دایملر تاکنون ادعایی نکرده که S کلاس تولیدی آنها بهترین سدان جهان است و با سخاوت این ادعا را به رولز رویس واگذار کرده است. اما چه کسی است که پیشتازی مرسدس بنز را در این عرصه با انبوهی از جدیدترین و بهترین تکنولوژی ها انکار کند؟ درست است که از سال ۱۹۸۶ و با ورود رقبایی چون ب ام و سری ۷ و سپس در سه سال بعد با لکسوس LS حکومت چندین دهه ای بنز به مخاطره افتاد، اما باز هم داستان بهترین بودن بنز ادامه داشت. تا اینکه می باخ برای به زیر کشیدن نامهای اسطوره ای نظیر بنتلی و رولز رویس دوباره احیا شد. به هر حال این تجربه سرانجام خوشی برای بنز نداشت و با فراموشی دوباره برند می باخ، دوباره بنز کلاس اس تاج پادشاهی سواری های فوق لوکس را بر سر گذاشت. حالا انتظارها از بنز جدید بسیار بالاتر است.
سه اولویت بنز برای این خودرو، رانندگی هوشمند، فن آوری کارامد و ذات لوکس بیان شده است. مرسدس بنز برای معرفی رسمی از اس کلاس جدید با کد W222 سالن تحویل هواپیماهای ایرباس A380 در هامبورگ را برگزید. نسل جدید اس کلاس با چهره ای تکامل یافته شامل جلوپنجره بزرگتر و طراحی اسپرت تر و چهره ای نسبتا خندان، تنها از ضریب مقاومتی معادل ۰.۲۴ سود می برد که یکی از رکوردها در چنین کلاسی محسوب می شود و مقایسه آن با ضریب آیرودینامیک ۰.۲۳ سدان CLA که بسیار کوچکتر از آن است، نشان دهنده اهمیت بالا برای این موضوع از سوی بنز است. بنابراین هنگام سواری با این بنز خیالتان از صدای باد و مصرف سوخت راحت خواهد بود.
با طولی به اندازه ۵.۱۱ متر و عرض ۱.۸۹ و ارتفاع ۱.۴۸ و فاصله بین دو محور ۳.۱۶ متر، انواع استاندارد این کلاس بسیار جادار خواهند بود. نمونه های کشیده این اتاق نیز ۵.۲۵ متر طول و ۱.۱۶ متر فاصله بین دو محور را ارائه می دهند. در آینده مدلهای سوپر دولوکس و کشیده تر پولمان هم برای جانشینی می باخ معرفی خواهند شد.
همانطور که از مرسدس بنز انتظار می رود، انبوهی از تجهیزات و تکنولوژی ها با بالاترین کیفیت در این خودرو گردآوری شده اند. در داخل کابین، استفاده از چوب، تزئینات فلزی و چرم به بهترین شکلی صورت گرفته و هماهنگی بالایی با طرح توام کلاسیک و مدرن آن دارد. یک ساعت آنالوگ، یک کی پد تلفن، دو صفحه نمایش بزرگ ۱۲.۳ اینچی با رزولوشن بالا یکی بعنوان سیستم سرگرمی و نمایش مواردی مثل نقشه و یکی برای نمایش سرعت و دور موتور و از این قبیل اطلاعات از جمله این تجهیزات محسوب می شوند. سیستم صوتی فراگیر Burmester نیز صدای سه بعدی و با کیفیتی را به گوش شما می رساند.
برای اولین بار علاوه بر فیلتر های هوای داخل کابین، از سیستم یونیزه نیز استفاده شده و حتی می تواند به صورت تدریجی و ملایم، عطر را نیز متصاعد کند. سیستم گرم کن و خنک کننده صندلیها نیز بهبود یافته و اکنون حتی دسته صندلیها نیز از آن بهره می برند. برای محفظه های نگهدارنده نوشیدنی ها نیز این سیستم بکار گرفته شده تا نوشیدنی شما را گرم یا سرد نگاه دارد. صندلیهای عقب از ۵ حالت مختلف صندلی می توانند استفاده کنند. همچنین با استفاده از ۱۴ بالشتک هوای جاسازی شده در هر صندلی برای ماساژ بدن نیز استفاده می شود.
در زیر کاپوت این سدان لوکس، فعلا می توانید یکی از این چهار موتور را ببینید. S350 BlueTEC از موتور شش سیلندر V6 دیزلی استفاده می کند که ۲۵۸ اسب بخار نیرو و ۶۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می نماید. شتاب صفر تا صد این مدل ۶.۸ ثانیه است. S300 BlueTEC Hybrid هم از یک موتور ۲.۱ لیتری چهار سیلندر و موتور الکتریکی با قدرت ۲۰۴ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر بهره می گیرد. شتاب این مدل هم ۷.۶ ثانیه اعلام شده است.
S500 نیز می تواند مورد توجه خریداران سطح بالاتر باشد. با موتور هشت سیلندر ۴.۷ لیتری که ۴۵۵ اسب بخار نیرو و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند و شتاب آن برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر تنها ۴.۸ ثانیه است. رقمی که بیشتر به سوپر اسپرتها می ماند. در نهایت S40 هایبریدی هم با ترکیبی از موتور ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر و موتور الکتریکی قادر به تولید ۳۰۶ اسب بخار نیرو و ۳۷۰ نیوتن متر گشتاور است و شتاب صفر تا صد آن تنها ۶.۸ ثانیه می باشد.
نیما
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲باز بنز شگفتی اور شد
دهنم باز مونده
حتی میتونم به جرات بگم میخواد رویز رویسو به جدال یکشه
پورشه پانامرا و مازراتی کوارتو پورته حالا حالا ها باید راه برن تا سندان لوکس به بنز برسن
خدایی ببنید توش رو
500 اسبه
بدون amg
تازه کیت روش نیست اینه
وای بیاد ایران به راحتی بالای 1.5 میلیارده
امیر
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲بی صبرانه در انتظار جدال و شگفتی سازی تیونر ها بر سر این مدل هستم
گاها تصور این کلاس در لباس کیت های عضلانی هم لذت بخشه …
امير
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲والا اگه این ماشین باشه ماله ما ( خودرو هاى داخلى ) با عرض بسیار بسیار پوذش میگم حتما [********] هست.
یک سدان تمام لوکس ( مازراتى و پورشه نیمه لوکس هستن فقط بنز و BMW تمام لوکس داره )
ارشمیدس
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲تو BMW آشغال و با این مقایسه می کنی؟!!!!!!!!!
میلاد
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲درود.اقای سردبیر سریع سفارش بدید که جمله ی ارشمیدس را طلا بگیرند.
V12
بننننز
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲واسه مسافرت یکیشو لازم دارم
اگه گفتید جون میده واسه چی؟؟؟؟؟؟؟
واسه پولدارای کشور خودمون که سلیقشون یا بنزه یا پورشه!!!!.
اصلا sکلاس واسه سیاستمدارا تو کل جهان ساخته شده.
عه عه عه دیدید چی شد!!!!!.چرا این اینجوریه؟؟؟ پس سپر سیاه و نوار سیاه رنگ دور ماشین چی میشه!!!! ما مردم دل داریما!! بد نبود بنز یه الگو از شرکتای خودمون میگرفت!
جهان سوم میدونید ینی چی؟؟؟؟ ینی پلیس یه کشور بنز سوار شه مردمش بی ام و؟؟؟؟؟ نهههههههه
ینی پلیسش بنز و تویوتا و نیسان شاسی بلند سوارشه مردمش پراید و پژو ی 30 سال پیش…
slr722
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲دوتا سوال درباره این عروسک…
1 – ضبط ماشین کجاست؟؟؟من ندیدم
2 – اون چی داخل داشبرد؟؟؟
نیما
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲این خوشبو کننده هواست
سیستم جدید بنزه
که میتونه بوی خوب رو از منافظ صندلی بیرون بدی
واییی به معنای کلمه عالیه
کامبیز
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ما که یه دونه s500 2011 داریم خیلی راضی نیستیم . شاید این خوب باشه. شاید این اومد بابا یه دونه خرید . اه اه اه …
VAHID JINPACHI
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲هر چه قدر نگاه این ماشین می کنم سیر نمی شم دوست دارم دوباره نگاش کنم.
باز هم بنز شاهکار کرده . این دیگه اخرشه . این بهترین ماشین فول سایز جهان میشه شک نکنید.
galardo
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲یه روز خوب میاد اینو میدونم
سعید
۶ فروردین ۱۳۹۴بهترین ماشین دنیا
علی85
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲عشق بخدا اخرته ماشینه هیچ ماشینی به کاملی این نیستش حتی مدیرای ارشد کارخانه های مطرح اتومبیل جهان بنز دارن
محسن
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲مثلا مدیر چه شرکتی سوار بنز میشه؟؟؟
نیما
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲یک چیزه دیگه نور پردازی داخلش خیلی باحاله
ادم دوست داره همش تو شب رانندگی کنه
تازه 2تا صندلی عقب از روی مانیتور کنترل میشن
اینم تا حالا جایی نیدده بودم
خدایی بنز یعنی نو اوری
SLS AMG
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲محقق ها ثابت کردند که قلب انسان در کلاس s بنز چند بار کم تر از حالت عادی میزنه.جرمی کلارکسون مجری برنامه تخته گاز میگه اگه یه دونه بنز اس کلاس داشته باشید بیشتر عمر میکنید.
مسی
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲اگه یه دونه پراید داشته باشی … پایان عمرت نزدیک خواهد بود .
Siamak
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲به جرات میتونم بگم کوچکترین ایرادی از چیدمان داخلی و طراحی بدنه و سبک چراغ ها نمیشه گرفت. بنز همیشه در رده های بهترین ها بوده و کلاس جدید اس هم کاملا بهینه سازی و با استانداردهای روز دنیا یا منحصر خودش وارد گود شده به نظر من جز پرفروشترین های 2013 و سالهای بعد قرار خواهد گرفت و تیونرهای زیادی رو به سرعت طرف خودش جذب خواهد کرد وای به روزی که تیون بشه و کیت بدنه به خودش بگیره دل از هر فرد ماشین باز و عادی رو خواهد برد. واقعا زیباست درود بر طراحان مرسدس بنز حقیقتن دنیای خودروها رو با معرفی هر کلاس جدید متحول میکنند.
Infinite
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ستاره ی سه پر یک اثر هنری دیگر خلق کرد…
بسیار زیبا…
بسیار با شکوه…
بسیار پرقدرت…
به این فکر میکنم که S63 AMG چه اتومبیلی میشه…
.: زنده باد مرسدس بنز :.
اشكان
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای عجب چیزی ساخته بنز خیلی با حال و جالب نور پردازی داخلش هم حرف نداره زنده باد بنز
مسعود
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲طراحیش فوق العادس به نظر من طراح های بنز خیلی بهتر از بی ام و کار می کنن و طراحی های جذابتر و جدیدتری ارائه میدن.
فرزاد
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲فوق العاده با کلاس و با ابهت و از همه مهمتر لوکس.
در کنار پانامرا بهترینهای سدان هستند. اگه لوکس بودن مطرح باشه بنز و اگه سرعت مطرح باشه، پانامرا گزینه عالی است. فقط یه عیب در s دیدم: مدل S350 مثه خیلی از اتومبیلهای مشابه (لکسوس ES، ماکسیمای جدید، لکسوس IS، جنسیس سدان، حتی خود بنز CLS) کلیه این ماشینها با حجم استاندارد و معروف 3500 سی سی هستند ولی بترتیب قدرتشون 303-280-306-290 و 320 اسب بخاره. اصولا ماشین 6 سیلندر با حجم 3500 بایستی قدرتش از استاندارد 200 کیلووات (یعنی 268 اسب بخار یا 272 اسب، آخه اسب بخار هم 2 تعریف انگلیسی و آمریکایی داره!) باید بیشتر باشه. (حتی ارویون با 3500 سی سی قدرت 268 اسب داره) چرا بنز S (بر خلاف CLS) قدرتش کمتر از 200 کیلوواته. این یجوری تو ذوق میزنه! یعنی احتمالا در شتاب از اون اتومبیلهایی که ذکر کردم عقب میمونه. با مدل 8 سیلندرش کار نداریم.
Just Benz The Nice & Best Car
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲فرزاد جون شما همه چیز رو یکجا میخوای قربونت بشم میتونی مدل S63 AMG رو ملاک قرار بدی که همه چیز تمومه. به هر حال افرادی هم وجود دارن که قدرت موتور میانه رو میپسندند که مصرف کمتری هم داره در عین حال پکیچ بدنه ی مدل بالاتر رو سفارش میدن که لذت بدنه ی اسپرت تر رو هم ببرند باید همه ی سلیقه هارو مد نظر قرار داد ممکنه یه فرد 50ساله مدل S350 رو بپسنده و یک فرد هم با سن پایینتر مدل فول S63 AMG رو بخواد که در سرعت و قدرت چیزی کم نیاره.
nima
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲در برابر این همه زیبایی چی می تونم بگم..
روزبه
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲شخصا طرفدار ماشینای آمریکاییم ، ولی اینجاست که آمریکایی ها حرفی واسه گفتن ندارن ، دست مریزاد ، دم خودرو سازای آلمانی گرم ، چه بنز باشه چه پورشه چه بی ام دبلیو ، … اینا اینقدر خوب کار میکنن که اصلا نمیشه باهم مقایسه کردشون
مسی
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲شما به جای اینکه بگی خودروسازان وطنی حرفی برای گفتن ندارن …
اومدی میگی آمریکایی ها حرفی واسه گفتن ندارن …
.
عجب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
انزو
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲طراحی داخلیش فوق العاده زیبا ، کلاسیک و بدور از شلوغ کاری بیش از حد هستش
با اینکه طرفدار مرسدس نیستم ولی دلم نیومد اینو نگم
Ali Kaveh
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲حلللللللللللللللللللوای من . s65 این چی میخواد بشه یا مولا!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
mojtaba
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲من سکوت میکنم……
Infinite
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲چرا کامنت های من همیشه پاک میشن؟
میلاد
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲درود.باید از سردبیر پرسید.
میلاد
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲درود.اره.برای من هم پاک میشن.الان تا به حال تو قسمت لکسوس 10 تا کامنت گذاشتم ولی فقط 1دونه هست.اقای سردبیر پاسخگو باشید.V12
ebram
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲s65 V12 چى مىشه ؟؟؟؟؟
میلاد
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲درود.اره اینیفینیتی.من الان ده تا کامنت تو اون موضوع لکسس ال ایکس 570 گذاشتم که اصلا نشون نمیده.اقای سردبیر جوابگو باشید.V12
nima
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲من s class 2014 مى خوام…
سروش
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲سایپا هم به خیال خودش آپشن میده? (با کولر، بی کولر) (بالابر شیشه برقی)?!! آقا من میرم بمیرم…
محمد
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲نمیدونم چرا هر موقع جنسیس میبینم احساس میکنم طرحشو از رو کلاس اس المان کپی برداری کرده
من عاشق بنزم هر موقع تو خیابون بنز میبینیم سرم خود به خود میچرخه این دیگه اخر لوکس بودنه ولی اخر ماشین نیست راستی دوستان به تست تصادفش دقت کردین ؟ حتی شیشه نشکسته !!! درماشینم انگار از فولاده فقط یه ذره تو رفته
بهنام
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲بازم به پانامرا نمیرسه از هر جهت!!!!
momeho
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ما که سال پیش s63 گرفتیم شنیه تابوت ولی وقتی panamera 4s رو گرفتیم تازه فهمیدم v8 یعنی چی!!!
تو آلمانیا فقط porsche
سهراب
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲واقعا عالی.بیشتر از انتظاراتم بود.به خصوص سیستم تصفیه هوا که بسیار خلاقانه هست.رقیب های این ماشین الان بی ام دبلیو سری 7 و آئودی a8 و جگوار هستن که جدیدا رونمایی شدن و به نظرم فعلا بنز در این کلاس بهترین ماشین رو ارائه کرده.باید منتظر لکسوس ls 2014 باشیم و ببینیم ژآپنی ها در کلاس خودرو های لوکس چه کار کردن و آیا میتونند بهتر از بنز اس کلاس عمل کنن یا نه.:)
محمود
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲جناب سهراب خان سیستم تصفیه هوا که قبل از این در خودرو های مثل bmw _رنو لیتیود_ و نسل جدید هیوندای سانتافه یا ازرا 2012 استفاده شده و چیز جدیدی نیست.
برای خودروهای هیوندای و رنو لیتیود این سیستم توسط شرکت سامسونگ طراحی و تولید شده.
در ضمن لازم نیست منتظر نسل جدید لکسس ال اس باشی !!! این ماشین چند ماه پیش رونمایی شد و مثل همیشه لوکس و با کیفیت ولی ارزان تر از مرسدس.
این هم لینک*
http://www.lexus.com/models/LS/explore/
kayhan
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲شاید اگه در مورد یه ماشین 20000 یا 30000 دلاری بحث می کردیم حرف شما درست بود که لکسوس به صرفه تر از بنزه اما وقتی بحث در مورد اوج لوکس بودن هست اون چیزی که مهم میشه پرستیژ و کلاس ماشینه نه قیمتش. کسی که می خواد یه ماشین لوکس بخره احتمالا از نظر مالی مشکلی نداره و می تونه چند ده هزار دلار بیشتر بده اما می خواد با پولش نهایت پرستیژ رو داشته باشه. مردم به کسی که سوار لکسوسه با کسی که سوار بنزه یکسان نگاه نمی کنن و همین اصالت بنزه که باعث موفقیتش میشه نه سیستم تصفیه هوا گرچه این ماشین از هیچ رقیبی در مور تکنولوژی عقب نمی افته.
سهراب
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲این لکسوس که نشون ینده دادید در واقع فیس لیفت مدلی هست که از 2007 تا الان داره تولید میشه. لکسوس تست های مخفی مدل جدید رو شروع کرده و عکساشو میتونید تو نت پیدا کنید.
محمود
۲ خرداد ۱۳۹۲سهراب جان عزیز دلم فدات شم این لینکی که گذاشتم متعلق به نسل کاملا جدید لکسس ال اس 2014 هست.
این ماشین با الهام از نسل قبلیش طراحی شده و فیس لیفت نیست. سایت پدال هم رونمایی از نسل جدید رو تایید میکنه.
این هم لینک_
http://www.pedal.ir/%D9%84%DA%A9%D8%B3%D8%B3/%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%84%DA%A9%D8%B3%D8%B3-ls/
سهراب
۲ خرداد ۱۳۹۲آهان حرف شما درسته .من فکر کردم چون خیلی شبیه مدل قبلیشه شاید فیس لیفته در ضمن پدال نوشته 2013 نه 2014.
آریا
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲فوق العاده است هیچ عیبی ونقصی نمیتوان دید زبان از بیان این خودرو ناتوانه.ولی برای من جون بهتر یه ای350 یا ای 63سوار شم.اینقدر بزرگ فقط باید مدیر باشی تا بشینی توش.
فقط بنز و فقط آلمان
زنده باد هیتلر
masoud
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲به هیتلر چه ربطی داشت الان این؟
میلاد
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲درود.خواسته عشقش به المان رو بگه.همین.چیز بدی نیست.
V12
Edi ♪♫
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲این ماشین با تمام ظرافت و زیبایی مخصوص بنز که داره یه عیب خیلی بزرگی داره که هیچ ماشینی نمیتونه داشته باشه.
چیه ؟! بگم؟!
وقتی سوارش بشی دیگه نمیتونی پیاده شی ازش. اصا آدم دلش نماد. خیلی بده دیگه…
حسین
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲باز هم مرسدس و باز هم شاهکاری دیگر
حسین
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲فقط باید برید به سایت بنز و فیلم های تبلیغاتیشو ببینید که ببینید چه شاهکار معرکه ایه
ناصر خان
۵ خرداد ۱۳۹۲انشا… همه ی ما می خریم به امید خدا