحتیش کم میشه پیدا کرد ،تنها ایرادش بد روشن شدن تو زمستون بود
...
۱۷ آبان ۱۴۰۱گفت 15 ساله ماشینو آورده تو شهرشون، شهر ساحلی رطوبتش بالاتر از بقیه جاهاست، موندم چرا بعد از اینهمه مدت پوسیده نشده؟!
ولی بنز اونم قدیمیش واقعا جون داره…
محمد
۱۷ آبان ۱۴۰۱محصولات وطنی خودمونم همین کیفیت بنز رو دارن دیگه مثل ایران نه خودرو 405تو ایران به اسم ماشین صفر کیلومتر میدن به مردم در اصل طراحی سال 1983میلادی رو داره