تابستانهای بریتانیا چندان پیشبینی پذیر نیستند اما با این وجود هنوز هم مردمان این دیار خودروهای کانورتیبل بیشتری را نسبت به فرانسویها، ایتالیاییها و اسپانیاییها میخرند. تنها ژرمنها هستند که در این زمینه حرف اول را میزنند.
مرسدس علاقه بیشتری به خودروهای کانورتیبل داشته و بیش از هر خودروساز دیگری محصولات روباز عرضه میکند.
جدیدترین عضو خانواده روبازهای مرسدس، نسل جدید E کلاس کابریولت است که در جایگاهی بین C و S کلاس قرار میگیرد. از این نظر E کلاس ترکیبی از اشرافیت و ارزش در برابر مبلغ پرداختی است. کارشناسان مجله اتو اکسپرس برای اولین پشت فرمان این خودروی محشر نشستهاند…
اولین موضوعی که در رابطه با این خودرو نظرتان را جلب خواهد کرد رشد ابعاد است. با طول ۴.۸۳ متری، این خودرو ۱۲۳ میلیمتر طویلتر از نسل قبلی بوده و همچنین ۷۴ میلیمتر پهنتر و ۳۰ میلیمتر بلندقدتر است.
این افزایش ابعاد به معنی افزایش راحتی ۴ سرنشین بالغ است. صندلیهای عقب از تاشو بوده و با بستن سقف میتوان از صندوق ۳۸۵ لیتری خودرو استفاده کرد. بدین ترتیب نسل جدید E کلاس کابریولت از معدود خودروهای این کلاس است که میتواند کاربردی به عنوان یک خودروی خانوادگی داشته باشد.
اما در این کلاس استایل و دلپذیر بودن از شاخصههای کلیدی هستند و مرسدس از این نظر حرفهای زیادی برای گفتن دارد. نمای جلوی با ابهت و کاپوت طویل باعث ایجاد ظاهری گیرا و شیک شده و نمای عقب نیز شباهتهای زیادی به برادر گرانتر یعنی S کلاس کابریولت دارد. تنها چیزی که باعث اختلال در این نمای زیبا میشود بادگیر سفارشی ایرکپ است که روی شیشه جلو قرار گرفته و البته میتوان آن را بهصورت الکتریکی جمع کرد.
مالکان تمایل خواهند داشت سقف را باز کنند تا مردم داخل خودرو را ببینند زیرا کابین واقعاً ویژه است. همانند مدلهای سدان و کوپه، توجه به کیفیت و جزئیات استثنایی بوده و از مواد درجهیک در جایجای کابین استفاده شده است.
سرعت آرامشبخش پیشرانه دیزلی مناسبتر بوده زیرا E کلاس کابریولت خودرویی نیست که شما بخواهید با آن در راههای پرپیچوخم ماجراجویی کنید. هندلینگ خودرو از اعتماد و پایداری کافیای برخوردار بوده اما همانند مدل کوپه، احساس سبکی ویژه ندارد.
بهتر است که خودرو را در حالت راحت نگه دارید و از نرمی و سواری متین آن لذت ببرید. توصیه میکنیم از رینگهای ۲۰ اینچی که میتوانند باعث ناراحتی خودرو در برخی شرایط شوند دوری نمایید. این رینگها باعث انتقال لرزشها به فریم خودرو شده و فکر نمیکنیم مدلهای استفاده کننده از رینگهای کوچکتر چنین مشکلاتی را داشته باشند.
مشخصات مرسدس E220d کابریولت AMG Line
قیمت: 44675 پوند
پیشرانه: 4 سیلندر ۲ لیتری توربودیزل
قدرت/گشتاور: 192 اسب بخار/۴۰۰ نیوتون متر
گیربکس: 9 سرعته اتوماتیک، دیفرانسیل عقب
شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت: 7.۷ ثانیه
حداکثر سرعت: 220 کیلومتر در ساعت
مصرف سوخت: 4.۹ لیتر در هر صد کیلومتر
منبع: autoexpress
امیر
۱۶ تیر ۱۳۹۶بازم چهره تکراری بنز
فقط تویوتا و هوندا
۱۶ تیر ۱۳۹۶بازم چهره ی زیبا و طراحی داخلی فوق العاده بنز
aston martin
۱۷ تیر ۱۳۹۶شیفتر تعویض دنده نداره پشت فرمونش
ناامید سدم
فقط تویوتا و هوندا
۱۶ تیر ۱۳۹۶بازم چهره ی زیبا و طراحی داخلی فوق العاده بنز
ماشینای لوکس چون طراحی عالی و زیبا دارن و اکثرا میپسندن، یه تغییر کوچیک میتونه نظر مردم رو نسبت بهشون برگردونه. لذا همه شرکت های لوکس وقتی یه طراحی عالی کردن و بازخورد مردم رو خوب دیدن، هوشمندانه هرچندوقت یکبار تغییرات ریز و اندک میدن بهشون. حالا بعد از یه مدت طولانی یه تغییر اساسی میدن روش. همین الان که بنز یه طراحی دیگه بکنه همین شماها میاین میگین اه اه چرا تغییرش داد و فلان. ضمن اینکه اکثر شرکت های لوکس همینطورین. بی ام و این طوری نیس؟؟ مگه طراحی بی ام و تو این سالها دگرگون شده؟ نه. هرچند وقت یکبار یه تغییر اندک مثلا رو چراغاش یا جلو پنجرش یا .. میده. اما کلیت طراحی ثابته. درستش هم همینه. یا رولز رویس یا بنتلی یا پورشه یا کادیلاک و … . اگه اینطوره به اینا هم بگید تکراری دیگه.
اما بحث ماشینای غیر لوکس کاملا برعکسه. چون طراحیشون در حد ماشینای لوکس عالی و گرون نیس، لذا نیازه تو دوره ی کمتری تغییر اساسی بدن بهش. دلیلش هم میتونه این باشه که مثلا ممکنه خیلی ها از طراحی فعلی فلان ماشین غیر لوکس خوششون نیاد، یا اینکه نسبت به ماشین لوکس زودترتکراری و خسته کننده میشه یا … .
مهدی
۱۷ تیر ۱۳۹۶تعداد منفی ها گویای همه چیز هست
فرشید
۱۷ تیر ۱۳۹۶بنز یعنی تپش قلب و دیگر هیچ!
Alfa julia
۱۶ تیر ۱۳۹۶قیافش حتی اگه تکراری هم باشه خیلی قشنگه ❤️دوسش دارم
نت
۱۶ تیر ۱۳۹۶جلوپنجره و چراغ عقب زشتی داره.اگه سقف فلزی بود برای باز وبسته شدن بجای سقف پارچه ای خیلی بهتر و قشنگتر بود.اگه داخلش هم از رنگ مشکی بجای کرم برای داشبورد و صندلی استفاده کرده بود قشنگتر بود
DEADPOOL
۱۶ تیر ۱۳۹۶هیوندای گرنجور کابریولت نسل قبل زیبا ترین وقشنگ ترین ماشین روی زمین?
بنزما
۱۶ تیر ۱۳۹۶سلام اقای سردبیر پدال نظرهای ارسالی بنده هم نه فرصت اصلاح و زمان شمار رو سایت بهم دادو غیب شدن لطفا یه رسیدگی بکنید
با تشکر
مهدی
۱۷ تیر ۱۳۹۶میشه بفرمایید از نظر شما چه ماشینی زیباست؟
فقط تویوتا و هوندا
۱۷ تیر ۱۳۹۶از نظر ایشون هیوندای گرنجور زیباترین ماشین تاریخه :)
نت
۱۶ تیر ۱۳۹۶دریچه کولرش هم زشته ورینگش هم بد شده
مهدی
۱۸ تیر ۱۳۹۶مثل اینکه خیلی دوسداری دیس بخوری
بنزما
۱۶ تیر ۱۳۹۶چراغ های عقبش خیلی بهتر از چراغ عقب ای کلاس سدان
چراغ های جلو هم تو زبان طراحی جدیدبنز هم واقعا گیرایی و جذابیت همیشگی بنز رو نداره دوستان
توجه کنن فقط چراغ جلو عرضم بود نه جلو پنجره سپرو کلا نمای جلو خود چراغ جلو رو میگم
مدرک صحبتم هم میتونید با چراغ های جلو جگووار
و بی ام و .لکسکس والفا و کادیلاک و اینفینیتی
و از همه مهم تر نسل های قبل خود بنز مقایسه
کنید خیلی چیزها روشن میشه
اون زمانی که کارشناسان به طراحی دو تکه مستطیل
چراغ جلو ای کلاس دونسل پیش بنز ایراد گرفتن
بنز اون رو یه تیکه کرد و نسل قبل رو شاهد بودیم
که واقعا زیبا و گیرا بودولی دوباره،از نسل جدید انگار بنز،راهش رو،تو چراغ جلو گم کرد
بنز انگار توی طراحی
چراغ جلو که همیشه جز نقات قوتش بود و یه
بنز رو همیشه از چراغ جلوش ابهت رو میشد اول از همه دید و نقطه مهمی در محصولات بنز بود
اما واقعا الان هم همونجوری با نگاه کردن به چراغ
جلوبنز همون موارد قبلی یاد اور میشه که وای
چه چراغ های جلوی زیبایی؟!
یه زمانی چراغ های جلو ای کلاس سه نسل پیش
که دوتا گرد جلو بودن و یه جورایی خیلی نزدیک بنتلی الان بود که حس لوکسی و قدرت منتقل میکرد با اون طراحی با ابهت کجا الان
این چراغ های اشکی ساده کجا.
دوستان خودشون قضاوت کنن
مهدی
۱۷ تیر ۱۳۹۶اصلا اینطور نیست امروزه اس کلاس با همین سبک طراحی زیباترین تو کلاس خودش هست و تازه آمار فروش خوب بنز تو سری های جدید هم نشون میده مردم این سبک طراحی را دوست دارن و بعد از چندین سال بنز با کلاس های جدیدش دوباره تبدیل به پرفروش ترین برند لوکس جهان شد
الف.ی
۱۶ تیر ۱۳۹۶کار به تکرار ی بودنش ندارم ولی خدایی فاز اینایی که میگن زشته چیه؟؟؟؟؟
مهدی
۱۷ تیر ۱۳۹۶فاز هیوندای سوناتا و ازرا و کیا اپتیما
Ghost
۱۶ تیر ۱۳۹۶حرف نداره
Bilbo
۱۶ تیر ۱۳۹۶پشتش یه جوریه بر خلاف زیبایی فوق العاده نمای روبروش…فارق از کلاس S که داستان خودشو داره….تو سایر مدلهای بنز من شیفته
Mercedes-AMG GT Rم…چقدر این ماشین زیبا و فوق العادست خدایی…قطعا خواستنی ترین ماشین مد نظرمه و با اختلاف خیلی خیلی زیادی صدر جدوله…???
charger
۱۶ تیر ۱۳۹۶اینجا جاش نیست ولی امروز ۶ تا چلنجر رو کامیون دیدم داشت میرفت عراق خدایا چه ابهتی داشتن خدایا شکرت که باز امنیت داریم
فريد
۱۶ تیر ۱۳۹۶نمیدونم چرا بیشتر وقت ها از مزخرف ترین رنگ ها و ساده ترین آپشن ها استفاده می کنند برای تیزر ها و تبلیغ هاشون!!!
مهدی
۱۷ تیر ۱۳۹۶تمام این بنزهایی که از روی عکس میگین تکراریه یا زشته وقتی از نزدیک میبینین و یکم توش دقیق میشین آدم را مجذوب خودش میکنه و تا چند ثانیه نگاه به سمتش خیره میشه
سورنا
۱۷ تیر ۱۳۹۶اوووف
چیزی هم کم داره ؟
ببین مردم ایران با خودش چیکار کرده که حسرت یه همچین خودروهایی باید تو دلمون بمونه ….
فرشاد سجادیان
۱۷ تیر ۱۳۹۶اگه کسی که ایده باریک سازی چراغهای عقب محصولات جدید مرسدس رو داد، پیدا کنم، در جا ترورش میکنم!