مرسدس بنز

جادوی پوسایدون بر مرسدس-ای‌ام‌جی S63 نسل قبل

پوسایدون به عنوان تیونری آلمانی از جدیدترین پکیج ارتقایی خود برای مرسدس-ای ام جی S63 رونمایی کرد. با سفارش تاپ ترین پکیج شاهد قدرت ۹۲۷ اسب بخاری نسل پیشین پرچم‌دار مرسدس خواهید بود.

S63 از نظر طراحی دارای کیت بدنه گیرای AMG است و به همین خاطر پوسایدون تصمیم گرفته خیلی آن را دست‌کاری نکند. تنها تغییر مشهود در ظاهر این خودرو کاهش ارتفاع است که به لطف ماژول کاهش الکترونیکی برای سیستم تعلیق بادی استاندارد انجام شده است. خودرویی که در تصاویر دیده می‌شود از نوع طویل‌تر مرسدس-ای ام جی S63 4Matic+ می‌باشد. این خودرو حداقل تا زمان عرضه نسل جدید گل سرسبد محصولات مرسدس پرفورمنس بالایی را ارائه خواهد کرد.

زیر کاپوت S63 W222 فیس لیفت پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو قرار داشته که در سایر محصولات این خودروساز همچون E 63 S نیز بکار رفته است. این نیروگاه قلدر در حالت استاندارد قدرت ۶۱۲ اسب بخاری و گشتاور ۹۰۰ نیوتون متری تولید کرده و آن را از طریق سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ ها می‌فرستد.

پکیج پایه RS 830 پوسایدون شامل توربوهای ارتقا یافته، فیلتر هوای اسپورت، خروجی‌های اگزوز جدید با مبدل‌های کاتالیتیک اسپورت و نرم‌افزار جدید پیشرانه و گیربکس می‌باشد. به لطف این تغییرات قدرت ۸۱۸ اسبی و گشتاور ۱۱۰۰ نیوتون متری حاصل می‌شود.

افرادی که خواهان قدرت بیشتر هستند می‌توانند پکیج رده میانی RS 830+ را انتخاب کنند که خروجی ۸۶۸ اسبی و گشتاور ۱۲۰۰ نیوتون متری را ارائه کرده و باعث ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۲ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعتی می‌شود.

نهایتاً به پکیج پرچم‌دار RS 830+ (مشابه نام پکیج قبلی!) می‌رسیم که باعث تغییرات در سرسیلندر و سوپاپ‌ها شده و سیستم تزریق آب/متانول جدیدی را به پیشرانه اضافه می‌کند. حاصل این بهبودها کسب قدرت قابل‌توجه ۹۲۷ اسب بخاری و گشتاور باورنکردنی ۱۲۸۰ نیوتون متری می‌باشد. سقف سرعت این سدان با پکیج یاد شده به فراتر از ۳۵۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

اگر خیلی به دنبال دست‌کاری خودروی خود نیستید پوسایدون تنها کیت ارتقای نرم‌افزاری را ارائه می‌کند که باعث می‌شود قدرت خودرو به ۶۹۷ اسب بخار و گشتاور آن به ۱۰۰۰ نیوتون متر برسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۶ دیدگاه‌ها

  1. AMANTE

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1914 ديدگاه)

    سیصد و پنجاه کیلومتر در ساعت و فراتر از اون در حالی که کاملا ریلکس نشستی و صندلی ها دارن ماساژ ات میدن، بنظر خیلی لذت بخش میاد.
    اما تو دنیای واقعی فکر نکنم بتونه راحت به چنین سرعتی برسه.

  2. 🇩🇪👑BENZ👑🇩🇪

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    چه قدرت و ابهتی ! به جا چند میلیون دلار برای هایپر کارها (هر چند ارزش خودشونو دارن ولی برای اکثر جامعه نمیتونن بخرن ) چند هزار دلار میدی اینو میگیری .

    1. 🇩🇪👑BENZ👑🇩🇪

      ۴ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1962 ديدگاه)

      تازه تعدادشون محدوده هایپر کارها ‌.

    2. new RAMIN

      ۴ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2380 ديدگاه)

      (((چه قدرت و ابهتی ! به جا چند میلیون دلار برای هایپر کارها (هر چند ارزش خودشونو دارن ولی برای اکثر جامعه نمیتونن بخرن ) چند هزار دلار میدی اینو میگیری)))

      چند هزار دلار میدی اینو میگیری؟؟ الان قیمت استاندادر این خودرو حدود 150 هزار دلار هست. بعد شما میگی چند هزار دلاره؟؟؟😐

      تازه این خودرو تیون شدس و گرونتر از نسخه استاندارد هست.

      1. 🇩🇪👑BENZ👑🇩🇪

        ۴ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1962 ديدگاه)

        حواسم نبود منظورم چند صد هزار دلار

        1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۵ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          رامین انتظار داره ۲۰هزار بدی چانگان با آپشن (به قول خودش) بنز گیر بیاری!

  3. با مهربونی جهان زیباتره

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    اقای احمد زاده ممنون میشم اگه قیمت ماشینای تیون هم بگذارید
    با تشکر

  4. GT

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1662 ديدگاه)

    بهترین تیونینگ های مرسدس را پوسایدون انجام میده 👌

  5. zeg

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (158 ديدگاه)

    امثال این مرسدس تیون شده، اگه بخوای به بالاترین سرعت برسی باید روی آخرین دنده تخته گاز بری که اگه 10 دقیقه در همین حالت باشی پدال خالی میکنه و دیگه زیر پا شل میشه. اون موقع سرعت ماشین رفته رفته کم میشه تا متوقف بشه. دلیلش هم اینه که این ماشینها برای این سرعتها طراحی نشدند. سرعت های بالای 350 مختص هایپرکارهاست. بخاطر همینه که مهندسی اونا پیچیده و هزینه بر است. البته کمتر پیش میاد کسی بخواد بیشتر از 10 دقیقه با سرعت بالای 350 بره ولی خوب اگه یکی خواست همچین کاری کنه حتما سراغ هایپرکار بره.

    1. فرید

      ۴ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (203 ديدگاه)

      تا حالا نشنیده بودم همچین مشکلاتی تو بنز هم ممکنه بوجود بیاد، اون هم اس کلاس.
      ولی خوب واقعا هم اس کلاس برای داشتن پرفورمنس و تشریفات با هم است و فکر نمیکنم کسی بخواد باهاش 350 تا بره.
      من خودم ترجیح میدم در اس کلاس بجای تیونینگ موتور، برای آپشن های بیشتر و فضای لوکس تر کابین هزینه کنم.

    2. Rakeb

      ۴ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (28 ديدگاه)

      از اگزوزاش گاز بدبویی خارج میشه چون با این تیونینگ زیادی به ماشین و موتورش فشار میاد.

    3. " Swedish Arrogant Tiger "

      ۴ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1894 ديدگاه)

      میشه بفرمایید دلیل خالی شدن پدال(و متوقف شدن خودرو!) چیه؟
      *حال آنکه آیا جاده ای با این قابلیت پیدا میشه یا خیر به کنار.

      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۵ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        اتوبان های آلمان خوراک همچین ماشینایی هستش…

        1. " Swedish Arrogant Tiger "

          ۵ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1894 ديدگاه)

          بعیده حتی تو اتوبان های بدون محدودیت آلمان هم با این سرعت به طور پیوسته بشه رانندگی کرد.

        2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۵ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          آره خب فکر نکنم کسی بخواد با اس کلاس تا اون سرعت بره..

  6. مک وال

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (217 ديدگاه)

    این نسل قبلی اس کلاس با ابهت تر ازنسل جدی آن است.

  7. " Swedish Arrogant Tiger "

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    واقعا زیبا و با ابهته این نسل، هنوز هم با اینکه نسل جدید معرفی شده از گیراییش کم نشده، میشد حدس زد که این اوج هنر طراحیه و دیگه بعد از این باید شاهد پس رفت باشیم.

  8. ماکان

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (788 ديدگاه)

    سلام . جدیدترین نسل نسخه S63 بنز کلاس S به همراه نسخه S73 حدوداً چه زمانی معرفی و وارد بازار می شود ؟

    1. Rakeb

      ۴ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (28 ديدگاه)

      کجای کاری؟
      نسخه S83 هم معرفی شده.

      1. ماکان

        ۴ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (788 ديدگاه)

        اگر که واقعاً معرفی شده اند ، لطفاً نام آن سایتی را که این دوتا نسخه را کامل معرفی کرده به من بگو

        1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۵ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          توی اینترنت جستجو کن سایتای خارجی کامل برات میارن…

  9. مسعود

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (512 ديدگاه)

    انصافا خیلییییی جذاب تر از نسل جدیدشه
    اصلا طراحی رو ببین حرف میزنه باهات

  10. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2733 ديدگاه)

    من همیشه به جادوی بنز اعتماد دارم ، در دستورالعمل جادوگری نباید چیزی اضافه ب۸شه ، چون هر چیز اضافه ای باعث تغییر نتیجه میشه ، من دست پخت خود بنزو از هر چیزی بیشتر قبول دارم ، دیگه اگه خواستی خیلی تیونینگ کنی برابوس هست

  11. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    خیلی تیونینگ بهش میاد،طراحیش هم بی نظیره 👌

  12. محمد مختاری آذر

    ۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    عجب قدرتی سرعت 350 عجب تیون جالبی

  13. mahan

    ۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    من خودم شخصا کیت های amg رو بیشتر میپسندم برای بنز!بارابوس هم که خداست!ولی خودم اگه قراره کیت برای بنزم بذارم میرم سمت amg هرچند کیت amg با خود amg خیلی فرق داره و اونایی که هر دو رو نشستن میدونن چی میگم ولی خب ظاهرو جذاب میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا