مرسدس بنز

بررسی مرسدس‌بنز C400 فورماتیک مدل ۲۰۱۵

مرسدس‌بنز C400 فورماتیک یک لیموزین کوچک و زیباست که هرگز برای رقابت با مدلی مانند ب‌ام‌و 335i ساخته نشده است. شاید مرسدس‌بنز در این مدل می‌خواسته دست از تلاش در زمینه‌ای غیر از تخصص خود بردارد و دوباره به مرسدس‌ بودن خود ادامه دهد؛ یعنی بهترین تولید کننده خودروهای لوکس کوچک و بزرگ.

2015 Mercedes-Benz C400 4MATIC
۲۰۱۵ Mercedes-Benz C400 4MATIC
طراحان در اشتوتگارت، هندلینگ خودرو را نسبت به نسل‌های قبلی به صورت قابل‌ملاحظه‌ای ارتقا داده‌اند. خودروی C400 خاصی که برای تست استفاده شده، همراه با آپشن‌ها به ۶۱ هزار و ۷۵۵ دلار رسیده است و وزنی برابر ۱۷۴۶ کیلوگرم دارد؛ این در حالی است که قیمت شروع مدل بزرگتر E400 فورماتیک برابر ۵۶۷۷۵ دلار است. ولی در هر حال، هندلینگ این مدل نسبت به سایر محصولات مرسدس‌بنز در رده پایین‌تری قرار می‌گیرد. خودرو بسیار نرم و همین‌طور سنگین‌ نشان می‌دهد؛‌ شاید به این دلیل که واقعاً هم وزن زیادی دارد. اگر سلیقه خودرویی و بودجه به شما اجازه می‌دهد که به سراغ چنین مدلی بروید، این مدل خاص از کلاس C شما را به هیچ‌وجه پشیمان نخواهد کرد. C400 برای کسانی که یک خودروی کلاس S می‌خواهند که بتواند به راحتی در پارکینگ خودروهای کامپکت حرکت کند.
2015 Mercedes-Benz C400 4MATIC
۲۰۱۵ Mercedes-Benz C400 4MATIC
2015 Mercedes-Benz C400 4MATIC
۲۰۱۵ Mercedes-Benz C400 4MATIC
C400 با قیمت پایه ۴۹۵۱۵ دلار، نمادی از کلاس C جدید مرسدس‌بنز با موتور دو توربوی V6 و قدرت ۳۲۹ اسب‌بخار است؛‌ موتور ۳ لیتری که مرسدس‌بنز می‌خواهد در مدل‌های آینده خود از آن بیشتر استفاده کند. مهندسان بنز تلاش زیادی کرده‌اند تا تأخیر توربوها کاهش دهند، ولی باز هم می‌توان تأخیر را در شرایطی خاص مانند یک ترافیک با سرعت بالا احساس کرد.
2015 Mercedes-Benz C400 4MATIC
۲۰۱۵ Mercedes-Benz C400 4MATIC
موتور V-6 برای رساندن سرعت C400 به ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت تنها ۴/۷ ثانیه زمان لازم دارد. عملکرد خودرو در سایر تست‌های سرعت نیز قابل‌توجه است. این خودرو می‌تواند در مدت ۱۳/۳ ثانیه مسیر یک‌چهارم مایل را طی کند و در تست ترمز نیز با عملکردی مناسب، از سرعت ۱۱۲/۶۵ کیلومتر بر ساعت در مسافت ۴۸/۷۷ متری متوقف شود.
2015 Mercedes-Benz C400 4MATIC
۲۰۱۵ Mercedes-Benz C400 4MATIC
در همین حال، چسبندگی ۰.88g در تست لغزش در پیچ، از نتایج جانبی سیستم فورماتیک است که قابلیت‌زیادی در بدفرمانی خودرو دارد. مسلماً این سیستم دیفرانسیل چهار چرخ متحرک از آن نوع سیستم‌هایی نیست که بتواند دیفرانسیل‌های عقب را از صحنه خارج کند. البته این سیستم در شرایط آب‌وهوایی سخت می‌توانند بسیار مفید باشد، ولی در شرایط جاده‌های خشک به هندلینگ خودرو چیز خاصی اضافه نمی‌کند. وقتی با C400 از یک پیچ عبور می‌کنید، احساس می‌کنید که وزن خودرو در مقابل تغییر جهت مقاومت نشان می‌دهد. سپس سیستم تعلیق به چند میلی‌ثانیه برای فشرده‌شدن نیاز دارد و سپس پیچیدن اتفاق می‌افتد. امّا سیستم ترمز عملکرد بسیار خوبی دارد و فشردن پدال‌ ترمز همیشه اطمینان‌بخش است.
2015 Mercedes-Benz C400 4MATIC
۲۰۱۵ Mercedes-Benz C400 4MATIC
از جمله طراحی‌های کاربردی کلاس C جدید می‌توان به صندلی‌های جمع‌شونده به صورت مجزا در عقب و همین‌طور مخزن بنزین ۱۸ گالنی اشاره کرد. این در حالی است که فضای ۳۶۸ لیتری برای وسایل در صندوق‌عقب می‌تواند در برخی مواقع برای شما مشکل‌ساز شود.
2015 Mercedes-Benz C400 4MATIC
۲۰۱۵ Mercedes-Benz C400 4MATIC
در داخل کابین مواردی مشاهده می‌شود که به ما یادآوری می‌کنند در یک مدل کلاس S نیستیم؛ وقتی در یک مسیر ناهموار حرکت می‌کنید، سر و صدای بیرون به صورت ممتد آرامش داخل کابین را برهم می‌زند. همین‌طور فضای پای راننده و سرنشین جلو آنقدر کوچک است که زانوهای شما به در و کنسول برخورد می‌کند؛ جای که شما برخی قطعات پلاستیکی سخت را پیدا می‌کنید. در همین حال، در ردیف عقب، مسافران فضای زانو و سر خوبی دارند؛ ولی فضای پای آنها هم محدود است. همچنین دریچه‌های هوای رو به عقب در تکیه‌گاه دست وسط نشان‌ دادند که در یک روز گرم چندان کارایی ندارند.
2015 Mercedes-Benz C400 4MATIC Interior
۲۰۱۵ Mercedes-Benz C400 4MATIC Interior
سایه‌هایی از طراحی کلاس S در این خودرو نیز پیداست. داخل کابین با المان‌های نقره‌ای تزئین شده است و همین طور طرح چوب تیره. یک سیستم صوتی «برمستر» به صورت استاندارد در این مدل عرضه شده که طرح اسپیکرهای بسیار قابل‌توجهی دارد. در همین حال، پکیج‌های آپشن، کیفیت بسیار خوبی برای کابین C400 ایجاد می‌کنند. آپشنی مانند پکیج طراحی داخلی به ارزش ۲۳۰۰ دلار که شامل مواردی چون طراحی چرم کابین، تنظیم خودرکار صندلی‌ سرنشین جلو، روشنایی کناره درها و تنظیم روشنایی داخل کابین در حالت‌های مختلف می‌شود. همچنین پکیج ۲۶۹۰ دلاری مولتی‌مدیا، یک دوربین نمای عقب، سیستم راهبری و یک صفحه نمایش بزرگ و با وضوح بالای ۸/۴ اینچی در وسط کنسول اضافه می‌کند.
2015 Mercedes-Benz C400 4MATIC Interior
۲۰۱۵ Mercedes-Benz C400 4MATIC Interior
مرسدس‌بنز برای کنترل سیستم COMAND، یک سری موس و کنترلر‌های لمسی در بالا آن اضافه کرده تا استفاده از منوها و گزینه‌های اطلاعات و سرگرمی‌ آن آسان‌تر شود. البته کار با این سیستم زمان زیادی از شما و فروشنده در نمایندگی خواهد گرفت. همچنین باید به دقت یک بخش راهنمای ۲۰ صفحه‌ای از مرسدس‌بنز را بخوانید تا بتوانید به صورت کامل با قابلیت‌های آن آشنا شوید.
2015 Mercedes-Benz C400 4MATIC Interior
۲۰۱۵ Mercedes-Benz C400 4MATIC Interior
یک پکیج «دستیار راننده» نیز به ارزش ۲۸۰۰ دلار، یک سری امکانات ایمنی به خودروی شما اضافه می‌کند؛ امکاناتی مانند سیستم دستیار نگه‌داشتن خودرو در بین خطوط که در هنگام نزدیک‌شدن به خط جاده، از طریق فرمان به شما هشدار می‌دهد. همچنین یک پکیج سیستم تعلیق گازی AIRMATIC به ارزش ۱۱۹۰ دلار به شما امکان انتخاب حالت «چابکی» خودرو را می‌دهد؛ گزینه‌های این سیستم مطابق معمول، Eco، کامفورت، اسپورت و اسپورت‌پلاس هستند. در حالت اسپورت، شرایط درستی از سیستم تعلیق و شیفت دنده‌ها را شاهد هستیم.
2015 Mercedes-Benz C400 4MATIC Interior
۲۰۱۵ Mercedes-Benz C400 4MATIC Interior
در نهایت باید گفت که کسی که این C400 را می‌خورد، لزوماً به دنبال چسبندگی جانبی یا عملکرد عالی در سیستم فرمان نیست؛ بلکه می‌خواهد صاحب خودرویی شود که حداکثر امکانات لوکس را در یک حجم کوچک ارائه کرده است. در ادامه مشخصات و نتایج تست‌های این مدل را مرور می‌کنیم.
مشخصات:
  • نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل چهار چرخ متحرک، ۵ سرنشین، ۴ در سدان.
  • قیمت مدل تست: ۶۱۷۵۵ دلار (قیمت مدل پایه: ۴۱۵۱۵ دلار).
  • نوع موتور: DOHC ۲۴ سوپاپ V6 با دو توربوشارژر و خنک‌کننده داخلی، بدنه و رویه آلومینیومی، انژکتور سوخت مستقیم.
  • گنجایش: ۲۹۹۶ سی‌سی.
  • قدرت: ۳۲۹ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه.
  • گشتاور: ۴۸۰ نیوتن‌متر در ۱۶۰۰ دور در دقیقه.
  • گیربکس: ۷ سرعته اتوماتیک با قابلیت شیفت دستی.

ابعاد:

  • فاصله محوری: ۲/۸۴ متر.
  • طول ماشین: ۴/۶۸۶ متر.
  • عرض: ۱/۸۱۱ متر.
  • ارتفاع: ۱/۴۴۳ متر.
  • وزن کلی: ۱۷۴۶ کیلوگرم.

تست‌های سرعت:

  • صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۴/۷ ثانیه.
  • صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۱۱/۶ ثانیه.
  • صفر تا ۲۰۹/۲ کیلومتر بر ساعت: ۲۰/۵ ثانیه.
  • استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۵/۵ ثانیه.
  • عبور از یک‌چهارم مایل: ۱۳/۳ ثانیه با سرعت نهایی ۱۷۲/۲ کیلومتر بر ساعت.
  • سرعت نهایی (با محدودیت قانونی) : ۲۱۸/۸۷ کیلومتر بر ساعت.
  • مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۴۸/۷۶۸ متر.

مصرف سوخت:

  • تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا: ۱۱/۲ لیتر در شهر و ۸/۱۱ لیتر در بزرگراه در هر ۱۰۰ کیلومتر.
  • مصرف سوخت در تست: ۱۰/۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۴۲ دیدگاه‌ها

  1. فورد

    ۹ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (891 ديدگاه)

    همه چیش عالیه هم بنزه هم قیمتش خوبه هم بنزه طراحیش خوبه و اینکه بنزه

    1. فرید

      ۹ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (21 ديدگاه)

      ماشین لوکس باید جادار باشه لوکس بودن فقط ب معنی چوب چرم داشتن نیست لوکس یعنی ماشین جاداری ک ارامش درون ماشینو سر وصدای بیرون ب هم نمیزنه

      1. shahin

        ۱۰ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (266 ديدگاه)

        و امکانات زیادی هم داشته باشه(زیاد که نه ، حالا یه چیزی داشته باشه)

    2. shahin

      ۹ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (266 ديدگاه)

      کلا بنز طراحی های لوکس و زیبایی داره

      1. "Amir"

        ۹ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (728 ديدگاه)

        پرچم بالاس،،،بعله

    3. me84

      ۹ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (1772 ديدگاه)

      خیلی خوشم اومد. من ماشین نرم و سواری راحت دوست دارم. فقط اینکه تو اتاقش یکم صدا میاد تو ذوقم زد. فکر کنم لکسوس و آکورا بیشتر به درد امثال من بخورن.
      آقا مسعود دمت گرم بابت مقاله.

      1. Frankenstein

        ۹ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (77 ديدگاه)

        سلام به همه….

        کلمه ی 4matic چه چیزی رو به این ماشین اضافه میکنه؟؟؟

        این خودرو شبیه اس کلاس های دیگه هستش….

        1. ali g35

          ۹ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (578 ديدگاه)

          با سلام . آقای فرانکشتاین 4matic چیزی به این ماشین اضافه نمیکنه . در حقیقت ماشینای مجهز به این سیستم چهار چرخ متحرکند و 4matic اسمیه که مرسدس بنز برای ماشینای 4چرخ متحرکش انتخاب کرده . مثل کوآترو برای audi و ATTESA برای نیسان و S-AWC برای میتسوبیشی و …

        2. ali g35

          ۱۰ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (578 ديدگاه)

          آقای محترمی که به من دیس لایک دادی خیلی میخوام بدونم چرا دیس لایک دادی ؟ مگه من دروغ گفتم ؟ اگه اسم سیستم 4 چرخ متحرک مرسدس بنز 4matic نیست پس چیه ؟ اگه اسمش یه چیز دیگه است توی یه کامنت درباره این سیستم توضیح بده تا ما هم اطلاعات عمومیمان بالا بره .

    4. ASTON MARTin

      ۹ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (4 ديدگاه)

      یعنی اون پکیج تعلیق گازی رو نگیره از چابکی خبری نیست :\
      باو برا ما ایرانیا ک هنوز نمیدونیم ورای 405 و سمند هم ماشین هست این خودرو بهشته … بهتر از حوری هاش . .:|
      خوبه دیگه یه دونشو بهم بدن راضیم تا اخر :|
      هعی

    5. ASTON MARTin

      ۹ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (4 ديدگاه)

      بزرگترین ضربه رو با دیدن حداکثر سرعتش دیدم :|
      کسی میدونه چطوری میشه این محدودیت های کامپیوتری رو برداشت؟
      راستی چرا فیبر کربنش نکردن؟ این هم نتونستم هضم کنم
      مهندسین جواب بدن

      1. رضا :: فقط مرسدس بنز :: فقط رئال

        ۱۱ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (2280 ديدگاه)

        اگه اشتباه نکنم برای بعضی مدلا به صورت پکیج قابل سفارشه
        فیبر کربنی هم نیس چون باید یه صفر ناقابل بزاری جلو قیمتش!!!
        ;)

  2. e36

    ۹ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (917 ديدگاه)

    معنی این جمله رو نفهمیدم :
    می‌توان تأخیر توربو را در شرایطی خاص مانند یک ترافیک با سرعت بالا احساس کرد
    ترافیک با سرعت بالا؟؟؟!!
    یا منظورش تأخیر زیاد توربو تو ترافیکه ؟

    1. سردبیر

      ۹ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (761 ديدگاه)

      سلام. متن اصلی هم این هست:
      when diving into a lane of fast-flowing traffic
      ممنون

      1. mk

        ۹ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (27 ديدگاه)

        منظور از این جمله این هست که “در مسیری که رفت و آمد(ترافیک) با سرعت بالا انجام می گردد مثل اتوبان تاخیر در عملکرد توربو قابل احساس است.”

    2. احسان آرسنالی

      ۹ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (1953 ديدگاه)

      برداشت شخصی من این میشه که تو اتوبان های بدون محدودیت سرعت تو آلمان اگه به یه شلوغی برسی که همه سرعت بالایی دارن مثلا 120 130 و واسه یه مدت با سرعت ثابت برونی طوری که توربو خاموش بشه بعدش یهو راه باز بشه و پدال رو فشار بدی تا سرعت بگیری توربو با تاخیر عمل کنه. تاکید میکنم برداشت شخصی من بود.

  3. M Power///

    ۹ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (415 ديدگاه)

    هیچ ماشین چهاردر یا ( سدانی ) نمی تونه به, BMW m5 f10 2012 برسه.

    1. Mahdi

      ۹ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (65 ديدگاه)

      !!!!E63 AMG

    2. e36

      ۹ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (917 ديدگاه)

      big like M power

    3. خاوری

      ۹ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (1102 ديدگاه)

      موافقم M power

    4. حمید

      ۹ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (199 ديدگاه)

      بذار اصلاح کنم هیچ ماشینی با طراحی تکراری مثل سایر ب ام و ها با قیمت الکی گرون و کیفیت پایین تر از بنز کلاس e نمیتونه به BMW m5 f10 201 برسه!

      1. رضا :: فقط مرسدس بنز :: فقط رئال

        ۹ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (2280 ديدگاه)

        یه حمید میشناسم اگه این حرفتو بشنوه همینجا اعدامت میکنه
        :D :D :D :D
        .
        .
        .
        .
        .
        ولی یه لایک پیش خودم داری ;)

      2. جی تی ار

        ۹ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (458 ديدگاه)

        یه غیر از کیفیت پایین که…,بقیه اش خصوصیاتی است که به بنز نزدیک تر است….

      3. نیما

        ۱۰ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (158 ديدگاه)

        کیفیت پائین و به هیچ عنوان قبول ندارم چون اصولا آلمانها همه چیزو فول کیفیت میخوان full Q دوست دارن

    5. رضا :: فقط مرسدس بنز :: فقط رئال

      ۹ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (2280 ديدگاه)

      جناب M Power این ماشین و سری 5 هیچ ربطی به هم ندارن
      اون باید با E مقایسه بشه
      اینکه هم میگی هیچ چهار دری…..
      مرسدس اس کلاس
      ائودی A8
      یعنی سری 5 از اینا هم بهتره؟
      اینام سدان تشریف دارن دیگه… ;)

  4. Just germany...

    ۹ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (264 ديدگاه)

    بنز باشه….
    خوشگل باشه…..
    با کیفیت باشه……
    قیمتش خوب باشه……
    .
    .
    دیگه چی میخوای؟

  5. سام سامی

    ۹ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    مثل پدر و مادری که قربون بچون میرن و از دیدنش سیر نمیشن، منم با دیدن این مرسدس حسشونو خوب تجربه میکنم:))

  6. علی

    ۹ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (209 ديدگاه)

    عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییه

  7. مهران1

    ۹ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (64 ديدگاه)

    گشتاور: ۴۸۰ نیوتن‌متر در ۱۶۰۰ دور در دقیقه.وحشتناکه

  8. فرید

    ۹ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    بنز تکلیفش با خودش جدیدا مشخص نیست فک کنم میخواد تو هر رنج قیمتی ی لوکس داشته باشه ولی کاش رو ی مدل دیگه از بنز مث ای کلاس سرمایه گذاری میکرد ب نظر من ای کلاس بنز بهترین خودروی سدان بنزه

  9. علیرضا

    ۹ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (101 ديدگاه)

    دوستان آیا خبر دارید بنز C200 2015 جدید اجازه ورود داره یا خیر؟ اگر اجازه ورود داره قیمتش چند در میاد؟

    1. حمید

      ۹ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (199 ديدگاه)

      من پرسیدم.قیمتش بالای 370 تومنه

    2. رضا :: فقط مرسدس بنز :: فقط رئال

      ۹ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (2280 ديدگاه)

      علیرضا جان طبق چیزی که من شنیدم به دلیل برخی مسایل که خودت خبر داری قیمتش خیلی بالا رفته و میگن حتی میتونی با کمی پول بیشتر یه ایی کلاس بخری
      الان طاهرا بدترین زمان برا خریدشه
      باس یه مدت صبر کرد

  10. ehsan

    ۹ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (84 ديدگاه)

    بازم سری c مرسدس بنز یه خودروی همه چیز تمام بنز داره رو سری های c فوق العاده حرکت میکنه

  11. mahdi

    ۹ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خیلی قشنگه
    ما فقط باید تو خواب باهاش رانندگی کنیم …

  12. HILUX

    ۹ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (251 ديدگاه)

    سرعت نهایی (با محدودیت قانونی) : ۲۱۸/۸۷ کیلومتر بر ساعت.
    سرعتش همین قدره؟؟؟مگه رو 250محدود نمیکنن؟حیف این همه قدرت و گشتاور نیست که اینقدر سرعت ماشین کم باشه.این ماشین همه چی تمومه ولی اگه سرعت اخرش همین باشه با این قیمتی که داره مفت نمی ارزه…..

  13. ناصر ساتیا

    ۹ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (77 ديدگاه)

    یکدستکاه c250در شماره گذاری خ داروپخش موجوده هزینه تموم شدش 350میلیون ناقابله

  14. ehsan

    ۹ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (84 ديدگاه)

    تاخیر توربو همون تاخیر افزایش قدرت به طور ناگهانی هست که کم کردن زمان تأخیر، پایین آوردن اینرسی قطعاته که معمولاً از طریق سبک کردن قطعات بدست میاد؛ بدین ترتیب توربین و پمپ سریع تر شتاب می گیرند و قدرت سریع تر اعمال می شه هر چه توربوشارژر کوچکتر باشه زمان تأخیر کمتری داره و سریع تر قدرت رو اعمال می کنه، ولی در سرعت های بسیار بالا که باید حجم زیادی هوا را وارد سیلندر کند، کم توان ظاهر میشه که تو ترافیک با سرعت بالا شما زمانی که یه فضا پیدا کردی که به قول خودمون لایه بکشی قدرت ناگهانی با تاخیر روبروست

  15. مصطفی

    ۹ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (450 ديدگاه)

    همه ی مدلای بنز خوبن والسلام…

  16. مرتضی

    ۱۰ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (849 ديدگاه)

    ایا کسی سی 400 رو میخورد؟؟؟ :D

  17. مرتضی

    ۱۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (849 ديدگاه)

    در نهایت باید گفت که کسی که این C400 را می‌خورد، لزوماً به دنبال چسبندگی جانبی یا عملکرد عالی در سیستم فرمان نیست
    باز هم میپرسم کسی 400 سی رو میخوره؟؟؟ یا میخره؟؟

  18. ALiHidden

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (332 ديدگاه)

    سلام با تشکر از سایت عالیتون!

    این ماشین عالیه عالی!

    بعد جالبیش اینه ک این ماشین تو خود آلمان 130 میلیون تومن خودمونه :|

    حالا اگه همین ماشین یا کلا هر ماشین خارجی ک میاد ایران 10 برابر میشه :|

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا