دوجمرسدس بنز

SRT در برابر AMG، درگ دورانگو هلکت و چلنجر دیمن با مرسدس GLS و EQS

در مسابقهٔ درگ بین محصولات SRT و AMG، دوج دورانگو هلکت با مرسدس GLS63 و چلنجر دیمن ۱۷۰ و مرسدس EQS AMG در برابر هم قرار گرفته‌اند.

AMG و SRT بازوهای پرفورمنس و مشهور مرسدس و دوج هستند که خودروهای بسیار هیجان‌انگیزی تولید می‌کنند. حال چهار نماینده از این دو بخش پرفورمنس در برابر هم قرار گرفته‌اند تا رقابتی جذاب را شکل دهند. دو خودروی این جمع، شاسی‌بلندهای بزرگ و بسیار قدرتمند هستند که ابتدا به مصاف هم می‌رود. در یک سمت میدان، مرسدس GLS63 را با پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو می‌بینیم که ۶۱۲ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. در سمت دیگر هم دورانگو هلکت با نیروگاه ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ قرار دارد که ۷۱۰ اسب بخار قدرت و ۸۷۵ نیوتن متر گشتاور را به هر چهارچرخ تحویل می‌دهد. این خودرو با وزن ۲۵۳۰ کیلوگرم، صد کیلوگرم از رقیب آلمانی سبک‌تر است.

بین این شاسی‌بلندها دو درگ برگزار می‌شود که درگ دوم به دلیل شروع هم‌زمان دو خودرو شرایط منصفانه‌تری دارد. در این درگ، دو خودرو تقریباً هم‌زمان از خط پایان رد می‌شوند ولی با بررسی تایم‌ها، می‌بینیم که GLS63 با زمان ۱۲.۳۷ ثانیه، با اختلافی بسیار جزئی از دورانگو با تایم ۱۲.۴۰ ثانیه سریع‌تر بوده است.

سپس نوبت به رقابت بعدی می‌رسید یعنی جایی که دو خودرو برخلاف شاسی‌بلندهای قبلی کاملاً باهم متفاوت هستند. نمایندهٔ مرسدس در این درگ، سدان الکتریکی EQS AMG است. دو موتور برقی این خودرو در حالت عادی ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۹۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند که در حالت بوست این ارقام به ۷۵۰ اسب بخار و ۱۰۲۰ نیوتن متر افزایش میابد. رقیب این سدان الکتریکی، قوی‌ترین نسخهٔ چلنجر یعنی دیمن ۱۷۰ است. در این ماشین، پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ در صورت استفاده از سوخت E85، تا ۱۰۲۵ اسب بخار قدرت و ۱۲۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند؛ بنابراین، دیمن بسیار قوی‌تر از رقیب آلمانی است درحالی‌که با وزن ۱۹۴۰ کیلوگرم، به میزان قابل‌توجهی هم سبک‌تر از سدان ۲۶۳۰ کیلوگرمی مرسدس است.

بااین‌حال، دیمن ۱۷۰ برای ثبت تایم‌های زیر ۱۰ ثانیه، به شرایط خاصی نیاز دارد و در این درگ با هزار متر ارتفاع از سطح دریا و دمای ۱۳ درجه سانتی‌گراد، نمی‌تواند تایمی بهتر از ۱۲.۲ ثانیه را ثبت کند. همچنین خودروی حاضر در این رقابت از بنزین معمولی استفاده می‌کند که قدرت را به ۹۰۰ اسب بخار کاهش می‌دهد. از سوی دیگر، EQS الکتریکی که تحت تأثیر ارتفاع و دما قرار نمی‌گیرد، تایم ۱۲ ثانیه را در ۴۰۰ متر به ثبت رساند. علاوه بر این، باید توجه داشت که دیمن ۱۷۰ خودرویی دیفرانسیل عقب است و بنابراین، هنگام آغاز حرکت از حالت سکون روی آسفالت معمولی و هوای سرد، با چالش مواجه می‌شود درحالی‌که EQS به لطف سامانهٔ چهارچرخ محرک و گشتاور فوری موتورهای الکتریکی، خیلی راحت حرکت را آغاز می‌کند.

مشخصات فنی

دوج دورانگو هلکت مرسدس GLS63 چلنجر دیمن ۱۷۰ مرسدس EQS AMG
پیشرانه ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ ۴.۰ لیتری V8 توئین توربو ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ الکتریکی دو موتوره
قدرت ۷۱۰ اسب بخار ۶۱۲ اسب بخار ۱۰۲۵ اسب بخار ۷۵۰ اسب بخار
گشتاور ۸۷۵ نیوتن متر ۸۵۰ نیوتن متر ۱۲۸۰ نیوتن متر ۱۰۲۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک تک سرعته
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ عقب چهارچرخ
وزن ۲۵۳۰ کیلوگرم ۲۶۳۰ کیلوگرم ۱۹۴۰ کیلوگرم ۲۶۳۰ کیلوگرم
قیمت ۱۰۳,۵۹۰ دلار ۱۴۷,۰۰۰ دلار ۱۰۰,۳۶۰ دلار ۱۴۸,۷۰۰ دلار

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۱۳ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۱۰ دیدگاه‌ها

  1. Mosafer

    ۱۵ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (236 ديدگاه)

    آخه این دیگه چه نوع درگه

    موافقم 51
    مخالفم 5
    1. BMZ

      ۱۵ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (161 ديدگاه)

      با حجم کمتر
      اسب بخار کمتر
      گشتاور کمتر
      وزن بیشتر
      ولی مهندسی برتر
      و برنده آخر
      (ناپدری دوج)

      موافقم 53
      مخالفم 30
      1. SMS

        ۱۵ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (645 ديدگاه)

        یه مقدار جذاب هست
        ولی دیمن هم نباید حساس به همه چی برای یک تایم خوب باشه

        موافقم 6
        مخالفم 1
    2. amirkhanzadeh

      ۱۵ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (1032 ديدگاه)

      دیمن کلا ا… که
      طرف بخواد یک درگ بره باید کلی مهندسی کنه تا بتونه یک دهم ثانیه کمتر بره ارتفاع آب و هوا
      لاستیک مخصوص بنزین مخصوص 🤣🤣🤣

      زنده باد مرسدس بنز 🔥🌹

      موافقم 64
      مخالفم 33
      1. Taha Ayoobi

        ۱۵ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (4744 ديدگاه)

        بازم میگم، حیف اون جی کلاس که تو پروفایل توعه.

        موافقم 16
        مخالفم 30
      2. مهدی

        ۱۵ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (37 ديدگاه)

        کلا بنظرم اینا که چپ و راست میگن دوج چلنجر و چارجر اینا همونان که چپ و راست میگن سوپرا و البته که هیچ کتاب آسمانی قرآن نمیشه و همه چیز رو داخلش نوشته و هیچ بحثی هم درش نیست

        موافقم 6
        مخالفم 11
        1. Taha Ayoobi

          ۱۵ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (4744 ديدگاه)

          داداش حالت خوبه؟

          موافقم 4
          مخالفم 14
    3. مهدی

      ۱۵ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (37 ديدگاه)

      جناب طاها حالم کاملا خوبه ، امیدوار بودم با سابقه هایی مثل شما پیام من رو که حاوی موضوع تعصب بدون فکر بود درک کنید

      موافقم 8
      مخالفم 4
      1. Taha Ayoobi

        ۱۵ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (4744 ديدگاه)

        آخه کسی چپ و راست نگفت و چلنجر و چارجر،
        اون کسایی که شما میگید داستانشون فرق میکنه، اونا از ماشین فقط اسمشو میدونن، فقط هم سوپرا نیست، هر ماشینی که فکر کنید رو میگن.
        چنتا رو میشناسم، کنایه به کسی نیست سوء برداشت نشه یه وقت.

        موافقم 3
        مخالفم 13
  2. Kiarash

    ۱۵ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (700 ديدگاه)

    از عکس داره ابهت میباره همشون خودرو های مورد علاقم هستن ولی مرسدس بنز EQS ای کاش مدل بنزینی هم داشت

    موافقم 29
    مخالفم 4
    1. A

      ۱۵ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (63 ديدگاه)

      Eqs همون s هست که eq(تمام برقی) شده!

      موافقم 21
      مخالفم 1
  3. Nismo

    ۱۵ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (1576 ديدگاه)

    Mopar or no car
    ما که طرفدار SRT هستیم

    موافقم 38
    مخالفم 17
  4. 🥇M🏆 Bavaria///👑

    ۱۵ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (704 ديدگاه)

    زنده باد مک لارن و آلمانی های سنگین وزن
    👑😉

    موافقم 16
    مخالفم 26
  5. AliMOPAR

    ۱۵ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (202 ديدگاه)

    دیمن چه ناز نازی گاز میده.. دیمن معمولی رو آسفالت خیس با توربو اس درگ انداخت اینقدر فاصله نیوفتاد بعد دیمن 170 با این بنز؟ تایم 12؟ اونم از لانچ دورانگو اوکی اوکی😂

    موافقم 39
    مخالفم 17
    1. آریا

      ۱۵ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (218 ديدگاه)

      دقیقا راننده دیمن انگار اولین باشه پشت فرمون نشسته

      موافقم 23
      مخالفم 8
    2. Nismo

      ۱۵ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (1576 ديدگاه)

      فرض رو میگیریم دیمن به خاطر دیفرانسیل عقب بودنش و نبود پیست مخصوص و این خالی بندی ها شکست خورد
      واسه دورانگو دیگه چرا بهانه میارید؟ مگه چهارچرخ نیست مثل مرسدس؟ مگه قدرتش بیشتر نیست؟ گشتاورش بیشتر نیست؟ وزنش کمتر نیست؟ پس چرا اون شکست خورد؟ بذارید بگم چرا چون مهندسی آلمانی رو نداره

      موافقم 27
      مخالفم 17
      1. Taha Ayoobi

        ۱۵ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (4744 ديدگاه)

        نیسمو انصافا راننده اش واقعا آشغالی بود، یعنی زیر صفر بود مهارتش.

        موافقم 9
        مخالفم 17
  6. NGU

    ۱۵ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (122 ديدگاه)

    باریکلا به مرسدس بنز
    “بااین‌حال، دیمن ۱۷۰ برای ثبت تایم‌های زیر ۱۰ ثانیه، به شرایط خاصی نیاز دارد”
    منظورش از شرایط خاص لاستیک های فرغون،یک کیلو نیم چسب 1 2 3 و خالی کردن 90 درصد باک بنزین ، سوخت هواپیما ، کج نبودن زمین و یه راننده با حداقل 25 سال سابقه ی مسابقات درگه

    موافقم 36
    مخالفم 30
    1. احمدرضا

      ۱۵ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (743 ديدگاه)

      شما دیگه چه مدل عشق ماشینی هستین؟!
      اصلا آدم میمونه چی بگه؟
      من نمیتونم حتی از ماشینی که ازش خوشمم نمیاد اینجوری حرف بزنم چه برسه به اینا که مثلا رقیب ماشین مورد علاقمم هستن
      عجیبین واقعا

      موافقم 17
      مخالفم 16
      1. Taha Ayoobi

        ۱۵ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (4744 ديدگاه)

        احمدرضا جان ایشون عشق ماشین نیست تروله، برا همین کسی بهش اهمیت نمیده.

