مرسدس بنز

افزایش قیمت مرسدس CLA

مرسدس بنز CLA در ابتدا با قیمت ۲۹,۹۰۰ دلاری خود، توانست نگاه‌های بسیاری را به سوی خود جلب نماید. تجربه سواری با یک خودروی لوکس بنز با قیمتی کمتر از ۳۰ هزار دلار، یک استراتژی فوق‌العاده بود.

Mercedes-Benz CLA 2015
Mercedes-Benz CLA 2015
Mercedes-Benz CLA 2015
Mercedes-Benz CLA 250 2015
Mercedes-Benz CLA 2015
Mercedes-Benz CLA 2015
CLA توانست رکورد بهترین شروع فروش محصولات را در ۲۰ سال اخیر در مرسدس و بازار آمریکا برای خود ثبت کند. این قیمت باعث می‌شد که مدت توقف هر دستگاه خودرو در نمایندگی برای فروش، به طور متوسط به کمتر از ۱۰ روز برسد در حالی که متوسط زمان برای فروش یک خودروی لوکس ۶۰ روز می‌باشد.
Mercedes-Benz CLA 250 2015
Mercedes-Benz CLA 250 2015
Mercedes-Benz CLA 250 2015
Mercedes-Benz CLA 250 2015
Mercedes-Benz CLA Interior 2015
Mercedes-Benz CLA Interior 2015
Mercedes-Benz CLA Interior 2015
Mercedes-Benz CLA Interior 2015
با وجود چنین تقاضای بالایی و امکان تأمین موجودی مورد نیاز، مرسدس اندکی به قیمت این خودرو افزوده است و اکنون دیگر این یک خودروی زیر ۳۰ هزار دلار تلقی نمی‌شود. در حال حاضر مدل CLA 250 مدل ۲۰۱۵ در آمریکا با قیمت پایه ۳۱,۵۰۰ دلار بدون احتساب هزینه حمل به مقصد به فروش می‌رسد. البته با وجود افزایش ۱۶۰۰ دلاری قیمت، هنوز این یک قیمت جذاب و معقول برای یک سدان جمع‌وجور لوکس با قدرت پیشرانه ۲۰۸ اسب بخار و نشان ستاره سه پر بنز محسوب می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶۸ دیدگاه‌ها

  1. مصطفی

    ۲۷ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (225 ديدگاه)

    بنز بنزه ولی ای کاش افزایش قیمت نمی داد . کلا از افزایش قیمت می ترسم.

    1. AliZeus

      ۲۷ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (416 ديدگاه)

      نامردا تا دیدم من میخوام یکی بخرم قیمت بردن بالا :D

  2. "Amir"

    ۲۷ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (724 ديدگاه)

    خداییش میرزه،،،خدا کنه بیاد ایران،بخوایم خیلی بالا بگیریم 200 میلیون میشه ولی تو ایران 260 رو شاخشه چون قیمت جهانی رو در نظر نمیگیرن،قیمنو با توجه ب قیافه میزارن،،دقت کردین؟

    1. هادی

      ۲۷ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (456 ديدگاه)

      بی سابه دیگه کاریش نمیشه کرد

    2. mory

      ۲۷ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (417 ديدگاه)

      دقت کردین!؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!

      یعنی چی ؟

      بچه هم دیگه میدونه که بر اساس قیمت جهانیش نیست و عشقیه

    3. مجتبی(ساروی)

      ۲۷ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (548 ديدگاه)

      قربون دهنت این لبایی که که این حرف راستو زد رو باید داد جنیفر ببوسه والا به خدا هچل هفت ترین بازار ماشین تاریخ بازار الان ایرانه تا 500سال دیگم نمیشه رکوردش رو زد حاضرم با مدارک ثابت کنم

    4. Ehsan

      ۲۸ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (1243 ديدگاه)

      البته بازار ایران به قیمت دلار و پولی که بابت گمرک و مالیات میدی بستگی نداره به این بستگی داره که چه تعداد از این ماشین وجود داره و آیا ویژه اسj یا نه به نظر من بالای 500 میلیون قیمت میخوره در ایران ، دوستان دقت کنید اینجا ایران است نه یک کشور قانونمند و دقیق اروپائی

  3. لاکی استریک

    ۲۷ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (190 ديدگاه)

    اغا هرطوری حساب میکنم به پوله ما نباید بیشتر ۱۱۰تومن بشه البته بدون گمرک حالا ببینید چه ماشینی میتونیم با همین پول الان اینجا سوار شیم فوقش یه النتر هست اونم نه فول اپشن واقعن حق ما اینه؟؟

    1. سعید

      ۲۸ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (221 ديدگاه)

      بله واقعا حق ما اینه …!!!؟

    2. علیرضا

      ۲۸ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (101 ديدگاه)

      نمایندگی بنز (ستاره بنز ایران) به زودی این اتومبیل را وارد خواهد کرد با قیمت رقابتی!!! البته به گفته خودشون!

