این مرسدس بنز G63 AMG 6×۶ برای فروش آماده شده است. خب چه کسی بالاترین پیشنهاد را برای خرید این هیولا ارائه میکند؟
پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۵ لیتری توئین توربوی مرسدس با گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک همکاری کرده و حاصل کار هم قدرت زیاد است. خودروی موردبحث کارکرد ۱۲۸۷۵ کیلومتری داشته و برای محصولی که سال ۲۰۱۴ خط تولید کارخانه مگنا اشتایر در اتریش را ترک کرده کارکرد زیادی محسوب نمیشود. مالک آتی این خودرو هم استفاده زیادی از خودروی خود نخواهد کرد چراکه چنین محصولاتی معمولاً در ویترین کلکسیونها به چشم میخورند. یکی از اسناد NHTSA نشان میدهد این هیولا مجوز وارد شدن به خاک آمریکا و به خاطر نمایش عمومی را دارد. به این ترتیب خودروی موردبحث فقط تا سقف چند هزار کیلومتر در سال اجازه تردد در خیابانهای آمریکا را خواهد داشت.
خودرویی که مشاهده میکنید یکی از نمونههای تولید محدود تولیدی مرسدس بین سالهای ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ بوده است. شماره تولید دقیق این هیولای شش چرخ مشخص نیست اما احتمالاً حدود ۱۰۰ خواهد بود. نکته جالب اینکه اکثر G63 AMG 6×۶ ها روانه بازار خاورمیانه شدهاند اما این یکی سر از کالیفرنیا درآورده و فرسنگها از حالت استوک فاصله دارد.
اول اینکه تریم فیبر کربنی زیادی دارد که در اکثر بخشها از جمله کاپوت، گلگیرها، سقف و… دیده میشود. همچنین چراغهای LED بیشتر نیز روی سقف نصب شده است. عدد ۷۰۰ هم به میزان قدرت تولیدی یعنی ۷۰۰ اسب بخار اشاره میکند. این خودرو دارای برخی ویژگیهای دیگر همچون سیستم اولینز، رینگهای ۱۸ اینچی هاچینسون، محفظه بار با پانلهای چوبی و خروجیهای اگزوز ۳ اینچی برابوس است.
در داخل کابین نیز چرم اعلا به همراه پوشش سقف آلکانترا دیده میشود. صندلیهای گرم و سرد شونده جزو موارد قابلذکر بوده و سیستم صوتی هارمن کاردون نیز تکمیل کننده تجهیزات میباشد. سرنشینان عقب نیز میتوانند از تماشای یک آفرود پرهیجان روی نمایشگرهای LCD لذت ببرند.
نکته نهایی اینکه فرایند فروش این خودرو در ۹ روز آتی به پایان خواهد رسید و فعلاً بالاترین رقم پیشنهادی برای خرید آن ۸۰۰ هزار دلار بوده است.
ARMAN
۲۶ آذر ۱۴۰۰هیولای به تمام معنا
فقط ای کاش روش موتور 12 سیلندر مینداختن
مازیار
۲۶ آذر ۱۴۰۰ای کاش روش موتور ۱۲ سیلندر مینداختن
ای کاش فراری بعدی یه V12 تنفس طبیعی
۹۰۰ اسبی باشه
ای کاش کوروت نسل بعدی ZR1 رو با یه پیشرانه
۸۵۰ اسبی بده بیرون
ای کاش …
بله اینها همگی شیرین بنظر میرسن
اما معیارهایی که در دنیای واقعی لحاظ میشه
با تصورات و تمایلات ما یکمی فرق داره
واییی نرو سمیه ( Arash AF10 )
۲۶ آذر ۱۴۰۰از حزرات قیمت هسن
Philipp
۲۶ آذر ۱۴۰۰حضرات قیمت ندیدید که همچین حرفی میزنید:
بنز SLS BS قیمت 1 میلیون دلار
پورشه کاررا GT قیمت 1.5 میلیون دلار
لکسوس LFA قیمت 1.6 میلیون دلار
بنز 300SL قیمت 2 میلیون دلار
پورشه 911GT1 قیمت 6 میلیون دلار
بنز CLK GTR قیمت 7 میلیون دلار
مکلارن F1 قیمت 20 میلیون دلار!
GT
۲۶ آذر ۱۴۰۰حضرت قیمت فقط فراری ۲۵۰ GTO
چندین سال پیش با قیمت ۸۶ میلیون دلار فروخته شد! (اگر اشتباه نکنم)
محمدرضا
۲۶ آذر ۱۴۰۰لکسوز lfa صفر مونده رودستشون.چرا باید 1.5 میلون دلار قیمتش باشه.حتی اگر بهترین سوپر اسپورت دنیا باشه .
کررا gt چرا ۱.۵ میلیون🤔
عرفان
۲۶ آذر ۱۴۰۰مونده رو دستشون؟؟؟؟
دوست عزیز اون نمونه های صفر کیلومتر که در نمایندگی مونده الان دیگه خود نمایندگی ها حاضر به فروشش نیستن
و بله نسخه نوربرگ رینگ ادیشنش بیش از 1 میلیون دلار قیمت داره الان
Philipp
۲۶ آذر ۱۴۰۰اصلاح می کنم
مونده بود رو دستشون
الان نسخه های معمولی (نه نوربرگ رینگ ادیشن) 800 هزاردلار فروش میرن
و جالب اینه قبلا کسی نمیومد بخره
حالا اونی که فروشنده بود نمیفروشه :)
مهردادکمال
۲۶ آذر ۱۴۰۰لکسوس lfa رو نمیدونستم با این قیمت فروختن خیلی گزاف قیمت دادن
Philipp
۲۶ آذر ۱۴۰۰خرید خودروی دست دوم بصورت مزایده هست
بصورتی که فروشنده یک باز قیمتی انتخاب میکنه
مثلا برای CLK GTR که حدودا ۳ ماه پیش فروش رفت این بازه بین ۵ تا ۱۰ میلیون دلار بود
قیمت از ۵ میلیون شروع میشه و مثل این فیلمای دهه ۵۰ خریدارا مزایده میکنن تا زمان تموم شه و اونی که بیشترین قیمتو داده باشه ماشین رو میخره
اگرم حوصله نداشته باشه صبر کنه میتونه رقم انتهایی بازه رو پرداخت کنه و قبل از اتمام مزایده ماشین رو بخره
برای اون LFA هم بازه از ۱ تا ۲ میلیون دلار بود پس خود خریدار حاضر شده انقدر پول بده تو پاچش نکردن
نوید محمد
۲۶ آذر ۱۴۰۰میشه به این پیکاپ، لقب «هیولای براکیس» داد
Swedish arrogant tiger
۲۶ آذر ۱۴۰۰واقعا زیبا و با ابهته و خاص!
قطعا ارزش اون 800 هزار تا رو داره.
mm-yarlou
۲۶ آذر ۱۴۰۰سلطان آفرود هرچی قیمت پاش بدن کمه
R@m!n
۲۶ آذر ۱۴۰۰این ماشین تو آفرود هیچ حرفی نداره صرفا بخاطر تعداد بیشتر چرخ برای صحرانوردی مناسبه.
مازیار
۲۶ آذر ۱۴۰۰و گرفتن WOOOW از بینندگان😅
R@m!n
۲۶ آذر ۱۴۰۰با اختلاف بی مصرف ترین و مزخرف ترین ماشینه دنیاست.
فقط یه وسیله دکوری واسه فرو کردن ثروت تو چشمه ملته.
mohamadreza(TESLA)
۲۶ آذر ۱۴۰۰در تأیید حرفت باید بگم که یکی از مشکلاتی که من با طرفداران بنز دارم اینه که هر موقع اسم آفرودر میاد زود میپرن وسط و میگن آره جی کلاس خدای آفروده !!!!
اصلا تو بیا یه ماشینی بساز که اکسل و دف جلو و عقب جفتش یکپارچه و سالید باشه و گیبرکس وسط و موتور طولی نصب بشه و … ولی وقتی اون ماشین توی عمرش لاستیکاش ابدا جای بدتر از خیابونای میامی رو لمس نمیکنه ؛ چ فایده ؟!!
کلا تعبیر شخصی خود من از زندگی اینه که یه چیز هر چقد هم که بالقوه خوب باشه ولی وقتی به مرحله عمل نرسه و بالفعل نباشه ذره ای ارزش نداره !!!!
الان مثلا جی کلاس تنها ماشینیه که دفلاک ۳ مرحله ای داره اما چ فایده که حتی یه جی کلاس هم عمرا از اون امکانات آفرودش استفاده نمیکنه … !!!!
پس بیخودی چه از آفرود جی کلاس استاندارد یا آفرود این ۶ چرخ مایه نزارین لطفا !!!
Philipp
۲۶ آذر ۱۴۰۰طراحی و سبک کاری بنز باعث میشه که خریدار روش نشه این ماشین رو بندازه داخل گل و لای
تقصیر عملکرد خودرو نیست
مثل اینه بگی چرا کسی با S600 Maybach نمیره تو پیست موتورش که با پاگانی هوایرا یکیه
Philipp
۲۶ آذر ۱۴۰۰آفرود که نه
توی صحرا و گل عملکرد خیلی خیلی خوبی داره ولی توی سنگ و مسیرهای سنگلاخی یا جنگلی چون خیلی خیلی بزرگه به مشکل می خوره
توی اون مسیر ها هم بهترین -بجز کامیون و کامیونت هایی نظیر یونیماگ- عملکرد رو G650 Landaulet داره
مازیار
۲۶ آذر ۱۴۰۰البته نه فقط بخاطر خیلی بزرگ بودن
وقتی بجای چهار نقطه تماس، شش نقطه باشه با فاصله نزدیک بهم (محورهای عقب) انعطاف پذیری و چسبندگی لازم کمتر میشه و اون محور اضافه بیشتر از اینکه کمک باشه میشه بار اضافه
اما همون طور که رامین عزیز اشاره کرد تپه های شنی استثنا هست
GT
۲۶ آذر ۱۴۰۰به جرات میشه گفت قیمتش می ارزه👌👑
Erfan
۲۶ آذر ۱۴۰۰اسطوره به معنای واقعی کلمه، G واگن به یک نماد تبدیل شده برای کلاس خودش 😍
Taha Malek
۲۶ آذر ۱۴۰۰خیلی خاصه و به قیمتش می ارزه
Regra loaded
۲۶ آذر ۱۴۰۰به هیچ عنوان نمی ارزه با این قیمت
امیر
۲۶ آذر ۱۴۰۰ما دیگه ارزشش رو نمیدونیم ، اونایی که میخرن میدونن
مهدی
۲۶ آذر ۱۴۰۰همه ماشین دوست ها حسرت سوار شدن این ماشین رو دارن