        موافقم 6
        مخالفم 22
  7. سوشیانت

    ۱۵ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (3625 ديدگاه)

    حتی مقایسه اینا با با دورانگو و دیمون هم خنده داره هر دو محصول دوج با اختلاف پرفورمنس بهتری دارن

    موافقم 21
    مخالفم 33
    1. Nismo

      ۱۵ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (1576 ديدگاه)

      اره دیدیم
      اینکه با قدرت بیشتر شکست خوردن خیلی خنده داره

      موافقم 23
      مخالفم 9
      1. سوشیانت

        ۱۵ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (3625 ديدگاه)

        ۱.۶۶ و ۸.۹۱🔥
        ۳.۵ و ۱۱.۵🔥🇺🇲
        طبق معمولی بنز این اعداد رو نهایتا تو خواب ببینه😂

        موافقم 1
        مخالفم 10
      2. سوشیانت

        ۱۵ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (3625 ديدگاه)

        ۱.۶۶ و ۸.۹۱🔥
        ۳.۵ و ۱۱.۵🔥🇺🇲
        طبق معمولی بنز این اعداد رو نهایتا تو خواب ببینه😂

        موافقم 5
        مخالفم 21
        1. Nismo

          ۱۵ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (1576 ديدگاه)

          اینارو از کجات دراوردی دقیقا؟ همه بلدن این اعداد رو بردارن تایپ کنن
          این هم عداد من
          1.5 و 7.9🔥
          3.0 و 11.0🔥
          طبق معمولی خودروسازی چینیِ آمریکا این اعداد رو نهایتا تو خواب ببینه😂

          موافقم 22
          مخالفم 6
        2. سوشیانت

          ۱۶ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (3625 ديدگاه)

          من برای اعدادم منبع دارم سازمان معتبری به نام nhra تو نهایت منبعت چند تا درگ غیر اصولی یوتیوبر ها باشه

          موافقم 2
          مخالفم 8
    2. راستگو

      ۱۵ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (182 ديدگاه)

      اره کاملا ملوم بود پرفورمنسش

      موافقم 15
      مخالفم 5
    3. R

      ۱۵ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (1221 ديدگاه)

      نکنه برگه nhra دستته؟

      موافقم 14
      مخالفم 2
      1. حمیدرضا

        ۱۸ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (331 ديدگاه)

        اره اون برگه رو اختصاصی برای سوشی و بقیه دوستان پدال پرینت گرفتن😂

  8. hosen

    ۱۵ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (926 ديدگاه)

    جالبه دیمن با نزدیک هزار اسب قدرت تایم ۱۲.۲ زد!
    ینی تایمش با سوپرا mk5 یکیه که یک سومش قدرت داره

    موافقم 22
    مخالفم 10
  9. Siyavash

    ۱۵ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (899 ديدگاه)

    دیمن ۱۷۰ واقعا مایع ننگ دوج هست..باید ابر و ناه خورشید دست به دست هم بدن آسفالت چسبان درگ.لاستیک جلو فرغونی سوخت سفینه فضایی..لاستیک ها باید گرم گرم شده باشن..راننده فوق حرفه ای. اونوقت ۲۰ بار تست کنن تا یه دفه تایم خوب بزنه..کلا یه شرایط خیلی خیلی مسخر رو باید داشته باشه تا بتونه ۴۰۰ متر رو به سلامت طی کنه…شلبی gt500که اصلا تویه درگ هیچ ادعایی نداره همیشه تایم هایه بهتری میزنه…

    موافقم 34
    مخالفم 9
    1. 🥇M🏆 Bavaria///👑

      ۱۵ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (704 ديدگاه)

      دقیقا سیاوش جان👍👍

      موافقم 17
      مخالفم 3
    2. Taha Ayoobi

      ۱۵ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (4744 ديدگاه)

      سیاوش اگه دنبال مایه ننگ باشیم که eqs با او طراحیش مایه ننگه،
      دیمن جزو شاهکار های مهندسیه،

      من نمیدونم کجا گفته جلوی فرغونی میخواد؟

      کلا سه تا پارامتر میخواد، یکی آسفالت درگ، یکی لاستیگ درگ، یکی بنزین E85.

      لاستیک درگ که فابریک روشه، این هیچی.
      این بنزین E85 رو هم یه جوری میگید سفینه فضایی انگار باید براش 3 ماه تو صف بمونی تا بهت بدن، وقتی میری بنزین بزنی، به جای اینکه نازل E15 رو برداری اون یکی رو برمیداری، الان ماشینای کونیگزگ هم همینن.

      یه آسفالت درگ میمونه که اون نباشه راننده ها مثل همین پیرمردی که بالا بود، از 400 متر 200 متر شو هرز میگردونن.

      موافقم 6
      مخالفم 18
      1. مازیار

        ۱۵ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (3301 ديدگاه)

        (دیمن جزو شاهکارهای مهندسیه)

        طاها منو به یاد موضوعی انداختی که بخاطرش حسابی خندیدم
        یکی دو سال قبل یه نفر که الان رفیقت هست همین جمله رو گفت و بعدش یکی از دوستان امریکایی فن با پروفایل داج اومد و گفت میشه لطفا از داج طرفداری نکنی!!

        هموطن عزیز واقعا دیمن جزو شاهکارهای مهندسیه؟

        موافقم 20
        مخالفم 4
        1. Taha Ayoobi

          ۱۵ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (4744 ديدگاه)

          الان من میگم شاهکار تو ذهنتون با فراری 458 یا چمیدونم مک‌لارن F1 و لامبورگینی اونتادور مقایسه میکنید یا فکر می‌کنید من با اونا مقایسه میکنم ولی نه، وقتی میگم شاهکار نه اینکه مثل اوناس،
          ولی در نوع خودش بله.
          وقتی رکورد صفر تا صدو جا به جا کرده اونم با ساختار موتور جلو و محور عقب و حتی از برقی های چهارچرخ هم سریعتره، شاهکار نیست؟
          اصن تعریف شاهکار از نظر شما چیه؟

          موافقم 9
          مخالفم 15
        2. سوشیانت

          ۱۵ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (3625 ديدگاه)

          آمریکایی فن😂 اون آمریکایی فن هایی که شما میگید همون اروپایی فن های متعصب هستن که با اکانت فیک میان و خودشون رو آمریکایی فن معرفی میکنن کسی هم که راجب مرغ و خروس و اسب صحبت میکنه هم اینا رو باور میکنه

          موافقم 3
          مخالفم 13
        3. مازیار

          ۱۵ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (3301 ديدگاه)

          طاها بگذریم
          ترجیح میدم باهاش خوش باشم تا اینکه راجع بهش بحث کنم بخصوص اینکه طرف اومد😄

          موافقم 9
          مخالفم 4
        4. SRT

          ۱۶ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (626 ديدگاه)

          دقیقا یادمه،اونی که میگی من بودم گفتم لطفا طرفداری نکن(:

          موافقم 9
          مخالفم 1
        5. مازیار

          ۱۶ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (3301 ديدگاه)

          منم یادم بود دوست عزیز منتها نخواستم اسم برده باشم.
          ممنون که اعلام کردی

        6. سوشیانت

          ۱۷ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (3625 ديدگاه)

          من کامنتت رو ندیدم ولی الان بهت میگم چشم عباس آقا

          موافقم 1
          مخالفم 3
  10. یانکی من هم فرزند کسی هستم

    ۱۵ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (355 ديدگاه)

    اتفاقا این درگ احمقانه یک نکته جالب داره.نکته اینجاست که اگر دوج میخواست یه ماشین بسازه که مثل برقی‌ها یا دو دفها هر جا و هر جور تایم خفن بزنه فقط لازم بود همین سیستم ۴ چرخ متحرک دورانگو رو بزاره روی دیمون.میدونید که چلنجر نسخه ۴ چرخ متحرک هم داره البته با انجین ‌وی۶ و ۳۱۰ اسب.ولی اگر اینکار رو میکرد دیگه دیمون معنی نداشت.شما میتونی یه ربات بخری آماده و باهاش سرگرم بشی یا میتونی برای لذت بیشتر بردن و نقش داشتن تو انجام اون کار بصورت یه پک بخری و سر هم کنی.دیمون همینه لذت خالص یعنی وقتی دوتا دیمون برابر درگ میندازن با هم از خط پایان رد نمیشن برید تو یوتیوب ببینید دیمون حتی میزون باد کردنش تاثیر زیادی تو تایمت داره.نکته بعدی دورانگو هلکته که تایم ۱۱.۵ رو همجا زده حتی بارها لامبورگینی اوروس رو نابود کرده حالا اینا یک ثانیه میزارن روش دیگه از تایم دیمون معلومه

    موافقم 11
    مخالفم 30
    1. QQ

      ۱۵ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (10 ديدگاه)

      یانکی از بحث تایم یک چهارم مایل بگذریم . نظرت راجع به شتاب ۱.۶۶ چیه ؟ بنظرت زدن همچین عددی منطقیه اونم برا همچین ماشینی ؟ یعنی احتمال نمیدی تبلیغ و جلب توجه باشه ؟
      من برام جالبه zr1 میاد با یه فیلم ساده سرعت ۳۷۵ تا رو ثابت میکنه که میزنه ‌ حالا این عدد عجیب و غریب ۱.۶۶ چرا دوج هیچکاری برای ثبت رسمیش نکرد که این انتقادا رو بخوابونه ؟
      فقط یه مهندس دوج که خودش رو توسعه ماشین کار میکرده این تایم رو زده . باز حداقل میگفتن یه راننده خارج از تیم دوج زده منطقی تر بود . خود دوج ساخته ، خودش ادعای شتاب کرده ، خودشم ثابت کرده !
      هیچ نشانی هم از شتاب ۱.۶۶ در هیچ جا نیست اما تا دلت بخاد ویدیو هست که میگه نشدنیه یا تبلیغه

      موافقم 12
      مخالفم 2
      1. Taha Ayoobi

        ۱۵ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (4744 ديدگاه)

        یه ویدئو نشون بده که بگه نمیشه؟

        دوج اگه بخواد بیاد به انتقادات جواب بده سطح خودشو میاره پایین.

        موافقم 2
        مخالفم 13
        1. حمیدرضا

          ۱۶ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (331 ديدگاه)

          الان سطح جی ام با نشون دادن تاپ اسپید zr1 پایین اومد؟ اتفاقا کلی احترام برای خودش خرید.

        2. Taha Ayoobi

          ۱۶ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (4744 ديدگاه)

          جی ام به قصد تاپ اسپید گیری نرفته بود تو پیست، برای نشون دادن ماشین به رئیس شرکت و تست کلی ماشین بوده که تونستن این رکورد رو هم بزنن.

          موافقم 1
          مخالفم 2
        3. حمیدرضا

          ۱۸ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (331 ديدگاه)

          عذر بدتر از گناه اوردی که. اونا برای نشون دادن ماشین به رئیس و چندتا تست رفتن و دیدن اینقدر تند میره ولی از همون تند رفتن( کاملا اتفاقی ) فیلم گرفتن و پخش کردن. بعد دوج حاضر نیست حتی یکبار بصورت رسمی توی پیست درگ رکورد گیری کنه و فیلمشو پخش کنه؟ باور کن با همین کار کوچیک ارزش سهامش کلی بالا میاد

  11. datsun

    ۱۵ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (3954 ديدگاه)

    کل کائنات رو باید به خط کنی تا ۱۷۰ به تایم مورد علاقه ش برسه،

    موافقم 36
    مخالفم 9
    1. Taha Ayoobi

      ۱۵ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (4744 ديدگاه)

      کل کائنات نمیخواد، یه راننده میخواد که دفه اولش نباشه ماشین میبینه.

      موافقم 7
      مخالفم 23
      1. Taha Ayoobi

        ۱۵ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (4744 ديدگاه)

        از تو میتسوبیشی میراژ آوردنش تو دیمن 170 معلومه اوردوز میکنه دیگه.

        موافقم 5
        مخالفم 19
  12. کامران

    ۱۵ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام به دوستان خوب سایت پدال ممنون از زحماتتون. ممنون میشم ویدئو کلیپ های دوبله رو بیشتر بزارید .من هر روز به سایت شما سرمیزنم دنبال کننده سایت خوب شما هستم

  13. راستگو

    ۱۵ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (182 ديدگاه)

    برای ثبت تایم زیر10ثانیه به شرایط خاصی نیاز دارد

    در این ارتفاع از سطح دریا و 13درجه امکان
    زیر12زدن ندارد

    همچنین به علت سوخت نامناسب فقط900اسب داره

    مسیر حرکت چون چسبی نیس برای دیمن مشکل ساز است
    جالبه همه اینام درست شه باز نمیشه
    چون جلو فرغونی لازم داره
    و بازم نمیتونه بزنه
    چون فقط یه راننده تو کل کهکشان میتونه باهاش تایم بزنه

    موافقم 23
    مخالفم 4
  14. جرمی کلارکسون

    ۱۵ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (1041 ديدگاه)

    و باز هم درگ چرت

    موافقم 4
    مخالفم 16
  15. Atila

    ۱۵ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    راننده ای که واسه ماشینای دوج گذاشته بودن اصلا راننده نبود
    موقع راه افتادن پدال ترمز رو با پدال گاز اشتباه میگرفت😒😒

    موافقم 4
    مخالفم 16
  16. فیات مولتیپلا

    ۱۵ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (37 ديدگاه)

    درگ بی ربط تر از این ندیده بودم

    موافقم 8
    مخالفم 5
  17. Galant.VR4(JDM)

    ۱۵ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (1309 ديدگاه)

    چیشد؟
    این همون دیمن ۱۷۰ بود؟
    اقا ما میگیم شرایط خوب نبود و تجهیزات مناسب رو نداشت اما این تایم دیگه خیلی غیر‌عادیه
    حداقل ضعیفترین تایمش باید 11 میبود نهایت 11.5

    موافقم 18
    مخالفم 3
  18. Taha Ayoobi

    ۱۵ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (4744 ديدگاه)

    با این درگ های مزخرف فقط وجهه دیمن 170 رو خراب میکنن.

    از 400 متر 200 مترشو با هرز گردی میره، د آخه🤦‍♂️

    فقط ایکاش راننده هارو عوض میکردن، اون موقع بود جی ال اس صفر تا صدو 8 میزد.

    پدال جان شما هم یه نگاه به درگ بنداز ببین نتیجه عقلانیه یا نه بعد توی سایت بذار.

    موافقم 6
    مخالفم 20
    1. سوشیانت

      ۱۵ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (3625 ديدگاه)

      طاها همین الان نگاه کن ۹۰ درصد کامنت ها رو میشه با حرف های بچه های مهد کودکی مقایسه کرد پس طبیعیه که پدال هم به خاطر اینا درگ های غیر اصولی بذاره طبق اعداد و ارقام دورانگو ۷ دهم ثانیه شتابش از جی ال اس بهتره حتی جی ال ای هم حریفش نمیشه، وضعیت دیمون هم که مشخصه پر شتاب ترین خودروی جهانه

      موافقم 5
      مخالفم 19
      1. Nismo

        ۱۵ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (1576 ديدگاه)

        کسی که تنها درکش از خودروسازی فقط شتاب و تاپ اسپیده و اطلاعاتش هم محدود به چندتا دونه لینک و چنل یوتوب کودکانه است نباید همچین حرفی رو بزنه

        موافقم 13
        مخالفم 4
        1. سوشیانت

          ۱۶ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (3625 ديدگاه)

          عجب تو خودت همین الان داری از ویدئو یوتیوب دفاع میکنی😂 من میام بر اساس سازمان های معتبر کامنت میدم

          موافقم 1
          مخالفم 7
      2. Taha Ayoobi

        ۱۵ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (4744 ديدگاه)

        من هنوز ندیدم کسی صراحتا بگه راننده اش بد نبود چون اگه بگه واقعا دیگه…
        ولی بعضی ها یه جوری انکار می‌کنن انگار درگو ندیدن.
        اصن دیمن 170 که به راننده حرفه ای نیاز داره رو بذاریم کنار، دورانگو که دیگه تایم زدن باهاش راحت تر از دیمنه رو چه دلیلی میتونه وجود داشته باشه که تایمش درست در نیومد؟
        فقط راننده.

        موافقم 2
        مخالفم 5
  19. مازیار

    ۱۵ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (3301 ديدگاه)

    خوب این یکی هم راننده‌اش از بومیان گینه نو بود و تابحال اصلا ماشین ندیده بود
    ماشالا خسته نمیشین از بهونه آوری

    موافقم 2
    مخالفم 4
    1. Taha Ayoobi

      ۱ آذر ۱۴۰۳
      سوابق: (4744 ديدگاه)

      خودتو اذیت نکن

  20. MP

    ۱۵ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (55 ديدگاه)

    هر خری تو اروپا و آمریکا دو میلیون دلار تو حسابش داره پا شده مسابقه درگ برگزار میکنه؟!

    موافقم 4
    مخالفم 10
  21. Taha Ayoobi

    ۱۵ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (4744 ديدگاه)

    https://youtu.be/WQGrhAp9bZE?si=6aQwnpIr5zpg39NB
    درگ اول و سوم رو ببینید تا عمق فاجعه رو تو درگ بالا بفهمید.

    موافقم 4
    مخالفم 13
  22. یوسفی

    ۱۵ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (72 ديدگاه)

    با توجه به قیمت دیمن وsRT

    موافقم 2
    مخالفم 13
  23. یوسفی

    ۱۵ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (72 ديدگاه)

    با توجه به قیمت دیمن وSRT را انتخاب می کنم

    موافقم 3
    مخالفم 11
    1. Taha Ayoobi

      ۱۵ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (4744 ديدگاه)

      من بدون توجه به قیمت هم اونارو انتخاب میکنم.

      موافقم 6
      مخالفم 15
  24. Siyavash

    ۱۵ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (899 ديدگاه)

    به نظرم دوج باید برایه دیمن 170 هم یه راننده حرفه ای جزوه آپشن ها بزار مثلا دیمن 170با راننده حرفه ای ۲۰ هزار دلار گرونتر باشه بدون راننده رویه ماشین ۲۰هزار ارزونتر چون خدایش هیچ احدی نمیتونه این تایم های تخیلی که میگن رو بزنن..😁

    موافقم 15
    مخالفم 4
    1. I99

      ۱۵ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (18 ديدگاه)

      راننده نمیخاد یه تایمر داغون میخاد . خیلی هم راحت تهیه میشه.مثل صفر تا صد رو با ۲ ثانیه اختلاف نشون بده.یا تایم ۴۰۰ متر رو ۵ ثانیه کم کنه.اینجوری میبینی شتاب ۱.۶۶ و ۴۰۰ متر در ۸ ثانیه کاملا حقیقت داره
      هرکی هم گفت نه ، میری پرینت برگه تایما رو میگیری با مهر NHRA میدی دستش

      موافقم 22
      مخالفم 6
      1. Taha Ayoobi

        ۱۵ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (4744 ديدگاه)

        اشکال نداره که کشور مورد علاقه ات همچین ماشینی نداره، ایشالا می‌سازه، حالا فشار بخور.

        موافقم 5
        مخالفم 16
        1. I99

          ۱۵ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (18 ديدگاه)

          فشار رو اونی میخوره که همه کامنت ها رو ریپلای زده و داره از چیزی که وجود نداره دفاع میکنه

          موافقم 14
          مخالفم 3
      2. سوشیانت

        ۱۶ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (3625 ديدگاه)

        تو الان بر اساس کدوم مدرک میگی دوج دروغ گفته

        موافقم 1
        مخالفم 2
  25. ابوالفضل

    ۱۵ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (328 ديدگاه)

    اون احمق رو از پشت فرمون دوج بردارید
    هم با دورانگو هم با دیمن دیرتر لانچ میکنه
    و فوق العاده افتضاح لانچ میکنه
    حتی لانچ با مک لارن هم افتضاح بود
    آخه تایم ۱۲ با دیمون ؟؟؟؟؟؟؟
    درگ برقی با بنزینی که از ریشه اشتباهه
    اینا اصلا نمیدونن لانچ یعنی چی
    مثل اینا که اومدن آزمون رانندگی بدن راه میوفته

    موافقم 5
    مخالفم 11
    1. Taha Ayoobi

      ۱۵ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (4744 ديدگاه)

      حداقل راننده ها رو جا به جا میکردن!!!

      موافقم 6
      مخالفم 8
  26. AMG

    ۱۵ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من خودم هم طرفدار بنز هستم ولی دیگه واقعا راننده دوج رو باید عوض می کرد . گربه رو پای فرمون می گذاشتند کاربردش بیشتر بود

    موافقم 7
    مخالفم 6
  27. مهدی

    ۱۵ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (1750 ديدگاه)

    یکی از دوستان گفت مهندسی قویتر مرسدس باعث شد با وجود وزن بیشتر و قدرت کمتر سریعتر باشه . یه مورد رو شفاف کنم در مورد استفاده از واژه مهندسی در اینجور مواقع. دوست من هیچ مهندسی عجیب غریبی وجود نداره تکنولوژی گیربکس ها تقریبا یکسان هست و اگر می‌بینید مرسدس از دورانگو سریعتره به فرض اینکه فاکتورها مثل لاستیک و راننده برابر باشه بدون دلیلش قدرت بیشتر سر چرخ هست … چطور ؟؟ چون احتمالا مرسدس قدرت اعلامی سر چرخ رو اعلام کرده و دورانگو احتمالا سر فلایویل پس اینقدر از واژه مهندسی استفاده نکنید یه جور که انگار چوب حضرت موسی هست

    موافقم 9
    مخالفم 8
    1. ! i M α η δ υ α R

      ۱۵ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (2346 ديدگاه)

      مهدی@ …

      {{{ تکنولوژی گیربکس ها تقریبا یکسان هست و …
      پس اینقدر از واژه مهندسی استفاده نکنید یه جور که انگار چوب حضرت موسی هست … }}}

      بدون شرح !!!!!!!!!!!!!!!

      موافقم 11
      مخالفم 2
      1. مهدی

        ۱۶ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (1750 ديدگاه)

        احیانا اگر مخالفتی با حرف من دارید تشریف ببرید گوگل یه سرچ ساده کنید ببینید تفاوت راندمان و اتلاف انرژی گیربکس ها چقدر هست. این تفاوت شتاب در صورت برابر بودن فاکتورهای معلوم مثل وزن و چهارچرخ متحرک بودن و لاستیک و ضریب گیربکس و دیفرانسیل صرفا خروجی موتور هست وگرنه این وسط که دعا و جادو تو مرسدس نذاشتن و مطئنا این مرسدس نسبت به دورانگو توان موتور بیشتری داره

        موافقم 4
        مخالفم 7
        1. پورمند

          ۱۶ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (82 ديدگاه)

          آقا مهدی حرفتون درسته، به این کامنت گذاران متعصب نهایت ایرانی یا چینی سوار اهمیت ندید.
          این افراد بیکاران بدون سوادی هستند که به علاقه خود متکی می‌باشند.
          هنوز مونده این کودک ها به حرف های یه آمریکایی سوار پی ببرن.

          موافقم 1
          مخالفم 7
        2. Galant.VR4(JDM)

          ۱۷ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (1309 ديدگاه)

          دوستان دست بزنید ایشون پورمند باسواد بزرگسال هستن👏🏻👏🏻👏🏻

  28. امیر

    ۱۵ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واقعا من کاری به ماشینا و کشور سازندشون ندارم چون ژاپنی فنم ولی خداوکیلی درگ خیلی غیر اصولی بود، لانج های راننده دوج ها خیلی افتضاح بود انگار تو عمرش ماشین نرونده تقریبا یک ثانیه سر هر درگ دیر تر لانچ میکرد.(آلمانی باز های محترم قبول کنید اینجا یکم نامردی شده 😂)

    موافقم 2
    مخالفم 1
  29. ! i M α η δ υ α R

    ۱۶ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (2346 ديدگاه)

    مهدی جان …

    شما گفتید که : تکنولوژی گیربکس ها ” تقریبا ” یکسان هست …

    اون کلمه تقریبا رو برای ما بازش کنی ممنون میشم …

    به هزار روش علمی و غیر علمی میشه در موردش بحث کرد …

    اما من در پایین ترین سطح کاربر سایت بودن و با پایین ترین سطح اطلاعاتی فقط شما رو با احترام ارجاع میدم به بررسی داج چارجر سالار ریویوز و آعودی RS7 سالار …

    ببیند که سالار به عنوان راننده در رانندگی شهری و اتوبان در تهران در مورد رانندگی با گیرباکس های این دو مکتب متفاوت خودرویی چی میگه …

    1. Nismo

      ۱۶ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (1576 ديدگاه)

      مهدیار جان
      من متوجه حرف شما شدم تا حدودی
      این بنده ی خدایی که میگی رو من نمیشناسم چون کلا یوتوب فارسی نگاه نمیکنم و بررسی های ماشین های موردعلاقم و مطالب دیگه رو کلا به صورت انگلیسی دنبال میکنم
      ولی این بابایی که گفتی فکر نکنم اطلاعات کافی رو در این زمینه داشته باشه
      گیربکس آئودی و دوج ساخت جفتشون ساخت zf آلمانه یعنی عملا تکنولوژی به کار رفته توشون یکسانه
      فقط ضرایب دنده ها و ردلاین و یک سری چیزهای جزئی شون که توسط کارخونه تنظیم میشه شاید با هم فرق داشته باشه
      وگرنه از لحاظ تکنولوژی عملا یکی هستن

      موافقم 3
      مخالفم 1
      1. ! i M α η δ υ α R

        ۱۶ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (2346 ديدگاه)

        Nismo عزیز …

        حرف مهدی عزیز به صورت کلی قابل درکه ، اما به صورت مطلق ، قابل استاد نیست …

        روی کره زمین ، این ، جزئیات هستند که تفاوت ها رو رقم می زنند …

        من برای پاسخ به مهدی جان ، حتی به مپینگ گیرباکس هم کاری نداشتم ، یعنی با فرض این که دو برند مرسدس و داج ، با دو رویکرد متفاوت ، دو مپینگ جدا برای گیرباکس هاشون نوشتند ، هم کاری نداشتم و منطقیه که این طوری باشه …

        اما در باب ZF باید بگم که برای هزار تا برند از چینی گرفته تا ایتالیایی ، با هزار جور قیمت و نیاز ، گیرباکس های متفاوتی از لحاظ تکنولوژی و دوام تولید میکنه …

        در رابطه با سالار هم باید بگم ، اونقدری ماشین رونده که بشه در عمل ، به تجربه اش و حرفی که می زنه ، در بالای 60 درصد مواقع ، اطمینان کرد و گذشته از این ها در بررسی چلنجنر 2017 توسط سالار ، رفتار پرخاشگرانه و بعضا عجول و حتی غیر دقیق گیرباکس ( که البته درصدی اش به مپینگ اش بر می گرده و به نیاز رانندگی در آمریکا و بازارهای داج ، که قابل درکه ) چه در رانندگی شهری و چه در رانندگی در اتوبان بابایی ، خودش به وضوح قابل رؤیت هست و ما هم به عنوان تماشاچی از توی ذوق راننده خوردن های پیاپی ، آگاه می شیم …

        ارادت …

      2. ! i M α η δ υ α R

        ۱۶ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (2346 ديدگاه)

        Nismo جان …

        حرف مهدی ، به صورت کلی قابل درکه ، اما به صورت مطلق / در عمل ، قابل استاد نیست …

        جزئیات همیشه در عمل ، تفاوت ها رو رقم می زنند و تعیین کننده هستند …

        در ضمن بگم که همه چیز مپینگ ، نیست و نمیشه همیشه همه تقصیرها رو به گردن مپینگ گیرباکس انداخت …

        در عمل کسی مثل سالار ( بر مبنای تجربه اش میشه تا 60 یا 70 درصد به تجربه و حرفش ، اعتماد کرد ) که با هر دو محصول در شهر و اتوبان ، رانندگی کرده ، تفاوت رو درک و اذعان میکنه …

      3. ! i M α η δ υ α R

        ۱۶ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (2346 ديدگاه)

        قابل استناد …

    2. مهدی

      ۱۶ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (1750 ديدگاه)

      دوست عزیز باز کردن نمی‌خواد فقط یکم فکر کردن میخواد . موتورترند میگه یه گیربکس th350 که واسه ۶۰ سال پیشه بسته به شرایط ۱۰ تا ۱۵ درصد اتلاف انرژی داره که من با تجربه خودم میگم این عدد اشتباه هست و در واقعیت ۲۰ درصده . گیربکس های جدید معمولا ۱۵ درصد هست وقتی یه گیربکس اتومات یک قرن پیش با گیربکس های امروزی ۵ درصد تفاوت راندمان دارن انتظار داری تفاوت گیربکس دوج و مرسدس الان چقدر باشه ؟؟؟

      موافقم 1
      مخالفم 5
      1. Nismo

        ۱۶ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (1576 ديدگاه)

        من هم با شما موافقم مهدی جان
        گیربکس مرسدس فقط یه دنده بیشتر داره که عملا تفاوت خاصی ایجاد نمیکنه
        جفت گیربکس این ماشین ها هم ساخت آلمانن و از لحاظ تکنولوژی عمده تفاوتی با هم ندارن
        توی گیربکس های پیشرفته امروزی اتلاف انرژی به حداقل رسیده ولی حتی بهترین گیربکس ها هم 5 تا 10 درصد اتلاف
        انرژی رو دارن

        موافقم 1
        مخالفم 2
      2. ! i M α η δ υ α R

        ۱۶ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (2346 ديدگاه)

        با احترام …

        شما داری بحث رو به یه سمت دیگه می بری …

        اتفاقا باز کردن می خواد …

        اون واژه ” تقریبا ” که گفتی رو می خوام برای من بی سواد و بی تجربه ، بشکافی تا من آگاه بشم …

        گفتی تکنولوژی گیرباکس ها ، تقریبا یکسان هست …

        می خوام ببینم این اختلاف ناچیز تکنولوژی گیرباکس ها دقیقا کجاست و این اختلاف ناچیز تکنولوژی قابل چشم پوشی هست یا نه ؟

        نقطه کلیدی بحث ما دقیقا همین کلمه ” تقریبا ” هست …

        1. مهدی

          ۱۶ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (1750 ديدگاه)

          دوست عزیز من واقعا دنبال زیربغل مار میگردی؟اصلا ما فرض بر این میگیریم در بدترین حالت ممکن گیربکس دوج ۵ درصد اتلاف انرژی بیشتر از بنز داشته باشه (که اینطور هم نیست)!!! آیا ۵ درصد می‌تونه ۱۰۰ اسب بخار تفاوت قدرت رو جبران کنه؟؟؟ خیر. در نتیجه با توجه به سنگینتر بودن مرسدس قدرت واقعی موتور مرسدس بدون هیچ تردیدی بیشتره دیگه واقعا جای شک و شبهه که نداره یه حساب سادست

          موافقم 1
          مخالفم 1
        2. Taha Ayoobi

          ۱۶ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (4744 ديدگاه)

          این حرفا مال وقتیه که راننده ها یکی باشه، با این وضع درگ بالا هیچی سر جاش نیست.

          موافقم 1
          مخالفم 3
        3. ! i M α η δ υ α R

          ۱۶ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (2346 ديدگاه)

          مهدی جان …

          شما جزو معدود دوستان با تجربه و با اطلاعات و فنی ما هستی و حرف شما همیشه برای من ( جزو اون دو یا سه نفر کاربری هستی ، که بی قید و شرط ) سنده …

          اما و اما و اما …

          در دنیایی که اثبات شده اگر در گوشه ای از کره زمین ، پروانه ای بال بزنه ، در آنسوی دیگر کره زمین ، اثر این بال زدن به شکل آشوب در تغییرات اقلیمی قابل رد گیری هست …

          شما چگونه از نوسان عملکرد این دو گیرباکس ، چشم پوشی کردی و صرفا همه چیز رو به قدرت بیشتر سر چرخ بنز GLS ربط دادی ؟

          حرف من اینه که حتی عدد ( صفر ) 0 هم توی این دنیا ، به اندازه خودش وزن داره و در رخدادها ، به اندازه وزن خودش تاثیر گذاره …

          با احترام ، باید بگم که توی درگ ، حتی وزن محتویات روده راننده هم دخیله ، چه برسه به برند گیرباکس و مپینگش و تکنولوژی سال ساخت و قیمتش و …

        4. ! i M α η δ υ α R

          ۱۶ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (2346 ديدگاه)

          طاها جان …

          آدم حرفه ای توی این درگ های مضحک یوتوبی ، دنبال برنده و بازنده نمی گرده …

          صبحت ما سر یه مساله دیگه است …

          این که آیا عملکرد گیرباکس ها در بنز GLS و دورانگو ، صد در صد یکسان و بی نوسان و قابل فاکتور گرفتن هست یا نه ؟

          تا بشه نتیجه گرفت پیروزی بنز فقط به قدرت سر چرخ بیشتر مربوط بوده ؟

          صحبت ما سر میزان نقش گیرباکس هست این وسط …

        5. Taha Ayoobi

          ۱۶ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (4744 ديدگاه)

          دقیقا همینطوره که شما میگی، آقا مهدی جزو کساییه که حرفشون سنده، ولی من هم فکر میکنم اینکه دو گیربکس ساخت یه شرکت باشن دلیل کافی نباشه برای اینکه فاکتور بگیریمشون،
          باز میگم، من در حدی نیستم که درمورد این چیز ها نظر بدم ولی به نظرم مپینگ گیربکس توی هر ماشین بسته به شرایط خیلی تفاوت داره و تاثیر گذاره.
          البته اون فاکتوری که آقا مهدی گفت، یعنی قدرت سر چرخ و سر فلایویل تاثیر بیشتری داره به نظرم.

          موافقم 2
          مخالفم 2
        6. Taha Ayoobi

          ۱۶ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (4744 ديدگاه)

          مهدیار جان من خیلی برام سواله چرا هیچکسی هیچی نمیگه،
          شما قبول داری راننده دوج ها افتضاح بود؟

          موافقم 3
          مخالفم 1
        7. ! i M α η δ υ α R

          ۱۶ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (2346 ديدگاه)

          نه تنها افتضاح …

          بلکه این قدر آماتور ، مثل اینکه یارو بخواد عمدا ، دیرتر لانچ کنه …

          در این حد افتضاح …

          🤣🤣🤣

          نگه داشتن بهترین دور موتور در لحظه لانچ ( درگیر شدن دنده های گیرباکس ) ، سخت ترین کار دنیاست …

          این قدر سخته ، که براش تکنولوژی لانچ کنترل رو اختراع کردن که کار راننده راحت تر بشه …

          این درگ های آب دوغ خیاری یوتوبی ، فقط بدرد گذران وقت و کامنت گذاشتن و خوش بش با دوستان میخوره …

          کسی از اینا چیزی یاد نمیگیره …

          طاها جان …

          درگ انداختن ، از دریفت زدن ، از دونات زدن و از 8 زدن و از راکفورد زدن و …

          بسیار بسیار بسیار سخت تره …

          درگستر حرفه ای شدن ، به نظرم حد اعلای تمرکز داشتن و رسیدن به هماهنگی اعصاب و عضله هست …

        8. Nismo

          ۱۶ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (1576 ديدگاه)

          طاها: انقدر این درگ بی ارزشه که نتیجش هیچ اهیمتی نداره
          من خودم بشخصه برام اهمیت نداره ماشین موردعلاقم ببازه یا ببره چون از عشق من بهش چیزی کم نمیشه
          مهم ترین چیز همینه

          مهدیار هم کاملا راست میگه

        9. Taha Ayoobi

          ۱۶ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (4744 ديدگاه)

          وای خیالم راحت شد، اصلا احساس می‌کردم سایت مرده، هیچکی هیچی نمی‌گفت.

          بله واقعا انجام دادن بهترین لانچ کار هرکسی نیست.

          نیسمو،
          دقیقا 👌
          برا منم فرقی نداره، به قول تو ما مه طرفدار SRT هستیم.

          یه نکته ای فهمیدم اصن، این یارو تو درگ بالا اصلا لانچ کنترل رو فعال نمی‌کرد انگار، من که اینجوری فهمیدم.

  30. M power

    ۱۶ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (423 ديدگاه)

    متاسفانه هیچ کدوم مورد پسند قرار نگرفت.برم یه دور بزنم برمیگردم

    موافقم 1
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا