در مدل های ۲۰۱۵ مرسدس فکرهای جدیدی برای دو مدل SL 350 و همچنین SL 63 دارد . . .
در نسخه های ۲۰۱۵ دیگر خبری از SL 350 نیست چرا که قرارست با مدل جدید SL 400 جایگزین شود. انجین این مدل همان پیشرانه E 400 خواهد بود یعنی یک موتور ۳.۰ لیتری V6 با قدرت ۳۳۳ و گشتاور ۴۸۰ نیوتن متر. در آلمان قیمت پایه ای SL 400 از ۹۷,۲۸۲.۵۰ یورو (معادل تقریبی ۱۳۳,۰۰۰ دلار) آغاز می شود.
نکته دوم اینکه در مدل های ۲۰۱۵ پکیج سفارشی Performance Package از روی تمامی مدلهای SL 63 AMG حذف می شود اما در عوض هم دیفرانسیل لغزش محدود برای آن بصورت استاندارد خواهد بود و هم خروجی انجین ۵.۵ لیتری V8 توربو دوقلوی آن به ۵۸۵ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور افزایش می یابد که نسبت به مدل های کنونی SL 63 به ترتیب ۵۵ اسب بخار و ۱۰۰ نیوتن متر بیشتر است. سایر پکیج های سفارشی برای این مدل عبارتند از:
- ۳,۱۲۳ یورو برای AMG Driver’s Package
- ۱,۷۹۶ یورو برای کاور کربنی انجین
- ۷۱۴ یورو برای کالیپرهای قرمز رنگ ترمز
- ۴۸۱ یورو برای فرمان تیون شده AMG با روکش چرمی ناپا به رنگ مشکی و آلکانترا
احسان
۱۶ فروردین ۱۳۹۳همه چیزش عالی فقط ای کاش طراحیش…..
رضا
۱۶ فروردین ۱۳۹۳منم اوایل از طراحیش خوشم نمیومد ولی الان دوسش دارم
Zonda R
۱۶ فروردین ۱۳۹۳@.F
هیچوقت روز اول که sl رو تو نمایشگاه تو سورنا
برای اولین بار دیدم یادم نمیره
اواسط سال 91 بود
محمد حسین
۱۶ فروردین ۱۳۹۳بنز هیچ وقت بد نیست
محمد حسین
۱۶ فروردین ۱۳۹۳به نظر من ایراد طراحیش تنها اینه که بدنه ی جلوش (کاپوتش) از عقبش بزرگ تر به نظر میاد .
خاوری مزراتی
۱۶ فروردین ۱۳۹۳اصیل مثل همیشه… چراغاش چش عقابه… خیلی زیباست مخصوصا با رنگ زرد اخرایی
دانا
۱۷ فروردین ۱۳۹۳از sl اتاق قدیم بیشتر خوشم میاد ،چراغ جلوش حس تحاجمی نداره بیشتر بدرد سدان های لوکس میخوره تا یه رودستر اسپرت ولی همین که بنز هست کافیه :)
هوشيار
۱۲ دی ۱۳۹۳قبل اینکه از طراحی این ماشین ایراد بگیری یه نیگاه به ایران خودرو و سایپای کشور عزیزت بنداز که حتی نمیتونن خودرویی که مال بیست سال پیش هستش رو مثل اون موقع مونتاژ ( نه طراحی) کنن
امین
۱۶ فروردین ۱۳۹۳عشق است مرسدس
رضا
۱۶ فروردین ۱۳۹۳قیمتش خیلی زیاده.دلیلش چیه؟
تازه همون موتور eکلاس روش میندازن
امیر
۱۶ فروردین ۱۳۹۳ایرانم تو تغییر دادن اسم پراید ها مهارت داره.یه حروف L رو تبدیل میکنه به X قیمتش 2 میلیون میره بالا
مهدی
۱۶ فروردین ۱۳۹۳مرسدس بنز زیبا وبا ابهتی هست تریپش به دلم نشست ای ول
saeed
۱۶ فروردین ۱۳۹۳حرف نداره
امید
۱۶ فروردین ۱۳۹۳دوست دارم بنز
sajjad
۱۶ فروردین ۱۳۹۳به نظر میرسه این ماشینو چند نفر از جای مختلف وبدون هیچ هماهنگی بایگدیگر ساختن .که تناسب میان ارتفاع وزوایای سقف باجلوی ماشین وعقبش کمی نا مانوس است .اما کی میگه زیبا نیست ؟ بنز همیشه بینظیر ترین ماشینا رو ساخته است.
TIGER
۱۶ فروردین ۱۳۹۳دوست عزیز این حرفت یک توهین بسیار بزرگ به بنز و طرفدارای بنزه. خودت یه نگاه به نظرت بنداز! اصلا بی نظیر ترین ماشین ها بدون هماهنگی و تناسب ممکنه؟ بنز همیشه خالق استاندارد ها و طراحی های جدید بوده و راجع به sl هم صدق می کنه.
NASSY
۱۶ فروردین ۱۳۹۳زیبـــــــــــــــــــــــــــاس
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۶ فروردین ۱۳۹۳درود .
زبان از وصف این ماشین عاجز است .
ای بنز !!!! فداییی داری .
علی
۱۶ فروردین ۱۳۹۳خوبه …
ولی چه فرقی برای ما میکنه . ما فقط نگاه میکنیم … مبارک خریداراش باشه
iman mclaren p1
۱۶ فروردین ۱۳۹۳اوکیه.
SLR بهترین و شاهکار مرسدسه.
ای کاش راه اونا ادامه میداد…
امیرحسین
۱۷ فروردین ۱۳۹۳ببخشیدا. . . ولی فقط
Mercdes Benz
امین
۱۷ فروردین ۱۳۹۳شاهکاری دیگر از آلمان
من از اول ازش خوشم میومد
sajjad
۱۷ فروردین ۱۳۹۳اقای عزیزی که میای وبا دیدن یه عکس از نمای جلویی ماشین نظر میدی .چند تا ویدیو ازش ببین وحرفای تستر هاشو بشنو بعد بگو شما هیچی هالیت نیست . اصلا برو ببین یه فرد قد بلند میتونه تو این ماشین بشینه یا نه؟.
sadegh
۲۲ فروردین ۱۳۹۳به نظر من طراحی های جدید بنز واقعا شاهکاره