مرسدس بنز

نمایشگاه ژنو: نمایش برابوس 550 اَدوِنچِر مخصوص آفرود!

هیولایی که در تصویر می‌بینید برابوس ۵۵۰ اَدوِنچر (۵۵۰ Adventure) می‌باشد؛ گونه‌ای جدید از مرسدس G500 4×۴ که اختصاصاً برای ماجراجویی‌های خارج جاده طراحی شده است.

brabus-550-adventure-15

brabus-550-adventure-01
ورودی هوای کاپوت، وینچ، پروژکتورهای متعدد روی سقف، تسمه بین زه جلو و ریل باربند، گلگیرهای حجیم و لاستیک‌های غول‌پیکر نمای چشمگیر و فوق‌العاده‌ای به این نسخه بخشیده و موجب تمایز آشکار آن با دیگر مدل‌های کلاس G ساخت آاِم‌گ و برابوس شده‌اند.

brabus-550-adventure-02

brabus-550-adventure-05
اصلی‌ترین تفاوت اما زیر کاپوت نهفته است. پیشرانه ۴ لیتری هشت سیلندر توربو دوقلو این بار ۵۴۲ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتون‌متر گشتاور تحویل می‌دهد که با ۴۱۶ اسب بخار و ۶۱۰ نیوتون‌متر قبلی تفاوت زیادی دارد. همچنین طبق ادعای برابوس، شتاب اولیه تنها ۶.۷ ثانیه به طول انجامیده و سقف سرعت آن ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت می‌باشد. باید اقرار کرد که چنین اعداد و ارقامی برای یک شاسی‌بلند آفرود ۳ تنی فوق‌العاده به نظر می‌رسد.
از دیگر اختصاصات ۵۵۰ اَدوِنچر نیز می‌توان سامانه تعلیق با تنظیم الکترونیکی و صفحات محافظ زیر بدنه را نام برد.

brabus-550-adventure-10

brabus-550-adventure-11
بد نیست اشاره‌ای بکنم که برابوس همچنین علاوه بر قدبلند آلمانی، مدل‌های متنوع دیگری ازجمله اسمارت فورتو؛ مازراتی لِوانته و مرسدس بنز کلاس V را نیز به نمایشگاه ژنو امسال آورده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. (ali (CHEVY NOVA

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (7375 ديدگاه)

    فرهاد کاشانی نویسنده مجله ماشین یدونه از همین مدل البته ساخت دهه ی 70 رو داشت که سفید بود با تودوزی ابی
    یادمه یه مطلبی نوشته بود که ماشین رو برده بود یه تعمیر گاه معروف بنز که کارهای ماشینش رو انجام بدن بعد چند وقت به علت ماسمالی کردن کارها توسط مکانیک کارشون به دادگاه کشیده شد و مکانیک گند زده بود به ماشینش
    حتی زمانی که ماشینش رو به تودوزی کاری میبره با اینکه تاکید داشته چرم المانی در ماشینش استفاده بشه فرد تودوزی کار از چرم ایرانی استفاده کرده بود
    نکته اخلاقی اینکه اگه ماشینتون رو دوست دارید و روش حساس هستید دست هر کسی نسپریدش که کارهاشو انجام بده یا حداقل هر زمان که خواست کاری بکنه بهش سر بزنید تا طرف حساب بیاد دستش کارو ماسمالی به شما تحویل نده
    من خودم سر صافکاری ماشینم همین اتفاق افتاد و با صافکار دعوام شد و تو دعوا دماغش شکست اما به علت موضوعی نتونست ازم شکایت کنه منم تا کار از کار نگذشته بود ماشین رو گرفتم دادم به یه صافکار باوجدان خودمم هر ثانیه بالای سرش هستم و روی کار نظارت دارم

    1. Mehran

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (178 ديدگاه)

      به قول ما مشهدیا تِرسوندیما.کتک کاری چرا؟

    2. جواد

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (2 ديدگاه)

      با این “وجدانی کاری “امیدی به پیشرفت این کشورنیست،از ماست که بر ماست

    3. نوید جهرمی

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (3793 ديدگاه)

      علی جون. شما دیگه چرا؟ :)

  2. ENER-G-FORCE

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (204 ديدگاه)

    می دونم که میزان قدرت مهم نیست ؛ بلکه نحوه و میزان استفاده از اون اهمیّت داره که با هنر برابوس , این ” نهایت استفاده ” به کمال رسیده , ولی با دیدن کلمه ” برابوس ” انتظار قدرتی معادل 800-900 اسب بخار رو داشتم که با دیدن عدد “542” یه کم تو مأیوس شدم! ولی خدای آفرود , ترسناکی و ابهته ها!

  3. GT

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (544 ديدگاه)

    تهشه لامصب عجب چیزیه.چقد تر تمیزو بی نقص ساختنش این آلمانیا اصن اون رکابو فقط ببین بقیه چیزاش که کولاکه

  4. Madjid

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    .
    اصل کار قیمتشه. وقتی نسخه ی برابوس اسمارت میشه 50/000 دلار ، خدا به G class رحم کنه.

  5. Omid622

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (744 ديدگاه)

    بچه چرا از منصوری خبری نیست داره از برابوس خیلی عقب می افته اگه از جدیدترین پروژه منصوری خبر دارید لطف میکنید به ما هم خبری بدید نا سلامتی بهترین تیونینگ کار دنیا هستش

  6. فرشاد سجادیان

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    یکی از دلایلی که باعث شده از G 500 4×4² شدیدا خوشم بیاد، حذف تایر زاپاس از پشتشه؛ کلا زاپاس مخفی‌ رو صد در صد بیشتر‌میپسندم اما بی انصافیه اگه بگیم فرزند جدید برابوس خوش چهره نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا