زمان شرکت جدیدترین نسل مرسدس بنز S کلاس در تست گوزن فرا رسیده است. خودروی حاضر در این تست ایمنی از نوع S400d 4Matic بوده و بهصورت استاندارد از سیستم تعلیق بادی سود برده اما خبری از فرمان پذیری چرخ های عقب نبوده است.
راننده این خودرو هندلینگ سدان بزرگ مرسدس را میستاید اما اولین تست با سرعت ۷۷ کیلومتر در ساعت موفقیتآمیز نبوده زیرا خودرو از مسیر خارج میشود. مجری برنامه دلیل این کار را عدم آشنایی راننده با S کلاس میداند.
راننده نهایتاً کلید دستیابی به نتیجه خوب را یافته و حالت رانندگی اسپورت پلاس را فعال میکند. در این حالت ارتفاع خودرو پایین آمده و سیستم تعلیق سفت تر میشود. با این کار S کلاس جدید تست گوزن را با سرعت ۷۴ کیلومتر در ساعت پشت سر میگذارد.
تست با سرعت ۷۶ کیلومتر در ساعت نیز نسبتاً موفقیتآمیز است. راننده با دو مخروط برخورد میکند که برای عدم کامیابی در تست کافی است. البته این نتایج در دنیای واقعی برای پیشگیری از برخورد با یک گوزن کافی است.
باید دید عملکرد مرسدس S کلاس مجهز به سیستم فرمان پذیری چرخ های عقب در تست گوزن چگونه خواهد بود. حدس میزنیم این سیستم باعث بهبود هندلینگ S کلاس و افزایش سرعت آن در تست ایمنی گوزن شود.
این سدان پرچمدار در تست اسلالوم نیز عملکرد خوبی داشته است. سیستم تعلیق مرسدس بدنه را کنترل کرده و راننده میتواند خودرو را کنترل نماید.
مرسدس S400d در آمریکا عرضه نمیشود و بجای آن نسخه پایه S500 4Matic لاکچری لاین با قیمت پایه ۱۰۹۸۰۰ دلار در دسترس است. این مدل به پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو مجهز است. دیگر گزینه در دسترس مدل S580 4Matic است که قیمت ۱۱۶۳۰۰ دلاری داشته و از نیروگاه ۸ سیلندر توئین توربو سود میبرد.
[دانلود ویدئو]
BenzSLR
۱۸ خرداد ۱۴۰۰عملکردش نسبت به اندازش خوب بود
FARAZ
۱۸ خرداد ۱۴۰۰وقتی دکمه های فیزیکی رو حذف کنن و بجاش یه نمایشگر بزرگ بزارن همین میشه دیگه…..
راننده گناهی نداره نتونست حالت های رانندگی رو تنظیم کنه.. 😂
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۸ خرداد ۱۴۰۰آره از این جهت باید بهش حق داد!
محمدهادی
۱۸ خرداد ۱۴۰۰باید دید این آزمایش روی سلطان دست فرمون چطوری میشه
سلطان باوقار و سنگین جاده ها BMW760i 2020
Reza
۱۹ خرداد ۱۴۰۰راننده عملکردش خوب نبود
عارف
۱۸ خرداد ۱۴۰۰راننده بیشتر از ماشین مشکل داشت
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۸ خرداد ۱۴۰۰راننده هه چش بود؟ فرمونو یه جوری میچرخوند انگار دریفت میزنه!
محمد
۱۸ خرداد ۱۴۰۰😂😂😂واقعا
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۸ خرداد ۱۴۰۰والا،این مثلا مارپیچه نه دریفتینگ….
برقیه جارو برقی
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ماشین عالیییییییییییییییییی
راننده …………………. حرفی ندارم
اما خدایی هندلینگ و پایداریش عالیه
دانیال
۱۸ خرداد ۱۴۰۰با ۶۵۰۰ دلار بیشتر بجای ۶ سیلندر ، ۸ سیلندرشُ میتونن بگیرن😍
مسعود
۱۸ خرداد ۱۴۰۰بتظرتون بخرم؟😐😂
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۸ خرداد ۱۴۰۰انشاالله!🤣🤣
یانکی
۱۸ خرداد ۱۴۰۰واقعا درسته که رکورد دست زانتیا هست.استباه نکنم بالای 80 کیلومتر رو هم دیدم ازش
Ninja
۱۸ خرداد ۱۴۰۰رکورد بود الان فکر کنم دست تسلا y هست
Iman99
۱۸ خرداد ۱۴۰۰پورشه ۹۱۱ و مکلارن تو این تست رکورد دار هستن.
به تست دیگه هم هست به اسم figure-8 که یه لوپ 8 شکل هست که بیشترین سرعت تو پیچ رو نشون میده تو این تست هم پورشه ۹۱۱ و مکلارن و لامبو و دوج وایپر از چند تای اولش هستن.
Ninja
۱۸ خرداد ۱۴۰۰اخه یه تسلا فن این ادعا رو داشت یادم نمیاد کیه
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۸ خرداد ۱۴۰۰آقای یانکی انتظار نداشتم هنوز تو فاز این لگن باشی،بیخیال،هرچی باشه دیگه رفته پی کارش اصلا هم دیگه ماشین جالبی نیست….
" Swedish Arrogant Tiger "
۱۸ خرداد ۱۴۰۰بله اگه اشتباه نکنم رکورد 85 کیلومتر بر ساعت دست زانتیا هست که عدد بالاییه، حالا اگه الان هم اول نباشه قطعا جز معدود خودرو های برتر هست.
Elmiraj
۱۸ خرداد ۱۴۰۰اون یه تست قدیمی هست که ربطی به مجله KM77 نداره .
در حال حاظر بهترین عملکرد در بین محصولات Citroen که KM77 آزمایش کرده مربوط به C5 2019 هست که تونسته این تست را با سرعت ۷۳ کیلومتر در ساعت پشت سر بزاره ….
.
.
پرچمدار این مجله هم model 3 هست با سرعت ۸۳ کیلومتر بر ساعت .
حمیدرضا
۱۹ خرداد ۱۴۰۰بله با سرعت ۸۵ کیلومتر بر ساعت دست زانتیا اکتیوا شش سیلندر هست و رکورد دومی دست پورش ۹۱۱ gt3 با سرعت ۸۳ کیلومتر بر ساعت. و اگر دوستان اطلاعاتشون رو به روز کنن ممنون میشم.
بهنام
۱۸ خرداد ۱۴۰۰لکسوس ال اس همین تست رو خیلی خوب انجام میده در مقابل اس کلاس نسل قبل البته
ارش
۱۸ خرداد ۱۴۰۰کاملا مشخصه راننده مبتدی پشت فرمان.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۸ خرداد ۱۴۰۰👌
MOS
۱۸ خرداد ۱۴۰۰عملکردش هم سطح رقباش بود
آئودی آ۸ : ۷۵ کیلومتر
لکسس ال اس : ۷۵ کیلومتر
بی ام و سری ۷ : ۷۴ کیلومتر
ماکان
۱۸ خرداد ۱۴۰۰سلام . من خیلی دوست دارم که انشاالله تا جایی که امکان دارد هرچه زودتر نسخه S63 و S73 آن را معرفی رسمی کنند .
حسن
۱۹ خرداد ۱۴۰۰چقدرزشته این ماشین بنز نون گذشته اش ومیخوره بااون عملکرد افتضاع مدل قبلیش زیباتربود والا
SIAVASH
۲۲ خرداد ۱۴۰۰خواهشا ژاپنی هارو با آلمانی ها نه مقایسه کنین نه رقیبشون بدونین ژاپن تو صنعت خودرو در حد آلمان نیس دوستان