      1. ارمان

        ۲۸ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (1289 ديدگاه)

        فکر کنم با قیمت رقابتی 350.000.000 تومان :D :)))

  4. سام سامی

    ۲۷ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    هنور یک قیمت خیلی جذاب هست…
    اما فکر مبکنم بر خلاف گقته دوستمون امیر که میگه قیمت تو ایران به خاطر قیافه هست اینجوری نیست، بلکه قیمت با توجه به برند و سوء استفاده از ناآگاهی خریدار تعیین میشه!!! متاسفانه از ماست که بر ماست!!
    همونطور که دوستان میدونند تعرفه خودروهای با موتور 2000 تا 2400، 15 درصد از زیر 2000cc بالاتر است!!! اما متاسفانه مثلا وقتی bmw428 میاد توایران بدون توجه به موتورش که زیر 2000cc هستش هر قیمتی میخوان میچاپن به مردم بیچاره!!!
    وقعا یک ماشین 40,000$ با تعرفه 40 درصدی (مخصوص ماشینهای زیر 2000) چجوری 350 میلیون قیمت گذاری میشه!!!!( ملت هم میگن وای موتور 2800cc و بی ام و هستش)…به خدا تنها دلیل اینه که اول یک ناظر برای قیمت کذاری ماشین های خارجی نیستش اگه هم باشه دستش با وارد کننده ها تو یه کاسه است!!! دومیش هم عدم اطلاع مردم به خاطر اینکه هم مطالعه کم دارندو هم هر روز یه قانون به تصویب میرسه!!! سوم هم به گفته دوستمون شاید قیافه!!!!
    ببخشید که زیاد به cla مربوط نبود اما واقعا دلم میسوزه که این آشفته بازار ماشین های خارجی وجود داره…
    درود بر عاشقان خودرو

    1. "Amir"

      ۲۷ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (724 ديدگاه)

      سام سامی جان،من گفتم ب خاطر قیافه چون چند وقت پیش ی A200 وارد ایران شد و قیمتش رو طوری گذاشتن ک حتی از C200 هم زد بالاتر تازه وارداتی بود ی همچین قیمتی گذاشتن

    2. کاله

      ۲۷ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (6 ديدگاه)

      کلا وقتی انحصار باشه نتیجه بهتر از اینی که الان هست نمی شه.

    3. علیرضا

      ۲۸ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (101 ديدگاه)

      خیلی عالی گفتی، ولی علاوه بر تعرفه 40% هزینه های دیگه هم میخوره مثل ارزش افزوده و خروج خودرو فرسوده و چند تا اراجیف دیگه، عموما خودروهای 2000 سی سی رو باید تا وقتی که پلاک میشه و میتونی سوارش بشی حدود 80% به قیمت کمپانی اضافه کنی، البته این رو هم بدونید که چون اکثر اتومبیلها از کشورهای عربی علی الخصوص امارات وارد میشه اونجا قیمت اتومبیل یه کمی بالاتر از قیمت کمپانی است

  5. E 36

    ۲۷ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (914 ديدگاه)

    به حال ما ها که فرقی نداره چه 29000 چه 32000 دست ما بهش نمیرسه…

  6. 4MATIC

    ۲۷ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1050 ديدگاه)

    دمش گرم یه همچین عروسکی رو 30هزاردلار می ده به خدا هرچقدرهم که قیمتش بره بالا می ارزه
    بی ام و سری2=دیسلایک
    cla45amg=لایک

  7. 4MATIC

    ۲۷ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1050 ديدگاه)

    از خوشگلی این ماشین هرچی بگم کمهههههههههههه

  8. شلبى

    ۲۷ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (704 ديدگاه)

    ماشین خوبیه مخصوصا با توجه به قیمتش که ارزششو داره ، ولى به نظرم اندازه چرخاش نسبت به اندازه ماشین کوچیک

    1. علیرضا

      ۲۸ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (101 ديدگاه)

      کاری نداره که، فروشگاههای رینگ و لاستیک در خدمت شماست، انواع رینگ و لاستیک پهن و بزرگ برای خارج کردن ماشین از استاندارد آمادس!!!! ببر اونجا بزنت رو بکنن پراید حال کنی!!!

    2. ارمان

      ۲۸ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (1289 ديدگاه)

      ساده بگم برای انتخاب سایز و نوع لاستیک واقعا مطالعه میشه هیچ وقت اونهارو تغییر ندین بر خلاف تفکر ما ایرانی ها اصلا این کار دیمی نیست

  9. فرید

    ۲۷ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (786 ديدگاه)

    :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D حالا خیلی مونده بنز بفهمه ماشین لوکس کمتر از ۳۰ هزار دلار نمیشه داد بیرون…
    چند وقت پیش لکسس به جهان اعلام کرد که لکسس به هیچ عنوان قصد تولید خودرویی زیر ۳۰ هزار دلار رو نخواهد داشت…
    حالا این آقا میلاد ما چند وقت پیش در پدال در مورد همین پیج لکسس یه حرف هایی زد که الان میخوام ببینم چه جوابی واسه این حرف ها دارند!!!!!!!!
    حرف آقا میلاد…
    به نظر من لکسس این حرف رو از روی حسودی زده.گربه دستش به گوشت نمیرسه

    میگه پیف پیف.

    شرکت بزرگ و معتبری همچون مرسدس بنز نمیاد به خاطر کیفیت و نهایتا 2000

    الی 3000 دلار کمتر کمتر که فروش بیشتر را در پی دارد ، خودش را ضایع

    کند.من نمیدونم چطور شما متوجه همچین مساولی نمیشوید.!!!!!!

    به شما قول میدم تا چند سال دیگه خود لکسس برای رقابت با این مدل ، با

    هر ترفندی که شده یک مدل تولید میکنه.

    بشین و نگاه کن.
    آقای حسود جون اینقدر تند نرو هیچوقت توی هر بحثی…همیشه توی هر بحثی متعصبی رفتار کردی اینم از این که بهت نشون دادم…دیدی گربه دستش به گوشت میرسید ولی مثل بنز پر مدعا نیست…این رو بدون که پشت لکسس تویوتاست…هنوز خیلی مونده تویوتارو درک کنی و حرف های مدیرهاش رو بفهمی…در ضمن ما نیازی به مدل نداریم با همین مدلامون شمارو بیچاره کردیم…شما بجای این CLA یه مدلی بزنین که اینقدر آبروی شمارو توی هر نظر سنجی ای نبره و یکم آبرو داری کنه از بنز….اینم از قیمتش…
    بعد بهت میگم متعصب ناراحت میشی…اینا حرف های خودت به خودت بود که زدم…از من به تو وصیت…اینقدر متعصب نباش واسه برندت خوب نیست یروزی مثل امروز حرفای خودت رو به خودت میزنه ها :-D :-D :-D :-D

    1. mc-alirezaz

      ۲۷ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (27 ديدگاه)

      داداش خوتو به یه روانشناس حتما نشون بده
      شما یه مدل از تویوتا یا لکسس بیار با این قیمت که یارای رقابت با اینو داشته باشه:)
      هنوز مونده که تویوتا بتونه همچین طراحی بکنه داداش فعلا باید حسرت بخوری

      1. "Amir"

        ۲۷ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (724 ديدگاه)

        فرید جان الکی تعصب بازی در نیار،،،تو این ی موردم لکسوس کم آورده بنزم هیچ جای حرفی باقی نذاشته آمارم داره نشون میده فروش خوبی داشته (تا اونجایی ک یادمه شما با آمار سروکار زیادی داشتی)

        1. فرید

          ۲۸ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (786 ديدگاه)

          فروش شما خوبه من مگه چیزی گفتم؟؟؟تنها چیزی که از ما سرترین همین فروشتونه.که اونم نوش جون و گوارای وجودتون.

        2. "Amir"

          ۲۸ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (724 ديدگاه)

          خب حتما دلایلی وجود داره ک فروشمون خوبه دیگه،،،،

    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۷ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (6507 ديدگاه)

      درود .

      البته فرید جان این جمله را قشنگ بخون و درک کن ، اسمی از ضررده بودن

      نیاورده . گفته به رغم استقبال و فروش بالا .

      ((( با وجود چنین تقاضای بالایی و امکان تأمین موجودی مورد نیاز، مرسدس اندکی به قیمت این خودرو افزوده است و اکنون دیگر این یک خودروی زیر 30 هزار دلار تلقی نمی‌شود. )

    3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۷ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (6507 ديدگاه)

      البته اینو یادم رفت که بگم مرسدس بنز در حال کار بر روی شاسی بلندی

      کوچک تر از GLA هست .

    4. احمدرضا

      ۲۷ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (393 ديدگاه)

      فرید لایک

      1. فرید

        ۲۸ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (786 ديدگاه)

        چاکریم ;-)

      2. "Amir"

        ۲۸ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (724 ديدگاه)

        احمدرضا جان وقت کردی اون عکستم عوض کن ک اصلا ب دیدگاهات نمیاد

        1. فرید

          ۳۰ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (786 ديدگاه)

          چون تعصبی رفتار نکرد احمدرضا بد شد آره؟؟؟؟؟؟خودتون که متعصبین دیگرانم وادار میکنین متعصب شین.

    5. شایان

      ۲۸ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (1340 ديدگاه)

      فرید جان خوبی داداش یکم آب بخور گلم آروم آروم هم میشه حرف زدا

      1. فرید

        ۲۸ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (786 ديدگاه)

        من خوبم داداش نگران نباش :-D …آخه میلاد بعضی وقتا یه حرفایی میزنه که آدم همه جاش به حرف میاد…از بس که متعصبه این پسر.ولی پسر خوبیه… اصلا اینیکه تو سایت میبینین نیستش.نمیدونم بعضی وقتا همه خون جلوی چشاشونو میگیره این تعصب جلوی چشاش رو میگیره :-D

        1. شایان

          ۲۸ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (1340 ديدگاه)

          اتفاقا اگه یه نفر تویه سایت باشه که تعصب الکی به خرج نده اونم میلاد شاید بنز دوست باشه که(که البته این تویه خونه همه هست) ولی عشق با تعصب الکی خیلی فرق میکنه میلاد هم بچه با منطقیه هم اطلاعاتش از همه بالاتره در ضمن ما نیومدیم اینجا کشت و کشتار راه بندازیم که میگی خون جلوچشمامونو میگیره(مگه داعشیم) ما اومدیم بحث کنیم و اطلاعات کسب کنیم

        2. فرید

          ۲۸ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (786 ديدگاه)

          آآآآآآآرررررررره ه ه ه ه ه ه …میلاد و چه به تعصب آخه :-D :-D :-D :-D :-D :-D
          آقا شایان انگار از موضوع پرتیا…یکم به کامنتا نگاه کن و حرف هایی رو که ایشون در پیج های قبلی زدند رو بخون بعد بیا نظر بده.
          بعضی ها میان یه چیزایی میگن بعضی وقتا…خنده داره ها ولی خندش نمیگیره.

        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۹ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (6507 ديدگاه)

          درود . شایان جان نوکرتم .

    6. حسین

      ۲۸ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (1363 ديدگاه)

      درود
      ماشین لوکس زیر 30 هزار دلار میشه داد بیرون اما اینقدر تقاضا براش زیاد میشه که برای تأمین موجودی مورد نیاز قیمتشو افزایش میدن

      1. فرید

        ۳۰ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (786 ديدگاه)

        جاااااااااااااااان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!…اینقدر تقاضاتون بالا بود قیمتش رو دادین بالا؟؟؟؟

        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳۰ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (6507 ديدگاه)

          درود .

          خب فرید عزیز شما منبعی دارید که بگه مرسدس بنز

          برای بالابردن کیفیت CLA این ماشینو گرون کرده ؟؟؟

          شاید شرایط اقتصادی باشه . اگر منبعی دارید به ما هم

          بگید . حالا یک سوال :

          در امریکا شرکت جی دی پاور کیفیت خودروهارو میسنجه .

          CLA هم مشکلات داره .

          پس چرا مردم از این ماشین استقبال میکنند ؟؟

    7. ramin

      ۱۳ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (77 ديدگاه)

      اونموقع که لکسس داشت تو عالم خودش سیر میکرد بنز بهترین و پرطرفدار ترین ماشینارو میداد بیرون.اصالت بنز میرزه به کل کارخونه لکسس.بنز هم توماشینای سنگین هم تو ماشینای ریس هم تو سدان وخلاصه تو همه چیز همیشه بهترین و باکیفیت ترین هارو عرضه کرده.لکسس به گرد پاشم نمیرسه داداش

  10. سپهر

    ۲۷ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (70 ديدگاه)

    ای بابا خسته شدیم از بس گفتیم خوشگله خوب نامردا یه کم ارزون بدین همه بتونن از این ماشینا بخرن دیگه یه کم کمتر سود کنیین میمیرین مگه مردم ایران چیشون از بقیه مردم دنیا کمتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  11. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۷ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (6507 ديدگاه)

    درود .

    اولا لکسس گفت ما خودروی ارزان نمیسازیم نگفت زیر 30 هزار دلار .

    دوما این نسبت به دیگر مدل های های بنز ، صدای اتاقش بیشتر بود که در

    نسخه های جدید حل شده .

    من در اون پست زود قضاوت کردم و این اشتباه من بود . اما به شما پیشنهاد

    میکنم که اشتباه منو تکرار نکنی . چون لکسس الان داره روی پروژه خودروی

    سدان کوپه ( در کلاس CLS )کار میکنه .

    اما خب وجود لکسس NX و یک پروژه تقریبا مطرح شده که گویا کوچکتر از مدل

    NX است ، شاید گواه این مساله ارزانی باشد .

    حال با همین مشکلاتی که این مدل داره فروشش نزولی نداشته . تازه قیمتش

    هم افزایش داشته . به رغم استقبال زیاد .

    لازم به ذکره که من در اون پست زود قضاوت کردم ، به همین خاطر هست که

    در همه ی پست ها میگم زود قضاوت نکنیم و بگذاریم زمان و مشتری اینو

    ثابت کنه .

    حالا میخوام بدونم شما در فروش کجا مارو بیچاره کردید ؟؟؟

    همین بنز که داره ابروی مارو میبره ، در کشوری که جی دی پاور داره .

    در کشوری که به کیفیت اهمیت میدن ، داره مثل نقل میفروشه .

    همون بنزی که در جی دی پاور اسمش نیست .

    پس یک حساب سادست .

    البته یادم رفت که بگم لکسس IS هم جزو بدترین ماشین ها بود .

    همه ی ماشین ها بی عیب نیستند .

    من هم از قضاوت زود هنگامم درس گرفتم .

    1. فرید

      ۲۸ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (786 ديدگاه)

      […]ینی الان حرف تو اینه لکسس نگفته زیر ۳۰ هزار دلار نمیسازیم گفته که فقط ارزان نمیسازیم…خب به نظر تو ارزان نمیسازیم یعنی چی؟؟؟؟؟؟ یکی این حرف هارو میزنه که توی مباحث خودرویی نباشه و از دنیای خودرو پرت باشه نه که تویی که با نزدیک به ۶۰۰۰ تا نظر داری تو سایت نظر میدی…هر چیزیو نگو میلاد جان واسه شما که بزرگ این سایتی بده بخدا…واسه جواب شما یه حرف مدیر لکسس و لینکی که این حرف رو گفته واسه شما میزارم که دیگه از این حرف های خنده دار رو نزنی…این حرف هم خطاب به شماستا و برندتون…اونوقت میای میگی مدیر لکسس گفته فلان…و منم برمیگردم بهت میگم اون حرفی که لکسس زده و شماها دلتون رو بهش خوش کردین سیاست شرکته و شما قبول نمیکنی…پشت اون حرف ها این حرف خوابیده قشنگ نگاه کن…
      سخن مدیر لکسس…
      کی از مدیران این کارخانه ژاپنی در پیامی غیر مستقیم به استراتژی جدید مرسدس بنز، ب ام و و آئودی گفته است ماشینی که قیمتش زیر سی هزار دلار باشد لیاقت برند لکسوس را ندارد.
      http://www.khodro.info/sn/articles/pt/full/id/1209پس دیدی من مثل شما نیستم هر حرفی رو هرجا بزنم و بخوام شلوغش کنم پس لکسس این حرف رو زده عزیز دلم…من همه حرف های من طبق سند و مدرکه نه مثل شما فقط کل کل بیخودو کوری خونی الکیه…پس دیدی گربه دستش به گوشت میرسه شماها فکر میکنین و تو خیالات سیر میکنین…
      در مورد کیفیتش هم نه توروخدا صدای کابینش رو درست نکنه…قیمتشم برده بالا باز میخواد همون رو بده دست مشتریش…حرف هایی میزنیا.
      درسته شما الان فقط یه فروشتون از ما بیشتره…که اونم نوش جونتون بفروشین…فقط یکم به کیفیتتون هم توجه ویژه داشته باشین تا توی جداول کیفیت و قابل اطمینان بودن یکم رتبه تون آبرومند تر باشه…۲۴ دیگه خیلی ضایع بود…در ضمن هر وقت ۱۲ سال شدین پرفروشترین برند آمریکا یا توی هر قاره دیگه ای اونوقت بیا فروش فروش کن…
      باز طبق همیشه من نمیدونم این آمارهای چپرچولارو از کجا میاری…طبق جدید ترین آمار کیفیت IS توی کلاس خودش شده بالاترین مدل…و این CLA مثل کلاس در قعر جدول به سر میبرند…اینم آمارش تو همن سایت پدال…
      http://www.pedal.ir/%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87/%DA%A9%D9%85%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B7%D9%85%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D9%88/
      شما با آمار های معتبر با من صحبت کن عزیزم…استاد این جور آمار های دربه داغونیا و همیشه هم طبق اینا میای مانور میدی چون آمارهای معتبر بنز توش گند زده ولی این آمار های دربوداغون یه سودی بنز برده در اون.
      خدارو شکر تو یه بار درس گرفتی…ما به آرزومون رسیدیم پس :-D ;-)

      1. فرید

        ۲۸ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (786 ديدگاه)

        پدال چرا حرف من رو سانسور میکنی…من که چیزی نگفتم که…دوستان هر جوابی و هر چرت و پرتی مینویسن چاپ میکنی حالا به ما میرسه سانسور میکنی…یکی فکر میکنه من چه فوشایی نوشتم…
        طرف تو همین پیج میاد این حرف های چرت و پرت رو میزنه فوری چاپ میکنیش با ۱۳ تا نظر…به نظرت پدال خان این جمله مورد نداره؟؟؟؟ (داداش خوتو به یه روانشناس حتما نشون بده)…این بد نیست؟؟؟؟؟نمیدونم کی نشسته اون پشت که اینار توهین نمیدونه…یکی به خود اون طرف این حرف هارو بزنه تایید میکنه این حرف هارو…
        پدال تعصب شما هم داره حق به جانب میشه ها.

      2. فرید

        ۲۸ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (786 ديدگاه)

        جمله ای که پدال محترم سانسور کردند…
        آقا میلاد اینقدر الکی از خودت حرف در نیار…چرا فقط میخوای یه حرفی رو زده باشه…دیگه حرف دیگه ای نداری میگی لکسس نگفت خودروی زیر ۳۰ هزار دلار نخواهد ساخت گفت فقط ارزون نمیسازه…اون لینکش اونم اون حرف مدیر لکسس…
        دیگه حرف نداری بزنی نمیدونی چی بگی.

    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۹ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (6507 ديدگاه)

      درود .

      عزیزم بله در حد لیاقت لکسس نیست . چون همینجوری ارزشش پایین است ، بیاد

      ماشینه زیر 30 هزار دلار هم بزنه که دیگه واویلا میشه . اون مقام هاش تو جی

      دی پاور و ….. چه تأثیری در فروشش و دید مردم نسبت بهش گذاشته . اخه

      اون مقام ها باید یکجایی تأثیر داشته باشند دیگه . اون امارها برای

      بالابردن اطلاعاته ، اما مردم همون بنز پرخرج و پر استهلاک و بی کیفیت و

      …. را میخرند ، تازه افت قیمتشم قبول میکنند .

      متعصب چشمش فقط به یک بازاره و میگه بازار فقط امریکا .

      ایا برای فروش تویوتا هم به امریکا نگاه میکنی ؟؟؟

      مگه مردم دیگر جاهای دنیا ادم نیستند ؟؟؟

      مایی که جهان سوم هستیم از جی دی پاور اطلاعات میگیریم و قبولش داریم ،

      به نظرت بقیه جاها قبول ندارن ؟؟؟

      عین این میمونه که من بیام فولکس و تویوتا با هم مقایسه بکنم و بگم

      فرید شماها تو چین فروش ندارین . ما 7 سال پرفروش چین بودیم .

      معیار دنیاست . وسعت دیدتو بزرگ کن . دنیا دیده باش نه امریکا دیده .

      با این حرفت به انتخاب دیگر کشورها هم احترام میذاری .

      فقط جاهایی که برات سود داره را نگاه نکن .

      به قول مدیر لکسس هنوز مردم دنیا اون دید رو نسبت به لکسس ندارند که به

      المانی ها دارند .

      حالا بیاد ماشین 30 هزار دلاری هم بزنه که دیگه ارزش نداره . همینجوریشم

      ارزش انچنانی ایی نداره . البته خداییش کیفیت داره که باید باقیه

      برندها ازش یاد بگیرند . خوبشم میگم ، بدشم میگم .

      در ضمن تا قبل از این فیس لیفت ها هر کدام از محصولات لکسس برای خودش

      یکجور ساز میزد . بعد از 30 سال تازه تویوتا فهمید باید

      یک زبان طراحی براش مشخص بکنه .

      خود تویوتا هم هنوز سردرگمه . محصولاتشو با هوندا و مزدا نیسان

      میتسو مقایسه کن .

      بابت بد بودن لکسس IS به مجله ماشین بهمن ماه 1392 صفحه ی 96 الی 97

      مراجعه کن . اون مطلب از نشریه ((( کانسومرریپورت ))) ترجمه شده .

      با عنوان بدترین خودروهای سال 2013 که به ترتیب برات نام میبرم .

      1- لینکلن MKS .

      2 – سایون TC .

      3 – لکسس IS .

      4 – هوندا کراس تور .

      5 – میتسوبیشی اوت لندر .

      6 – میتسوبیشی میراژ .

      7 – مرسدس بنز CLA .

      8 – نیسان ورسا سدان .

      9 – نیسان سنترا .

      10 – شورولت اسپارک .

      تقریبا مشکلات بنز سی ال آ شبیه لکسسه .

      شما هم هروقت با همه ی خصلت های بنز ، ارزشت بالا بود و همچنین فروشت

      بعد بیا بگو کیفیت . اول بودن .

      مهمترین هدف کارخونه فروشه . الان دوسال هم هست که عقب افتادین .

      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۹ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (6507 ديدگاه)

        درود .

        در ضمن نقاط ضعف مرسدس بنز CLA اینها هستند :

        لذت رانندگی با یک مرسدس بن را ندارد .

        اتاقی تنگ و با صر و صدا است . سواری خشک و دید ضعیف .

        اتاق تنگ و کوچک رو قبول ندارم ، چون کلا ماشینش در رده های

        کوچکه .

        بقیه حرفاش درسته . اون دید ضعیف هم به خاطر حالت کوپه بودنشه .

        به نظر من آئودی آ23 در وضعیت بهتری هست . هنودلینگ و چابک هم

        نیست . طبیعی هم هست چون که یک لوکس ارزان با حداقل امکانات

        است . اگر به اون لینکی هم خودت گذاشتی ، میبینی که فقط مدل

        CLA 250 است که مدل پایه است .

        حالا برای لکسس :

        خیلی اسپورت و لوکس نیست . شتابگیری فاقد هیجان . مصرف سوخت

        نا امید کننده ، کابین تنگ و کوچک که سکات هم نیست . و …

        این مطلب برای همون سایتی است که به عنوان مرجع قبولش داری .

      2. فرید

        ۳۰ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (786 ديدگاه)

        بابا چی میگی میلااااااد…تو چرا اینجوری هستی…
        یجا میگی باز فرید پیشگویی کرد…
        میلاد پیشگویی کار توئه نه من…عجب بابا… ۲ روز نمیشه کامنتتو آوردم اینجا گذاشتم…اونوقت من پیشگویی میکنم یا تو…

        بعد جالبه من نمیدونم کانسومر ریپورتس سال ۲۰۱۳ آی اس رو بدترین خودرو میکنه ولی سال ۲۰۱۴ میشه بهترین خودرو نه؟؟؟؟؟عجب بابا…من نمیدونم همیشه دلت به این مجله ماشین و جاهایی خوشه که فقط طرفدار بنزه…
        تو اینقدر متعصبی که هیچوقت هیچ چیزی رو قبول نمیکنی….یعنی تاحالا ندیدم که بگی آره اینجا حق با توئه…چون متعصبی و فقط میخوای با آدم کل کل بیخود کنی…من دیووونم که با تو بحث میکنم…من با دیدن اون کامنتت دیگه هیچ حرفی ندارم باهات بزنم…کسی که ۲ روز نمیشه حرفی که مدتها پیش زدی و تعصبانه برخورد کردی اینجا توی این صفحه واست آوردم بعد برمیگردی به من میگی باز فرید پیشگویی کرد…اصلا این حرفا با شخصیتت جور در نمیاد…خیلی بده…شخصیتت کاملا دوگانست.
        یعنی بعضی وقتا حرفایی میزنی که آدم پشیمون میشه که تا الان چرا با تو داشته بحث میکرده…آدمی که جلوی چشش تعصبه…بعد هم اس ام اس میدی میگی دیسلایکارو نگاه کن…دیگه هیچکس ندونه من که قضیه ی دیسلایکارو میدونم که دیگه به من نگو که.
        آدمی که هیچ چیز جز تعصب نمیشناسه بحث کردن باهاش وقت تلف کردنه.

        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳۰ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (6507 ديدگاه)

          درود .

          چقدر جوش اوردی ؟؟؟

          فرید جان مگر غیر از اینه که لکسس کیفیتش بالاتر از همه

          است ؟؟

          مگر غیر از اینه که به غیر از پیشرفت چشمگیری داشته ؟؟

          مگر غیر از اینه که بعد از رقابت 3 الی 4 تا المانی

          ها با هم ، لکسس مهمترین رقیبشونه ؟؟؟

          هر برندی اشکالات خودشو داره . محاسن خودشو .

          هر کسی قصد داشته باشه که برندی رو بکوبه ، نه تنها

          اون برند کوبیده نمیشه ، بلکه بالاتر هم میره .

          چون منه متعصب نمیتونم موفقیتشو ببینم .

          هردوشون خوبن .

          شما کیفیتتون بالاتره . باقیه برندها هم باید یاد

          بگیرند . اما رتبه ی 24 جدول هم اونجور نیست که ماشین

          به درد نخوری باشه . اگر باشه ، استقبالی ازش

          نمیشه .

  12. 4MATIC

    ۲۷ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1050 ديدگاه)

    اقا میلاد یه سوال الان درحال حاضر لکسوس از اینفینیتی و اکورا باارزش تره؟؟
    چون لکسوس مال تویوتاواینفینیتی مال نیسان وهکورا مال هونداست
    ولی به نظر من اینفینیتی ازهمشون بهتره
    البته فقط نظرمنه

  13. علی

    ۲۷ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (72 ديدگاه)

    وای خدای من اگه پول گمرک نبودببین با90میلیون میتونستیم سوارچی بشیم افسوس…

  14. Behnam

    ۲۷ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (132 ديدگاه)

    هنوزم قیمت مناسبی داره نسبت به امکانات و کیفیتی که ارائه میده .

  15. Ali

    ۲۷ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (86 ديدگاه)

    من یه cla200 سه هفته تو نمایشگاه داشتم هیچی نداره بدردنخوره کمه کمه ش ادم باید cla250 بگیره

    1. "Amir"

      ۲۷ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (724 ديدگاه)

      خوبی دادا،،،مطمئنی CLA آورده بودی!!!

    2. فرید

      ۲۸ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (786 ديدگاه)

      میلاد جان تحویل بگیر :-D :-D :-D :-D :-D :-D
      تاحالا شده از کسی بشنوی یه لکسس چیزی نداره بدرد نخوره….ولی……………………………………. :-D :-D :-D :-D
      لکسس بدترین نداره ولی ارزون ترینش که CT باشه باز از این بهتره…CT کجا این کجا…از لحاظ قیمتی مقایسه کردما نیای بگی کلاس این کجا اون کجا نیای گارد بگیری…ارزونترین در مقابل ارزونترین…آخه ارزونترین ما هم مقام میاره بدبختی…ای بابا…
      گرونش کردین ایشالا واستون مقام بیاره و اینجوری باعث سرافکندگی کارخونتون نشه ;-)

      1. "Amir"

        ۲۸ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (724 ديدگاه)

        فرید دادا بر چ مبنایی میگی CT از CLA بهتره!!!!!
        خداییش انتظار ی همچین حرفیو نداشتم

        1. فرید

          ۲۸ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (786 ديدگاه)

          بر طبق گزارش های consumer reporst و jdpower…شما رسمس تر از این داری به ما نشون بده که مرجع ما اون بشه…
          شما چطور فکر میکنی CLA از CT بهتره…با اینکه کلاس ها هیچ ربطی نداره به هم ها…از لحاظ ارزونترین هر برند رو میگم.

  16. 4MATIC

    ۲۷ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1050 ديدگاه)

    علی اقا حالت خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    CLA250به درد نمی خوره
    یاخدا
    باکیاشدیم70ملیون نفر

    1. فرید

      ۲۸ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (786 ديدگاه)

      شما گزارش هارو قبول ندارین…حرف مردمم قبول ندارین…اونوقت چیرو قبول دارین؟؟؟عجبا…میگفت عالیه قبولش داشتین نه…یه دنیا از این CLA مینالن شما هی بیا خلاف این رو ثابت کن…انگار ۱۰ تا CLA داشتی…به شما هم کم کم باید گفت متعصب نه؟؟؟؟؟عجبااااا

      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۹ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (6507 ديدگاه)

        درود .

        علت شکایت مردم از سی ال آ فقط و فقط به خاطر صدای داخل کابین

        بوده . همین ماشین با همین وضعیت فروشش تو امریکا ترکونده .

        به نظرت علتش چیه ؟

    2. عادل

      ۲۸ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (20 ديدگاه)

      منظورش دووclo بوده

  17. bse7en

    ۲۷ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (41 ديدگاه)

    با این وضع بازار ما این ماشین رو 200 میلیون هم بدن ارزش داره!
    البته اگه بدن

  18. سامان از تبریز

    ۲۸ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (3200 ديدگاه)

    سلام من ابن ماشین رو از نزدیک دیدم 3 تا تو تبریز هست البته هاچبکش A45 جلوش خیلی خوشگله من خیلی دوسش دارم قیمتش خیلی عالیه تو ایران بعضی ماشینها قیمتش اصلا یه جوریه الان لکسوس Rx 350 تو منطقه ازاد ارس 40. 45 هزار دلاره ولی ایران پلاکش 450 میلیون ولی لند کروز قیمت جهانیش تقریبا 70 هزار دلاره اونم حدودا 450 میلیون تومه من موند این 25 هزار دلار مابالتفاوت کجا میره
    الان اس کلاس رو از ارس اوردن 100 هزار دلار حدود 330 میلیون بالفرض گمرک تعرفه اش 130 درصد باشه که مطمئنم واسه وارد کننده های اینجور ماشینها خیلی خیلی خیلی کمتره میشه حدودا 700 تومن پس چرا قیمت اس لاس یک و ششصد میلیون تومنه ???
    الان این ماشین 1600 دلار گرون شده 5 میلیون :) نوش جان مرسدس باشه با پول این ماشین تو ایران مگان میتونی بخری یا النترا
    بقران این ماشینهای هیوندای و کیا که به اسم فول اپشن میفروشند 6 ایر بگ اینا کم اپشن هستند
    تو ارس من سوناتای فول اپشن دیدم 14 تا ایربگ داشت با کلی اپشن دیگه . کم اپشن هاشم 6 تا ایربگ دارن :)
    از ماست که برماست

    1. "Amir"

      ۲۸ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (724 ديدگاه)

      آقا سامان اس کلاس یکو هشتصد هست(البته متاسفانه)

  19. شایان

    ۲۸ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1340 ديدگاه)

    کلا نمیشه این ماشینارو در حال حاضر سوار شد بخاطر شرایط اقتصادی نابود کشور شاید اگر همه چیمون درست بود و هرکی سرجاش ما هم میتونستیم سوارشون بشیم این ماشین اگه بیاد ایران تا بیاد دستمون زیر 350 میلیون نمیشه پس هرکی نمیتونه بخره

  20. مهراب

    ۲۸ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (33 ديدگاه)

    کاش بنز جدیدا مانیتورهاشو شناور نمیزد

  21. عادل

    ۲۸ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (20 ديدگاه)

    ماشینی که همیشه وهمه وقت از دیدنش سیر نمیشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا