طراحان مستقل دنیای خودرو رندری از نسل جدید مرسدس بنز S کلاس با طراحی کاملاً متفاوت نسبت به نسل فعلی را منتشر ساختهاند.
با اینکه نسل فعلی S کلاس چهار سال قبل معرفی شده و نسخه فیس لیفت آن نیز در راه است اما طراحان فعال در صنعت خودرو کار روی طراحی نسل بعدی این خودرو را آغاز کردهاند. نسل پیشین S کلاس حدود هفت سال در خط تولید حضور داشت و یک نسل قبلتر نیز به مدت هشت سال تولید شد. به همین خاطر انتظار میرود نسل بعدی این سدان پرچمدار سال ۲۰۲۷ یا ۲۰۲۸ معرفی شود؛ اما نسل جدید مرسدس بنز S کلاس چه شکلی خواهد بود؟ احتمالاً حتی مقامات ارشد این برند نیز پاسخ این سؤال را نمیدانند اما امیدواریم این خودرو طراحی شکیلی را ارائه کند.
در دنیای تصاویر دیجیتالی و رندرها حد و مرزی برای خیالپردازی و تجسم طراحیهای متفاوت وجود ندارد و تصویر مجازی نسل جدید مرسدس بنز S کلاس ۲۰۲۸ نیز این موضوع را به خوبی نشان میدهد. در رندر موردبحث خودرویی را میبینیم که ظاهری عضلانیتر و جعبهایتر نسبت به نسل فعلی دارد و از جلوپنجرهای بلندتر و پهنتر سود میبرد. همچنین چراغها نازکتر شدهاند و سپر هم ظاهری خشنتر دارد. به لیست تغییرات این خودرو باید پروفایل تغییر شکل یافته و نمای عقب تختتر را نیز اضافه کنیم.
متأسفانه رندر دیجیتالی فقط از نمای جلوی S کلاس جدید منتشر شده است و نمیتوانیم درباره نمای عقب و کابین آن قضاوتی داشته باشیم. البته باید گفت ما خیلی طرفدار پشت آمپرهای دیجیتالی تبلت مانند نسل فعلی نیستیم و بازهم امیدواریم این بخش S کلاس ارتقا یابد. همچنین با توجه به برخی مشکلات مربوط به کیفیت ساخت محصولات مرسدس در سالهای گذشته، قطعاً کیفیت نسل بعدی S کلاس بالاتر خواهد بود. اما تغییرات دیگر S کلاس جدید چه خواهد بود؟ احتمالاً سدان پرچمدار مرسدس از پلتفرم جدیدی استفاده خواهد کرد هرچند امکان بهکارگیری نسخه بهروز شده از پلتفرم فعلی MRA2 نیز وجود دارد. تا همین چند ماه پیش حدس اکثر کارشناسان این بود که نسخه برقی نسل جدید مرسدس بنز S کلاس بیشک تولید خواهد شد اما دنیای خودرو اندکی درباره خودروهای برقی عقبنشینی کرده و مشخص نیست که استراتژی جدید برندهای گوناگون چه خواهد بود.
البته ما صدای پیشرانه ۱۲ سیلندر مرسدس را نخواهیم شنید مگر اینکه مایباخ تصمیم بگیرد آن را برای نسل بعدی S کلاس حفظ کند. احتمال نصب پیشرانه ۸ سیلندر روی برخی مدلها وجود دارد و شاید اکثر اعضای این خانواده به پیشرانههای ۶ سیلندر خطی مجهز شوند. همچنین برخی مدلها با قوای محرکه هیبریدی در دسترس خواهند بود و قطعاً AMG نیز نسخههای مخصوص خود را تولید خواهد کرد. در نظر داشته باشید که تمامی این موارد صرفاً گمانهزنی رسانهای هستند و هنوز برای تائید چنین اطلاعاتی بسیار زود است. در همین اثنا مرسدس بنز تلاش دارد نسخه فیس لیفت S کلاس فعلی را سال آینده راهی بازار کند.
مازیار
۱۹ خرداد ۱۴۰۳خوشم اومد از این رندر
از مدل فعلی خیلی بهتره
amir
۱۹ خرداد ۱۴۰۳به من بیشتر حس بیمر رو میده
راستی پدال جان مدیونی اگه فراخوان ۴۶۰ هزارتایی کیا تلوراید رو پوشش ندی
ناخدا
۱۹ خرداد ۱۴۰۳کمکم فراخوانهای کره ای ها داره از یاتاقان زدن و آتش گرفتن و داستان عمو مایک و ماجرای عمو بهروز و پوست شدن و خرابی رنگ هم فراتر میره و به مراحل خیلی خطرناکتری میرسه 😱
افشار
۱۹ خرداد ۱۴۰۳ماجرای عمو بهروز چیه ؟
ناخدا
۱۹ خرداد ۱۴۰۳خدمت شما که عرض کنم افشار جان
ماجرای عمو بهروز اینه :
https://www.pedal.ir/kia/kia-sportage-4-theft-incidents-in-2-years/
amir
۱۹ خرداد ۱۴۰۳ناخدا جان جالبه بدونی که همین تلوراید هم یکم پیشا باز دوباره ۴۱۰ هزارتا فراخوان خورد چون از پارک راه میوفتاد برای خودش میرفت قاقا میخرید
ناخدا
۱۹ خرداد ۱۴۰۳روزگار عجیبیست امیر جان
کرگدن باواریا
۱۹ خرداد ۱۴۰۳این چرا شبیه bmw س ؟
amir
۱۹ خرداد ۱۴۰۳مام همینو گفتیم منتها یه عده بی تی اس فن دیس میدن
𝐀𝐥𝐢
۱۹ خرداد ۱۴۰۳طراحیش هیچ ارتباطی با محصولات دیگه بنز نداره، ای کاش هیچ وقت نمیدیدمش
mhasadollahi
۱۹ خرداد ۱۴۰۳این 223 لامصب🔥🔥🤌🤌
زیزیگولو
۱۹ خرداد ۱۴۰۳از تولید اولین مرسدس بنز کلاس S حدود ۵۰ سال میگذره و از اون موقع تا الآن نسلای مختلفی از کلاس S تولید شدن و همچنان هم تولید میشن و همچنان هم یکی از باکیفیت ترین و پیشرو ترین ماشینای دنیا هستن و به یکی از افتخارات این کمپانی آلمانی تبدیل شدن 👍
۱۹ خرداد ۱۴۰۳یکم شبیه بنز نیست ولی خوشگله
باید عرض ماشینو بزرگ تر کنن تا این طرح روش خوب جواب بده
ولی احساس میکنم یه ماشین دو رگه چینی_آمریکاییه
علیزاده
۱۹ خرداد ۱۴۰۳از تبلت های داشبورد نسل فعلی متنفرم و نسل w140 و w 221 بهترین بودن
FY
۱۹ خرداد ۱۴۰۳S کلاسباید نشانگر خودرو های لوکس باشه نه عضلانی🤔
هوشنگ بایی
۱۹ خرداد ۱۴۰۳به نظر من شبیه بنزهای قدیمی شده ،که خوبه ولی سپرش اصلأ با استایل هماهنگ نیست
Behnam1012
۱۹ خرداد ۱۴۰۳نسل فعلی اس کلاس زمان رونمایی نقد های بسیاری داشت ولی در حال حاضر همه تحسینش میکنن ، مطمئنا نسل بعدی هم در زمان رونمایی شاید مورد پسند نباشه ولی به مرور جا میوفته
JaMsHiD-R1988
۱۹ خرداد ۱۴۰۳طراحی S کلاس و C کلاس در حالت مطلوبی قرار داره با اینکه C کلاس به W204 و S کلاس به W221 و W140 نمیرسه .
نیما
۱۹ خرداد ۱۴۰۳سقوط برند مرسدس در طراحی های جدید کاملا واضح هست.
Taha Ayoobi
۱۹ خرداد ۱۴۰۳خیلی افتضاحه اگه اینو تولید کنن.
از باریک شدن چراغ ها حام بهم میخوره.
ابن نسلی فعلی بهترینه، خیلی کلاس داره.
amirmohammadja79
۱۹ خرداد ۱۴۰۳چرا سری هفت رو ریختید تو اس کلاس