دایملر اعلام کرد تولید سدان های مرسدس بنز در آمریکا و مکزیک را به خاطر کاهش هزینهها و سادهسازی فرایند تولید متوقف خواهد کرد.
این خودروساز آلمانی با انتشار بیانیهای گفته که خود را آمادهی ثبت ضرر عملیاتی ۱.۶۸ میلیارد یورویی در سهماهه دوم سال جاری میکند. همچنین اعلام شده با بسته بودن نمایندگیها و شوروم ها و متعاقب آن کاهش فروش قابلتوجه دایملر ضرر ۷۰۸ میلیون یورویی در بازه زمانی یاد شده را بر جای گذاشته است.
توقف تولید سدان های این لوکس ساز آلمانی به این معنی است که A کلاس فعلی دیگر در کارخانه Aguascalientes مکزیک تولید نخواهد شد و بجای آن اقدام به تولید GLB خواهد کرد.
همچنین تولید مرسدس بنز C کلاس در کارخانه آلاباما نیز متوقف خواهد شد و تمرکز این کارخانه روی شاسی بلندهای مرسدس خواهد بود. از سال ۲۰۱۷ تاکنون خبرهای زیادی درباره آینده مبهم C کلاس در این کارخانه منتشر شده بود و حالا میبینیم این خبرها درست هستند. البته فعلاً تاریخ دقیق توقف تولید این خودروها منتشر نشده است.
در سهماههی سختی که مرسدس پشت سر گذاشته شاهد ضرر عملیاتی ۱.۱۳ میلیارد یورویی بخش محصولات سواری و ونها بودهایم. همچنین این شرکت ۱۲۹ میلیون دلار را صرف تلاشهای محدود کننده خود همچون بازخرید کارمندان کرده است.
دایملر همچنین مبلغ ۶۸۷ میلیون یورو را صرف بازنگری در شبکه تولید خود کرده است.
ali (chevy nova)
۲۹ تیر ۱۳۹۹چقدر ضرر کرده1.68 میلیارد!!!
بیچاره جیلی که به عنوان بیشترین سهامدار دایملر باید تاوان این ضرر رو بده
NAVID۰۰۹۸
۲۹ تیر ۱۳۹۹کاری به این ندارم که سدانها دارند کم و کمتر میشن به سبب استقبال از شاسیبلندها ، ولی چیزی که هست و مشخصه ، کرونا داره دنیای بیزینسی کالاها را تغییر میده و مطمئناً در یکسال آینده خیلی اتفاقات برای کالای شرکتها میوفته .
بخصوص برقی شدن و هیبرید شدن باعث میشه خیلی از کارخانهها تولیدشون کاهشی بشه و یه دلیل دیگه اینکه دنیای انسانی در حجم زیاد داره به سمت فقیر شدن میره و یه مسئله دیگه کم شدن جمعیت کشورهای پیشرفته هست که باعث میشه عرضه و تقاضا با هم نخونند و خیلی از بیزینسها تغییر یا ورشکسته بشن .
دیدید که در این مدت چطور شرکتهای بزرگی مثل استارباکس یا شرکتهای مد و فش به خاک نشستند و اگر این وضعیت کرونا ادامه پیدا کنه ، ورشکست دائمی هم بشوند و چقدر راحت زمینگیر شدن ، میدونید چرا ، چون به شدت وابسته هستند به نیروی انسانی و سرمایهگذاریشون در یکجا متمرکز شده .
بشخصه فکر میکنم ، زمین برای ۱۰۰ سال آینده از لحاظ محیط زیست خیلی نفس راحتی میکشه و ما انسانها در حال حاضر در بدترین شرایطش داریم زندگی میکنیم از هر لحاظ که با گذر زمان و استفاده کمتر از سوختهای فسیلی ، خیلی اتفاقات زیبایی برای زمین میوفته .
نامجو
۲۹ تیر ۱۳۹۹اگر زمانی تغییر سبک زندگی یک انتخاب بود، الان یک اجباره
آرش وان
۲۹ تیر ۱۳۹۹علیرغم شایعات در مورد خاتمه تولید رنو تلیسمان ؛ نسل جدید تلیسمان در کره جنوبی با نام SM6 که در کارخانه رنوسامسونگ در بوسان مونتاژ میشود ؛ در ۱۵ جولای رونمایی شد
علاقمندان میتوانند عکسها و مشخصات SM6 جدیدرا در سایت اینترنتی رنوسامسونگ کره جنوبی مشاهده نمایند
RenaultSamsungM.com
Mohammad
۲۹ تیر ۱۳۹۹بنز دیگه چرا این بلا سرش اومده
نامجو
۲۹ تیر ۱۳۹۹ظاهرا کار سدان ها دیگه تمومه.
AMG///
۲۹ تیر ۱۳۹۹نه بنز تو دیگه چرا
زیزیگولو
۲۹ تیر ۱۳۹۹اتفاقاً به نظر من سدانای آلمانی جزو لوکس ترین سدانایی هستن که همه جای دنیا به لوکس بودنو زیبایی معروفن مخصوصاً بنزو بی ام و که از پیشرفته ترین تکنولوژیا تو طراحیو ساخت ماشیناشون استفاده میکنن
فرید
۲۹ تیر ۱۳۹۹نفرین بر شاسی بلندها که سدانهای زیبا را کم کردند
" Swedish Arrogant Tiger"
۲۹ تیر ۱۳۹۹شاسی بلند ها نه، کراس اوور ها، شاسی نما ها، بی هویت ها
" Swedish Arrogant Tiger"
۲۹ تیر ۱۳۹۹یعنی چی آینده مبهم c کلاس؟!
آخه چرا.