مرسدس بنز دریافت سفارشها از مشتریان اروپایی را برای کلاس S کابریولت در نسخههای S500 و S63 شروع کرده است.
مرسدس بنز از دیروز تولید مدل کابریولت S کلاس را در زیندلفینگن آغاز کرد و درنهایت جزئیات قیمتگذاری آن، حداقل برای بازار آلمان مشخص شد. شروع قیمت در خانه از ۱۳۹.۰۵۱ یورو معادل ۱۵۱۰۸۸ دلار برای نسخه S500 و از ۱۸۷۴۸۴ یورو (۲۰۳۷۱۴ دلار) برای کسانی که مایل به ارتقاء به نسخه مرسدس آامگ 4MATIC S63 هستند آغاز خواهد شد. مدل S65 مجهز به موتور V12 نیز از ۴ آوریل عرضه میشود و قیمتگذاری آن نیز در همان زمان اعلام خواهد شد. همانطور که پیشتر در پدال خواندید مدل پایه S500 کابریوبه موتور V8 توئین توربو ۴.۷ لیتری توان ۴۴۹ اسب بخار (۳۳۵ کیلووات) و گشتاور ۷۰۰ نیوتن متر مجهز شده است و میتواند ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را تنها در ۴.۶ ثانیه پر کند و حداکثر سرعت آن نیز به صورت الکترونیکی بر روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. با پرداخت هزینه بیشتر برای S63 AMG، مرسدس برای شما موتور V8 توئین توربو ۵.۵ لیتری با توان ۵۷۷ اسب بخار (۴۳۰ کیلووات) و گشتاور ۹۰۰ نیوتن متر به ارمغان میآورد. این مدل در کمتر از ۳.۹ ثانیه ۰ تا ۱۰۰ را پر میکند، اما حداکثر سرعت همان سرعت محدود شده ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است. همانطور که میدانید S65، بهطور قابلملاحظهای گرانتر از S63 خواهد بود و در زیر کاپوت آن موتور حجیم ۶.۰ لیتری V12 توئین توربو با توان ۶۲۱ اسب بخار (۴۶۳ کیلووات) و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتن متر قرار گرفته است. پر کردن ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در ۴.۱ ثانیه صورت میگیرد و همانطور که حدس زدید حداکثر سرعت بر روی عدد ۲۵۰ محدودشده است.
عضو ششم از خانواده کلاس S، یک کابریولت با ضریب درگ ۰.۲۹ است که از یک سقف سه لایه آکوستیک نرم بهره میبرد. مشتریان با پرداخت ۷۰۴۶ دلار بیشتر میتوانند از کیت لاین آامگ با طراحی خاص در جلو و عقب و کنارهها، رینگ تیتانیومی ۲۱ اینچی خاکستری با پنج پره دوتایی، و جلوپنجره مشبک “الماس” با پوشش کروم، لذت ببرند. در داخل آن نیز از تریم چوب صنوبر به رنگ مشکی براق، کفپوش مخملی آامگ، و پدالهای اسپرت از جنس فولاد ضدزنگ با آجهای لاستیکی استفاده شده است. همچنین یک بسته منحصربهفرد با قیمت ۸۶۱۱ دلار برای S500 و ۶۴۱۲ دلار برای S65 وجود دارد. این بسته شامل پوشش منحصربهفرد designo با روکش چرم ناپا، آرمهای فلزی designo، آستردوز سقف designo، و پرده میکروفیبر DINAMICA. این کیت همچنین شامل رکاب منقش به نام “Mercedes-Benz”، کفپوش مخمل با آرمهای فلزی designo، و پوشش فولاد ضدزنگ برای لبه صندوقعقب، میشود. سیستم بادشکن اتوماتیک AIRCAP نیز هزینهای معادل ۱۲۸۰ دلار برایتان دارد و شما همچنین میتوانید سفارش آپشن سیستم گرمایشی گردن AIRSCARF را با قیمت ۸۴۰ دلار به فاکتور خود اضافه نمایید. کلاس S کابریولت همچنین امکان انتخاب بسته گرمایی آسایش را با قیمت ۵۵۵ دلار دارد و شامل گرمکن دستههای صندلی بر روی درها و کنسول وسط میشود، که توسط یک غربیلک بر روی فرمان قابلکنترل است. توجه: قیمتگذاریها در بازار آلمان شامل ۱۹ درصد مالیات بر ارزشافزوده میباشد. منبع: Motor1
مهندس صنایع و از علاقهمندان تکنولوژی و خودرو هستم، قبل از پیوستن به پدال در وبسایت های خبری دیگر در حوضه آیتی مینوشتم و وظیفه سردبیر و مدیریت وبسایتی در زمینه آیتی و خودرو را هم دارم. درحال حاضر مفتخر به نویسندگی در سایت پدال هستم.
امدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟ کنون که قیمتت رفته است بالا چرا.؟ بنز من تا کجا در پی تو دوان دوان بیایم مال من نیستی ولی میشوی مال آن اقا چرا؟ اخر ین حکمت کار ندانستیم که چرا گزافی همه جا تو ارزانی ولی گرانی تو اینجا چرا؟ چرا و چرا و چرا…
اس کلاس بنز هیچ جا ارزان نیست . اونجا هایی که شما میگی قدرت عمومی خرید بالاست. ولی اینجا داستانش جداست . ما بیماری فرهنگی داریم . .هیچ مخلوقی به خودش خیانت نکرده جز انسان ودر تاریخ انسان هم هیچ نسلی به اندازه این نسل از ایرانیا به خودشونو خاکشون خیانت نکردن روی معادن جواهر(نفت و … منظوره ) باشی – جمعیت جوان و کارا داشته باشی و وضعیتت این باشه هیچی نمیشه گفت برای علت این درد جز فقر فکری و فرهنگی ملت در خودو خانواده و اجتماع های بزرگتر .بی خود هم اه وناله حکومت نکنید این سیستم جوری عمل کرده که مردم ازش میخواد . خود منم جز همین ملتم و اینو میدونم ما همه موقع تایپ کردن و حرف زدن بحر العلوم هستیم و در بقیه اوقات زندگی کَمَثَلِ الْحِمَارِ یَحْمِلُ الکتاب .مشتاق برای نظرات مخالفم اگر هست! .فقط یک نقل جالبی بکنم و تمام در یه جلسه توی یکی از مراکز علمی برای ساخت یه ری اکتور تحقیقاتی , برای ساخت ری اکتور و سیستم های ایمنی و غیره 10 دقیقه بحث شد و نتیجه گیری کردند. و برای ساخت پارکینگ دو چرخه 50 دقیقه میدونید چرا؟! به امید آینده بهتر برای همه ما
سی هفت تا از قطعات این ماشین جدیده تازه باید گرون تر از این باشه(اشاره به حرف مدیر ایرانخودرو وقتی میخواستن دنا رو پنجاه و پنج میلیون بفروشن اما گفتن این همون سرونه و قبول نکردن)
این ققیمت ها برای ما دوستان زیاده وگرنه پایه حقوق های مختلف رو نگاه کنید و به صورت علمی و اقتصادی ببینید که برای یک فرد آمریکایی یا آلمانی یا … این ماشین واقعا یه آرزوی دست نیافتنی نیست
به صورت علمی و اقتصادی!؟ میشه بیشتر توضیح بدین! صرف اینکه نفر در آمریکا و آلمان زندگی کنه کافیه برای دستیابی به همچین ماشینی!؟ از قیمت خیلی زیاد این ماشین که بگذریم، هزینه نگهداری و مالیات همچین ماشینی و آدم های کمی هستند که میتونن پرداخت کنن. این حرف شما تا حدودی برای کشورهای حاشیه خلیج صدق میکنه نه اروپا و آمریکا!
بعلت اینکه مدل V12 بهطرز قابل ملاحظه ای سنگین تره و همینطور مدل V8 برخلاف مدل V12 چهار چرخ متحرکه که خودش یه حسن خیلی بزرگه. و در اخر قدرت بالاتر صرفا به معنای شتاب بیشتر نیست و خیلی چیزای دیگه نقش دارن تو شتاب.
خدایاااا خدایاااا خدایااااا اگه اونا دارن ماشین میرونن….پس ما داریم چی میرونیم????خداااایاااااا…..خداایااااا بسه دیگه ما هم آدمیم هاااا….چرا ما رو اینجوری کردن آخه?!!!! چرا….چرااا….یعنی واقعا ما کشوری هستیم که مثل قطر و عربستان نفت داریم…ولی 1 درصد جامعه هم قادر به خریدن اینجور چیزا نیست???پس چجوری میشه اینارو خرید???!!!! یعنی ما عقب مونده ایم که نمیتونیم ماشین بالای 2.4 لیتری سوار شیم????!!!!!!!
قیمتش نه که زیاد نیست کم هم هست بنز داره احترام میذاره به مشترایش پول مفتو و برند نمیگیره اگر میخواست این کارو بکنه مطمئن باشید میتونست ولی اسمش میشد دزدی و این یعنی بزرگی برای همینه که محبوبه همیشه برای همینه که بهترین همیشه برای همینه که یا بهترینه یا اصلا نیست درود به بنز درود به روح بزرگ کارل بنز فقید
مرسدس با توجه به کیفیت و جنسی که دست مشتریش میده هیچ پولی نمیگیره.200 تا چیه برا اس کلاسی که دنیای از امکانات ما فوق تصور روش سواره.فقط برند مرسدس خودش ده میلیون تا می ارزه.
سعید
۳۰ آذر ۱۳۹۴امدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟
کنون که قیمتت رفته است بالا چرا.؟
بنز من تا کجا در پی تو دوان دوان بیایم
مال من نیستی ولی میشوی مال آن اقا چرا؟
اخر ین حکمت کار ندانستیم که چرا گزافی
همه جا تو ارزانی ولی گرانی تو اینجا چرا؟
چرا و چرا و چرا…
mds
۳۰ آذر ۱۳۹۴عشق است مرسدس ★خصوصا اس کلاس و سی کلاس
mohsen
۳۰ آذر ۱۳۹۴جنسیس تغییر کرد به بنز؟
امید
۳۰ آذر ۱۳۹۴اس کلاس بنز هیچ جا ارزان نیست . اونجا هایی که شما میگی قدرت عمومی خرید بالاست. ولی اینجا داستانش جداست . ما بیماری فرهنگی داریم . .هیچ مخلوقی به خودش خیانت نکرده جز انسان ودر تاریخ انسان هم هیچ نسلی به اندازه این نسل از ایرانیا به خودشونو خاکشون خیانت نکردن روی معادن جواهر(نفت و … منظوره ) باشی – جمعیت جوان و کارا داشته باشی و وضعیتت این باشه هیچی نمیشه گفت برای علت این درد جز فقر فکری و فرهنگی ملت در خودو خانواده و اجتماع های بزرگتر .بی خود هم اه وناله حکومت نکنید این سیستم جوری عمل کرده که مردم ازش میخواد . خود منم جز همین ملتم و اینو میدونم ما همه موقع تایپ کردن و حرف زدن بحر العلوم هستیم و در بقیه اوقات زندگی کَمَثَلِ الْحِمَارِ یَحْمِلُ الکتاب .مشتاق برای نظرات مخالفم اگر هست! .فقط یک نقل جالبی بکنم و تمام در یه جلسه توی یکی از مراکز علمی برای ساخت یه ری اکتور تحقیقاتی , برای ساخت ری اکتور و سیستم های ایمنی و غیره 10 دقیقه بحث شد و نتیجه گیری کردند. و برای ساخت پارکینگ دو چرخه 50 دقیقه میدونید چرا؟! به امید آینده بهتر برای همه ما
سعید
۱ دی ۱۳۹۴امید جان شما خودت داری الان به ملتت خیانت میکنی
شمایی که ملت ایران رو حمار(الاغ)خطاب میکنی واقعا جای تاسف داره و البته لیاقت همین جواب رو هم نداشتی
امین
۳۰ آذر ۱۳۹۴خیلی گرونه…
جا داره شورای رقابت ورود کنه …
yas
۳۰ آذر ۱۳۹۴سی هفت تا از قطعات این ماشین جدیده تازه باید گرون تر از این باشه(اشاره به حرف مدیر ایرانخودرو وقتی میخواستن دنا رو پنجاه و پنج میلیون بفروشن اما گفتن این همون سرونه و قبول نکردن)
ali ayat
۳۰ آذر ۱۳۹۴این ققیمت ها برای ما دوستان زیاده وگرنه پایه حقوق های مختلف رو نگاه کنید و به صورت علمی و اقتصادی ببینید که برای یک فرد آمریکایی یا آلمانی یا … این ماشین واقعا یه آرزوی دست نیافتنی نیست
alireza
۱ دی ۱۳۹۴به صورت علمی و اقتصادی!؟ میشه بیشتر توضیح بدین!
صرف اینکه نفر در آمریکا و آلمان زندگی کنه کافیه برای دستیابی به همچین ماشینی!؟ از قیمت خیلی زیاد این ماشین که بگذریم، هزینه نگهداری و مالیات همچین ماشینی و آدم های کمی هستند که میتونن پرداخت کنن. این حرف شما تا حدودی برای کشورهای حاشیه خلیج صدق میکنه نه اروپا و آمریکا!
احسان(احسان)
۳۰ آذر ۱۳۹۴موتور V8 شتاب بیشتری نسبت به موتور V12 داره؟!
« شاهین . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۰ آذر ۱۳۹۴بعلت اینکه مدل V12 بهطرز قابل ملاحظه ای سنگین تره و همینطور مدل V8 برخلاف مدل V12 چهار چرخ متحرکه که خودش یه حسن خیلی بزرگه.
و در اخر قدرت بالاتر صرفا به معنای شتاب بیشتر نیست و خیلی چیزای دیگه نقش دارن تو شتاب.
ali2240
۳۰ آذر ۱۳۹۴ما اینو نخواستیم
یه کلاس c هم بهمون بدن راضی میشیم بخداااا، اینا تو رویاهای ما هم جا نمیشه
احمد باقری
۳۰ آذر ۱۳۹۴یکی از یکی بهتر و پر قدرت تر.
مهرداد
۳۰ آذر ۱۳۹۴هیچ ایرادی نمیشه به این برند گرفت …تمام عیار
اشکان
۳۰ آذر ۱۳۹۴خدایاااا خدایاااا خدایااااا
اگه اونا دارن ماشین میرونن….پس ما داریم چی میرونیم????خداااایاااااا…..خداایااااا بسه دیگه ما هم آدمیم هاااا….چرا ما رو اینجوری کردن آخه?!!!! چرا….چرااا….یعنی واقعا ما کشوری هستیم که مثل قطر و عربستان نفت داریم…ولی 1 درصد جامعه هم قادر به خریدن اینجور چیزا نیست???پس چجوری میشه اینارو خرید???!!!! یعنی ما عقب مونده ایم که نمیتونیم ماشین بالای 2.4 لیتری سوار شیم????!!!!!!!
Archi KHAN
۳۰ آذر ۱۳۹۴لامصب خیلی خوشگله اما 200هزارتا هم خیییلی زیاده …
ضمنا
من برای همچین ماشین لوکسی سقف فلزی بازشو ترجیح میدم تا پارچه ای !
خسته شده
۳۰ آذر ۱۳۹۴قیمتش نه که زیاد نیست کم هم هست بنز داره احترام میذاره به مشترایش پول مفتو و برند نمیگیره اگر میخواست این کارو بکنه مطمئن باشید میتونست ولی اسمش میشد دزدی و این یعنی بزرگی برای همینه که محبوبه همیشه برای همینه که بهترین همیشه برای همینه که یا بهترینه یا اصلا نیست درود به بنز درود به روح بزرگ کارل بنز فقید
مهدی 911
۳۰ آذر ۱۳۹۴نمیدونم چرا ولی اس کلاس سدان رو بیشتر دوست دارم اخر وقار وکلاسه کلا بنز ماشین ادمای اصیل و باکلاسه
محسن
۲۹ دی ۱۳۹۴مرسدس با توجه به کیفیت و جنسی که دست مشتریش میده هیچ پولی نمیگیره.200 تا چیه برا اس کلاسی که دنیای از امکانات ما فوق تصور روش سواره.فقط برند مرسدس خودش ده میلیون تا می ارزه.