مایباخمرسدس بنز

مرسدس مایباخ S680 برابوس با 850 اسب بخار قدرت معرفی شد

شرکت برابوس از پروژه جدید خود بر پایه مرسدس مایباخ S680 رونمایی کرد. این لیموزین لوکس هم‌اکنون ۸۵۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

پیشرانه ۱۲ سیلندر هنوز هم در قلب مرسدس مایباخ S680 می‌تپد و در حالت استاندارد ۶۲۱ اسب بخار قدرت تولید می‌کند اما مدیران برابوس به این رقم‌ها راضی نمی‌شوند و به همین خاطر پروژه جدید برابوس ۸۵۰ را معرفی کرده‌اند که سبب افزایش قابل‌توجهی خروجی نیروگاه آهنین مرسدس شده است.

برابوس همه‌چیز زیر کاپوت را ارتقا داده است. این تیونر مشهور حجم پیشرانه توئین توربوی ژرمن‌ها را از ۶ به ۶.۳ لیتر می‌رساند و از پیستون‌های فورج کاری شده، میل‌لنگ سفارشی و یاتاقان‌های جدید استفاده می‌کند. توربوهای بزرگ‌تر همچنین باعث افزایش قدرت مرسدس مایباخ S680 شده‌اند به گونه‌ای که هیولای جدید برابوس در حال حاضر ۸۵۰ اسب بخار قدرت و ۱۴۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. البته برای جلوگیری از آسیب دیدن گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک خودرو و سیستم چهار چرخ محرک، گشتاور تولیدی به ۱۱۰۰ نیوتون متر محدود شده است.

این خودرو به دو فیلتر هوای ویژه مجهز شده است تا هوای تازه را از طریق مجاری هوای جدید روی رادیاتور جذب کنند. برنامه‌ریزی جدید پیشرانه نیز باعث بهبود تزریق سوخت، احتراق و کنترل بوست خواهد شد. برابوس ادعا می‌کند سدان لوکس و چهار دب مرسدس مایباخ می‌تواند در عرض ۴.۱ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن نیز به‌صورت الکترونیکی به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

برابوس همچنین برای بدنه خودرو پکیجی فیبر کربنی با طرح براق یا مات را معرفی می‌کند. این کیت شامل اسپویلر لبه‌ای جلو، ورودی‌های هوای جانبی و دیفیوزر عقب فیبر کربنی به همراه خروجی‌های سیستم اگزوز جدید است. تیونر موردبحث برای خروجی‌های اگزوز سوپاپ‌های قابل‌کنترل را در نظر می‌گیرد تا بتوان میزان صدای تولیدی اگزوز را تنظیم کرد. تکمیل کننده کار نیز رینگ‌های ۱۰ پره ۲۲ اینچی مونوبلاک Z پلاتینیم ادیشن خواهند بود. این رینگ‌ها با ماژول کنترل ارتفاع سیستم تعلیق بادی همراه می‌شوند تا بتوان ارتفاع خودرو را چند میلی‌متری کاهش داد.

علاقه برابوس به کربن در داخل کابین مرسدس مایباخ S680 نیز مشهود است چراکه از این ماده روی فرمان، داشبورد، کنسول مرکزی و پانل درب‌ها استفاده می‌شود. حتی پدال‌ها نیز از کربن ساخته شده‌اند. خودرویی که مشاهده می‌کنید از پوشش چرم و میکرو فیبر دینامیکا سود می‌برد اما مشتریان می‌توانند طیف وسیعی از رنگ‌ها، متریال و تریم ها را سفارش دهند. برابوس محصول موردبحث را با قیمت حدود ۵۱۵ هزار دلار عرضه می‌کند. به عنوان یادآوری باید دانست قیمت مرسدس مایباخ S680 مدل ۲۰۲۳ برابر با ۲۲۹ هزار دلار خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹۰ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. ehsan

    ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (22 ديدگاه)

    سلطان ابهت و پرستیژ😎

    موافقم 86
    مخالفم 6
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (10474 ديدگاه)

      تمیزکارترین / باکلاسترین / استادکارترین = تیونینگ‌کار همین شرکت برابوس هست که امروز در دنیا داره بین‌المللی کار میکنه !

      موافقم 51
      مخالفم 7
  2. محمد

    ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (598 ديدگاه)

    خودم به شخصه فقط فابریک پسندم

    موافقم 52
    مخالفم 7
    1. A

      ۹ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (63 ديدگاه)

      بنزی که مشکی نباشه، میباخ نباش و برابوس نباشه، بنز نیست که
      ماشین پیرمردونه‌س

  3. M.83

    ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (206 ديدگاه)

    بتمن 🥂

    موافقم 16
    مخالفم 1
  4. آریا

    ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (193 ديدگاه)

    515هزار دلار قیمت😐

    موافقم 20
    مخالفم 4
    1. سید علیرضا

      ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (237 ديدگاه)

      شما برو هونگچی آشغال یک میلیون دلاری سوار شو

      موافقم 6
      مخالفم 5
  5. mercedes

    ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (425 ديدگاه)

    برابوس بهترش کرده

    موافقم 15
    مخالفم 1
  6. مجتبی .

    ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1229 ديدگاه)

    حالا درسته که مافقط عکسشو میبینیم ودرست کیفیت روحس نمیکنیم ولی خب یک ماشین فوق لوکس بیشتر از همون فابریکش قدرت وشتاب نمیخواد واختلاف قیمتی زیادی ایجاد کرده که براحتی نمیشه قبولوندش مگر برای سیاستمدارا که قیمت مهم نیست چون ازجیب یکی دیگس.

    موافقم 16
    مخالفم 1
  7. Ali

    ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (37 ديدگاه)

    مرسدس اس کلاس و کادیلاک سلستیک پادشاهان لوکس

    موافقم 7
    مخالفم 1
    1. A

      ۹ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (63 ديدگاه)

      واکنش بنتلی و رولز: آیا من برای تو یک لطیفه هستم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا