مرسدس بنز

تست گوزن نسل جدید مرسدس بنز S کلاس 2021

زمان شرکت جدیدترین نسل مرسدس بنز S کلاس در تست گوزن فرا رسیده است. خودروی حاضر در این تست ایمنی از نوع S400d 4Matic بوده و به‌صورت استاندارد از سیستم تعلیق بادی سود برده اما خبری از فرمان پذیری چرخ های عقب نبوده است.

راننده این خودرو هندلینگ سدان بزرگ مرسدس را می‌ستاید اما اولین تست با سرعت ۷۷ کیلومتر در ساعت موفقیت‌آمیز نبوده زیرا خودرو از مسیر خارج می‌شود. مجری برنامه دلیل این کار را عدم آشنایی راننده با S کلاس می‌داند.

راننده نهایتاً کلید دستیابی به نتیجه خوب را یافته و حالت رانندگی اسپورت پلاس را فعال می‌کند. در این حالت ارتفاع خودرو پایین آمده و سیستم تعلیق سفت تر می‌شود. با این کار S کلاس جدید تست گوزن را با سرعت ۷۴ کیلومتر در ساعت پشت سر می‌گذارد.

تست با سرعت ۷۶ کیلومتر در ساعت نیز نسبتاً موفقیت‌آمیز است. راننده با دو مخروط برخورد می‌کند که برای عدم کامیابی در تست کافی است. البته این نتایج در دنیای واقعی برای پیشگیری از برخورد با یک گوزن کافی است.

باید دید عملکرد مرسدس S کلاس مجهز به سیستم فرمان پذیری چرخ های عقب در تست گوزن چگونه خواهد بود. حدس می‌زنیم این سیستم باعث بهبود هندلینگ S کلاس و افزایش سرعت آن در تست ایمنی گوزن شود.

این سدان پرچم‌دار در تست اسلالوم نیز عملکرد خوبی داشته است. سیستم تعلیق مرسدس بدنه را کنترل کرده و راننده می‌تواند خودرو را کنترل نماید.

مرسدس S400d در آمریکا عرضه نمی‌شود و بجای آن نسخه پایه S500 4Matic لاکچری لاین با قیمت پایه ۱۰۹۸۰۰ دلار در دسترس است. این مدل به پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو مجهز است. دیگر گزینه در دسترس مدل S580 4Matic است که قیمت ۱۱۶۳۰۰ دلاری داشته و از نیروگاه ۸ سیلندر توئین توربو سود می‌برد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۸ دیدگاه‌ها

  1. BenzSLR

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    عملکردش نسبت به اندازش خوب بود

    1. FARAZ

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (53 ديدگاه)

      وقتی دکمه های فیزیکی رو حذف کنن و بجاش یه نمایشگر بزرگ بزارن همین میشه دیگه…..
      راننده گناهی نداره نتونست حالت های رانندگی رو تنظیم کنه.. 😂

      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        آره از این جهت باید بهش حق داد!

    2. محمدهادی

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2409 ديدگاه)

      باید دید این آزمایش روی سلطان دست فرمون چطوری میشه
      سلطان باوقار و سنگین جاده ها BMW760i 2020

      موافقم 3
      مخالفم 2
    3. Reza

      ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (5360 ديدگاه)

      راننده عملکردش خوب نبود

  2. عارف

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (327 ديدگاه)

    راننده بیشتر از ماشین مشکل داشت

  3. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    راننده هه چش بود؟ فرمونو یه جوری میچرخوند انگار دریفت میزنه!

    1. محمد

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (353 ديدگاه)

      😂😂😂واقعا

      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        والا،این مثلا مارپیچه نه دریفتینگ….

        موافقم 2
        مخالفم 1
  4. برقیه جارو برقی

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (256 ديدگاه)

    ماشین عالیییییییییییییییییی

    راننده …………………. حرفی ندارم

    اما خدایی هندلینگ و پایداریش عالیه

  5. دانیال

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (606 ديدگاه)

    با ۶۵۰۰ دلار بیشتر بجای ۶ سیلندر ، ۸ سیلندرشُ میتونن بگیرن😍

  6. مسعود

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (512 ديدگاه)

    بتظرتون بخرم؟😐😂

    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      انشاالله!🤣🤣

  7. یانکی

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2353 ديدگاه)

    واقعا درسته که رکورد دست زانتیا هست.استباه نکنم بالای 80 کیلومتر رو هم دیدم ازش

    1. Ninja

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1162 ديدگاه)

      رکورد بود الان فکر کنم دست تسلا y هست

      1. Iman99

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1864 ديدگاه)

        پورشه ۹۱۱ و مکلارن تو این تست رکورد دار هستن.
        به تست دیگه هم هست به اسم figure-8 که یه لوپ 8 شکل هست که بیشترین سرعت تو پیچ رو نشون میده تو این تست هم پورشه ۹۱۱ و مکلارن و لامبو و دوج وایپر از چند تای اولش هستن.

      2. Ninja

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1162 ديدگاه)

        اخه یه تسلا فن این ادعا رو داشت یادم نمیاد کیه

    2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      آقای یانکی انتظار نداشتم هنوز تو فاز این لگن باشی،بیخیال،هرچی باشه دیگه رفته پی کارش اصلا هم دیگه ماشین جالبی نیست….

    3. " Swedish Arrogant Tiger "

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1894 ديدگاه)

      بله اگه اشتباه نکنم رکورد 85 کیلومتر بر ساعت دست زانتیا هست که عدد بالاییه، حالا اگه الان هم اول نباشه قطعا جز معدود خودرو های برتر هست.

    4. Elmiraj

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (3188 ديدگاه)

      اون یه تست قدیمی هست که ربطی به مجله KM77 نداره .
      در حال حاظر بهترین عملکرد در بین محصولات Citroen که KM77 آزمایش کرده مربوط به C5 2019 هست که تونسته این تست را با سرعت ۷۳ کیلومتر در ساعت پشت سر بزاره ….
      .
      .
      پرچمدار این مجله هم model 3 هست با سرعت ۸۳ کیلومتر بر ساعت .

      موافقم 1
      مخالفم 3
    5. حمیدرضا

      ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (291 ديدگاه)

      بله با سرعت ۸۵ کیلومتر بر ساعت دست زانتیا اکتیوا شش سیلندر هست و رکورد دومی دست پورش ۹۱۱ gt3 با سرعت ۸۳ کیلومتر بر ساعت. و اگر دوستان اطلاعاتشون رو به روز کنن ممنون میشم.

      موافقم 1
      مخالفم 1
  8. بهنام

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (53 ديدگاه)

    لکسوس ال اس همین تست رو خیلی خوب انجام میده در مقابل اس کلاس نسل قبل البته

    موافقم 1
    مخالفم 1
  9. ارش

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    کاملا مشخصه راننده مبتدی پشت فرمان.

    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      👌

  10. MOS

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (715 ديدگاه)

    عملکردش هم سطح رقباش بود

    آئودی آ۸ : ۷۵ کیلومتر
    لکسس ال اس : ۷۵ کیلومتر
    بی ام و سری ۷ : ۷۴ کیلومتر

  11. ماکان

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (788 ديدگاه)

    سلام . من خیلی دوست دارم که انشاالله تا جایی که امکان دارد هرچه زودتر نسخه S63 و S73 آن را معرفی رسمی کنند .

  12. حسن

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (304 ديدگاه)

    چقدرزشته این ماشین بنز نون گذشته اش ومیخوره بااون عملکرد افتضاع مدل قبلیش زیباتربود والا

  13. SIAVASH

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (49 ديدگاه)

    خواهشا ژاپنی هارو با آلمانی ها نه مقایسه کنین نه رقیبشون بدونین ژاپن تو صنعت خودرو در حد آلمان نیس دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا