مرسدس بنز

رونمایی از مرسدس کلاس E جدید

نسل جدید مرسدس کلاس E به‌عنوان هوشمندانه‌ترین سدان لوکس یک هفته پیش از شروع نمایشگاه اتومبیل دیترویت رونمایی شد. E کلاس ۲۰۱۷، کمی بزرگ‌تر اما سبک‌تر از پیش شده است. این خودرو در تابستان امسال روانه بازار می‌شود.

2017 Mercedes-Benz E-Class
۲۰۱۷ Mercedes-Benz E-Class
مرسدس کلاس E جدید با چهره‌ای باشکوه و در عین حال اسپرت، روی پلتفرم ماژولار MRA سوار شده که با کلاس سی و اس مشترک است. طراحی ظاهری آن نیز با زبان طراحی جدید مرسدس مطابقت داشته و مشابه سایر برادران آن می‌باشد. فاصله بین دو محور نسبت به سابق به میزان ۶۶ میلی‌متر افزوده شده و به ۲۹۳۹ میلی‌متر رسیده است که در نتیجه فضای سرنشینان مخصوصاً در عقب بهبود قابل‌توجهی خواهند یافت. طول خودرو نیز با ۴۳ میلی‌متر افزایش به ۴۹۲۲ میلی‌متر رسیده که تقریباً این سدان متوسط را به ابعاد ۵ متری نزدیک نموده است.
2017 Mercedes-Benz E-Class
۲۰۱۷ Mercedes-Benz E-Class
2017 Mercedes-Benz E-Class
۲۰۱۷ Mercedes-Benz E-Class
کلاس E ابتدا تنها با موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربوی ۲۴۱ اسبی و ۳۷۰ نیوتن متری در مدل E300 در بازار آمریکا و کانادا عرضه می‌شود و سپس به‌تدریج پیشرانه‌های متنوع دیگری برای آن درنظر گرفته خواهد شد. در اروپا طیف موتورهای قابل انتخاب در همان ابتدای امر، وسیع‌ترند. ازجمله مدل E200 با موتور ۲.۰ لیتری ۱۸۱ اسب بخاری، مدل دیزلی E220d با موتور ۲.۰ لیتری ۱۹۲ اسبی، مدل E350d با موتور ۲۵۵ اسبی ۳.۰ لیتری شش سیلندر دیزلی، مدل E350e پلاگین با خروجی ۲۷۵ اسبی و در انتها هم مدل‌های AMG که همه مدل‌های ذکر شده با یک گیربکس ۹ سرعته خودکار 9G-TRONIC ارائه می‌شوند.
2017 Mercedes-Benz E-Class
۲۰۱۷ Mercedes-Benz E-Class
2017 Mercedes-Benz E-Class
۲۰۱۷ Mercedes-Benz E-Class
2017 Mercedes-Benz E-Class
۲۰۱۷ Mercedes-Benz E-Class
شتاب صفر تا صد مدل E200 به‌عنوان ضعیف‌ترین مدل، ۷.۷ ثانیه است. در حالی که مدل دیزلی E350d شتابی ۵.۹ ثانیه‌ای دارد. مصرف سوخت مدل E200 در هر صد کیلومتر ۵.۹ لیتر و در مدل E350d هم ۵.۱ لیتر می‌باشد. در حالی که مدل پلاگین هیبریدی E350e که از یک موتور ۲.۰ لیتری ۲۰۵ اسبی و یک موتور الکتریکی ۸۲ اسبی تشکیل شده، مصرف سوختی تنها به اندازه ۲.۱ لیتر در هر صد کیلومتر خواهد داشت. گذشته از سیستم تعلیق پایه با فنرهای فولادی، این کلاس با دو سیستم تعلیق کنترل مستقیم با میرایی انتخابی (۵ حالت قابل تنظیم از جمله اسپرت و راحت) و همچنین سیستم تعلیق بادی AIR BODY CONTROL قابل سفارش می‌باشد.


[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵۵ دیدگاه‌ها

  1. MPH

    ۲۱ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (251 ديدگاه)

    دوستان کسی میدونه eps چیه

    1. محمدرضا

      ۲۱ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (211 ديدگاه)

      Electric Power Steering (EPS)

      http://www.gerdavari.com/farman-ele.aspx

    2. ali ayat

      ۲۱ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (716 ديدگاه)

      به صورت ساده حذف پمپ هیدرولیک و استفاده از به موتور برقی که دارای سنسور هایی هست مثل t.sیا سنسور فشار روغن از نوع پیزو و در مدل های جدید strain gageکه اطلاعات رو به bsiمیفرسته و bsiبا تناسب و پیروی از سایر سنسور ها مانند دور موتور به نوعی از هوش مصنوعی خودش استفاده میکنه و متناسب با شرایط فرمان را در اختیار راننده قرار میده در کل در مقالات به عنوان سیستم فرمانی که فکر میکند از اون گفته میشه

  2. waliid

    ۲۱ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (102 ديدگاه)

    عاااالیههههههه

  3. Kamran.k

    ۲۱ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (44 ديدگاه)

    تورو خدا فقط به مصرف سوخت مدلها توجه کنید ..واقعا که بنز تو خودرو حرف اوله…

  4. CORVETTE Z06

    ۲۱ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (225 ديدگاه)

    ای کاش طرح عقب ماشینو عوض نمیکردند!

    1. « شاهین . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۱ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (137 ديدگاه)

      اگه اینکارو میکردند همین شما میومدی میگفتی بنز طراحیاش تکراریه!
      نمیگفتی؟

      1. CORVETTE Z06

        ۲۲ دی ۱۳۹۴
        سوابق: (225 ديدگاه)

        نه نمی گفتم چون طراحی قبلیش بیشتر در حد بنز بود تا این مدل-طراحی عقبش تنزل پیدا کرده

    2. BENZ 1

      ۲۱ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (505 ديدگاه)

      دمیت گرم داداش حرفدلم زدی کاش چراغ جلوشم عوض نمیکردن خیلی سنگین تر بود

  5. behnam

    ۲۱ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (44 ديدگاه)

    فقط میتونم بگم دورود بر صنعت المان ??????

  6. Ali

    ۲۱ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    تو همه مدل های بنز، چراغ عقب E-class و C-class قشنگ بودن که گند زد توشون
    واقعا طرح جدیدی که داره واسه چراغای عقبش میزنه زشته

    اما بالاخره تونست به یه طراحی داخلی خوب برسه
    قبلا خیلی طراحی داخلی همه مدلای بنز به جز S-class خیلی داغون بود

  7. STATIC

    ۲۱ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوست عزیز eps همون سیستم هوشمند فرمان های برقی برای حساسیت ب سرعت هستش

  8. یوسف

    ۲۱ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    ای کاش بیرونش یکم خشن تر طراحی می شد

  9. moein

    ۲۱ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (856 ديدگاه)

    اصلا این آلمانیا کاردرستن . ساخت خودرو تو خونشونه
    دوبار تو جنگ جهانی نابود شدن الان جز پنج کشور بزرگ دنیان
    بعد می گن ایرانی و آلمانی از بهترین نژاد ها هستن ( آریایی) واقعا مسخره ترین حرفی بود که تو عمرم شنیدم

    1. great britain

      ۲۱ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (2855 ديدگاه)

      (اصلا این آلمانیا کاردرستن . ساخت خودرو تو خونشونه
      دوبار تو جنگ جهانی نابود شدن الان جز پنج کشور بزرگ دنیان)
      این جمله رو یه جور گفتی که لایک بگیری نه؟
      کسی ساخت خودرو تو خونش نیست.
      بحث سرمایه گذاریه و اینکه تمرکز اصلیه آلمانی ها توی بخش خودروسازیشونه.
      تازه بشر از سه نژاد آفریقایی-قفقازی و یهودی تشکیل شده.
      چیزی به اسم نژاد برتر وجود نداره.
      به ترکیب هند و اروپایی میگن آریایی.
      دلیل برتری آلمانی ها توی زمان هیتلر این بود که تمام دانشمندانشون رو با هم متحد کردن.
      و خواستن که قدرتمند بشن.
      وگرنه آلمان صنعتشو داشت و فقط هیتلر اتحاد به وجود آورد همین.
      تو که فکر نکردی در آسمان باز شده آلمانی ها به زمین نازل شدن؟
      آلمانی ها هم اشتباه زیاد داشتن پس دلیلی بر برتری نیست.
      مثل حمله کردن به روسیه توی سرمایه وحشتناک اون کشور(من موندم چه فکری با خودشون کردن) حمله به لهستان و…….
      میتونستن خیلی راحت از طریق سیاسی بعضی کشورها رو با خودشون متحد کنن و به تولید علم بپردازن و اینجوری ابر قدرت بشن در حالی که جنگ رو انتخاب کردن.
      وگرنه این بحثی که میگن بریتانیایی ها نمیخواستن آلمان قدرتمند بشه کاملا الکیه.
      چون تو خود بریتانیا هم هیتلر طرفدار زیاد داشت.چون ایده های خوبی داشت. ولی متاستفانه نتونست عملیشون کنه.

      1. mohsen

        ۲۱ دی ۱۳۹۴
        سوابق: (1063 ديدگاه)

        عزیز هولوکاست شنیدی؟ هیتلر این کار و میکرد و واقعا من از طرفداراشم ولی بریتانیا کلا پایش صهوینیست هستش صهوینیستم تو یهود مثل وهابی تو اسلام هستش و اگه هیتلر کامل دستش به اونا یعنی سرمایه داران صهوینیست می رسید میخواست کلکشونو بکن و واقعا چقدر دنیا نفس راحت میکشید حتی شما به حکومت انگلستان توجه کن همون فراعنه ی مصر هستن که اومدن اونجا و همون شیطان پرست ها هستن مستندی هست به اسم ظهور که ایرانیم نیس مال امریکاس که سازنده هاش الان تو زندانن(کشوری که ادعای ازادی داره) این مستند بیشتر از 24 ساعت تو یوتیوب نموند و جمع شد اونو ببینی میفهمی دنیا دست کیاست هیتلر هم اون زمان این مسائل رو دید دید که همه دارن واسه یه عده سرمایه دار کار میکنن سرمایه دارانی که به یه کشور وام میدادن یعنی همون نزول و این مردم بیچاره بودن که کار میکردن و پولو انا بر میداشتن هیتلر هم به روسیه حمله کرد چون سیاست های مخفیانه ای بین روسیه و المان بود ولی از اون مخفی تر بین روسیه و انگلستان بود که باعث اون فاجعه شد

        1. great britain

          ۲۲ دی ۱۳۹۴
          سوابق: (2855 ديدگاه)

          جناب محسن.
          یعنی چی فراعنه ی مصر اومدن بریتانیا
          عزیز
          برو تاریخ بریتانیا رو بخون قبل از اینکه آنگلا ساکسون های آلمانی حمله کنن به بریتانیا بریتانیایی ها از نژاد بریتون ها تشکیل شده بودن و بسیار هم پیشرفته بودن از لحاظ تمدنی (برو درباره ی بنای استون هنج مطالعه کن میفهمی )فقط از نظر ساختار دفاعی و نظامی ضعیف بودن که این باعث شد آلمانی ها بهشون حمله کنن تا قبل از اون هم بریتون ها به هیجا حمله نکرده بودن و سرشون تو کاره خودشون بود.
          همچنین آنگلا ساکسون هاس آلمانی تمام مردان بریتون رو قتل عام کردن و فقط زنان رو زنده نگه داشتن
          بریتانیا از اقوام:بریتون ها-آنگلا ساکسون ها-نورمن ها-دانمارکی ها درصد کمی از یهودی ها و همچنین درصد کمی از آسیایی ها و افریقایی ها تشکیل شده.
          حالا من موندم شما مصری ها رو از کجا آوردی؟
          در مورد هیتلر و آلمانی ها هم اینو بگم که خودشون باعث تشکیل اسرائیل شدن و همچنین مدارکی هم هست که با یهودی ها مخفیانه مذاکره میکردن.هیتلر خیلی جنایات مرتکب شد که شما انکار میکنی کشته شدن 25 ملیون لهستانی نزدیک 30 ملیون شهروند شوروی
          کوره سوزیه یهودی ها و هزاران جنایات دیگه……
          در مورد شیطان پرستی هم باز من نمیفهمم چی میگی.
          شیطان پرستی تو همه جا هست فقط کافیه دو رو برت رو خوب نگاه کنی.
          و در واقع این کاریه که یهودی های حامیه اسرائیل انجام دادن مثل خیلی چیزهای دیگه از سایت های غیر اخلاقی و فرقه های مختلف و…..
          فقط هم به خاطر این که ذهن خیلی ها به سمت حساب های بانکی و ….. غیرشون نره.
          اگر هم مبینی تو بعضی کشور های پیشرفته از این جور نمادها استفاده میشه به خاطر سیاسته یعنی اینکه وقتی یه آدم مذهبی که قصد مهاجرت به این کشورها رو داره با دیدن این نمادها از اون کشور بدش میاد وبه اون کشور نمیره اینجوری سعی میکنن نژاد خودشون رو حفظ کنن و کاملا هم سیاسی هست اون و خیلی بحث های دیگه که به شدت پیچیده و مهندسی شدست.وگرنه چیزی به اسم شیطان پرستی و این جور چیزها وجود نداره فقط به خاطر اینه که من و شما رو درگیر این جور چیزها کنن.(متوجه منظورم که میشی)
          هیتلر فقط بعضی اندیشه هاش خوب بود.
          من موندم کسی که نژاد خودش رو برتر میدونه شما چه جوری ازش دفاع میکنی.
          همین آلمانی ها زمان جنگ وقتی اومدن ایران توی معادن رو غارت کردن و همچنین بمب کار گذاشتن که حتی دست ایرانی ها بهشون نرسه!!!!!!

        2. خسته شده

          ۲۳ دی ۱۳۹۴
          سوابق: (623 ديدگاه)

          باز اومدی اینجا واسه سخنرانی ایراد میکنی کجا سی و پنج میلیون از شوروی کشته شدن 25 میلیون لهستانی!!!!! وای خدا اگه لهستانی ها بدونن اینقدرشونو شما کشتی بهت رحم نمیکنن حتی در فضای مجازی اصلا میدونی جمعیت لهستان قبل از جنگ چقدر بود جنگ همینه خب شوروی ها هم کشتن اونا نگاه که نکردن آلمانی ها راحت بکشنشون ضمن اینکه اول شوروی حمله کرد به لهستان پس حقشون بود اینقدر کشته بدن چون شروع کننده اصلی اونا بودن آلمانی ها غارت کردن!!!!!!!!! واقعا هم وقاحت خوب چیزیه یه انگلیس دوست بگه آلمانی ها غارت کردن دقیقا مثل خود انگلیسی ها میمونی اونقدر دروغ و بزرگ میگی که عوام باور کنن این سیاست انگلیسه دروغو اونقدر بزرگ بگو که باورش آسون باشه
          پائین صفحه کشته شدگان نظامی و غیر نظامی نوشته شده و جمعیتشون اول جنگ
          https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AC%D9%86%DA%AF_%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C_%D8%AF%D9%88%D9%85

        3. خسته شده

          ۲۳ دی ۱۳۹۴
          سوابق: (623 ديدگاه)

          دیگه از جنایات و غارت انگلیسی ها چیزی گفته نشه بهتره واقعا خنده داره این حرفات میوندم اینارو چطوری مینویسی ایمان دارم خودت اعتقاد نداری یه کلیپ دیدم تویه youtube که شیطانی ترین و جنایت کارترین حکومت های تاریخ و نشون میداد انگلیس جون جنابعالی با افتخار در رتبه اول بود از کثافت کاری ها و غارتهاشون و کشتارشون در ایران تازه چشم پوشی کنیم بازم اول میشن اینقدر قدرتمند بودن در کشت و کشتار و غارت

      2. خسته شده

        ۲۱ دی ۱۳۹۴
        سوابق: (623 ديدگاه)

        کاری به بقیه حرفات ندارم که اصلا کی بود چی شد یا جنگ جهانی چون اصلا فایده ای نداره فقط اینکه آلمان فقط در زمینه خودرو نیست که سرمایه گذاری بزگ داره تویه خیلی از زمینه ها دیگه هم قویه نمونش تجهیزات برق و کنترل و ابزار دقیق و صنعت و مهندسیه شیمی و مخابرات و… چون ماشین جذاب تره بیشتر به چشم میاد والا صنایع دیگه شاید و در خیلی از مواقع قطعا پردرآمدتر و پر سودترن تویه برندینگ صنایعی که و شناخته شده تر هستن بیشتر ارزش گذاری میشن برای همین بیشتر تیه دید هستن درآمد و سودشون اونقدرم بالا نیست که بخواد حتی یک صدم تولید نا خالص یک کشوری مثل آلمان از مجموعه شرکت های اتومبیل سازیش در بیاد در بقیه کشورها هم همینطوره

        1. بهزاد

          ۲۱ دی ۱۳۹۴
          سوابق: (2544 ديدگاه)

          تولید ناخالص ملی آلمان بالغ بر 3800 میلیارد دلاره و حجم صادرات این کشور حدود 1500 میلیارد دلار هست و 40 درصد اقتصاد این کشور بر پایه صادرات شکل گرفته و از کل صادرات این کشور 17 درصد مربوط به خودرو و 17 درصد هم مربوط به قطعات خودرو و تجهیزات ساخت صنعتی و… هست و یک سوم صادرات این کشور در گرو صنایع خودرویی میباشد و صنایع الکترونیک و شیمی و غذایی و پزشکی پس از خودرو در این کشور قرار دارند.
          نتیجه اینکه حداقل 13 درصد از کل اقتصاد آلمان توسط خودروسازی شکل میگیره و اون یک صدمی که شما میگید درست نیست.

        2. خسته شده

          ۲۱ دی ۱۳۹۴
          سوابق: (623 ديدگاه)

          بهزاد اینارو دیگه از کجا دراوردی 13 درصد!!!!!!
          تازه اینکه بنده گفته فوق دسته بالاست
          سود خالص شرکت های مختلف اتومبیل سازی آلمان:
          پورشه 2 میلیارد دلار
          آئودی 4 میلیارد دلار
          گروه فولکس واگن 10 میلیارد دلار(پر سودترین)
          ب ام و 5 میلیارد دلار
          3800 کجا اینا کجا
          اگر همشونو باهم ضربدر n ّبکنیم به توان m بکنیم بازم یک دویستمه این رقم هم نمیشه یعنی خیلی کمتر از نیم درصد تموم لینک های این هم موجوده گرچه فکر نکنم لازم باشه بالاخره باید با عقل جور دربیاد ضمن اینکه درسته صادرات خودرو یک بخش بزرگی از اقتصاد آلمانه این گفتم که بگم شرایط آلمان با بقیه کشورهای صنعتی فرق میکنه استواری اقتصاد آلمان بر پایه شرکت های کوچیک و پراکندست که این پراکندگی هر سال بیشتر میشه و در سراسر آلمان پخشه

        3. بهزاد

          ۲۱ دی ۱۳۹۴
          سوابق: (2544 ديدگاه)

          دوست گرامی شما فرمودید مجموع سود خودروسازی آلمان اونقدری نیست که یک صدم تولید ناخالص ملیشون باشه؛
          در وهله اول تنها سود شرکت ها نیست که در تولید ناخالص ملی لحاظ میشه بلکه مجموع کل تولیدات در یک کشور و درآمد افراد یا شرکت هاشون از فعالیت های اقتصادی در خارج از مرزها را شامل میشه.
          بنگاههای بزرگ یا کوچک در همه ی زمینه ها از قبیل صنعت ، کشاورزی ، خدمات و… در این کشور مشغول کسب درآمد هستند که بزرگترین بخش مربوط به صنایع خودرویی هست.
          اگر لینک های شما فقط سودهارو در تولید ناخالص ملی دخیل میدونه احتمالا کارشناساش چیزی از اقتصاد نمیدونن.

        4. خسته شده

          ۲۱ دی ۱۳۹۴
          سوابق: (623 ديدگاه)

          بهزاد چرا میخوای حتما منو توجیه کنید و کاملا مشخصه که تنها سود خالص مهمه چون درآمد سرانه و طبق اون تعیین میکنن چرا میخوای از آمار غلطتت فرار کنی شما برو در سایت تک تک این شرکت ها و حتی ویکیپدیاشون کاملا روشن و واضح توضیح داده و آمار لیک بنده فقط سود هارو نشون نمیده بلکه درآمد و هم نشون میده دادشه من در تولید ناخاص داخلی یا ملی تنها سود مهمه نه درآمد اونی که شما میگی درآمد سالانست فقط به خاطر حجم معادلات مهمه نه برای اینکه بخواید سود خالص و ازش دربیارید به طور مثال فولکس واگن که بزرگترین شرکت اتومبیل سازیشون محسوب میشه از لحاظ حجم دریافتی ها و سود سالانه 244 میلیارد درآمد داره ولی تنها 10 تا 13 میلیارد نهایتن سود میکنه خیلی سادست یا اپل سال 2015 520 میلیارد درآمد داشت ولی نهایتا 71 میلیارد سود کرد با این حساب 520 میلیارد اپل به تنهایی 4 تا5 درصد اقتصاد آمریکاو به دوش میکشه مثل مثال خیلی ساده تر بنده یه فروشگاه دارم به هر علت فروشم نسبت به قبل افزایش داشت( گرونی یا هر علت دیگه ای) ولی سودی که کردم میتونه کمتر باشه یا نهایتا مثل قبل من نمیتونم بگم رشد داشتم چون عملا سودم نسبت به قبل بیشتر نشد پس وضع اقتصادی من هم بهتر نیست نمیدونم خیلی نباید سخت باشه درسته حجم درآمد مهمه به خاطر حجم پولی ولی تهش باید سودآور باشه و این سود درآمد سرانه و تعینن میکنه
          در مورد بنگاههای اقتصادی منظور بنده این بود که مثل کشورهای صنعتی دیگه متمرکز نیستن و بنگاههای کوچیک به صورت پراکنده مشغولن(به خاطر جنگ بلوکه شدن در جنگ سرد نابودیه شهرهای صنعتی و اصلی و …) شما فکر کن کارشناسای بنده چیزی نمیدونن من نمیفهمم هرکی میخواد حرفشو به کرسی بشونه توی این مملکت میخواد با حرفای قشنگ بقیه و تحقیر کنه و انگ بزنه

        5. بهزاد

          ۲۲ دی ۱۳۹۴
          سوابق: (2544 ديدگاه)

          خسته شده؛
          اولا آمارها برای بنده نیست و برای سازمان های مربوط به تجارت جهانی هست.
          اپل در سال گذشته 232 میلیارد دلار درآمد داشت نه 520.
          متاسفانه خیال شما تا یک جایی میره بعدش ایست میکنه. وقتی vw درآمدی 260 میلیارد دلاری داره و 10 میلیارد سود، باقی اون 250 کجا رفته؟
          این شرکت هزینه کارمند داره، به قطعه ساز آلمانی پول میده ، هزینه دفتر طراحی داره ، هزینه توسعه و تحقیق داره، مالیات به دولت پرداخت میکنه.
          یه ذره بیشتر فکر کنی و تحقیق میبینی که اون درآمد هنگفت همینطور خرد خرد به بنگاههای کوچک پایین دستی میرسه.
          باز هم تکرار میکنم در محاسبه تولید ناخالص ملی کل درآمد شرکت های صنعتی کشاورزی خدماتی بنگاهها و افراد یک کشور محاسبه میشه.
          اگر کل درآمد اپل را در اقتصاد آمریکا دخیل بدونیم حدود 1.5 درصد میشه و نه 5 درصد.
          بنده توجیه نمیکنم بلکه جواب دروغهای شما را میدم.

        6. خسته شده

          ۲۳ دی ۱۳۹۴
          سوابق: (623 ديدگاه)

          بهزاد ان در مورد اپل درسته من اشتباه کردم چون با یه شرکت دیگه استباهی گرفتم آمارو ولی دیدی که سودشو درست گفتم و اونم مهمه(به خاطر نقدینگی و داشتن حجم پولی زیاد و بالا رفتن ارزش پول در داد و ستد های جهانی مثال دلا ر و یورو یا ین) ضمن اینکه من نگفتم درآمد مهم نیست مهمه ولی اثر گذار نیست و اون سود مهمه که درآمد سرانه یک کشور ازش در میاد مثال آلمان 3800 میلیارد دلار تولید ناخالص داخلیشه تقسیم بر 81 میلیون نفر میشه بین 42 تا 45 هزار دلار در سال که درآمد سرانه اون کشوره کاری به هزینه اون شرکت ندارم تموم هزینه ها باید از سود اون شرکت در بیاد اونایی هم که سودی نمیکنن و ضرر میدن باید از جیب بدن یا وام بگیرن تا برشکست نشن مثالشم جنرال موتورزه شماهم انگ دروغ گویی نزنید لطفا به من این حرفا به بنده نمیچسبه دیدی که اشتباهمو قبل کردم در درآمد اپل(همون لحظه داشتم برای شرکت دیگه ای رو میدیدم) ولی دروغ نمیگم بهتر جوابه بنده و در مورد درآمد سرانه بدید که اگه با حرفه شما جلو بریم فکر کنم نه آلمانی ها بلکه تموم کشورهای توسعه یافته و پیشرفته و صنعتی باید گشنه بمونن چون عملا سودی نمیکنن که بخوان قدرت خرید بالایی داشته باشن و خرج کنن وقتی میانگین درآمد سرانه باشه در سال 42 تا 45 هزار دلار با حساب شما این مقدار باید به یک سوم(خوشبینانه) و مطمئنا کمتر باشه کاهش داده بشه و چیزی در حدود 14 هزار دلار درآمد سالانشون باشه که میشه حدودا در ماه 1100 دلار که مسخرست چون درآمد یه کارگر معمولی در ماه حدود 2700 تا 2800 دلاره که باز میشه حرف بنده که حدود همون 40 هزار تاست و برای کارگر مطمئنا کمتر چون حداقل دستمزد ها داره میگیره

        7. بهزاد

          ۲۳ دی ۱۳۹۴
          سوابق: (2544 ديدگاه)

          4 تا کتاب اقتصاد بخونی نیاز نیست اینجا از این بحث های بیهوده داشته باشیم.
          اون دو سه تا چیزی که شنیدی با 4 خط جواب مفید واقع نمیشه.
          حقوق تعیین میکنی بعد یهو ازش یه چیزی کم میکنی از جایی یک سوم در میاد و… اینها محملاته و ادامه دادنش اتلاف وقت.

        8. خسته شده

          ۲۳ دی ۱۳۹۴
          سوابق: (623 ديدگاه)

          بهزاد شما استاد اقتصاد چرا الان داری مغلطه میکنی جوابه من و بده محمل هم نمیبافم خیلی ساده سوال کردم از چیزی کم نکردم یا زیاد از کسی هم چیزی نشنیدم گفتم با احتساب حرف شما کشورهای پیشرفته سرانشون میشه یک سوم اینکه الان هست یعنی چیزی حدود 14 هزار تا چون کل درآمد و در نظر میگیرید که مسخرست کف درآمد ماهانه در کشورهای پیشرفته مثل آلمان فرانسه انگلیس کانادا یا آمریکا حتی ایتالیا ژاپن حدود 2700 تا 2800 دلاره که میشه درسال 33 هزار دلار که یه مقدار کمتر از درآمدسرانه به ازای هر نفر خب بایدم اینطوری باشه چون کف درآمده و حقوق کارگریه بازم میگم این سود که درآمد سرانه و مشخص میکنه نه صرفا درآمد چون درآمد و پول زیاد مستقیم تاثیر نداره در اقتصاد بلکه در طی بازه زمانی بر پول ملی تاثیر میذاره و ارزش اون واحد پولیو بالا میبره و قطعا اون کشور از این طریق هم میتونه اقتصادشو قوی کنه و واحد پولشو با ثبات مثل دلار یورو ین و… اگر از اون واحد پول استفاده کنه در سطح جهان و معاملاتش

      3. moein

        ۲۱ دی ۱۳۹۴
        سوابق: (856 ديدگاه)

        بیا لایکاش برا شما . چرا جوش می زنی

      4. shahab

        ۲۲ دی ۱۳۹۴
        سوابق: (647 ديدگاه)

        اینو ولش کنین بابا
        آره بریتانیا خوبه
        تو خوبی اصلا تو بهترین
        آخه کی گفته المان تو ماشین اوله؟؟
        درصنایه مادر و خودرو و شیمی و مهندسی و صنعت و هزارتا چیز دیگه حرف اولو میزنه
        نسبت به جمعیتشون قویترین اقتصاد دنیارو دارن و همینجوری قویترین اقتصاد جهانن
        انگلیس چی داره؟؟ یه کشور استعمارگر
        خودروسازیاشم که سهامشونو بیشتریا فروختن دیگه

      5. mohsen

        ۲۲ دی ۱۳۹۴
        سوابق: (1063 ديدگاه)

