شاید برخی افراد با دیدن مرسدس بنز EQS برابوس بگویند این خودرو نسبت به محصولات درونسوز مرسدس بنز تغییرات زیادی نداشته اما واقعیت این است که تیونرها کمکم روی محصولات الکتریکی کار میکنند و قطعاً در سالهای آینده محصولات گیراتری را خواهیم دید. اگرچه برابوس در ارتقای محصولات درونسوز مرسدس بنز استاد است اما حالا هم میخواهد با معرفی پکیج تیونینگ EQS وارد دنیای الکتریکیها شود.
EQS 450 پذیرای کیت بدنه آئرودینامیکی شده که تستهای مفصلی روی آن در تونل باد انجام شده است تا این لیفت بک بدون آلایندگی نرمتر از قبل شود. با ضریب درگ ۰.۲۰، این خودرو پیش از این کمترین میزان درگ را بین خودروهای تولیدی داشته و برابوس با تغییراتی در طراحی خودرو باعث بهبود ۷.۲ درصدی درگ نسبت به مدل استاندارد شده است.
وبسایت motor1 خاطرنشان می سازد تمامی قطعات سفارشی بدنه از کربن ساخته شدهاند و ظاهر براق یا مات دارند. یکی از قطعات در نظر گرفته شده بادگیرهایی در جلوی قوس چرخ های عقب هستند که عبور جریان باد را بهینه میسازند. در بخش جلوی مرسدس بنز EQS برابوس میتوانیم اسپویلر لبهای جدیدی را ببینیم. در بخش عقب نیز دیفیوزری برای کاهش لیفت آئرودینامیکی تعبیه شده است. تمامی این تغییرات روی شعاع حرکتی EQS تأثیر مثبت داشتهاند و زمانی که خودرو با سرعتهای ۱۰۰ تا ۱۴۰ کیلومتر در ساعت حرکت کند شعاع حرکتی آن ۷ درصد بیشتر از نسخه استاندارد خواهد بود.
اما واضحترین تغییر ظاهری این خودرو را میتوان رینگهای مونوبلاک دانست که بهصورت خاص برای EQS تدارک دیده شدهاند و با ابعاد ۲۰ تا ۲۲ اینچی عرضه میشوند. در تصاویر نسخه پرچمدار این خودرو با رینگهای ۲۲ اینچی را در تونل باد میبینیم. تغییراتی هم در سیستم تعلیق بادی محصول مرسدس بنز اعمال شده تا ارتفاع آن ۱۵ میلی در جلو و ۲۰ میلیمتر در عقب کاهش یابد. همانطوری که از برابوس انتظار دارید راههای زیادی برای شخصیسازی کابین وجود دارد که از چرمهای گوناگون تا کفپوش صندوقعقب را شامل میشوند. این تیونر مشهور لوگوی نورانی به همراه پدالهای آلومینیومی و کربنی را نیز ارائه میکند.
Alan.r
۲۱ مرداد ۱۴۰۱EQS رو دوست دارم فضای داخلیش فوقالعاده لوکسه از نظر تکنولوژی هم که محشره طراحی خارجی هم برخلاف نظر دوستان به نظر من هیچ مشکلی ندارن و زیباست با این کیت زیباتر هم شده
حق گوی باطل
۲۲ مرداد ۱۴۰۱کلا سری eq حس میکنم نسبت به بنزینی های فعلی مرسدس زیبا ترن ولی در برابر یک نسل قبل بنزینی ها ضعیف تر
امیرمحمد
۲۲ مرداد ۱۴۰۱Eqs از نمای عقب واقعا دوست داشتنیه ولی نمیتونم اصلا با حالت تخم مرغیش و نمای جلوش کنار بیام
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
۲۲ مرداد ۱۴۰۱زیبا و دلفریب
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
۲۲ مرداد ۱۴۰۱دقت کردین ایرانی فن ها هم دارن به این سایت اضافه میشن
Payfast
۲۶ مرداد ۱۴۰۱قراره با سلطان گویان به جای کره ژاپن فن ها بحث کنیم
T
۲۲ مرداد ۱۴۰۱بنز دیگه داره بیش از حد ماشیناشو مهندسی میکنه
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۲۲ مرداد ۱۴۰۱خوبه که
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
۲۲ مرداد ۱۴۰۱زیبا و تکنولوژی در کنار هم بچها دیدیدین ایرانی فن ها هم داره اضافه میشن
Reza Waffen SS
۲۲ مرداد ۱۴۰۱7 درصد افزایش شعاع حرکتی اصلا به چشم نمیاد
کیانوش
۲۳ مرداد ۱۴۰۱خخخخخ بعضی ها در روز نهایتا همون هفت درصد شعاع حرکتی رو طی میکنن به چشم نمیاد وقتی که باتری هم تغییری نکرده؟!؟
JDM lover
۲۲ مرداد ۱۴۰۱نمیشه لوگوی بنز رو ورنداری برابوس جان؟
مهدی
۲۲ مرداد ۱۴۰۱همه چی تمام
اما از رخ ماشین خوشم نمیاد انگار یکی دماغشو با آستین دستش پاک کرده
Afg
۲۲ مرداد ۱۴۰۱چقدر این ماشین قشنگ شده مخصوصا از بغل
ARMAN سابق
۲۲ مرداد ۱۴۰۱کاش بشه قوای محرکه برقی رو ارتقا بدن
مثله درون سوزا
کیانوش
۲۳ مرداد ۱۴۰۱واقعا خیلی خوشگله الان بنظرم
وحید اسماعیل نسب
۲۴ مرداد ۱۴۰۱افتضاح تر از نیسان جوک
Payfast
۲۶ مرداد ۱۴۰۱مارک برابوس بیشتر به بوگاتی میخوره
برابرست جان بوگاتی تیون کن =|