واضح است که هیچکسی مرسدس بنزهای لوکس را برای جولان در پیست انتخاب نمیکند؛ اما با این وجود بررسی هندلینگ دو نمونه از محصولات بزرگ، نرم و راحت مرسدس در پیست جذابیتهای خاص خودش را دارد. این دو خودرو در واقع اشرافیت صنعت خودرو در حال حاضر و آینده را نشان میدهند.
اولین خودروی موردبحث اسطورهی اشرافیت یعنی مرسدس S کلاس است که از پیشرانه ۶ سیلندر با قدرت ۴۳۵ اسب بخار و گشتاور ۵۲۰ نیوتون متر استفاده میکند. وزن S کلاس برابر با ۲۰۶۵ کیلوگرم است.
مرسدس EQS جدید نیز در لبهی تکنولوژی حرکت کرده و فعلاً با بزرگترین گزینه باتری در دسترس میباشد. البته وجود باتری ۱۰۸ کیلووات ساعتی باعث شده EQS وزن قابلتوجه ۲۴۸۰ کیلوگرمی داشته باشد. اگرچه دیگر نسخههای EQS قدرت قابلتوجهی تولید میکنند اما نمونه بررسی شده تنها از یک پیشرانه الکتریکی با خروجی ۳۳۰ اسب بخار استفاده میکند. البته نیمهپر لیوان وجود گشتاور مناسب ۵۷۰ نیوتون متری است.
علیرغم اینکه EQS از نظر گشتاور به S کلاس برتری دارد اما به نظر میرسد در پیست قافیه را به برادر درونسوز خود میبازد که دلیل آن وزن بالا و قدرت کم است. هرچند مت واتسون میگوید این خودروی الکتریکی سواری هیجانانگیزتری دارد. اگرچه S کلاس تمامی انتظارات شما از یک خودروی لوکس را برآورده میکند اما اندکی کم فرمانی داشته و در مقابل EQS سواری هیجانیتری را به ارمغان میآورد.
واتسون میگوید:
EQS در واقع کمی بهتر از برادر خود می تواند پیچها را پشت سر بگذارد. من این خودرو را ترجیح میدهم. من حس سواری این خودروی سریع را دوست دارم. در واقع EQS کمی لذتبخشتر و پاسخگوتر است.
اما آیا این مزیتهای نسبی در پیست هم منجر به ایجاد فاصله قابلتوجه نسبت به S کلاس میشود؟ برای فهمیدن این موضوع بهتر است ویدئوی زیر را تماشا کنید.
GT
۲۹ آبان ۱۴۰۰((این دو خودرو در واقع اشرافیت صنعت خودرو در حال حاضر و آینده را نشان میدهند.))
فقط همین کافیه تا عاشق مرسدس بنز بشی. 👑
سامان اذری
۳۰ آبان ۱۴۰۰https://s4.uupload.ir/files/img_20211009_143624_utv8.jpg
تقدیم ب مرسدس بازا
Reza Waffen SS
۲۹ آبان ۱۴۰۰عشق در یک نگاه که میگن همینه
میثم
۲۹ آبان ۱۴۰۰بابا پدال داری کولاک میکنیا
چند تا نویسنده و مترجم عالی که آوردی
پوسته سایت رو هم بروزرسانی کردی
هر روز بهتر از دیروز
امیر
۲۹ آبان ۱۴۰۰این EQS خیلی ظاهر تپل مپلی داره به همین خاطر بدجوری شیفته اش شدم.
Sina10
۲۹ آبان ۱۴۰۰قالب جدید سایت خوبه ( البته بهتره بگیم قالب بروزرسانی شده )
امیدوارم سایت بازم پیشرفت کنه ، اینکه دوبله اضافه کردین خیلی خوبه ، برای مطالب مهم تر از جمله مقایسه ها و بررسی های گروهی هم کار کنید
حتی اگه متعلق به ماشین های چند سال پیش و قدیمی تر یا متعلق به نسل های قبلشون باشه ، اینجور مطالب همیشه باارزشن و همچنین مطالب تاریخی و بسیار مفید
این مت واتسون هم حرفاش دیگه خیلی عجیب شده
ماشینه۳۰۰ کلیوگرم سنگین تره و مشخص شد کند ترم هست تهش میگه این ماشین پیچ ها رو بهتر رد میکنه!!
من از هر دو تاشون خوشم میاد ولی اس کلاس یه چیز دیگست!
شاهین
۲۹ آبان ۱۴۰۰سلام وقت بخیر
ممنون از محبت های دوستان
منتظر کولاک های بعدی باشین 🙂
امیر
۲۹ آبان ۱۴۰۰من تشکر ویژه دارم از سردبیر محترم سایت که سایت رو بهتر کردن.
2 نویسنده جدید هم که به سایت اومدن مخصوصا جناب آقای اشتری که جواب
کاربران رو در قسمت کامنت ها همیشه می دن و حتی یکی از ویدئو هارو هم دوبله
کردن که بسیار عالی بود زیرنویس هم اضافه کردین که خیلی خوب شد.
آقا شاهین و آقای دهقان هم که همیشه عالی و فعال بودن.
تشکر ویژه از همه دوستا
شاهین
۲۹ آبان ۱۴۰۰سلام وقت بخیر
ممنون از محبت های شما
تو این ۸ سالی که مترجم و نویسنده بودم و خیلی قبل تر هم به عنوان کاربر فعالیت میکردم فراز و نشیب های زیادی رو تجربه کردم و البته دوستان زیادی هم پیدا کردم.
من همیشه به آینده امیدوار بودم و الان میتونم بهتون این نوید رو بدم که آینده پدال روشن تر خواهد بود.
منتظر اخبار جذاب تری از پدال باشین…
مخلصم
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۳۰ آبان ۱۴۰۰عالی آقا شاهین 👏👏
لطفاً این دوبله فیلمها رو ادامه بدید،با تشکر🙏
شاهین
۳۰ آبان ۱۴۰۰سلام چشم حتما فقط انتظار شنیدن صدای منو نداشته باشین چون اصلا جالب نیست! 😁
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۳۰ آبان ۱۴۰۰😂😂بیخیال آقا شاهین صدای منم جالب نیست همینکه بفهمیم چی میگه توی فیلم کافیه!
Sina10
۳۰ آبان ۱۴۰۰پیشرفت سایت هم باعث میشه سایت سودآور و مفید واقع بشه و هم بازدید میره بالاتر و هم کیفیت مطالب ، هم تعداد علاقهمندان خودرو
همجوره عالی میشه
خواستین شاید کاربران هم مطالب فنی یا تاریخی و اخبار مفیدی داشته باشن و براتون راسال کنن ، بعد از بازبینی توسط خود سایت سپس منتشر بشه
اینجوری به کیفیت و کمیت مطالب کمک میکنه
البته اینجا باید نظارت مهم باشه
همیشه گفتم که چرا افراد میرن اخبار چیزای دیگه مثل سخت افزار از جمله RTX 3090 که شاید هرگز حتی یه بارم نبیننش رو دنبال میکنن اما به دنیایی خودرو علاقه ای ندارن ، دنیایی که میشه حتی ماشینا رو بطورت مجازی هم تجربه کرد و پر از اصالت ، تاریخچه و رقابت و نوآوریه
Sina10
۳۰ آبان ۱۴۰۰مثلا میتونم در وقت ازادم یکی دو تا خبر و بررسی از بازی های ریسینگ هم تهیه کنم
هرچند بنده که در نقد بررسی هیچ گونه تخصصی ندارم ، حتی توی تایپم کلی غلط املایی دارم😂 ولی خب میتونم تجربه ام از بازی های ریسینگ رو براتون به اشتراک بزارم
دوستان زیادی هم توی سایت داریم که اطلاعات فنی بالایی دارن میشه همینا رو هم توی سایت با کمی اصلاح قرار داد و به بار فنی سایت هم اضافه میکنه
شاهین
۳۰ آبان ۱۴۰۰سلام مجدد
ما همیشه از نوشته های دوستان استقبال کردیم و می کنیم.
شما میتونین برای این مورد با اقای سردبیر در ارتباط باشین.
جواد عقیلی
۳۰ آبان ۱۴۰۰درود بر شما.
ما مخلص همه شما دوستان بزرگوار هم هستیم. به امید خدا، نواقص رو هم بر طرف می کنیم.
سید جواد روحانی . طرفدار بنز
۲۹ آبان ۱۴۰۰دوتا عشق ، یکی متعلق به آینده و یکی فراتر از آینده ، من خودم s معمولی رو بخاطر پرستیژش بیشتر میپسندم اما نمیشه از eqs هم جشم پوشی کرد ، طراحی کپلش در گلگیر ها منو یاد بنز اتاق تانک و اتاق کپل میندازه که واقعا جذابه ، کلا به نظرم چون خودروساز ها برای خنثی کردن وزن برقی ها در مدل های لوکس ، برعکس لوکس های درونسوز مجبور هستن که تعلیق سفت تری رو انتخاب کنن ، این خودروها از همتای درونسوز خودشون اسپورت ترن ، البته این موضوع فقط برای خودروهای لوکس صدق میکنه که تعلیقشون در حالت عادی بسیار نرمه ، میدونم خوب نرسوندم منظورم رو ولی امیدوارم متوجه شده باشین
محمد امین
۲۹ آبان ۱۴۰۰https://www.instagram.com/p/CWgWMYRjhp4/?utm_medium=copy_link
رونمایی محصول جدید سری ایکونا فراری 😍😍
ارین صاحب جمعی
۲۹ آبان ۱۴۰۰درود بر صنعت آلمان بهقول خیلیا اس کلاس همیشه اس کلاس هست حالا نمیدونم لکسس بیاد با ls خودشو تیکه پاره کنه هیوندای با جنسیس خودشو جر بده بازم اس کلاس را بر هر چیزی ترجیح میدم . در حقیقت اونارو میسازن برای کسایی که نمیتونن اس کلاس یا میباخ سوار شن با عرض احترام به همه ولی این تعصب نیست خود واقعیت اینو به مستر silent بگین شاید تو بتونی ما رو با چهارتا سیس و ادعا تسلا خام کنی ولی هیچوقت نمیتونی یک آدم پولدار را راضی به سوار شدن پشت یک تسلای اشغال به جای میباخ کنی 😑😑😑😑✌✌✌✌✌✌👋👋👋🤟🤟🤟🤟🤟🤟
ارین صاحب جمعی
۲۹ آبان ۱۴۰۰البته افرادی که تو این سایت هستن انقدر عاقل و با دانش هستن که تسلا را به پدر که خوبه پدر بزرگ خودروسازی نفروشند پس آقای سایلنت یک چیزو خوب بدون اگه تمام شرکت های خودروسازی به علاوه تسلا را بزاری یک ور مرسدس بنزم بزاری یک ور بازم کفه ترازو بنز سنگین تره چون ۲۰۰ سال قدمت داره مرسدس چیزی داره که اون فضایی بی مصرف نداره اصالت جنابعالی هیچ وقت مارو درک نمیکنی چون عشق به مرسدس بنز نداری و فقط دنبال تخیلی من قصد هیچ بی احترامی به شما را ندارم و نظرت برام محترمه ولی درباره اون ستاره سه پر بیشتر تحقیق کن 🤩🤩🤩🤩🤩🤩😑😑😑😔😔👋👋👋👋👋👋🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌
پویان
۳۰ آبان ۱۴۰۰خیر. آرین یه مقدار تعصب زیاد داری. بنز در برابر تسلا که هیچ. در برابر چینی ها هم در آینده چیز خاصی نیست. برو خودرو hiphi xرو ببین
سید جواد روحانی . طرفدار بنز
۳۰ آبان ۱۴۰۰دوست عزیز برداشت شما از آینده اشتباهه ، لازم به ذکره همین خودرانی که تمام شرکتها دارن ازش استفاده میکنن دستاورد بنز هست ، بنز پدر خودروسازی و ستون اصلی این قصره ، در صورتی که چینی ها فعلا تهش بتونن اون گلخونه پنجم گوشه حیات پشتی باشن
سید جواد روحانی . طرفدار بنز
۳۰ آبان ۱۴۰۰حیاط پشتی
ارین صاحب جمعی
۳۰ آبان ۱۴۰۰ما هم مرسدس بنزی داریم 🤩😍😍🥰🥰🤩🥰🤩😍🤩🥰🤩🥰😍🥰🤩🥰🤩🥰❣❣
حسین
۳۰ آبان ۱۴۰۰سلام و خسته نباشید به تیم عالی و درجه یک پدال عزیز واقعا بابت این همه زحمت که برای سایت میکشید متشکریم
لطفا از بررسی ها و ویدیو های مت واتسون به صورت ترجمه شده کامل یا زیر نویس هم اگر شرایطش هست در آینده بیشتر بزارید همینطور فیلم های جالب و معتبر خودرویی دیگه که تو یوتویوب هست
یاعلی
ایام بکامتون ❤️
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۳۰ آبان ۱۴۰۰به به! پدال عجب توپ شده!🤩 پوسته جدید سایت رو خیلی دوست دارم،مطالب هم عالی و خیلی متنوع تر شده(گرچه اخبار داخلی اشک آدمو درمیاره😂)این رویه جدید هم که فیلمها رو دوبله کردید خیلی دوست دارم واقعاً عالیه، هیچی مثل دوبله فارسی نمیشه…
تشکر از آقای عقیلی و مترجمان گرامی🙏❤️
Clean energy (مسئولین رسیدگی کنن...)
۳۰ آبان ۱۴۰۰من به شخصه ای کیو اس رو میپسندم چون واقعا به نظرم از آینده اومده…. واقعا از نظر من ای کیو اس (البته اگه نسخه amg ایش بیاد)
واقعا داخل ای کیو اس عالیه…
پویان
۳۰ آبان ۱۴۰۰خیر. آرین یه مقدار تعصب زیاد داری. بنز در برابر تسلا که هیچ. در برابر چینی ها هم در آینده چیز خاصی نیست. برو خودرو hiphi xرو ببین
Clean energy (مسئولین رسیدگی کنن...)
۳۰ آبان ۱۴۰۰خوبی؟
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱ آذر ۱۴۰۰میشه علاقه تو نگه داری برای خودت!؟ ما چینی سوار که نیستیم…
بهنام
۳۰ آبان ۱۴۰۰طراحی نمای جلوی هر دو مدل فاجعه هست .بنظر کپی ناقصی از مرسدس که توسط کمپانی های بینام و نشان عمدتاً چینی ساخته میشن هست . تکنولوژی و طراحی داخلی مرسدس در اوج ولی طراحی بیرونی فاجعه است فاجعه.
ارین صاحب جمعی
۳۰ آبان ۱۴۰۰پویان تعصب نیست واقعیته بنز ۲۰۰ سال قدمت داره چینی ها خیلی زور بزنن اول باید ژاپن و کره را رد کنن بعد آلمان و امریکا