        من نگفتم نژاد انگلستانی ها گفتم نژاد سلطنتی انگلیس رو ببین و مستندم معرفی کردم و شما این حرف ها رو بدون مدرک و کتابی زدید که یکی از انا کونداس یکی سوسکیه چیه !!!
        مثلا از همون مستند تشابه های فراعنه و سلطنت انگلیس کنونی تا ج هایی که بر سر دارن و نماد انها (شبیه ارم منچستر یونایتد)اصلیت عبرانی داره شیر غران و اسب تک شاخ نماد قوم بنی اسرائیل هست که تو انجیل هم اومده و من از دوستی مسیحی که داییش تو گرجستان یکی از این پاپ هاست پرسیدم و داییش گفته بود درسته در انجیل دجال معرفی شدهکه ضد مسحیت و خداست و نشانه هایی گفته که همه این نشانه ها در این ارم سلطنی هستش و عین این حرف رو در مستند گفت و من این رو واسه اون فرستادم( دشمن تو دجل همچون شیری غران راه میرود در حالیکه به دنبال کسی است تا اورا ببلعد کتاب اول پطرس(پطرس یکی از حواریون حضرت عیسی(ع)) و حالا شما بعد دیدن این ارم جستجو کنید در اطرافتون مثلا ارم سیگار مارلبرو به ارمش توجه کنین تو مغازه هام هس یا مثلا شرکت starbucks بزرگترین کافی شاپ زنجیره ای دنیا حامی صهونیست اصلا اسمشو ببین دلار های ستاره ستاره وقتی با دلار هس شمارو یاد ستارهی ابی نمیندازه که وسط ورچم یه جایی هس یا اصلا خود دلار یکی بگیر دستj یه ورق 1 دلار ارم عقاب بالاسرش ستاره ها 13 ستاره انجمن سیزده تاجدار رو سرچ کنید گوگل مثلث معروفشون خانوادهایی که ثروت و منابع جهانی دست اوناس و تو مثلثشون بالاش چشم جهان بین رو ببین بعد همون چشم تو همون یک دلاری سمت چپش بالای هرم چه جالب حتی هرم هم هس که روش مارک عجایب زدن ولی هرم از ساختارهایی هست که انرژی میده به اطراف و همه ی اهام روی خطوط انرژی کره ی زمین ساخته شدن همه ی اینها با یه سرچ ساده تو گوگل واستون هویدا میشه
        پر هستش این نشانه ها تو فیلم های هالیودی اصلا خود واژه هالیود یعنی چوب مقدس که همون اعصای حضرت موسی را بعد مرگش یکی از نماد های خودشون قرار دادن تا به اسم کاراشون مارک دینی بزنن کافیه یا بازم بگم؟؟
        و در کل نظام سرمایه داری جهان و بردگی همه واسه یه عده چرا با ایران مشکل دارن؟ چون پول دارهه نفت داره مردمش در راستای هدف اونا نیس که الان خوب دیگه دارن مغز ملت و میشورن خیلی سادس اصلا ادم فکرشم نمیکنه از اونجا بخوره همین کانال GEM یا چه میدونم کیو تو برنامه هاشون رو ببین و نمونه سادش فیلمه مثلا فاطما گل و همه فیلماشون اسم یه کسی که تو دین ما مقدس هست رو میزارن روی یه فاحشه و النقدر تکرار میکنن تا بره مغزمون چون تو حال بتای مغز تکرار باید زیاد باشه و این میشه که چند مدت بعد یه اسم خوب که میگی به یکی تصویر اون شخص فحاش تو ذهنش ناخواه رسم میشه و …

  10. 4x

    ۲۱ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (101 ديدگاه)

    رسما سری سی و ای با هم ترکیب و وجه تمایزی ندارن.

  11. Corvette

    ۲۱ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (172 ديدگاه)

    اوففف خودش اینطوریه ببین مدلAMG چی میخواد بشه.مرسدس بنز خداس…

  12. AHMADREZA

    ۲۱ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    واقعا فوق العاده هست

  13. mohsen

    ۲۱ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (1063 ديدگاه)

    منتظر سری 5 باید بود…

    1. shahab

      ۲۲ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (647 ديدگاه)

      اره باید بودو دید بی ام و میتونه با سری 5 جدید از پس جدی ترین رقیبش بربیاد یانه؟؟؟

      1. mohsen

        ۲۲ دی ۱۳۹۴
        سوابق: (1063 ديدگاه)

        سری 5 از E عقب نمونده تا حالا و بهتر هم بوده و مطمئنم خواهد بود

  14. ALiHidden

    ۲۱ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (332 ديدگاه)

    انصافا من الان تو خیابون یه C200 و S500 و E250 (نیو فیس) ببینم از هم تشخیص نمیدم :|

    اما عالیه!

    ولی کاشکی عقبش مثل اتاق قدیمش بود…

    اون واقعا خیلی زیبا بود

  15. امیر

    ۲۱ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (392 ديدگاه)

    آیا بنز خلاقیت طراحی خودشو ازدست داده یا خیر اینکه ماشینات همه شبیه همه مزیت نیست بلکه برای بنز یه گام رو به عقبه میتونست خیلی بهتر باشه ظاهرش

  16. Nima

    ۲۱ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (1659 ديدگاه)

    دوستان
    ECS چیه؟

    1. « شاهین . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۱ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (137 ديدگاه)

      فک میکنم منظور شما ESC باشه که مخفف:electronic stability control ـه
      همون سیستم «کنترل پایداری الکترونیک»
      که کارکردش از اسمش معلومه.
      این سیستم تو سال ۱۹۸۷ توسط بنز و بی ام و ابداع شده.
      اینم لینک:
      https://fa.m.wikipedia.org/wiki/%DA%A9%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%84_%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C_%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9%DB%8C

      1. Nima

        ۲۱ دی ۱۳۹۴
        سوابق: (1659 ديدگاه)

        نه همون ECS هست مال خودرو موسو 3200
        http://4x4iran.com/attachments/3231d1319809854-34.jpg
        ایناها

      2. Nima

        ۲۱ دی ۱۳۹۴
        سوابق: (1659 ديدگاه)

        فهمیدم میشه: سیستم تعلیق با کنترل الکترونیک.

  17. احمد باقری

    ۲۱ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    خیلی عالی.

  18. محمد ب

    ۲۱ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (228 ديدگاه)

    همه چیزش عالیه اممممممممااااااااااااااااا قیافه تکراری و مثل هم محصولات بنز و کابین مثل هم محصولات بیام دبلیو بزرگتریم مشکل محصولات آلمانی شده و این خوب نیست

  19. احسان(احسان)

    ۲۱ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    دیگه تفاوت ظاهری s و c و E بنز فقط تو اندازه بدنه خلاصه میشه.
    مصرف سوختش خیلی رویاییه

  20. ويكي

    ۲۱ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (144 ديدگاه)

    سری E رو با این طراحی خرابـــــــــش کردن….. سری C رو مثل سری S زدین بس نبود؟؟؟؟

  21. BENZ 1

    ۲۱ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (505 ديدگاه)

    واقعا حیف اون طراحی کلاسیک چراغ عقب و هماهنگ بدنه نبود تو کوتاه مدت ممکنه رشد فروش زیادی تجربه کنه بخاطر تکنولوژی های جدیداسش ولی در اینده این سبک طراحی جدید بنزکاردستش میده دوست داشتم طراحی قبلی یه کم عظلانی حجیم تر میکردن
    حتی چراغ جلوشبا ابهت تر بود حیف شد

  22. رضا س

    ۲۱ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (28 ديدگاه)

    کلا آلمان تو زمینه تکنولوژی بالاترین هستش (همه پایه ها) . و هیتلر رو هم انگلیسیا زدن ،راه رو براش باز کردن تا مستقیم بره با کمونیست با هم سرشاخ شن و نابود . انگلیس هیچوقت از جیب خرج نمیکنه .

  23. mehran jj

    ۲۱ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (35 ديدگاه)

    از عقب و جلوی این سری ای که بگذریم از بقل خیلی سادس کاشکی یکم خطو خطوط خشن تری داشت

  24. benz

    ۲۲ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (8 ديدگاه)

    یه ماشین رویایی از یه خودرو ساز رویایی…

  25. GT500

    ۲۲ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (60 ديدگاه)

    دیگه همه ی ماشیناشون شده کپ هم. نمیشه دیگه E-class و C-classو S-class رو از هم تشخیص داد.

    1. محسن

      ۲۹ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (11 ديدگاه)

      داداش این چه فرمایشیه؟ینی به نظر شما کلاس s با کلاس e ,و همچنین e با کلاس c رو نمیشه تشخیص داد؟مگه اتاق ماشینو از رو حالت و طراحیه چراغها تشخیص میدن؟ تازه اگه اینطورم باشه و دقت کنین چراغهای کلاس اس و ای و سی کلی با هم تفاوت و به راحتی میشه از رو این موارد هم اتاق ماشینو شناسایی کرد.

  26. محسن

    ۲۹ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (11 ديدگاه)

    کاش بعضی از ماها اول فکر میکردیم بعد حرف میزدیم.اون دسته از اشخاصی که در مورد طراحی عقب و جلو ماشین نظر میدن باید اول قبول کنن که پشت این طراحیها و تغییرات مربوط به اون افکار و قلم بهترین و نابترین مهندسا و طراحهای کره زمین که فقط ام مختص این این ابر کمپانی هست خوابیده..بهتره ماها که اصلا در حد و اندازه دادن نظرات در مورد همچین مسائلی نیستیم لب باز نکنیمو حرفایی نزنیم که بعد چند وقت یواشکی به خودمون بخندیم.بی شک طراحیهای مرسدس به هنگام تولد به حدی از افکار بشریت فاصله دارن که عظمت اون در اولین نگاه در مغز آدم نمیگنجه.و رفته رفته و به مرور زمان تازه آدم متوجه زیبایهای مختص به اون میشه.تا بحال هیچ اتاقی از مرسدس نبوده که بشه ایرادی از لحاظ بهش وارد کرد.و بی شک تنها کمپانی هست که ارزش و زیبایی ماشیناش به مرور زمان بیشتر میشه ولی هیچ وقت ذره ای کم نمیشه.اینو دیگه هممون به عینه شاهدش هستیمو داریم میبینیم.

  27. king 918

    ۶ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (2493 ديدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا