مرسدس بنز جدیدترین نقشهٔ برنامههای آیندهٔ خود را منتشر کرده است که محصولات سال آیندهٔ این شرکت را نشان میدهد. همانطور که در تصویر مشخص است، مرسدس بنز سال ۲۰۱۸ را با عرضهٔ نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ S کلاس کوپه و کابریولت آغاز خواهد کرد که هردو در نمایشگاه فرانکفورت امسال رونمایی شدند و از ظاهری جدید و پیشرانههایی بروز شده سود میبرند.
کمی بعد در سال ۲۰۱۸، سازندهٔ آلمانی نسل جدید مدل CLS را راهی بازار خواهد کرد. این خودرو دنبالهروی اسلاف خود بوده و با انواع پیشرانههای E کلاس عرضه خواهد شد. بلافاصله پس از عرضهٔ نسل جدید CLS، نسخهٔ سدان A کلاس ارائه خواهد شد؛ بنابراین طبق این نقشه، مرسدس بنز رسماً ساخت A کلاس سدان را تأیید کرده است. خودرویی که نسخهٔ کانسپت آن در نمایشگاه شانگهای گذشته رونمایی شد.
در همین هنگام نسل جدید G کلاس هم به بازار میآید که همچنان استایل نمادین جعبهای شکل خود را حفظ خواهد کرد اما بزرگتر و لوکستر از قبل خواهد شد. پسازاین مدلها، نوبت عرضهٔ فیسلیفت C کلاس است که تصاویر جاسوسی نشان از ایجاد تغییراتی در سپرها و جلوپنجرهٔ آن دارد. همچنین احتمال بهروزرسانی داخلی و اصلاحاتی در موتورهای این مدل نیز وجود دارد.
چندی بعد نسل جدید ون اسپرینتر معرفی میشود که فعلاً اطلاعات کمی از آن در دست است اما این ون محبوب همچنان در انواع گوناگونی به تولید خواهد رسید درحالیکه مرسدس بنز قبلاً ساخت نسخهٔ الکتریکی آنرا هم تأیید کرده است. در این نقشه مشخص است که مرسدس بنز در سال آیندهٔ برنامهٔ عرضهٔ دو نسخهٔ جدید از کراساوور GLC را دارد. یکی از این مدلها، نسخهٔ هیدروژنی خواهد بود که پروتوتایپ آن در نمایشگاه فرانکفورت معرفی شد و مدل دوم هم نسخهٔ فاصله محوری کشیده است که میتواند به سه ردیف صندلی مجهز باشد.
در همین حال، نسخهٔ چهاردر مدل اسپرت AMG GT هم معرفی خواهد شد که نمونهٔ کانسپت این مدل هم در نمایشگاه ژنو امسال رونمایی شد؛ و نهایتاً در اواخر سال ۲۰۱۸، مرسدس بنز نسخهٔ فاصله محوری کشیدهٔ A کلاس سدان را معرفی خواهد کرد که آخرین محصول این شرکت در سال آینده خواهد بود.
الف.ی
۲۸ شهریور ۱۳۹۶اگه AMG GT کانسپت سال 2018 بیاد رقباش رو بدجوری از نظر پرفورمنس تار و مار میکنه
:::فرشاد:::
۲۸ شهریور ۱۳۹۶البته به شرطی که توانایی بالاتری نسبت به E63 S داشته باشه. بهش امیدوارم، مطمئن هستم حسابی سر و صدا میکنه. .
:::فرشاد:::
۲۸ شهریور ۱۳۹۶شدیدا منتظر رونمایی از CLS هستم، به نظرم اصلا حقش نیست که اینقدر تو حاشیه قرار بگیره.
الف.ی
۲۸ شهریور ۱۳۹۶مطمئنا با 850 اسب بخار بالاتر از E63 s قرار میگیره مگه اینکه دوباره از اون سورپزایر های مرسدس ببینیم و یه E63 s با 900 اسب معرفی کنه!!!!!! CLS هم که یدونه باشه چه رقابتی ببینیم بین پانامرا توربو اس و CLS 63 s
AMIR
۲۸ شهریور ۱۳۹۶بهترین هااز نظر من g کلاس و مدل cls خواهد بود اما a کلاس سدان از نظر من گزینه جالبی نیست
امير علي
۲۸ شهریور ۱۳۹۶Cls کی معرفی میشه؟
هادی
۲۸ شهریور ۱۳۹۶شما ها همگی دارید اشتباه میکنید. خودرو های لوکس و خودرو هایی با ظاهر ترسناک مخصوصا اون ماشین قرمزه آخری و محصولات جدید amg با اون جلو پنجره مخوف واقعا جایی در آینده ندارن. واقعا آدم یاد مرگ میفته. ابهت داشتن خوبه اما اون اسمش ابهت نیست. من متأسفم واسه مرسدس بنز. واقعا در مسیر نابودی قرار داره. و بهتون قول میدم که تسلا، نیسان، تویوتا، کیا، هیوندای، رنو و چینی ها خودرو ساز های موفق آینده خواهند بود. تو همون خارج هم الان دیگه کسی دوس نداره خیلی پول به یک چیزی بده. اصلا فرهنگ ها عوض شده. مردم چیزی میخرن که قیمت متوسط، ظاهر آرامش بخش داشته باشه و زود زود عوضش میکنن. منفی هاتون هیچ اهمیتی واسم نداره چون میدونم این حقیقت آینده است
AMIR
۲۸ شهریور ۱۳۹۶این کامنت شما رو با اسید هم نمی شه حضم کرد شما داری می گی چینی ها و… جای کمپانی بزرگی مثل بنز رو می گیرن بله منفی ها نباید هم برات اهمیت داشته باشن
هادی
۲۸ شهریور ۱۳۹۶داداش صد درصد خیالت راحت باشه که لوکس سازان جایی در آینده ندارن…
Achtung
۲۸ شهریور ۱۳۹۶اتفاقن تو دنیا با کاهش قیمت خودرو نسبت به درامد که همینطور ادامه داره فروش برندهای لوکس بخصوص آلمانیها خیلی زیاد شده و ادامه داره . دیگه خرید بنز برای قشر متوسط جهان اول هزینه سنگین محسوب نمیشه و همونم زود به زود عوض میکنند
Efk
۲۹ شهریور ۱۳۹۶تا زمانیکه انسان وجود داره رقابت و لوکس گرایی و قدرت نمایی وجود خواهد داشت شما چنین حسی نداری دلیل نمیشه دیگران عین شما فکر کنن
Efk
۲۹ شهریور ۱۳۹۶تا زمانیکه انسان وجود داره رقابت و لوکس گرایی و قدرت نمایی وجود خواهد داشت شما چنین حسی نداری دلیل نمیشه دیگران عین شما فکر کنن
نه فقط انسان تمام موجودات عالم درحال رقابتن و به شیوه های مختلف این رفتارو بروز میدن
انسان هم همینطور….
:::فرشاد:::
۲۹ شهریور ۱۳۹۶وقتی نوکیا با اون عظمتش محو شد، محو شدن مرسدس هم غیر ممکن نیست، اما خوشبختانه اونقدر برنامهریزیهای دقیقی دارن، حتی برای دهههای آینده، که فعلا فکر دچار شدنش به سرنوشت نوکیا، کاملا دور از ذهنه.
اميرحسين رادفر
۲۹ شهریور ۱۳۹۶شما مثل اینکه کلا از دنیاى خودرو دورى ? مثل اینکه یادت رفته مرسدس جزاولین کمپانى هایى بود که رو به ساختن خودرو هاى خودران و خودرو هاى اشتراکى اورد مثل اینکه در جریان همکارى اوبر و مرسدس براى تاکسى هاى خودران نیستى مثل اینکه کانسپت ون مرسدس با قابلیت نصب پهباد براى تحویل بار تو اینده رو ندیدى انگار ندیدى دایملر جزو اولین کمپانى هایى بود که اتوبوس خودران و تست کرد کلا شما ندیدى کسیم جلب توجه کردن شمارو نمى بینه ? تمام کمپانى هایى که از دم نامبردى رو هم نصف مرسدس بنز براى اینده هزینه نکردن نصف مرسدس تکنولوژى خودران و موتور هاى الکتریکى و ندارن بعد اینا جایگزین مرسدس میشن !؟ میگى سلیقه مردم تو اینده خودرو لوکس نیست !؟ پس ثروت مندا رو کول کیا براى ضیافت و خود نمایى میرن !؟ ***
Morteza
۲۹ شهریور ۱۳۹۶علاوه بر چیزایی که دوستان گفتن، چندی قبل ی مقاله اومد که نوشته بود دایملر تو دنیای خودران ها پیشتاز هست
و اینکه مرسدس جز اولین کمپانی هایی هست که اقدام به تاسیس کارخونه جداگونه واسه ساخت باطری های خودروهای الکتریکی کرد
بعد اون وقت چطور واسه کمپانی ای که انقدر به فکر آینده هست و توی تکنولوژی هایی که در حال توسعه هستن و قراره آینده استفاده بشه ، یجورایی پیشتاز حساب میشه آینده ای متصور نیستی؟
ببخشید ولی اون جمله آخرت که با اعتماد به نفس نوشتی منفی ها واست مهم نیست خیلی مسخرست
مهدی
۲۹ شهریور ۱۳۹۶این آقا از فضا اومده که میگه دیگه لوکسها جایی در آینده ندارن و خارجیا دیگه لوکس نمیخرن من خودم اروپا زندگی کردم یه سر کافیه بری پاریس از هر ۱۰ تا ماشین ۵ تاش برند لوکس و اتفاقا آلمانی هست و جالبتر از همه مرسدس های اس کلاسی هست که دارن تو خیابونا رژه میرن و الان بنز سی کلاس دیگه حداقل برا خیلی از اونا لوکس نیست فروش مرسدس بنز هم که تو دو سال اخیر رشد قابل توجهی داشته
sevlan
۲۹ شهریور ۱۳۹۶دیسلایکی که خوردی نشون میده که تئوری شمام واسه کسی اهمیتی نداره!!!