میخواهیم یک وانت غولآسا را معرفی کنیم که مرسدس سال ۲۰۱۳ آدر گراز اتریش ساخته است. اینجا همانجایی است که G کلاس استاندارد متولد میشود. تعداد دقیق مدلهای تولیدی فعلاً مشخص نیست اما میدانیم که بخش اعظم این خودروها روانه خاورمیانه و صحراهای دوبی و اطراف آن میشوند. ما البته یکی از آنها را به دور از شن و ماسه و در اروپا پیدا کردهایم. فروشنده نیز قیمت ۷۷۵ هزار یورویی برای فروش آن در نظر گرفته است. این مرسدس-ای ام جی G63 قطعاً در نظر هر فردی جلبتوجه خواهد کرد.
فروشنده که نمایندگی خودرویی در هلند است این خودرو را به عنوان G65 عرضه کرده است و ما نیز دلیل آن را بازگو خواهیم کرد. منصوری دست روی این هیولا گذاشته است و آن را به موجودی کاملاً متفاوت تبدیل کرده است. این تیونر مشهور پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۵ لیتری استوک را با نیروگاه ۱۲ سیلندر ۶ لیتری تعویض کرده است. به این ترتیب قدرت ۵۳۶ اسبی مدل استاندارد به ۶۰۴ اسب بخار رسیده است. قطعاً هیچکسی یک غول سه محوره با اکسلهای پرتال شبیه یونیماگ و ارتفاع ۴۶۰ میلیمتری از سطح زمین را برای مسابقات خودرویی نمیخرد اما شاید خریدار نیاز داشته باشد جزئیات زیر کاپوت را بداند. همچنین باید گفت این خودرو از گیربکس ۷ سرعته جی ترونیک مرسدس استفاده میکند.
روی این خودروی شش چرخ تریم فیبر کربن زیاد، چراغهای اضافی روی سقف و لاستیکهای آفرود جدید بکار رفته است. لوگوی منصوری نیز جای ستاره سه پر مرسدس روی جلوپنجره را گرفته است. مرسدس-ای ام جی G63 یا همان G65 کنونی طول/عرض/ارتفاع به ترتیب ۵۸۷۵/۲۱۱۰/۲۲۱۰ میلیمتری دارد و از نظر ابعادی یک هیولای واقعی است.
Hamid
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱همیشه دلم میخواست یک گاراژ تیونینگ داشته باشم و معروف
ممد ژانگولر
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱داداش حمید خواستن توانستن است
کافیه اون گره کرواتتو یکم شل کنی بری تو دل کار
ممد ژانگولر
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱غول مرحله آخر که میگن همینه
اینحضرت بی نظیره
فقط یک کشکلی که دیدم قدیمی شدن طراحی داخل ماشینه که اگر تو سری های جدید که معرفی خواهد شد تغییر اساسی کنه عالی میشه
خوش به حال اونی که اینو داره
یعنی از رو سگ و گربه رد بشی که اصلا چیزی متوجه نمیشی
از روی آدمیزاد یک تکون کوچولو اونم شاید 😂
HR3
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱بین تمام تیونرهای دنیا منصوری کلا جدا شده و تبدیل به یه برند ورای تیونر شده
شما گالری های قطر و امارات رو تو اینستاگرام دنبال کنید یه لامبورگینی یا بوگاتی ساخت منصوری اولین و بهترین ماشین اون نمایشگاهه در حالی که کلی بوگاتی و لامبورگینی دیگه هم دارن
بعضی های نظر غیر کارشناسی و مزحک میدن که کارای منصوری خیلی شلوغه اون شلوغی محاسبات آیرودینامیکی داره و برای خاص تر کردن خودرو ایجاد شده طرف ماشین خلوت و عادی تر بخواد خودش میره یه لامبورگینی می خره یه رینگ جدید میندازه زیرش و یه تودوزی میده براش انجام بدن تمام
محمد
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱چند سال پیش تو یه مجله خوندم از این ماشین کلاً ۱۰۰۰ تا تولید شد.نمیدونم چقدر دقیق باشه.
مسعود
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱من بیش از هر چیز عاشق طراحی و جایگیری دیفرانسل این خودرو هستم که دانش و مهندسی فوق العاده کمپانی بنز رو نشون میده
فکر میکنم هنوز هیچ کمپانی دیگه ای موفق نشده دیفرانسیل اینچنینی طراحی کنه واس خودروهای ۶ چرخ…
https://xn--51-6kcaj2chwb1b5d.xn--p1ai/wp-content/uploads/img_3719.jpg
ARMAN
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱همیشه با خودم می گفنم چرا رو این موتور 12 سیلندر ننداختن؟
elman
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱«این تیونر مشهور پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۵ لیتری استوک را با نیروگاه ۱۲ سیلندر ۶ لیتری تعویض کرده است » .
Sami
۲۲ آبان ۱۴۰۲تو خیابون بوسنی هرزگوین بعد از کوچه سیمرغ کنار خیابون میتونید همچین غولی رو که همیشه اونجا پارکه ببینید با رنگ نقره ای.تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۲