شرکت منصوری از جدیدترین محصول خود که یک مرسدس S کلاس ارتقا یافته با ۸۸۰ اسب بخار قدرت است رونمایی کرد.
منصوری به خاطر پروژههای متمایز خود شناخته میشود اما جدیدترین محصولش که بر اساس مرسدس AMG S63 E پرفورمنس شکل گرفته ظاهر عادیتری دارد. قویترین S کلاس تاریخ از بهبودهای خاص این تیونر سود میبرد و در بخشهای ظاهری، داخلی و فنی بهبودهای قابلتوجهی را تجربه کرده است.
این مرسدس AMG S63 E پرفورمنس از کاپوت تمام کربنی با ورودیهای هوای بیشتر سود برده و کل بخش جلوی خودرو از نو طراحی شده تا پذیرای آپرون جدید، فلاپ های جانبی متفاوت و… باشد. تمامی این قطعات از فیبر کربن ساخته شدهاند. جلوپنجره S کلاس منصوری نیز ارتقا یافته و چراغهای LED اضافی در این بخش اضافه شدهاند. برخلاف برخی پروژههای منصوری که کاملاً جلبتوجه میکنند، رنگهای انتخابی برای این خودرو نسبتاً ساده هستند و باعث میشوند در دسته محصولات عادیتر منصوری قرار گیرد.
شرکت موردبحث همچنین از متریال کامپوزیت سبکوزن در کنارهها استفاده کرده که این موضوع را میتوان در رکابها مشاهده کرد. طراحی جدید رکابهای جانبی حس و حال اسپرتی به سدان لوکس مرسدس دادهاند. آینههای جانبی و تریم ورودی هوا نیز از جنس فیبر کربن هستند هرچند رینگهای FD. 15 منصوری با ابعاد ۲۲ اینچی خود شاید به مذاق همه خوش نیایند. همانند سایر قطعات یاد شده درب پشتی نیز از فیبر کربن ساخته شده و اسپویلرهای جدیدی نیز در این بخش نصب شدهاند. آپرون عقب جدید به همراه دیفیوزر متفاوت و چهار خروجی اگزوز نیز تکمیل کننده طراحی ظاهری S کلاس منصوری خواهند بود. کابین خودرو نیز مطابق با سلیقه مالک بهبود خواهد یافت و تیونر موردبحث طیف وسیعی از آپشن ها شامل چرم، تریم فیبر کربن و پدالهای آلومینیومی را ارائه میکند.
مرسدس AMG S63 E پرفورمنس که چندی پیش معرفی شد قویترین S کلاس تاریخ به شمار میرود و منصوری قدرت و گشتاور آن را به ۸۶۸ اسب بخار و ۱۴۹۰ نیوتون متر رسانده است. سدان لوکس ژرمنها در حالت استوک ۷۹۱ اسب بخار قدرت و ۱۴۳۰ نیوتون متر گشتاور دارد. این تیونر مدعی است خودروی جدیدش در عرض ۲.۸ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعتش نیز ۳۲۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود. منصوری قیمت پکیج تیونینگ خود برای AMG S63 E پرفورمنس را اعلام نکرده اما انتظار محصول ارزانقیمتی را نداریم. با توجه به قیمت پایه بیش از ۲۰۰ هزار دلاری سدان لوکس مرسدس، انتظار میرود پروژه منصوری به قیمت حدود ۳۰۰ هزار دلار نزدیک شود.
Carl
۱۷ آبان ۱۴۰۲حس میکنم منصوری بعضی ماشینارو تیون نکنه بهتره
reza342
۱۷ آبان ۱۴۰۲اقای اشتری اینو 15ساعت قبل گذاشته :)
𝐀𝐥𝐢
۱۷ آبان ۱۴۰۲این خبرو که دیروز گذاشتین
A56
۱۷ آبان ۱۴۰۲هویت ماشین رو از بین برده و تناسب نداره
قرار نیست هر ماشینی که انجین قوی داره تبدیل ماشین پیست بشه که . این یه اس کلاسه و باید روی ابهت و لوکس بودنش تمرکز میکرد .
شیشه های آبی ، رنگ بدنه ، اون رینگا و سپر جلو ، کاملا هویت و ذات ماشین رو از بین برده
این تیون به درد بنز SL و مدلای پروفرمنس amg میخوره نه اس کلاس .
Mr. gt c
۱۷ آبان ۱۴۰۲تیونینگ های منصوری یا عاشقش میشی یا ازش متنفر میشی البته خودم با بیشتر تیون هاش حال نمیکنم ولی بعضیاش چرا، من بیشتر شرکت هایی مثل هنسی یا نوویتک رو بیشتر میپسندم که تمرکزشون بیشتر روی ارتقای فنیه تا ظاهر چراکه ظاهر خودرو ها اکثراً زیبا هست و فقط بهتره با تغییرات ملایم کمی آیرودینامیکشون رو افزایش داد
Hamilton1970
۱۷ آبان ۱۴۰۲این حجم از فیبر کربن رو اس کلاس نمیشینه احساس میکنم. یه مقدار زیادی به هم نمیخورن
ناصر
۱۸ آبان ۱۴۰۲بیشتر شبیه bmw شده
محسن
۱۹ آبان ۱۴۰۲حتی اگه خاستگاه منصوریم در نظر نگیریم بازم بهترین تیونر دنیاس
HFball
۲۳ آبان ۱۴۰۲یا خدا این چه وضعیه دیگه منصوری جان لطفا یکم توی تغییر تناسب بخرج بده 😑
Ramin
۲۷ آبان ۱۴۰۲واقعا عالیه.این برا کساییه که باخودشون میگه من این عاشق این ماشینم ولی میخوام بیشتر تو چشمبیاد