مرسدس بنز

نسخه برابوس مرسدس‌ AMG GT S همراه با ۵۹۲ اسب بخار

برای اکثر دوستداران خودرو، خروجی ۵۰۳ اسب بخار برای مرسدس-آ ام گ GT S با وزن حدود ۱۶۳۲ کیلوگرم بیش از حد کافی است، اما برابوس این حرف را قبول ندارد. به همین دلیل این تیونر آلمانی در نمایشگاه خودرو فرانکفورت نسخه تیون شده مدل GT S را با ۵۹۲ اسب بخار، به همراه تغییرات ظاهری معرفی کرده است.

Brabus Mercedes-AMG GT S
Brabus Mercedes-AMG GT S

کیت تقویت PowerXtra B40 – ۶۰۰ برابوس برای موتور ۴.۰ لیتری V8 دو توربو GT S شامل نقشه‌برداری جدید برای تزریق و احتراق و همچنین افزایش فشار توربو است. با تغییرات انجام‌شده توان این انجین با افزایش ۸۸ واحدی به ۵۹۲ اسب بخار در دور ۶۴۰۰ و گشتاور آن با افزایش ۱۰۰ نیوتن متری به ۷۵۰ نیوتن متر در دور ۴۸۰۰ رسیده است.

Brabus Mercedes-AMG GT S
Brabus Mercedes-AMG GT S

به لطف این تغییرات مرسدس-آ ام گ GT S برابوس ۰ تا ۱۰۰ را در ۳.۶ ثانیه پر می‌کند، (۰.۲ ثانیه سریع‌تر از نسخه استاندارد) و حداکثر سرعت با افزایش ۱۵ کیلومتر بر ساعت به عدد ۳۲۵ رسیده است.

Brabus Mercedes-AMG GT S
Brabus Mercedes-AMG GT S

علاوه بر تنظیم موتور، برابوس چهار خروجی اگزوز اسپورت بسیار سبک ساخته‌شده از تیتانیوم را جایگزین کرده است که وزن آن در حدود ۴۰ درصد از اگزوز قبلی سبک‌تر است و به بهینه‌سازی و بهبود قدرت موتور V8 کمک کرده است. همچنین یک شیر پروانه‌ای با کنترل الکترونیکی به راننده اجازه می‌دهد تا از داخل کابین سطح صدای موتور را تغییر دهد.

برابوس همچنین با تنظیم مجدد تعلیق اسپورت نوسانات و ارتفاع خودرو را کاهش داده است. با انجام این تنظیمات ارتفاع GT S در حدود ۱۵ میلی‌متر کاهش یافته است. ارتقاء در طراحی ظاهری شامل یک کیت آئرودینامیکی کربنی متشکل از سپرهای تهاجمی‌تر و اسپویلر حدید، طراحی جدید برای ورودی هوای گلگیرهای جلو، رکاب‌های جدید و دیفیوزر سفارشی عقب که تا زیر خروجی‌های اگزوز امتداد یافته است. برابوس در نسخه اصلاح‌شده مرسدس-آ ام گ GT S از رینگ‌های فوق سبک ساخته Monoblock F در اندازه ۲۰ اینچی در محور جلو و ۲۱ اینچ در عقب استفاده کرده است.
Brabus Mercedes-AMG GT S
Brabus Mercedes-AMG GT S

برای فضای داخلی، مشتریان می‌توانند لوازم جانبی منحصربه‌فردی مانند صفحه کربنی رکاب با آرم حک‌شده Brabus بر روی فولاد ضدزنگ همراه نور پس‌زمینه، پدال‌های آلومینیومی با روکش کروم و پدال‌های شیفتر آلومینیومی در موقعیت ارگونومیک را انتخاب کنند.

Brabus Mercedes-AMG GT S
Brabus Mercedes-AMG GT S

مانند تمام مدل‌های برابوس، GT S را هم می‌توان با ادوات داخلی و صندلی‌هایی از جنس چرم مرغوب آلکانترا متناسب با رنگ دلخواه مشتری سفارش داد. همچنین تزیینات داشبورد، کنسول و پانل‌های درب را هم می‌توان از جنس کربن و چوب مرغوب در هر رنگ دلخواه سفارشی داد.

منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مهرداد فراهانی

مهندس صنایع و از علاقه‌مندان تکنولوژی و خودرو هستم، قبل از پیوستن به پدال در وب‌سایت های خبری دیگر در حوضه آی‌تی می‌نوشتم و وظیفه سردبیر و مدیریت وبسایتی در زمینه آی‌تی و خودرو را هم دارم. درحال حاضر مفتخر به نویسندگی در سایت پدال هستم.

مطالب مشابه

‫۲۷ دیدگاه‌ها

  1. جواد

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (990 ديدگاه)

    یه دونه بدن باهاش عکسم بگیرم راضی هستم

  2. سعید

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (477 ديدگاه)

    وقتشه نظر سنجی جنجالی رو بکنیم البته مدل پایه
    911:+++++
    بنز ای ام جی:_ _ _ _

    1. Joker

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (89 ديدگاه)

      با اینکه از AMG GT S ، خیلی خوشم میاد و عاشق مرسدس بنزم، اما 911 یه استوره‌ست!

      1. امین

        ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (118 ديدگاه)

        در این که 911 یه استوره تو این کلاسه هیچ شکی نیست ولی من با قیافش حال نمیکنم و همین بنز با 592 اسب و شتاب 3.6 فعلا برام کافیه????????

        1. شایان

          ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
          سوابق: (1355 ديدگاه)

          اسطوره آقا اسطوره

    2. mohsen

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (1063 ديدگاه)

      911 Torbo S له میکنه AMG GTS رو همون طور که گودزیلارو له کرد

      1. Ali2240

        ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (513 ديدگاه)

        محسن جان اونایی که دیسلایک میدن جوون و خامن، من ازت عذر میخوام
        911 turboS مردی برای تمام فصول

        1. mohsen

          ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
          سوابق: (1063 ديدگاه)

          نه بابا خواهش میکنم من نظر خودمو میدم مهم نیس میدونید بیشتر تعصبی هستیم من خودمم میگم رو ماشین المانی متعصبم افتضاح مخصوصا بی ام وه باشه ولی خوب تا حالا این ماشین با نسخه معمولیه 911 رقابت کرده که در اون حد کم نیاورد ولی باید هم قیمتش و اونیکه ادعا کرده سازندش رقابت کنه از دوستان گفتن بلکش بیاد باشه بلک هم بیاد باز نمیتونه واقعا ولی اگه از نزدیک ببینید پشتش خیلی داغونه انگار طراح پشت ماشینو طراحی کرده یکی اومده گفته از این قسمت به بعد اضافس

      2. The Best Or Nothing

        ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (56 ديدگاه)

        داداش محسن اصلا قصد بی ادبی ندارم ولی شما بهتره بری یه بار دیگه مشخصات کامل 911 و جی تی رو بخونی
        علاوه بر آیردینامیک و هندلینگ نسبتا برابر ، 911 یه برتری دیگه هم داره اونم دو دیفرانسیل بودنشه
        پس شما انتظار نداشته باش 911 دو دیفرانسیل برابر جی تی تک دیفرانسیل برتری نداشته باشه
        ولی اگه جی تی هم دو دیفرانسیل بود قطعا فرمایش شما بر عکس میشد
        (AMG GT له میکنه 911 Turbo S رو)

        1. امیر

          ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
          سوابق: (4 ديدگاه)

          چه ربطی داشت؟

      3. reza ///AMG

        ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        از Mercedes AMG-GT نسخه های قوی تری هم میاد عزیزم
        بلک سری مونده هنوز
        وایسا اول کامل بشه بعد بیا با قویترین پورشه قیاس کن

      4. shahab

        ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (647 ديدگاه)

        turbo S 911 خیلی بهتره
        تازه کلاسشم بالاتره
        تعلیق بهترم داره اونم بدون تیونینگ

    3. HELL CAT

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (196 ديدگاه)

      911++++++
      132——

    4. محمد زمانلو

      ۲۵ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (134 ديدگاه)

      پیشنهاد می دم با پورشه اونم با 911 اصلا شوخی نکنی . ( خیلی خطرناکه
      سعید !!!)

  3. moeed

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (6 ديدگاه)

    ااااا . عجب چیزیه خدای من …

    1. محمد زمانلو

      ۲۵ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (134 ديدگاه)

      قابل توجه بر وبچ طرفدار مرسدس ! با اینکه موتور AMG GT S یه شاهکار مهندسیه تمام
      عیاره ولی این نقطه رو در نظر داشته باش که 911Turbo S تو نسخه ی استوکش
      باhp 560 این پسرک با سابقه ی همشهریش رو قورت میده .

  4. HELL CAT

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (196 ديدگاه)

    همون دو اسبش ارزش داره به کل اسب های پراید واقعا قوی ترین تیونیگ کار هست این برابوس

    1. rapbaz

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (51 ديدگاه)

      کاش مالِ پراید اسب بود…
      60 الاغ بی بخار!

  5. احمد باقری

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    در مورد این ماشین اصلا هیچ حرفی نمیشه زد، فقط میشه گفت شاهکار مرسدس هست، 911، گرمی چنده؟ این همه ابهت و شکوه و قدرت رو ول کردید میگید 911. وا اسفا. واویلا. آخه این هم نظرسنجی بود، دیگه قضیه کاملا معلومه، فقط مرسدس.

  6. AHMADREZA

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    911 گرمی چند برو بابا amg gt حالاحالا ها باید کار کنه تا جلوی 911 و دیگر رقبان بتونه شاخ و شونه بکشه

    1. محمد زمانلو

      ۲۵ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (134 ديدگاه)

      دمت گرم ، الحق طرفدار پروپاقرص پورشه هستی . دمت گرم !

  7. shahab

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (647 ديدگاه)

    AMG GT در حد رقابت با 911 نیست
    همین و بس

  8. shahab

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (647 ديدگاه)

    تعصب رو بذارین کنار 911 50ساله این کاره است

    1. Iran Air

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (15 ديدگاه)

      داداش اگه قراره تاریخ رو مد نظر قرار بگیریم باید خدمتت عرض کنم مرسدس ماشین رو ساخت و به دنیا معرفی کرد ! باز هم یاداوری می کنم این کل زور مرسدس نیست … فقط یه شروعه که 50 سالی که شما گفتی رو به چالش بکشه !

      1. mohsen

        ۲۴ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (1063 ديدگاه)

        جناب سبزوار ایر من کاری به تاریخ ندارم ولی این ماشین اصلا ابهته SLR SLS وحتی بنز های رده بالارو نداره تو SLS با اینکه در مقابل رقیباش زیاده عرض اندام نمیتونست بکنه وله خیلی با وقار بود

        1. Iran Air

          ۲۶ شهریور ۱۳۹۴
          سوابق: (15 ديدگاه)

          مرسدس هم مثه خیلی از کمپانی های دیگه داره روی بهینه کردن خودرو هاش کار میکنه .

    2. محمد زمانلو

      ۲۵ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (134 ديدگاه)

      حرف حق جواب ندارد . هنوز مونده که مرسدس تو این کلاس خودرویی پخته بشه . هنوز خام هستش .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا