نسل سوم مرسدس بنز کلاس سی که از سال ۲۰۰۷ تاکنون تولید می شود و تنها یکبار و در سال ۲۰۱۱ فیس لیفت و بروز رسانی شد، اینک آخرین ارتقای خویش را قبل از جانشینی نسل آینده آن، بخود می بیند.
بدنه بنز کلاس C جدید تقریبا بدون تغییر مانده و با آخرین فیس لیفت این خودرو تقریبا مو نمی زند!
موتور جدید ۱.۶ لیتری توربو با تزریق مستقیم سوخت برای مدل C 180 Blue EFFICIENCY از کلاس A بعاریت گرفته شده و قادر است ۱۵۴ اسب بخار نیرو و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. مصرف سوخت این مدل تنها ۵.۹ لیتر در صد کیلومتر و میزان دی اکسید کربن تولیدی آن ۱۳۸ گرم است.
موتور ۳.۵ لیتری V6 نیز برای مدلهای کوپه درنظر گرفته شده است و البته در مدلهای سدان و استیشن نیز قابل سفارش می باشد.
مدلهای Executive SE با جلوپنجره مشبک و چرخهای ۱۷ اینچی آلیاژی هفت پره (۱۶ اینچی استاندارد) و تریم داخلی لوکس، جانشین مدلهای قبلی الگانس خواهند شد.
بسته AMG نیز در دو مدل با چرخهای ۱۷ یا ۱۸ اینچی و چراغهای زنون با سیستم نوردهی هوشمند، صندلیهای اسپرت و تودوزی مشکی و قرمز و با قیمتی حدود ۹۰۰ پوند در دسترس خواهد بود.
مدلهای ۲۰۱۳ بنز کلاس C از پاییز امسال قابل خرید می باشند و البته در انگلستان از همین الان با پرداخت ۲۵ هزار پوند برای مدل سدان، ۲۷ هزار پوند برای استیشن (Estate) و ۳۰ هزار پوند برای مدل کوپه به فروش می رسند. مرسدس امیدوار است این خودرو را تا سال ۲۰۱۵ در خط تولید نگاه دارد و سپس با نسل بعدی آن جایگزین کند.
Yashar
۱۱ مرداد ۱۳۹۱واقعا زیباست…
اگه دقت کرده باشین تو سایت پدال همه از ماشینای چینی بد می گن ولی بیشترین بازدید و نظرات هم مربوط به خودروهای چینیه!
محمد رضا
۱۱ مرداد ۱۳۹۱میدونی چرا بخاطر اینه که به علت […] شدیدی که داریم خواب همچین ماشینائیو باید دید پس برامونم مهم نیست که چه اتفاقی براشون افتاده ولی برادران چینی عزیز چون سریع آشغالاشونو روانه بازار ایران می کنند مطالبشو می خونیم که یه آشغال خوب بخریم
ناصر
۱۲ مرداد ۱۳۹۱حق با محمدرضاست قریب 90% از ماها به لطف این تعرفه بالای گمرکی شاید تا آخر عمرمون هم نتونیم بنز سوار شیم و یا از تکنولوژی اونها استفاده کنیم و اگه بتونیم هم مطمئنا با تاخیر 20 یا 30 ساله از شرکت بنزه اما از اونطرف این خودرو های چینی رو تا میسازن فرداش توی ایرانم تولید میشه یا تکنولوژیشو!!!!!!!!!! میارن بومی میکنن پس ماها مجبوریم بیشتر راجع به خودرو های چینی که خودمونم میدونیم آشغاله صحبت کنیم
علی
۳۰ دی ۱۳۹۲تا منتظر باشی که دیگری بیاید برایت کاری کند،همون تعرفه گمرکی هم لطفی بیش از حقّمان است.
مهیار
۱۲ مرداد ۱۳۹۱چون قیمت خودرو در ایران انقدر بالاست که مردم به جای خودروهای المانی وژاپنی خودروی بی هویت چینی خرند ای کاش…
pooyan
۱۲ مرداد ۱۳۹۱salam va khaste nabashid be hameye dustan.bacheha man donbale khodroye gol sefr kilumetr hastam.az koja mitunam peyda konam?faghat sefr kilumetr.gheymatesham begin.harki etelaati dare mamnun misham rahnemaim kone.
علی
۱۲ مرداد ۱۳۹۱با سلام C200 یک بار در سال 2002 و یک بار در سال 2007 فیس لیفت شد.
سینا
۱۲ مرداد ۱۳۹۱نسل سوم مرسدس بنز کلاس سی از سال ۲۰۰۷ تاکنون تولید می شود. لطفاً اصلاح کنید.
مهزیار
۱۳ مرداد ۱۳۹۱در نمای جلو درسته جذاب شده، ولی واقعا نسبت به نسل قبل پس رفت کرده.. بنز همیشه زیباست. اما باید دید نسبت به نسل قبل چطور؟ نسل قبل منظور فیس لیفت نشده اش است. برای جذاب شدن که نباید هی یه ذره ته چراغ رو برد بالا تا خشن بشه که.. مثل کاری که با سی ال کردن.. قبلی بنز تر بود.
کیهان
۱۶ مرداد ۱۳۹۱این بهتره یا سمند LX؟!! البته سمند!!
مهرداد بهرامی
۱۸ مرداد ۱۳۹۱اااام راستش من از ان طراحیشه پشته استیشنه خوشم نیومد ! سدانش خیلی خوشکل تره !
کیان
۲۴ مرداد ۱۳۹۱مدل قبلیش قشنگتر بود
Xman
۱۶ شهریور ۱۳۹۵کابینش یکم شبیه BMWشده!