نسخه برابوس مرسدس AMG C63 S با گشتاور ۸۰۰ نیوتنمتر
۱۲ شهریور ۱۳۹۴
۱۰ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
یک خبر خوب برای کسانی که فکر میکنند ۵۰۳ اسب بخار برای مرسدس AMG C63 S قدرت کمی است! نسخه برابوس در راه است. کیت قدرت و بدنه برابوس به نام PowerXtra B40 – ۶۰۰ قدرت ۵۹۱ اسب بخار در دور ۵۸۰۰ را از موتور ۴.۰ لیتری V8 دو توربو، بیرون میکشد.علاوه بر این، حداکثر گشتاور به میزان ۱۰۰ نیوتن متر افزایش یافته است و در حال حاضر گشتاور ۸۰۰ نیوتن متر را در دور ۱۷۵۰ تا ۴۵۰۰ دور در دقیقه در دسترس قرار میدهد. نتیجه تمام این تغییرات دستیابی به شتاب صفر تا صد ۳.۸ ثانیه و حداکثر سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت است.
Brabus C63 S Sedan برابوس قرار است ماه آینده در نمایشگاه خودرو فرانکفورت کیت تنظیم موتور PowerXtra B40 – ۶۰۰ را برای هر دو مدل سدان و استیشن مرسدس-آ ام گ C63 S رونمایی کند. قدرت فوقالعاده آن از طریق برنامه ریزی جدید برای تزریق سوخت و سیستم جرقهزنی و همچنین افزایش فشار حاصل شده است. Brabus C63 S Sedan در کنار کیت عملکرد، برابوس یک کیت آئرودینامیک هم ارائه میدهد که اجزای آن از کربن با سطح براق و مات ساخته شده است. سپر جلو مدل سدان و استیشن با لب اسپویلر برابوس بهروزرسانی شده و ورودیهای هوا هم با قطعات کربن احاطهشدهاند و ظاهری اسپرتتر پیداکرده است. Brabus C63 S Sedan در عقب، یک دیفیوزر و اسپویلر بهبودیافته قرارگرفته که هر دو از جنس کربن براق هستند و علاوه بر تغییر در ظاهر، آئرودینامیک بهتری ارائه میکنند، پوشش کربن در پوشش آینههای بیرونی نیز ارائه میگردد. Brabus C63 S Sedan برابوس C63 S از رینگهای ۲۰ اینچی برابوس بهره میبرد که گفته میشود از جنس کربن هستند. چرخها با لاستیک پیرلی یا یوکوهاما در اندازه ۲۵۵/۳۰ ZR 20 در جلو و ۲۷۵/۳۰ ZR تا ۲۰ بر روی محور عقب ارائه میشوند.
برابوس همچنین یک آپشن از اصلاحات داخلی اعم از تغییر رنگ نور پسزمینه و اضافه شدن آرم برابوس، ارائه میدهد که صندلیها و ادوات از جنس چرم مرغوب ماستیک و آلکانترا در هر رنگ دلخواه با درزهای-ماندارین رنگی هستند، بهعلاوه اینکه پوشش چوب و مجموعه تریم کربن هم متناسب با ترجیحات مشتری، ارائه میشود. پدال شیفتر آلومینیومی و سرعتسنج با حداکثر ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت هم از تغییرات داشبورد هستند.
مهندس صنایع و از علاقهمندان تکنولوژی و خودرو هستم، قبل از پیوستن به پدال در وبسایت های خبری دیگر در حوضه آیتی مینوشتم و وظیفه سردبیر و مدیریت وبسایتی در زمینه آیتی و خودرو را هم دارم. درحال حاضر مفتخر به نویسندگی در سایت پدال هستم.
اقاچرا گشتاور موتورهای بنز اینقدر بالا هستش چه تو مدل استاندارد چه نسخه amg برابوس همیشه برام سوال بود چون تو تقریبا همه موتورهای تولیدی بنز گشتاور از رقبا خیلی بیشتره
واووووو…عجب هیولایی شده،خیلی چیزه خوفی شده.با این که نمونه های استاندارد C رو بیشتر میپسندم ولی تو این تیونینگ هایی که واسه ی C شده،انصافا این یکی دیگه خیلی بی نقصه،فقط کاشکی سفیدش رو هم تیونینگ میکردن.تا دو هفته بعد و تو نمایشگاه فرانکفورت،sl_slc_gls_c coupe،این مدل های بنز هم ازشون رونمایی میشه B-)
فردین بهادری نژاد
۱۲ شهریور ۱۳۹۴برابوس همیشه خوب و با پرستیژ بوده
مخصوصا تو سری G
برا این هم خوب کار کرده
جواد
۱۲ شهریور ۱۳۹۴اقاچرا گشتاور موتورهای بنز اینقدر بالا هستش چه تو مدل استاندارد چه نسخه amg برابوس همیشه برام سوال بود چون تو تقریبا همه موتورهای تولیدی بنز گشتاور از رقبا خیلی بیشتره
مهدی
۱۲ شهریور ۱۳۹۴حس استحکام و تو پر بودن و سنگینی تو ماشینای بنز با یک نگاه .حتی با عکسش!
ماهان گاز
۱۲ شهریور ۱۳۹۴جواد جان چون اونا مامیتوانیم را تو خودشون عملی کردن تا مثل ما ایرانیا فقط شعار بدن/زنده باد مرسدس بنز همه کلاساش
حمید
۱۲ شهریور ۱۳۹۴واووووو…عجب هیولایی شده،خیلی چیزه خوفی شده.با این که نمونه های استاندارد C رو بیشتر میپسندم ولی تو این تیونینگ هایی که واسه ی C شده،انصافا این یکی دیگه خیلی بی نقصه،فقط کاشکی سفیدش رو هم تیونینگ میکردن.تا دو هفته بعد و تو نمایشگاه فرانکفورت،sl_slc_gls_c coupe،این مدل های بنز هم ازشون رونمایی میشه B-)
AHMADREZA
۱۲ شهریور ۱۳۹۴حمید خیلی منتظرشونم
احمد باقری
۱۲ شهریور ۱۳۹۴عالیه. واقعا معرکه است.
ali
۱۲ شهریور ۱۳۹۴یه کلام بی عیب،زیبا،جوان پسند
نوید جهرمی
۱۲ شهریور ۱۳۹۴حقی ک از بهترین تیونرای مرسدس هس.
بچه هیولا رو کرده هیولایی واسه خودش.
Reza :: Deutschland :: Mercedes
۱۲ شهریور ۱۳۹۴خیلی هم تیون نکرده
این اعداد و ارقام بیشتر به نسخه نرمال بنز میخوره تا برابوس
یه 700 – 800 اسبی میخوایم :-)
با شتاب 3.1 :-)